تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند

تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند

علیرضا محمدی
۱۱:۰۵ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند

بتای Mortal Kombat 1 از ۱۸ تا ۲۱ آگوست (۲۷ الی ۳۰ مرداد) برای PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است و مسابقات آنلاین ۱v1 و Klassic Tower را شامل می‌شود.

کسانی که Mortal Kombat 1 از استودیوی ندررلم (NetherRealm Studios) را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند منتظر بتای بازی در آخر همین هفته باشند.

بتای مذکور از ۱۸ تا ۲۱ آگوست برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس خواهد بود. تریلر جدیدی نیز ارائه شده که برخی از محتوایی که بازیکنان می‌توانند منتظر آن باشند را به نمایش می‌گذارد.

شخصیت‌های قابل بازی عبارتند از جانی کیج (Johnny Cage)، کنشی (Kenshi)، لیو کانگ (Liu Kang)، کیتانا (Kitana)، ساب زیرو (Sub-Zero) و لی می (Li Mei). از بین مبارزان کامئو نیز می‌توان به سونیا بلید (Sonya Blade)، فراست (Frost) و جکس بریگز (Jax Briggs) اشاره کرد.

همچنین قابل ذکر است که حالت Klassic Tower، مسابقات تک‌نفره را در برابر حریفان هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. دانلود این بتا نیز در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) و رأس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران امکان‌پذیر خواهد بود.

بتای مورد بحث شامل قابلیت کراس پلتفرم نبوده و هیچ پیشرفتی نیز به بازی اصلی منتقل نمی‌شود. همچنین برای تجربه‌ی آنلاین آن به پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد نیاز دارید.

عنوان Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) عرضه می‌شود اما کسانی که نسخه Premium یا Kollector’s Edition را خریداری کنند، می‌توانند از ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) به بازی دسترسی داشته باشند.

در این میان برای دریافت جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

milad sa˝KianSoulmrScreaming Demonmeysambجان قماربازLerox𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥broken from the insideCYRUS

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • کتک خور یخی رو میگی دیگه ؟
      آقام فقط اسکورپین

      NightwingunitedGrandmaster HasashiArsalanEghrariAhmad_bklul-bookSavageNight_hunter_110Benyaminmrmore
      • اولا سابزیرو فقط توی تریلرای سینمایی از اسکورپیون شکست میخوره که هیچ ربطی به داستان نداره
        توی خوده داستان تا جایی که یادمه اسکورپیون ۲بار از بی هان شکست خورد کوانچی بدبخت مجبور بود هربار که اسکورپیونو زنده میکنه قویترش کنه که یه شانسی جلوی بی هان داشته باشه آخره سر اسکورپیون مجبور شد بی هانو به جهنم ببره جایی که هرچی بیشتر اونجا بمونه قویتر میشه تازه حتی اون موقع هم به زور شکستش داد بعدش وقتی کوای لیانگ توی یه زمین بی طرف با اسکورپیون میجنگه جلوی همه شکستش میده اسکورپیون فقط شانس میاره که لین کویی ها به کوای لیانگ حمله میکنن وگرنه همون جا باید برای همیشه با اسکورپیون خداحافظی میکردیم حتی توی کمیک های مورتال کمبتx وقتی اسکورپیون و سابزیرو باهم درگیر میشن کوای لیانگ زمینو با اسکورپیون پاک میکنه اسکورپیون هرگز شانس واقعی برای شکست دادن سابزیرو نداشته همین قدرتی که داره و میتونه برای چند دقیقه جلوی سابزیرو وایسه صدقه سر کوانچی هستش

        Grandmaster HasashiSavageArsalanEghrari
        • پسر خوب باز که یک چیزی از خودت گفتیXD
          اولا در اولبن باری که اسکورپیون توسط بیهان شکست خورد نسخه ۱ بود کخ اونجا اکهانزو هاستشی بود و یک نینجا عادی بود و فقط یک انسان فرابشری بود!
          و حتی این جنگ غیر عادلانست چون بی هان توی این مبارزه توانایی های یخی داشت و خب طبیعیه که هانزو که توانایی نداشته و مهارت مبارزه داشته شکست بخوره! قطعا اگه هانزو هم توانایی هاشو داشت بیهان رو همون اول پاره میکرد! این جنگ کاملا غیر عادلانه بود.
          دومین باری که اسکورپیون از بیهان شکست خورد مال مثالژی ساب زیرو بود که از شدت غیر منطقی بودن اون مبارزه دهن آدم باز میمونه(اگه میخواین این مبارزه رو ببینین تو اینترنت سرچ کنین و به حرفم ایمان بیارین!)
          دفعه بعد دیگه بجای هانزو اسکورپیون برگشت و بیهان رو کشت بدون نیاز به رفتن به جهنم:)
          توی مبارزه کشتش و برادرش یعنی کوای لیانگ برگشت که انتقامشو بگیره و اونم شکست داد اما وقتی فهمیذ کوای لیانگ برادر بیهان تصمیم گرفت از کوای لیانگ محافظت کنه که انگار جبران مرگ ناحق برادرش یعنی بیهان بشه(این موضوع مال بعد فهمیدن ناحق بودن مرگ بیهان بود) ما حتی اینو توی ام کی ۱۱ هم میلینیم که هانزو از کوای لیانگ محافظت میکنه!
          بعدش دوباره با کوای لیانگ درگیر میشه و دوباره شکستش میده(این موصوع برمیگرده به ام کی ۴)
          بعدش اونجا کاملا از جریان مرگ قبیله و اینا با خبر میشه و کوان چیو با خاک یکسان میکنخ!
          این از این.
          کامنت شماهم که اصلا کاملا قابل قبول نیست!
          شمت انگار فقط تو عمرت یک مورتال ۹ ایکس رو بازی کردی😕
          اگه شما میگی که کوای لیانگ توی مورتال کمبت ۹ از بیهان شکست خورد این یک سوئ تفاهم داستانیه! اسکورپیون در حالت هانزو توی ایکس کوای لیالنگ رو زد
          تازه توی ۱۱ هم اسکورپیون اسپکتر دگباره کوای رو زد! حالا حرف حسابت چیه؟ ببین یا یک کامنتی میزاری قبلش تحقیق داشته باش.
          توی کامیک ایکس هم کوای بخاطر این قوی بود چون از خنجر عناصر داشت استفاده میکرد! اون خنجرارو به سگم بزنی اژدها میشه:/با این حال اسکورپیون زد پاره کرذ بیهانو!

          NightwingGrandmaster HasashiSavage
          • mr گفت:

            بقیشو زیاد اطلاع ندارم ولی تو مورتال ۹ شما اشتباه کردی… اسکورپین بی هان میکشه و بعدش کوای لیانگ برای انتقام میاد و اسکورپین شکست میده و میاد بکشتش که سایبر لین کوای های کوان چی نمیذارن
            تو‌مورتال ۱۱ هم اسکورپین از ساب زیرو محافظت نمیکنه ؛ اونجا که می‌رن باهم با فراست و نوب و غیره مبارزه میکنن یه ماموریت هستش که باهم می‌رن ربطی به محافظت نداره
            درکل ربطی به قوی بودن جفتشون نداره این مبارزات ؛ بیشتر به تصمیم نویسنده ربط داره
            درکل ربطی کلا به قدرت ها نداره
            اگر به قدرت ها ربط داشت تو‌مورتال ده کسی کیج نباید شیناک اونم تو قدرتمندترین حالتش شکست میداد.

            Grandmaster Hasashi
            • داداش توی مورتال کمبت ۹ درست هکوای اسکورپیون رو شکست داد اما توی نسخه مورتال کمبت ایکس اسکورپیون شکستش داد و حتی تیو نسخه ۱۱ هم اسکورپیون کوای لیانگ رو شکست داد!
              پس اینجا مشکل از استوری مورتال ۹ بوده
              اینیم که میگه آره همه چی به نویسنده بستگی داره

              mrGrandmaster Hasashi
          • پسر خوب هانزو حتی بدونه قدرت آتیش هنوزم یکی از خطرناک ترین نینجای جهان مورتال کمبته ولی خوب ما اینو ندید می‌گیریم اما دومین مبارزه چی بی هان دوباره شکستش میده و این غیر طبیعی نیست بخاطر قدرت زیاد بی هانه رایدن هم از توانایی های بی هان آگاه بود برای همین فرستادش به جهنم که اون مدال قدرت شینوک رو برگردونه توی سومین مبارزه از نسخه اصلی نه ریبوت جزیره شنگ تسونگ درحال نابود شدنه وقتی بی هان میخواد از اونجا فرار کنه اسکورپیون اونو گیر میندازه و غافلگیرش میکنه و اینجوری شکستش میده توی نسخه دوم که کوای لیانگ وارد میشه اسکورپیون میشنوه که سابزیرو دوباره برکشته به مسابقات فک میکنه همون بی هانه اما وقتی می‌بینه این سابزیرو به دشمنش رحم میکنه میفهمه این برادرش و قسم میخوره ازش محافظت کنه تا اینکه دوباره درگیر میشن و کوای لیانگ شکستش میده توی نسخه۴ اسکورپیون موفق به شکست کوای لیانگ میشه نه تو نسخه۲یا۳ توی ریبوت که قشنگ معلوم بود چه بی هان چه کوای لیانگ از اسکورپیون قویترن تو نسخهx بخش داستانیش کوای لیانگ اصلاً نمی‌خواست با هانزو بجنگه درحالی که هانزو به حالت خشم کامل رفته بود کوای لیانگ فقط میخواست آرومش کنه تا باهم صلح کنن اگه هردو در حالت خشم کامل بودن که هانزو رو همون جا چال میکرد اما تو نسخه۱۱ یکی از بی معنی ترین و بی منطق ترین شکست‌های کوای لیانگ از اسکورپیون بود که حتی داد طرفداران روهم دراورده بود آخه چطور ممکنه کوای لیانگ ۵۸ساله از اسکورپیون ۳۲ساله شکست بخوره همون اسکورپیونی که وقتی جوون و بی تجربه و ضعیف تر بود شکستش داد؟ کلا نسخه۱۱ بی معنی بود در کل سابزیرو همیشه قویتر بوده و هست این اسکورپیون هم اگه میتونه حرکتی بزنه برای اینکه مورد علاقه کارگردان بازی ادبونه

            NightwingMoojyGrandmaster Hasashi
            • نه داداش باز اشتپ زدی
              اولن به قدرت هانزو شک کنی باخت دادی دوم از همه اون بازی مال ساب زیرو بوده خواستی همون اول هانزو بزنه بیهانو بکشه؟
              خب طبیعیه که بیهان هانزو رو شکست بده والا اگ هزا کرایومنسریش استفاده نمیکرد باخت میداد حتی فایتش تیو نسخه مثالژی ضایه و مسخره بود اسکورپیون که باس مثلا بود فقط کتک میخورد البته این موضوع فقط برای اسکورپیون صدق نمیکنه همه باس ها همین بودن – _ –
              پس یعنی کلا فاتحه فایت های مثالژی رو باید خوند!
              دوم از همه هانزو توی مورتال کمبت ۱ توسط بیهان کشته میشه و توی مورتال کمبت ۲ بیهان رو میکشه و توی ۳ هم کوای رو میبینه و شکستش میده و باهاش اهد میبنده که ازش محافظت کنه
              و توی ۴ هم توسط کوان چی دوباره این اتفاق و درگیری به جریان میوفته اگه خبر نداری برو تحقیق کن
              آره جون خودت چقدر داستان از خودت در آوردی برای اینکه ساب زیرو رو سطح بالا جلوه بدی:))
              توی ایکس هازنو میخواست انتقام بگیره و کوای هم اون رو دعوت به همنشینی کرد و سرشو داشت گرم میکرد که فراست بکشش
              حرفت حالا چیه؟
              بعدش که دید از هانزو شکست خورد تصمیم گرفت برای اینکه نمیره فراست رو منجمد و کنه و راه صلح و لو دادن کوان چی رو پیش بگیره
              توی داستانی ۹ هم اسکورپیون سایرکس و سکتور ور با هم زد بعد هم بیها نرو راحت پاره کر که این اصلا نیازی به توجیح نیست مرگ بیهان ه مبه نسخه های سه بعدی اشاره میکنه و هم به نسخه های سگا پس یعنی کلا اسکورپیون پروند هبیهانرو بست!
              توی ام کی ۱۱ هم کی میگی فلان و اینجوری …یعنی منطقت منو کشته
              آخه ای کیو مگه اصلا اسکورپیون سن داره که میگی ۳۲ ساله :)))))
              اولن اسکورپیون نایمراس
              دومن اسکورپیون شبح و طبیعی از یک کرایومنسر شکست نخوره
              سوم از همه عقلتو چی بگم من حتی فن ساب زیرویی ولی ایناهارو نمیدونی!!!!کوای لیانگ توی ۱۱ بیشتر از ۱۰۰۰ سال سن داره:/بعد ت وداری میگی ۵۸ سال؟
              موندم بهت چی بگم فقط یمتونم به سطحت بخندم
              اسکورپیون چون شبحه جوونی و پیری براش معنی نداره اصلا سنش عوض نمیشه
              اسکورپیون تجربه هایی داره که جتی جد لین کوئی هم تاحالا نتونستن باهاش رو در رو بشن
              درضمن کجا و کی و تو کدوم پلتفرم صدای طرفدارا در اومد سر اینکه کوای شکست خورد؟؟ :/
              دیگه از خودت که چیزی در نیار
              ساب زیرو هیچ نیتس جلوی اسکورپیون این توی کامیک فیلم انیمیشن و بازی اثبات شده اینم دلیل نمیشه چون شخصیت مورد علاقه ادبونه قوی باشه!
              اگه اینطوریه که شما میگی پس همش باید اسکورپیون کتک بخوره و مراد دل طرفدار های سبازیرو فن فشاری باشه
              اسکورپیون کلی کار کرده قدرت برتریشو به کل لین کوئی نشون میده
              کشتن تیاتان ها
              رفتن به اعماق مرگ
              جکمرانی جهنم
              کنترل جهنم
              کشتن ترایگان
              کشتن اوناگا در کنان
              کشتن ارتش نامیرا
              شکست دادن کلی شخصیت دیگه توی مورتال
              خلاصه که سید کامنتت خنده داره

              NightwingmrGrandmaster Hasashi
              • کوای لیانگ ۱۰۰۰ سالشه؟؟؟؟
                فاصله زمانی بین مورتال۹و۱۰ ۳۰ساله و بین نسخه۱۱ چند ماه اصلا چطوری حساب کردی شما اصلا جانی کیج چطوری انقدر زنده مونده؟ شما که بنظر فن سرسخت اسکورپیون هستی مشخصه که اصلاً هیچ اطلاعی از شخصیت مورده علاقت نداری اسکورپیون و بی هان هردو در مورتال کمبت۱ ۳۲ساله بودن این اطلاعات توی زندگی نامشون ذکر شده بعدشم کی گفته اسکورپیون نامیراست؟
                اگه بخش داستانی مورتال۹ رو بازی کنی همون اولش جسد اسکورپیون رو می‌بینی که شمشیر سابزیرو توی کمرشه
                واقعا فک میکردم کاربر منطقی هستی و سطح اطلاعاتت از مورتال زیاده اما مثله اینکه حتی شخصیت مورد علاقت اسکورپیون روهم درست نمیشناسی

                Nightwingخدای جهنمMoojy
                • اول از همه که بابا آی کیو جنگ های هر مورتال کمبت چندین سال فاصله داره و هر ۱۰۰ سال یا ۱۰۰۰ سال جنگ میشه عین دعواهایی در کوچه ای نیست که امروز دعوا شد فردا آمار بیاد
                  داداش شخصیت های مورتال کمبت که انسان عادی نیستن که بخوان عادی زندکگی کنن !
                  برگزیدن تا توی این تورنومنت مرگبار باشن و سن بیش از حد زیادی دارن و میتونن خیلی عمر کنن
                  تو که میگی تو اطلاعاتشون زده اون مال اولین گیمه
                  اسکورپیون نایمرا نیست؟؟؟
                  تو کامیک مرد وزنده شد
                  تو اینمیشن مرد و زنده شد
                  تو بازی هم حتی مرد و نزده شد(اندینگ ددلی الاینس و دسپشن)(اندینگ ۴ خودش میه من نامیرام)(حتی توی دیالوگ ام کی ۱۱ هم میگه!)
                  اون که توی ام کی ۹ تو آرماگدون بود همشون مردن چون دیگه آ[رالزمان بود و هم هچی تموم شده بود حتی نایمرا ها هم مرده بودن
                  اگه به اون باشه که شمشیر سابس زیرو ت وپشت اسکورپیون ساب زیرو هم توسط باراکا کشته شد هبود :)))

              • بیخیال داداش بحث با این یخچال فنا بی فایده است..🤣

                خدای جهنمmrMoojy
          • شما مثل اینکه اصلاً کمیک ها رو نخوندی عزیز بله اول کوای لیانگ با قدرت خنجر با اسکورپیون مبارزه میکنه که البته اسکورپیون هیچ کاری جز کتک خوردن انجام نمیده اما بعد از اینکه قدرت‌های خنجر از بین میره اسکورپیون دوباره حمله ور میشه به سمت کوای لیانگ درحالی که کوای لیانگ میخواد جنگو متوقف کنه چون اون خنجرا ذهنشو مسموم کرده بودن اما اسکورپیون گوشش به این حرفا بدهکار نبود و همین جوری میجنگید حتی اون موقع هم کوای لیانگ میزنه آسفالتش میکنه اسکورپیون قشنگ افتاده بود جلوی باهاش کوای لیانگ بازم بهش میگه که نمیخوام بجنگه اما وقتی حواسش پرت میشه اون موقع اسکورپیون از فرصت استفاده میکنه و هرچی بلا میتونه سر کوای لیانگ میاره تا یجورایی شکستش رو جبران کنه

            NightwingMoojyGrandmaster Hasashi
            • اتفاقا کامیک رو خوندم کاملانم دقیق و تا آخر خوندم جناب.
              ااصلا اینطور که شما میگی نیتس:/
              اسکورپیون با کوای اصلا وارد درگیری نشد ولی چون کوای خونش آلوده به خنجر بود اسکورپیو نرو به ناچار وارد جنگ کرد اسکورپیون هم وحشی شد شروع کرد به مبارزه تا آخر مبارزه کوای در همون حالت وحشی بود ولی با این حال اسکورپیون کوای رو کشت و وقتی کوای رو کشت تازه عین انسان شد و خونش پاک شد:)قشنگم دیدم چجوری ساب زیرو اسکورپیون آسفالت کرد ::))
              کوای چندتا زد با اینکه اون قدرتارو داشت همه اسکورپیون در حالت عادی زد با زنجیراش پاره کرد کوایو
              سید شکی به قدرت اسکورپیون نیست حتی اگه خودتو بکشی
              حواسشم پرت نشد الکی حرف در نیار روشو کرد اونور بعد دید که اسکورپیون داره از داخل یخ مید بیرون شوکه شد و این سرعت و قدرت بالای اسکورپیون رو نشون میده

              NightwingMoojyGrandmaster Hasashi
              • یک بار دیگه عزیز با عینک مطالعه برو از اول دوباره کمیکا رو بخون
                رایدن اسکورپیون رو میفرسته دنبال خنجر قدرتی که دسته کوای لیانگه وقتی این دو توی شهر با هم رو به رو میشن نه کوای لیانگ قصد رحم داره نه اسکورپیون البته نبرد اولشون به دلیل اینکه کوای لیانگ دارای قدرت خنجر بود ناعادلانه بود اما وقتی قدرت خنجر از بین میره اسکورپیون از یخ خارجه میشه و دوباره شروع میکنه به مبارزه با کوای لیانگ باره ها و بارها کوای لیانگ به اسکورپیون میگه که خواهان این جنگ نبوده و اصلا نمیدونسته داره چیکار میکنه ولی اسکورپیون همین جوری داره میجنگه اما بازم کوای لیانگ مهارش میکنه وقتی اسکورپیون روی دوتا دستش جلوی کوای لیانگ افتاده بود یه باره دیگه بهش میگه که این جنگو متوقف کنه اسکورپیون فقط از حواس پرتی کوای لیانگ استفاده میکنه هرچی فن بلده سرش میاره خوب حقم داره دیگه ناسلامتی کسی اینجوری جلوی سابزیرو ضایع میشه به فکر تلافی هم میوفته

                Nightwingخدای جهنمMoojy
                • Nightwing گفت:

                  هر دوتا تون اشتباه میکنید
                  ساب زیرو ۱۰۰۰ سالش نیست
                  هر ۱۰۰۰ سال یه بار تورنمنت برگزار میشه
                  تو نسخه ۱ تورنمنت برگزار میشه
                  تو نسخه ۲ شائو کان از نتایج راضی نیست و درخواست یه تورنمنت دیگه میده
                  کلا شاید چند ماه از نسخه قبل گذشته باشه
                  تو نسخه ۳ شائو کان قوانین رو زیر پا میزاره و حمله میکنه به زمین
                  کلا ۲ یا ۳ سال میگذره
                  اسکورپیون بهترین مبارز قبیله شیرای ریوعه
                  اما قدرتی نداره و چون از سلاح کونای استفاده میکنه بهش لقب اسکورپیون رو میدن
                  تو نسخه ۹ اون جا که کوان چی تصاویر مردن قبیله شیرای ریو رو نشون اسکورپیون میده اون صحنه ها
                  در واقع خودش بودن که تغییر شکل داده بود
                  توی کمیک ایکس معلوم میشه که هانزو میتونه به حالت اسکورپیون در بیاد و تبدیل به شبح بشه
                  اسکورپیون تو کمیک ایکس حتی ریدن که از خنجر کامیدوگو استفاده کرده بود و تقریبا غیر قابل شکست شده بود رو هم شکست داد
                  من کل تاریخچه مورتال کمبت رو ۲۰ بار خوندم و ویدئو ازش دیدم
                  حرف منو دیگه هیچکدوم نمی تونید تکذیب کنید

      • Redeys گفت:

        عزیز دوردونه ادبون منظورته؟
        فقط نوب سایبات

        NightwingGrandmaster Hasashimrbroken from the inside
      • logical man گفت:

        باز اینا دارن جلو نوب سایبت کوری میخونن عجب داستانیه

        NightwingGrandmaster Hasashiخدای جهنمmrbroken from the inside
  • GG گفت:

    حالا من خیلی بتا باز نیستم (اصلانم بخاطر اینکه پول پیش خرید هیچ وقت ندارم نیست اصلا)😁

    خدای جهنمlul-book
  • Fashan گفت:

    بین بازی های فایتینگ مورتال رو از همه کمتر بازی کردم (میشه گفت اصن بازی نکردم و روی سیستم خودم هیچ وقت نداشتم)
    ولی اینو خیلی دلم میخواد برم
    این kenshi هم چشممو گرفته به نظر خفن میاد

    خدای جهنمmr
  • دانته گفت:

    من پیش خرید کردم پریمیومش رو ولی هنوز گزینه دانلود دیتا برام نیومده….کسی میدونه چرا؟

    Boy Gamer
تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند