آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3

علی محمدپناه
۱۰:۰۰ ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم از the nun ii تا the equalizer 3

این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم ترسناک The Nun II و فیلم اکشن The Equalizer 3 و آثاری دیگر بپردازیم.

فرنچایز احضار (The Conjuring) از جمله فرنچایزهای بسیار جذاب و تماشایی ژانر وحشت به شمار می‎رود که تا به امروز توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کند و تحسین زیادی به دست بیاورد. نسخه فرعی این فرنچایز یعنی فیلم «راهبه» نیز با اکرانش در سال ۲۰۱۸ توانست مورد توجه قرار بگیرد و حالا نیز دنباله آن به نام فیلم راهبه ۲ (The Nun II) اکران شده که توانسته طرفداران این مجموعه را سرگرم کند.

در ادامه این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» علاوه بر معرفی فیلم «راهبه ۲» قرار است به بررسی فیلم ترسناک دیگری به نام فیلم عمارت متروکه (Haunted Mansion) از دیزنی بپردازیم، فیلمی که جنبه‌های کمدی نیز درون خودش دارد. علاوه بر این، به معرفی فیلم مستقل و تأثیرگذار صدای آزادی (Sound of Freedom) و همچنین آخرین فیلم دنزل واشنگتن در نقش رابرت مک‌کال یعنی فیلم اکولایزر ۳ (The Equalizer 3) می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

فیلم راهبه ۲ (The Nun II)

فیلم the nun ii
فیلم The Nun II

عوامل سازنده: فیلم «راهبه ۲» اثری ترسناک، گوتیک و فراطبیعی است که دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن محصول سال ۲۰۱۸ میلادی و همچنین هشتمین اثر در فرنچایز احضار (The Conjuring) به شمار می‌رود. سکان کارگردانی این اثر را مایکل چاوز در دست داشته و فیلم‌نامه آن را نیز ایان گولدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر قلم زده‌اند.

داستان و بازیگران: فیلم «راهبه ۲» با بازی تایسا فارمیگا، جوناس بلوکت و بونی آرونز است که در فیلم اول این مجموعه نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند. استورم رید و آنا پاپل‌ول نیز از جمله بازیگران جدیدی هستند که در این فیلم تازه حضور دارند. اتفاقات فیلم «راهبه ۲» در سال ۱۹۵۶ میلادی در فرانسه جریان دارد و داستان کشیشی را روایت می‌کند که به طرز خشونت‌آمیزی به قتل می‌رسد و حالا خواهر ایرنه شروع به تحقیق در این رابطه می‌کند. او به‌زودی متوجه می‌شود که باید بار دیگر با شیطانی قوی روبه‌رو شود.

آیا فیلم «راهبه ۲» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «راهبه ۲» نسبت به اثر قبلی این مجموعه ترسناک‌تر است و با وجود اینکه دنباله‌ای بسیار اورجینال و وحشتناک به شمار نمی‌رود اما اثر تازه نسبتاً خوب و سرگرم‌کننده‌ای در فرنچایز «احضار» است. فیلمساز توانسته فضای شوم خوب و جالبی را در این اثر خلق کند و به نمایش درآوردن لوکیشن‌های اروپایی قدیم و فیلم‌برداری غم‌انگیز نیز در این زمینه بسیار کارساز بوده است.

با توجه به روند حال حاضر هالیوود، فیلم «راهبه ۲» توانسته به‌خوبی داستان فیلم اول را گسترش بدهد و در برخی موارد از فیلم اول بهتر باشد ولی در برخی موارد دیگر این گونه نیست. این در حالی است که نمی‌توان این اثر را فیلمی ماندگار نامید اما اثری سرگرم‌کننده است که در این آخر هفته می‌تواند شما را برای مدتی به خودش جذب کند.

فیلم عمارت متروکه (Haunted Mansion)

فیلم haunted mansion
فیلم Haunted Mansion

عوامل سازنده: فیلم «عمارت متروکه» اثری در ژانر کمدی، ترسناک و فراطبیعی به شمار می‌رود که فیلم‌نامه آن را کتی دیپولد قلم زده و سکان کارگردانی آن را نیز جاستین سایمین در دست داشته است. این فیلم دومین اقتباس سینمایی از تِم پارکی به همین نام از دیزنی است و فیلم اول آن در سال ۲۰۰۳ میلادی ساخته شده بود.

داستان و بازیگران: فیلم «عمارت متروکه» داستان گبی با بازی رزاریو داوسون و داوسون با بازی چیس دابلیو دیلون را دنبال می‌کند که به همراه یک گروه وارد عمارت خودشان می‌شوند تا این عمارت را جن‌گیری کنند و ارواح داخل و اطراف آن را از بین ببرند. از جمله دیگر بازیگرانی که در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به لاکیث استنفیلد، تیفانی هدیش، اوون ویلسون، دنی دیویتو، دن لیوای، جیمی لی کرتیس و جرد لتو اشاره کرد.

آیا فیلم «عمارت متروکه» ارزش دیدن دارد؟ حضور بازیگران برجسته و بااستعداد سبب شده تا فیلم «عمارت متروکه» بری مخاطبان به اثری جذاب و دلنشین تبدیل شود اگرچه، این اثر سینمایی آن‌قدر ترسناک و خنده‌دار نیست که بتوان آن را از صمیم قلب دوست داشت اما این اثر می‌تواند در این آخر هفته شما را سرگرم کند و اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

داستان فیلم «عمارت متروکه» نسبتاً رویکرد خوبی را در پیش گرفته اما جلوه‌های ویژه این اثر به طرز شگفت‌انگیزی برای فیلمی با این مقیاس ضعیف هستند و همین نیز باعث شده تا بازیگران برجسته و سرشناس این فیلم نتوانند کاری برای نجات آن انجام بدهند و آن را به سطح بالاتری ببرند.

فیلم صدای آزادی (Sound of Freedom)

فیلم sound of freedom
فیلم Sound of Freedom

عوامل سازنده: فیلم «صدای آزادی» اثری در ژانر مهیج، اکشن و جنایی به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را آلخاندرو مونته‌برده در دست داشته و خود او به همراه راد بار نیز فیلم‌نامه این اثر سینمایی را قلم زده‌اند.

داستان و بازیگران: فیلم «صدای آزادی» داستان یک مأمور سابق دولت آمریکا به نام تیم بالارد با بازی جیم کاویزل را روایت می‌کند که مأموریتی را برای نجات بچه‌ها از قاچاق جنسی در کلمبیا شروع می‌کند. بیل کمپ، خاویر گودینو و میرا سوروینو از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر نقش‌آفرینی می‌کنند.

آیا فیلم «صدای آزادی» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «صدای آزادی» اثری بسیار مؤثر به شمار می‌رود که پر از تعلیق و هیجان است و پیام بسیار مهم و مرتبطی برای اقدام علیه قاچاق انسان را بیان می‌کند. با این حال، این اثر سینمایی در به تصویر کشیدن این موضوع حساس و برجسته عاری از اشتباه و مشکلات نیست.

فیلم «صدای آزادی» توانسته داستانی الهام‌بخش، آموزنده و دلگرم‌کننده از تیم بالارد را بازگو کند و داستان خارق‌العاده از نجات بچه‌ها است که می‌تواند مسائل بسیار مهمی را به ما بازگو کند. این اثر فیلمی موفق به شمار می‌رود که به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مستقل تبدیل شده است.

فیلم اکولایزر ۳ (The Equalizer 3)

فیلم the equalizer 3
فیلم The Equalizer 3

عوامل سازنده: فیلم «اکولایزر ۳» یا «برابرساز ۳» اثری اکشن و انتقام‌جویانه به کارگردانی آنتوان فوکوآ است که سومین و آخرین فیلم در این مجموعه فیلم به شمار می‌رود، مجموعه فیلمی که با الهام از سریالی به همین نام ساخته شده است.

داستان و بازیگران: در فیلم «اکولایزر ۳» دنزل واشنگتن بار دیگر نقشش را به‌عنوان تفنگدار دریایی آمریکایی سابق به نام رابرت مک‌کال را بازآفرینی می‌کند و در کنار او نیز داکوتا فانینگ، دیوید دنمن و سونیا عمار نقش‌آفرینی می‌کنند. در این فیلم، رابرت مک‎کال در جنوب ایتالیا در حال گذراندن زندگی آرامش‌بخش خودش در کنار دوستانی تازه است. با این حال، وقتی این دوستان جدیدش گرفتار می‌شود، او بار دیگر دست به کار می‌شود تا آن‌ها را از زیر کنترل و ظلم نجات بدهد.

آیا فیلم «اکولایزر ۳» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «اکولایزر ۳» یکی دیگر از فیلم‌های سرگرم‌کننده و جذاب دنزل واشنگتن و آنتوان فوکوآ به شمار می‌رود ولی این اثر داستانی دارد که طبق فرمولی آشنا پیش می‌رود و آشنا به نظر می‌رسد با این حال، اکشن‌های جذاب آن سبب شده تا این مشکل کمتر به چشم بیاید.

فیلم «اکولایزر ۳» در بهترین حالت به‌خوبی فیلم اول این مجموعه است و توانسته اکشن‌های خوب و خونین را به نمایش بگذارد و دنزل واشنگتن نیز بار دیگر توانسته نقش‌آفرینی خوبی در این نقش داشته باشد. مطمئناً اگر از تماشای دو فیلم اول لذت بردید، این اثر سینمایی تازه نیز برای شما جالب خواهد بود.


در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» به سراغ معرفی فیلم ترسناک «راهبه ۲»، فیلم ترسناک و کمدی «عمارت متروکه»، فیلم «صدای آزادی» و همچنین فیلم «اکولایزر ۳» با بازی دنزل واشنگتن رفتیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

KhafiNiko_Blademeysambعلی عبداللهیunitedگربه خانDaniallox😃هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از The Nun II تا The Equalizer 3 - گیمفا