اولین تصاویر و تریلر فیلم Pain Hustlers با بازی کریس ایوانز

علی جلیلی
۱۵:۰۰ ۱۴۰۲/۰۶/۱۵

فیلم Pain Hustlers داستان افرادی را روایت می‌کند که از رنج مردم ارتزاق می‌کنند.

در سال ۲۰۱۸ ایوان هیوز آمریکا را با انتشار مقاله‌ای در نیویورک‌تایمز به نام Pain Hustlers (سوداگران درد) تکان داد. هیوز در این مقاله از یک فساد و توطئه‌ای عظیم در یکی از شرکت‌های داروسازی در آمریکا پرده برداشت که در نهایت منجر به بازداشت مغز متفکر شرور پشت این شرکت داروسازی شد. هیوز در سال ۲۰۲۲ مطالب خود را در قالب یک کتاب به نام The Hard Sell (فروش از راه سخت) منتشر کرد.

ابعاد اجتماعی و سیاسی این ماجرا در حدی گسترده شد که تنها سه سال پس از انتشار گزارش هیوز در نیویورک تایمز، تولید یک اقتباس سینمایی از این توطئه در دستور کار قرار گرفت و نتفلیکس با پرداخت ۵۰ میلیون دلار توانست تا حق ساخت اقتباس سینمایی از مقاله‌ی هیوز را بدست آورد.

فیلم Pain Hustlers به کارگردانی دیوید ییتس، کارگردان توانمند سینما که پیش‌تر با کار بر روی چهار فیلم پایانی فرنچایز هری پاتر و سه‌گانه‌ی Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌انگیز) به شهرت رسید، توسعه یافته است. همچنین فیلمنامه این اثر به قلم ولز تاور که پیش‌تر به خاطر نوشتن داستان‌های کوتاه تحسین شده در مجلاتی همانند Vice شناخته می‌شود نگاشته شده است.

فیلم Pain Hustlers داستان دختری به نام لیزا دریک با بازی امیلی بلانت را روایت می‌کند که پس از اخراج از دبیرستان وارد یک شرکت دارویی ورشکسته می‌شود و به زودی خود را در میانه‌ی ماجرایی با نتایج مرگبار می‌بیند که هیچ راه گریزی از آن ندارد.

شرکت نتفلیکس به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ انتشار این فیلم، اولین تصاویر از فیلم Pain Hustlers را منتشر کرده است. در اولین تصویر پوستری با محوریت شخصیت پیتر برنر با بازی کریس ایوانز به تصویر کشیده شده است که در زیر آن متنی با محتوای “او از درد شما پول در می‌آورد.” نوشته شده است. شما می‌توانید سایر تصاویر منتشر شده از این فیلم را در اینجا ببینید.

فیلم Pain Hustlers در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) به طور محدود روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت و از ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) در سرویس نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: کولایدر

DARKSIRENدکتر استرنجmeysambCatalystPop_StargreatR

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید