پیش از خرید آیپی Max Payne توسط راکستار، برای عرضه ۴ بازی از این سری برنامهریزی شده بود
تهیهکنندهای که روی ساخت دو بازی اول سری Max Payne کار کرده است، اخیراً فاش کرده که پیش از آن که این آیپی توسط راکستار خریداری شود، ساخت ۴ بازی از آن توسط رمدی برنامهریزی شده بود.
بدون شک سری بازیهای Max Payne نقش کلیدی در محبوب شدن سبک شوتر سوم شخص در دهه ۲۰۰۰ را ایفا کرد. دو بازی اول این مجموعه توسط استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) ساخته شدند که این توسعهدهنده سابقهی ساخت عناوینی همچون Control و Alan Wake را در کارنامهی خود دارد. اخیر اطلاعات جدیدی به دست آمده که نشان میدهد پیش از خریداری شدن آیپی Max Payne توسط راکستار گیمز (Rockstar Games)، استودیوی رمدی برای ساخت ۴ بازی از این فرنچایز برنامه داشته است.
شرکت راکستار پس از تصاحب حقوق فرنچایز Max Payne، نسخهی سوم این سری را توسعه داد و آن را پس از تاخیرهای متعدد در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد. با این حال، صحبتهای اخیر تهیهکنندهی دو نسخهی ابتدایی این مجموعه حاکی از آن است که استودیوی رمدی پیش از واگذاری امتیاز این آیپی به راکستار، برنامههای متفاوتی را برای آن در نظر گرفته بود.
اسکات میلر (Scott Miller)، بنیانگذار Apogee/3D Realms، برنامههایی که این شرکت و رمدی برای فرنچایز Max Payne را در نظر داشتند، فاش کرد. میلر که به عنوان تهیهکننده روی دو بازی اول این مجموعه با رمدی همکاری کرده است، در حساب توییتر خود توضیح داد که راکستار گیمز این فرنچایز را در مسیر متفاوتی قرار داد.
بازی Max Payne 3 راکستار هیچ شباهتی به کارگردانی رمدی و Apogee نداشت. ما برای عرضهی ۴ بازی از Max Payne برنامه داشتیم که اتفاقات هر نسخه در شهر نیویورک و فصلی متفاوت (به ترتیب زمستان، پاییز، تابستان و بهار) جریان داشتند و یک داستان طولانی را ارائه میدادند. در صورتی که Max Payne 3 تحت رهبری رمدی ساخته میشد، با عنوان The Heat of Max Payne منتشر میشد و داستان آن در فصل تابستان جریان داشت.
اگرچه راکستار برای Max Payne 3 برنامهای متفاوت نسبت به رمدی را در پیش گرفت، اما این بازی همچنان یکی از بهترین عناوین شوتر سوم شخص محسوب میشود. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص احتمال ساخت نسخهی چهارم این مجموعه در دسترس نیست، اما در عوض رمدی اکنون روی ساخت بازسازی دو نسخهی ابتدایی سری Max Payne کار میکند.
منبع: Fandomwire
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
راکستار حتی رد دد رو هم قربانی gta5 کرد
این که دیگه مکس پین بود
یکم از بدیهای این شرکت رو هم ببینید ( منظورم دوستانی هستند که راکستار رو در حد یه قدیس بالا میبیرن )
راکستار که خداییش فوق العادس، اصلا بحث قدیس ساختن و این چیزا نیست. خودشو طی بیست و پنج سال ثابت کرده خب طبیعیه مردم روش تعصب داشته باشن. ولی خب قبول دارم، بعضی سیاست هاش واقعا رو مخن
عب نداره بعد از ساخت ریمیک نسخه ۱ و ۲ میتونن برن نسخه چهارمو دوباره از راکستار بخرن یا فقد تا ۱ و ۲ ریمیکش کنن و سراغ بعدی نرن
کاش نمیفروختنش به Rockstar Games
امیدوارم دوباره بتونن پسش بگیرن مثل Alan Wake
خیلی این جور همکاریا بین شکرت های یه مجموعه رو دوست دارم
یکی از فانتزیام کراس اور بینه ال ای نوار و مافیاست
شاید خوب میشد ولی من خیلی با مکس پین ۳ حال نکردم🙁 ( البته خوب بود نسبت به نسخه های قبلی خوب نبود )
راکستار با Max Payne 3 ثابت کرد که آی پی جای درستی اومده … فقط ای کاش ادامه می دادن …
من خیلی با شماره ۳ حال کردم … جالب اینکه امتیازهای بالایی گرفت و متای خوبی هم کسب کرد
مکس پین ۳ خیلی خوب بود
ولی اگر رمدی ادامه میداد، شاید دوباره انقلابی به پا میکرد…
مکس پین خیلی بزرگه خیلی قابلیت داره ازش انتظار شاهکار باید داشت فقط
ولی من واقعا دوست دارم طراحی تیم سم لیک از نسخه سومو ببینم…
اون آهی که سم لیک بعد دیدن مکس سه کشید خیلی درد داشت…
مکس پین ۳ از نظر گرافیک و شاید به سختی گیمپلی در حد اسم و آوازه مکس پین بود ولی داستان که نقطه قوت بزرگ مکس پین ۱ و ۲ بوده رو نتونست خوب دربیاره، شخصیتپردازی مکس هیچ شباهتی به گذشته خودش نداشت
بسته الحاقی هارت استون ویچر رو روی سخت ترین درجه تموم کردم و درباره این بازی همین رو بگم که لایق کلمه کامل ترین و بهترین بازی تاریخه برام سواله ویچر بعدی چه داستانی باید داشته باشه که تو ویچر ۳ مثلش نبوده باشه تا قبل از پلی دادن ویچر الدن بهترین بازی بود برای من اگر ویچر ۳ رو بازی نکردید به خودتون ظلم کردید اینم بگم بدون زیر نویس یا فهمیدن داستان پلیش ندید
راک استار جان اگه قرار بود فقط یه نسخه از این بازی رو بسازی و باهاش مثل بولی خدافظی کنی کاش نمیخریدیش البته تقصیر رمدی بود که بازیش رو رو فروخت ولی بازم بههرحال الان داره این بازی رو دوباره خود رمدی ریمیک میکنه و واقعا هیچ ایده ای واسش ندارم طوری که نسخه های قبلی رو چندین بار تمومش کردم و بازم الان خسته نشدم دیگه نمیدونم ریمیک این بازی ها چقدر قراره خفن باشه که قراره چند بار تمومش کنم فقط امیدوارم ریمیکشون یه تغییر ۱۸۰ درجه ای نباشه و هسته اصلی همون قدیمیا باشه و فقط انمیشن و فیزیک و گرافیک بازی نسل نهمی باشه برای من بسه
سی دی پراجکت با خلق شخصیتی مثل گانتر اودیم ثابت کرد که ویلن ها نیازی نیست ظاهری اهریمنی مثل وایلد هانت یا شخصیت مغرور و خود پسند مثل مارگیت داشته باشند، گانتر در اوج سادگی هم خداست هم شیطان این که در لحظه کدوم باشه رو پلیر تایین میکنه و همین ویچر رو بهترین بازی اپن ورد میکنه
اولا پست راحب مکس پینه
دوما همچین میگی انگار ویچر همین کارارو اولین بار کرده
والا تنها بازی که میخوره اولین بار اینکارو کرده باشه اسکایرم با اون گیم پلی چرتش ، و زیر پست درباره همه چی صحبت میکنن مثلا یارو درباره خریدن جی تی ای صحبت کرده که اونم به خودش مربوطه
یه جوری میگی انگار گیمپلی ویچر خیلی بهتره، باز دستکم تو اسکایریم گیمپلی تنوع داشت، هزار و یک جور کار مختلف میشد انجام داد
این حرفت شوخی بود دیگه نکنه منظورت از گیم پلی بهتر اتک با شمشیر اونم با هدف گیریه اونم تو دوربین سوم شخص اون هزار یک جور کار مربوط به ماد ساز هست نه خود بتسدا حتی به خودشون زحمت ندادن یکم گرافیکشو ببرن بالاتر من بازی اورجینال ویچر نسخه ۱.۰۴ رو پلی میدم تا ورژن ۴.۰۴ اومده اسکایریم بازیه خوبیه نه واس الان واسه بیشتر از ده سال پیش گیم پلیشم منسوخ شده
ویچر دقیقا فقط یه moveset برای شمشیر داره، هیت باکساش دقیق نیست، حتی ساینهاش بسیار محدوده، بمبا و تلهها هم عملا بیخاصیتن چون حتی تو آخرین درجه سختی هم نیازی بهشون احساس نمیشه و متاسفانه فقط همون یه نوع از فایت ممکنه، در حالیکه تو اسکایریم رسما میتونی از ۸ نوع سلاح با مووستهای مختلف استفاده کنی، جادو و درگون شاوت و پاور و کمان و … هم به کنار
نمیگم گیمپلی اسکایریم عالیه ولی دستکم متنوعه
من الان ویچر رو روی سخت ترین درجه دارم بازی میکنم هم از بمب استفاده هم معجون ها از اجبار هم استفاده میکنم چون ومپایر ها و هیولاها از یک لولی به بعد با دوضربه میکشنت کاملا معلومه ویچر رو روی سخترین درجه پلی ندادی جوابمم ندادی الان اسکایریم اون هدف گیری مسخره وسط دوربین سوم شخصش چیکار میکنه اسکایریم و سایبر دو تا بازی هستن که یک ماه رو سیستمم بودن ولی جفتشون خسته کننده بودن
با اینکه نسخه سوم مث دو نسخه اول نبود برام ولی راکستار واقعا کارش رو درست انجام داده بود و مکس پین ۳ یه شوتر سوم شخص فوق العاده با داستان عالی بود و من خیلی خوشم اومد از بازی، فقط یه مشکل داشت اونم اینکه مث دو نسخه قبل نبود و فرق داشت که بنظرم طبیعیه، وقتی آی پی رو یه شرکت دیگه میسازتش قطعا با نسخه های قبلش فرق خواهد داشت و توقع یه بازی شبیه شماره های قبلی داشتن واقعا بیجاس.
مکسپین ۳ هم شاهکار بود از نظر من
مخصوصا فیزیک فوقالعادش
به نظرم فیزیک بدن مکس پین داخل قسمت سوم شبیه مایکل داخل gtav بوده.
آره واقعا شاهکار بود و من که چند بار تجربش کردم هیچ مشکلی ازش ندیدم.