نویسنده Far Cry 5 به ریاست این فرانچایز منصوب شد
درو هولمز (Drew Holmes)، نویسنده و طراح روایی کهنهکار یوبیسافت (Ubisoft)، مسئولیت فرانچایز Far Cry را بر عهده گرفته است. با ما همراه باشید.
هولمز که تا پیش از این به عنوان مدیر بخش داستانی سری Far Cry فعالیت میکرد، این خبر را در صفحه لینکدین خود به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که به سِمَت مدیر آیپی Far Cry ارتقا پیدا کرده است.
خوشحالم به اشتراک بگذارم که در حال شروع یک موقعیت جدید به عنوان مدیر آیپی Far Cry در یوبیسافت هستم! ما چیزهای بزرگی در سر داریم، اگر میخواهید بخشی از تکامل بعدی این برند باشید، دریغ نکنید!
در یوبیسافت، هولمز پیش از این به عنوان رهبر داستان عناوین Far Cry: New Dawn و Far Cry 5 شناخته میشد. قبل از آن، او نویسنده اصلی بازی BioShock Infinite بوده و روی سه عنوان اول Saints Row کار کرده است.
بر اساس گزارشات منتشر شده در اوایل سال جاری میلادی، یوبیسافت در حال حاضر مشغول توسعه Far Cry 7 و یک بازی مستقل چندنفره از این سری است.
ادعا میشود که Far Cry 7 با موتور گرافیکی Snowdrop یوبیسافت ساخته میشود، نه موتور Dunia که برای عناوین اخیر این فرانچایز استفاده میشد. همچنین از گوشه و کنار به گوش میرسد که بازی چندنفره نیز در حال حاضر یک اثر شوتر و مبتنی بر استخراج است که در آلاسکا جریان دارد.
گفته میشود هر دو عنوان به صورت آزمایشی برای انتشار در پاییز سال ۲۰۲۵ برنامهریزی شدهاند.
Far Cry 6 که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، شامل کمپین آنلاین کو-آپ بود، اما بخش چندنفرهی رقابتی نداشت.
دن هی (Dan Hay)، رئیس سابق Far Cry، در سال ۲۰۲۱ و پس از یک دهه حضور در استودیوی مونترال، یوبیسافت را ترک کرد. او حالا به سراغ بازی جدید بلیزارد (Blizzard) در ژانر بقا رفته است.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: VGC
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
بلکه شاید تغییری ایجاد کنه 🙂
نمی دونم چرا ولی من اصن با فارکرای ۵ حال نکردم مخصوصا دنیاش ! ۶ رو هنوز وقت نکردم بازی کنم ولی به نظر دنیاش جالب تر و زنده تره !
از س به بعد با هیچکدوم حال نکردم من
به نظرم ۵ از ۶ بهتره
دنیاش واقعا طراحی جالب و زنده ای داره
ولی نه گیمپلی سرگرم کننده ای داره
و نه اصلا شبیه فار کرای هست
یکی از مشکلاتی که نمیذاره از داستان و اتمسفر کلی بازی لذت برد، ماموریتهای اجباری اما بیربط به داستانه. وسط تلاش برای نابود کردن رئیس وحشی فرقه و مبارزه با خواهر و برادرای مذهبیش، آموزش شکار و ماهیگیری، احمقانهترین و توهین آمیزترین شکل برخورد بازی با بازیکنه.
آره زنده تره ولی خسته کنندهاس
اتفاقا ۵ دنیای به مراتب زنده تر و بهتری از ۶ داره
به نظر من ۵ از همه باحال تر بود
فارکرای ۵ به جز گیم پلیش بقیه چیزاش عالی بود..مخصوصا ویلن بازی که یه خانواده ی خیلی عجیبی هستن
پایانش هم خیلی غیر منتظره بود
فارکرای ۵ زنده تر نسبت به ۶ ولی اگه میخوای مپ خیلی زنده باشه فارکرای پرایمل شماره یکه یعنی قدم به قدمش ی جونوری چیزی میوفتاد به جونت
بازی کردم .
برای من فارکرای ۴ و پریمال لذتبخشترین هایی از این سری بوده که بازی کردم
به قول همون تیتر مقاله نقد بررسی گیمفا از FarCry 6 : یوبیسافت ، همون همیشگی !
از فارکرای ۳ به بعد حتی زحمت ندادن حتی روی انیمیشن سلاحا یا ریلودشون کار کنن البته برای بقیه موارد از جمله فیزیک گیاهان و شخصیت ها و خیلی چیز های دیگه هم صدق میکنه.
وقتی فارکرای ۶ بازی میکردم باخودم فکر کردم که دقیقا فارکرای ۳ هست با هوش مصنوعی بسیار ضعیف تر و داستان کم ارزش و کم عمق.
شکار هم که نقش اساسی ایفا میکرد در فارکرای ۳ و بازیکن رو مجاب میکرد که برای ارتقاء از پوست حیوانات استفاده کنه کم کم در فارکرای ها کم اثر شد که دیگه در فارکرای ۶ غیر از چند تا پاور آپ بی مصرف اثری نداشت
فقط یه کاری کن بازی برگرده به دوران طلایی خودش یعنی فارکرای ۳ و ۴!!!
۵ هم نه خوب بود نه بد یه چیز متوسط بود ۶ هم که افتضاح که میتونم واسش ۱۰۰ تا دلیل بیارم بعد از ۳۰ ساعت گیم پلی !!!
ولی هوش مصنوعی ۵ به نسبت و خیلی بالاتر از ۶ بود . ولی واسه ۳ خدا بود !!! با تفنگ با سوپرسور یارو تیرت خطا میرفت میفهمید npc بازی! ولی واسه ۶ که اصلا احمق تشریف دارن . نسخه ۶ و ۵ هم یه جورایی بازی خیلی سبک شده بود، منظورم از سبکی اینه که قبلا توی نسخه های قبلی با این که پشت دسته/کیبورد بودی احساس میکردی این گان واقعا سنگینه، یا واقعا موقعه که نایف میکردی قشنگ حس زور زدن جیسون موقعه فرو کردن نایف رو حس میکردی، ولی ۶ یارو Dani انگار داره خیار خورد میکنه، با قمه اینقدر سریع میزنه تو سر یارو تا پایین میره انگار سوپر منه !!!
داستان واقعا فاجعه ایی داره، کارکتر های ساید بازی واقعا یه حس npc معمولی رو میدن!
اگه ریاستش مثل نویسندگیش باشه ، دیگه هیچ امیدی به آینده سری نیست(داستان far cry 5 داغون بود)
کلا سری فارکرای اینجوری نیست که رو داستان تمرکز داشته باشه
هدف اصلی ویلن های بازیان که که توی فارکرای ۵ خیلی خوب بودن و خانواده ی سید (Seed) جز بهترین کاراکتر های منفی دنیای ویدیو گیمان (نظر شخصی)
چه خوب
حد اقل احتمال اینکه فارکرای بعدی بهتر بشه بیشتره
به امید یک ویلن دیوانه کمتر کلیشه ای
اسمویل:
فارکرای ۵ داستان واقعاً جالبی داشت. این که آخرش میفهمیدی که آنتاگونیست بازی در نهایت خودت هستی. و البته آهنگهای کالت که انقدر قشنگ بود که دوست داشتی اصلاً بری عضوشون بشی.
از این فرانچایز فقط از شماره ۲ و ۳ لذت بردم
بقیه نسخههاش مزخرفی بیش نبودن بنظرم
از لحاظ انجین ، مقایسه ی نسخه ی ۲ و ۳ ی فارکرای مثل مقایسه ی gta iv با gta v هست . انگار یه چیزایی رو در نسخه ی بعدیش حذف کردن و حال خیلی ها رو گرفتن .
هادی جان نظرت رو در مورد دندون های رییس این فرانچایز نگفتی 🤔
حالا خوبه عکس از پایین تنش نگرفتن
کل دندون هاش ایمپلنت شده و از دندون های واقعی یه ادم هم قشنگتره
آره قبول دارم
ی سری جزئیات تو نسخه سوم حذف شده بود
مث گیر کردن گلوله تو اسلحه و ی سری چیزای دیگه
.
خیلی ریز بینی هاااا سوسمار :دی
خلاصهوار بخوام در مورد دندوناش بگم اینکه ب دندونهاش حسودیم شد :دی