بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا
بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا
بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا
بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا

بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
سریال ahsoka

سریال Ahsoka کاراکترهای متعددی را معرفی کرده که برخی از آن‎‌ها نسبت به بقیه دوست‌داشتنی‌تر هستند و محبوبیت بیشتری دارند.

سریال «آسوکا» جدیدترین سریال ساخته شده از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) به شمار می‌رود که این دنیای سینمایی را گسترش می‌دهد. رزاریو داوسون در این سریال بار دیگر نقشش را به‌عنوان آسوکا بازآفرینی می‌کند و به همراه کاراکترهای آشنای دیگر، داستان جدیدی درباره تهدیدی در حال ظهور در کهکشان را بیان می‌کند.

هر کاراکتری در سریال «آسوکا» بر اساس کارها، شخصیت و همچنین انگیزه‌هایشان سطحی از دوست‌داشتنی بودن و محبوبیت را دارند. برخی همچون گرند ادمیرال ثراون با بازی لارس میکلسن به طرز لذت‌بخشی ناخوشایند هستند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها به‌عنوان شخصیت شرور شناخت. برخی دیگر همچون سابین رن با بازی ناتاشا لیو بوردیزو نیز از شخصیتی پیچیده، جذاب و دلسوز برخوردار هستند که طرفداران آن‌ها را دوست دارند. با وجود اینکه همه این کاراکترها برای داستان حائز اهمیت هستند اما برخی نسبت به بقیه دوست‌داشتنی‌تر هستند و محبوبیت بیشتری دارند. در ادامه همراه با ما باشید تا به رتبه‌بندی بهترین کاراکترهای سریال «آسوکا» بپردازیم.

۱۰. گرند ادمیرال ثراون

سریال ahsoka

ثراون یکی از شخصیت‌های شرور سریال «آسوکا» به شمار می‌رود و توانسته به شکلی مؤثر کار خودش را انجام بدهد. او همیشه سعی می‌کند تا جلوتر از دشمنان خودش قرار داشته باشد و از قدرتش به‌عنوان افسر امپراتوری کهکشانی برای دست یافتن به اهداف پلید خودش استفاده می‌کند. این شخصیت از جمله شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های شرور در دنیای «جنگ ستارگان» است و لارس میکلسن به‌خوبی توانسته میراث شوم این شخصیت را به نمایش بگذارد.

حیله‌گری و فریب‌های ثراون باعث می‌شود تا به‌راحتی نسبت به او بی‌اعتماد شد. او از منطق و دلیل برای رسیدن به اهداف شرورانه خودش بهره می‌برد و به جای تلاش برای بهبود کهکشان، به شکلی خودخواهانه مسیر تاریکی را دنبال می‌کند. دانستن اینکه او هوش و قدرتی برای بهتر شدن را دارد،  ‌باعث می‌شود تا دوست نداشتن او آسان‌تر باشد.

۹. بیلن اسکول

سریال ahsoka

در سریال «آسوکا» بازیگر فقید ری استیونسون نقش بیلن اسکول را ایفا می‌کند، یک جدای سابق که به سمت تاریکی رفته و اکنون زندگی خودش را به‌عنوان یک مزدور سپری می‌کند. با اینکه او از راه جدای‌ها گریخته است اما همچنان به آموزش شین هاتی با بازی ایوانا ساخنو به‌عنوان یک پاداوان ادامه می‌دهد.

سخت است که شخصیت بیلن اسکول را دوست داشت اما طرفداران شواهدی از خوبی‌های درون این شخصیت را شاهد بودند. داستان او لحظات قابل‌اعتمادی داشته است و همین نیز او را به جالب‌ترین سیث در دنیای جنگ ستارگان تبدیل می‌کند. این واقعیت که این شخصیت دلایل خوبی برای روی‌گردانی از فرقه جدای داشته است، باعث می‌شود تا بیننده اندکی با او همدردی کند اما این دلایل برای توجه مسیری که او در پیش گرفته کافی نیست.

۸. مورگن السبت

سریال ahsoka

مورگان السبت با بازی دایانا لی اینوسانتو متحد ژنرال ثراون است. او قبلاً قاضی کاودان بوده و یک جدای پاداوان است که از قدرت نیرو برای اهداف خودش استفاده می‌کند. او با توانایی‌های خودش ثابت می‌کند مغز متفکر بسیاری از نقشه‌های شرورانه اجرا شده در سریال «آسوکا» است.

جاه‌طلبی و حیله‌گری او باعث شده تا نسبت به دیگر کاراکترهای سریال، کمترین میزان دلسوزی و همدردی را از سوی بیننده‌ها دریافت کند. او از منطقه خاکستری نیرو استفاده می‌کند تا به اهداف خودش دست پیدا کند، اهدافی که نتایجی مخرب دارند. توانایی مکرر او در رویارویی با قهرمانان سریال باعث شده تا او شخصیتی غیر دوست‌داشتنی و آزاردهنده باشد و به‌عنوان یک شخصیت شرور زن واقعاً مؤثر و عالی به نظر برسد.

۷. شین هاتی

سریال ahsoka

شین هاتی شاگرد بیلن است و یک جدای تاریک به شمار می‌رود که مأموریتش ردیابی و مقابله با آسوکا تانو است. سریال «آسوکا» به شکلی عمیق‌تر به داستان پس‌زمینه و رابطه این شخصیت با مربی خودش می‌پردازد. او فردی محاسبه‌گر و در عین حال عجول است که خودش را به‌عنوان یک شخصیت شرور برجسته می‌کند و مورد توجه قرار می‌گیرد.

لحظات متعددی در سریال «آسوکا» وجود دارند که در آن‌ها، پتانسیل بسیار بالا شخصیت شین آشکار می‌شود. استعداد و سرسختی بی‌شمار او باعث می‌شود که او راحت‌تر مورد توجه قرار بگیرد و همین نیز با توجه به حضور او در کنار کاراکترهای برجسته و سرشناسی که در این سریال حضور دارند، واقعاً قابل‌توجه است. اگر چه او نقش شخصیتی شرور را در سریال «آسوکا» دارد اما تفاوت‌های ظریفی در شخصیت شین وجود دارد که جلوی تبدیل شدن او به شخصیتی ناخوشایند را می‌گیرد و همین نیز باعث می‌شود تا این شخصیت آینده خوبی در پیش داشته باشد.

۶. آناکین اسکای‌واکر

سریال ahsoka

آناکین اسکای‎واکر با بازی هیدن کریستنسن از جمله کاراکترهای نمادین و درخشان در فرنچایز جنگ ستارگان به شمار می‌رود. سقوط او به سمت تاریکی در سه‌گانه پیش‌درآمد جنگ ستارگان به نمایش گذاشته شده بود و رستگاری نهایی او نیز از جمله بهترین موارد در تاریخ سینما به شمار می‌رود. در سریال «آسوکا» نگاهی اجمالی از تبدیل نهایی این شخصیت به دارث ویدر به چشم می‌خورد اما این سریال بیشتر روی تأثیر مثبت او روی آسوکای جوان تمرکز دارد.

دیدن دوباره داستان آناکین در درون آسیب‌های ناشی از جنگ کلون‌ها باعث می‌شود تا او شخصیت ملموس‌تر باشد. دوست داشتن و همدردی با سربازی که در اوج جوانی خیلی چیزها را پشت سر گذاشته واقعاً آسان و راحت است اما سریال «آسوکا» نشان می‌دهد که این کاراکتر با نشان دادن پیوندش با شاگردش، خودش را رستگار می‌کند.

۵. ازرا بریجر

سریال ahsoka

ازرا بریجر با بازی ایمان اسفندی از جمله دوست‌داشتنی‌ترین قهرمان‌ها در سریال انیمیشنی شورشیان جنگ ستارگان (Star Wars Rebels) است. او جدای در حال آموزش قدرتمندی است که توانایی‌‌های خودش را در هر مبارزه‌ای که وارد آن می‌شود، نشان می‌دهد. بریجر همچنین از قدرت خودش برای مقابله با دشمنی بسیار بزرگ و قدرتمند یعنی ثراون استفاده می‌کند.

طرفداران سریال انیمیشنی «شورشیان جنگ ستارگان» بدون شک این شخصیت را می‌شناسند و او را دوست دارند. او شخصیتی بسیار دوست‎‌داشتنی و محبوب است که وقتی توسط سابین و آسوکا نجات داده می‎‌شود، مورد توجه بیننده‌ها قرار می‌گیرد. علاوه بر این، احساس از خودگذشتگی او نشان‌دهنده توانایی برجسته او برای استفاده از قدرت‌هایش برای خیر و خوبی است. ازرا از جمله دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهای فرنچایز جنگ ستارگان به شمار می‌رود و سریال «آسوکا» نیز به‌خوبی توانسته آن را نشان بدهد و از آن بهره ببرد.

۴. هویانگ

سریال ahsoka

شخصیت هویانگ با بازی دیوید تننت یک دروید است که قبلاً مسئول ساخت شمشیر نوری بوده است. تجربه او در خدمه به فرقه جدای باعث شده تا او در تمام پروتکل‌های جدای که اکنون دیگر اجرا نمی‌شوند، تخصص داشته باشد. دیوید تننت پس از اینکه این شخصیت را در سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون (Star Wars: The Clone Wars) صداپیشگی کرده بود، در سریال «آسوکا» نیز همین وظیفه را برعهده داشته است.

چیزی که باعث شده تا این دروید بسیار دوست‌داشتنی باشد، اشتیاق او برای مفید بودن است. تعهد او نسبت به قوانین و مقررات به‌راحتی می‌توانند برای بیننده خسته‌کننده باشد اما در عوض، به ویژگی جذاب و عجیبی برای این کاراکتر تبدیل شده که دلیل آن نیز صداپیشگی بسیار خوب و قوی دیوید تننت بوده است.

۳. هرا سیندولا

سریال ahsoka

ژنرال هرا سیندولا با بازی مری الیزابت وینستد افسری در جمهوری جدید است و خلبان جنگنده Ghost به شمار می‌رود که جنگنده بسیار قدرتمندی در شورش علیه امپراتوری بوده است. با اینکه او همیشه وظیفه‌اش را به‌عنوان یک رهبر نظامی مورد احترام انجام داده اما مأموریت او همیشه نجات ازرا پس از ناپدید شدنش بوده است.

ژنرال سندولا به‌راحتی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های سریال «آسوکا» به شمار می‌رود که رهبری ذاتی و نترس است. وفاداری او نسبت به دوستانش که به خانواده‌اش تبدیل شدند، باعث شده تا او دوست‌داشتنی‌تر نیز باشد. تماشای اینکه سندولا به ارزش‌های اصلی‌اش وفادار می‌ماند، صرف نظر از اینکه دستورات افراد رده بالا چیست، گواهی از قدرت او به شمار می‌رود.

۲. سابین رن

سریال ahsoka

سابین رن شاگرد سابق آسوکا به شمار می‌رود که قبلاً یک شکارچی جایزه‌بگیر و متخصص مواد منفجره بوده و در سریال «آسوکا» بار دیگر با استادش ارتباط برقرار می‌کند. سابین یک مندلورین است و شخصیتی است که چیزهای بسیار زیادی برای اثبات کردن به خودش و مربی‌اش دارد. مأموریت اصلی او در طول سریال نیز نجات ازرا بریجر است.

سابین شخصیتی دوست‌داشتنی به شمار می‌رود چراکه عمیقاً انسانی و پیچیده است. در حالی که او ممکن است چیزهای زیادی یاد نگرفته باشد اما عزم او واقعاً قابل تحسین است. عشق او نسبت به دوستانش نیز در هر صحنه از سریال و همچنین هر تصمیمی که او در داستان می‌گیرد برجسته است. لذت بردن از داستان این شخصیت واقعاً آسان است و بیننده به‌راحتی جذب وی می‌شود.

۱. آسوکا تانو

سریال ahsoka

آسوکا یک جدای پاداوان سابق است که توسط آناکین اسکای‌واکر تعلیم دیده است. او به یک جنگجوی توانا تبدیل شده که توانایی مبارزه پایاپای با دارث ویدر را دارد و در ادامه نیز به مربی سابین رن تبدیل می‌شود تا اینکه این دو راه خودشان را از یکدیگر جدا می‌کنند. وقتی دوباره آن‌ها با هم ارتباط می‌گیرند، کاملاً مشخص است که آسوکا همچنان معلمی قدرتمند، دانا و توانا است که چیزهای بسیار زیادی برای انتقال به شاگردش دارد.

رزاریو داوسون واقعاً در این نقش عالی است و آن چنان این کاراکتر را خوب ایفا کرده که انتظار و هایپ برای سریال «آسوکا» بسیار زیاد بوده است و باعث شده تا این سریال امتیاز بسیار بالایی از منتقدان و طرفداران دریافت کند. آسوکا با وجود اینکه گذشته غم‌انگیزی دارد اما همچنان انعطاف‌پذیری بی حد و مرزی از خودش نشان می‌دهد و بر خلاف دیگر کاراکترهای این فرنچایز، از رفتن به سمت تاریکی امتناع می‌کند. همین نیز او را به شخصیت اصلی دوست‌داشتنی و جذابی تبدیل کرده است.


در این مطلب به معرفی بهترین کاراکترهای سریال «آسوکا» بر اساس محبوبیت و دوست‌داشتنی بودن آن‌ها پرداختیم. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: کولایدر

DARKSIRENCameraManIcicleLeroxوزغ ( آنتی لگبت)🐸 قورباغه 🐸meysambNiko_BladeعرفانDaniallox😃هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا
بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا
بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا
بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا
بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین کاراکترهای سریال Ahsoka بر اساس محبوبیت - گیمفا