رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

در دنیای انیمه نیز شخصیت‌های بسیاری وجود دارند که از ثروتی هنگفت بهره برده و از آن برای اهداف گوناگونی بهره می‌برند.

دنیای انیمه نیز به مانند هر مدیوم دیگری روایت‌گر داستان شخصیت‌های متفاوتی در شرایطی می‌باشد که هر یک از جایگاه اجتماعی منحصر به فردی برخوردار هستند. شخصیت‌هایی که برخی از آن‌ها از ثروتی شگفت‌انگیز بهره برده و این ثروت را در مسائل مختلفی مورد استفاده قرار می‌دهند که بسته به هدف و نیتی که داشته باشند، می‌تواند زمینه‌ساز به وقوع پیوستن اتفاقاتی غیرقابل انتظار باشد.

برخی از این شخصیت‌های ثروتمند می‌توانند امپراتوری باشند که سرزمینی را تحت کنترل خود داشته، برخی دیگر افرادی تجار هستند که با به راه انداختن کمپانی خود صاحب سرمایه‌ای بسیار شده و برخی دیگر نیز می‌توانند افرادی شرور و منفعت طلب باشند که سرمایه خود را به واسه نابودی باقی انسان‌ها تشکیل داده‌اند. مسئله‌ای که منجر به خلق شخصیت‌های ثروتمند جالب توجهی در دنیای انیمه شده است.

به همین سبب نیز در مقاله امروز به سراغ ۲۰ تن از ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه رفته‌ایم و تا میزان ثروت و قدرت آن‌ها را رتبه‌بندی نماییم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

۲۰- شخصیت الف یامادا در انیمه Eromanga Sensei (ارومانگا سنسی)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

انیمه جنجالی و جذاب Eromanga Sensei میزبان حضور نویسنده‌ای ۱۵ ساله‌ای به نام ایزومی است که در همین سنین کم دست به نگارش رمان‌های لایت ناول زده و حتی برنده جایزه نیز شده است.

با این حال در یکی از روزها رقیب او که نویسنده‌ای به نام الف یامادا می‌باشد، به همسایگی وی نقل مکان کرده و ما با زندگی پر فراز و نشیب و استعدادهای شگفت‌انگیز وی آشنا می‌شویم. نویسنده‌ای که از قوانین سفت و سختی در کار خود بهره برده و عادت دارد که رمان‌هایش را دقیقاً در روز موعود تحویل به ناشر به اتمام برساند که دردسرهای بسیاری را برایش به همراه داشته است. با این حال کتاب‌های او به حدی محبوب و پرفروش هستند که با سن کمی که دارد موفق شده تا بیش از ۲ میلیون نسخه از آثارش را به فروش رسانده و صاحب عمارتی مجلل بشود.

۱۹- شخصیت فاریس نیان‌نیان در انیمه Steins;Gate (دروازه اشتاینز)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

انیمه روان‌شناختی و سفر در زمان Steins;Gate میزبان حضور شخصیتی به نام فاریس نیان‌نیان می‌باشد که در ظاهر کارمندی پاره‌وقت و صاحب کافه‌ای بوده که درآمد معقولی را از کارهایش به دست می‌آورد.

با این حال برخلاف ظاهر ساده و گول زننده‌ای که دارد اما ثروتی هنگفت را از خانواده‌اش به ارث برده است که عملاً کمتر شخصیتی در دنیای Steins;Gate توان مقایسه با وی را خواهد داشت. البته که فاریس نیان‌نیان میزان ثروت و دارایی خود را از دوستان و اطرافیانش پنهان کرده تا مبادا از سوی آن‌ها طرد شود و دیدگاهی متفاوت نسبت به وی پیدا نمایند. این مسئله سبب شده تا او زندگی دوگانه‌ای را تجربه کند که گاهاً تنهایی را نیز برایش به ارمغان آورده است؛ موضوعی که ثابت می‌کند ثروت نمی‌تواند برای شما خوشبختی تمام عیاری را به ارمغان بیاورد.

۱۸- شخصیت کی تاکیشیما در انیمه Special A (اسپشیال ای)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

انیمه Special A حول محور گروهی از دانش‌آموزان آکادمی عجیب و غریبی جریان دارد که در طول تحصیل خود با مفاهیم متفاوتی همچون دوستی و دشمنی، رقابت، عشق، حسادت و احترام دست و پنجه نرم می‌کنند.

آکادمی‌ای که به صورت عمده میزبان حضور فرزندان خانواده‌های ثروتمندی بوده و در این بین شاهد دانش‌آموزی به نام کی تاکیشیما هستیم که نه تنها رتبه اول آکادمی را به خود اختصاص داده، بلکه میزان ثروت خانواده‌اش به حدی غیرقابل زیاد است که عملاً هیچ یک از دوستان و هم‌کلاسی‌هایش توان رقابت با او را در خود نمی‌بینند. خانواده او بسیاری از امور کشور ژاپن را اداره کرده و به حدی از ثروت برخوردار هستند که خریدن ملک‌های بسیار بزرگ و گران‌قیمت، تفریحی ساده برایشان محسوب می‌شود. موضوعی که سبب شده تا شخصیت کی تاکیشیما در انیمه Special A به مانند یک شاهزاده در آکادمی به زندگی بپردازد.

۱۷- شخصیت تاماکی سوه در انیمه Ouran High School Host Club (هاست کلاب دبیرستان اوران)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

دنیای خیالی انیمه Ouran High School Host Club حول محور زندگی مرفه ثروتمندان جریان دارد که شاهد خواهیم بود که چگونه انسان‌هایی بدون هیچ دغدغه‌ای روزهای خود را در آکادمی تفریحی سپری می‌کنند.

با وجود آن که این انیمه میزبان حضور ده‌ها شخصیت ثروتمند با روال زندگی مرفه‌ای می‌باشد اما تاماکی سوه حتی در مقایسه با استانداردهای دنیای Ouran High School Host Club نیز بسیار فراتر از هر شخصیت دیگری از ثورت و دارایی برخوردار است که بر رفتار و شخصیتش نیز این مسئله تاثیر بزرگی گذاشته است. میزان ثروت و جایگاه خانواده او باعث شده تا به مانند یک پادشاه در آکادمی و باشگاه به زندگی پرداخته و رفتاری رعیت‌گونه با اطرافیانش داشته باشد. با این حال نکته جذاب این انیمه در سیر شخصیت‌پردازی تاماکی سوه می‌باشد؛ جایی که متوجه می‌شویم او برخلاف ظاهرش قلبی رئوف و مهربان داشته و به مرور یاد می‌گیرد که چگونه با اطرافیانش ارتباط برقرار کرده و جایگاهی که دارد صرفاً نمی‌تواند شخصیتش را در جامعه تعریف نماید.

۱۶- شخصیت یومکو جابامی در انیمه Kakegurui (کاکگورویی)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

تصور کنید که به آکادمی خصوصی وارد شده‌اید که جایگاه شما در میان اطرافیانتان نه براساس میزان هوش، توانایی و سخت‌کوشی شما، بلکه به واسطه میزان ثروتی که دارید مورد سنجش قرار خواهد گرفت!

انیمه Kakegurui روایت‌گر گروهی از دانش‌آموزان آکادمی هیائاکو می‌باشد که شخصیت‌هایش با به رخ کشیدن ثروت خود می‌توانند از جایگاهی ویژه برخوردار باشند. در این میان شاهد شخصیتی به نام یومکه جابامی هستیم که به طرز عجیبی در مسابقات این آکادمی مهارت داشته و ثروت بسیار زیادی را برای خود به ارمغان آورده است تا حدی که هیچ کس حتی جرات عرض اندام در مقابل وی را نخواهد داشت. یومکه جابامی در انیمه Kakegurui به حدی پیشرفت می‌کند که نام خود را به عنوان ثروتمندترین و بااستعدادترین دختر تاریخ آکادمی هیائاکو به ثبت می‌رساند.

۱۵- شخصیت بالما در انیمه Dragon Ball (دراگون بال)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

در حالی که انیمه Dragon Ball به سبب رویارویی‌های پر زد و خورد و حماسی‌اش به شهرت رسیده اما در این بین شاهد شخصیتی نمادین و مشهور به نام بالما هستیم که جنبه متفاوتی از دنیای این انیمه را به معرض نمایش می‌گذارد.

خانواده بولما صاحب تجارتی بزرگ و بسیار مهم در دنیای انیمه Dragon Ball می‌باشند تا حدی که پدر وی یعنی دکتر بریف به عنوان یکی از ثروتمندترین مردان روی کره زمین به شهرت رسیده است. با این حال برخلاف موارد پیشین که شخصیت‌ها تنها وارث ثروت خانوادگی خود بوده‌اند، بالما خود به عنوان مخترعی باهوش و بااستعداد به شمار می‌رود که کمک به سزایی در پیشرفت تجارت خانواده‌اش داشته و یار و یاور پدرش در این زمینه به شمار می‌رود که تولیدات و اختراعاتش، ثروت بسیاری را برای خانواده‌اش به ارمغان آورده است.

۱۴- شخصیت رزوال ال. مدرز در انیمه Re: Zero (ری: زیرو)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

شخصیت رزوال ال. مدرز در انیمه Re: Zero نجیب‌زاده‌ای قدرتمند و سرشناش محسوب می‌شود که در قامت جادوگری توانمند، در دربار قلمرو اژدهای لوگنیکا خدمت می‌کند.

در حالی که از او به عنوان شخصیتی خاکستری یاد می‌شود اما اهدافی مرموزانه و والا مرتبه داشته و به حدی ثروتمند است که شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که وسعت عمارتش هیچ انتهایی نداشته و به حدی از اتاق و تالارهای عظیم بهره برده که می‌تواند مردم یک شهر بزرگ را در خود جای دهد. رزوال ال. مدرز با وجود بهره بردن از چنین ثروتی اما اهمیت چندانی به آن نداده و تنها چیزی که در دنیای انیمه Re: Zero برایش اهمیت داشته، شکست دشمنان و تحقق اهداف و خواسته‌هایش بوده است.

۱۳- شخصیت شیل فانتوم‌هایو در انیمه Black Butler (خادم سیاه)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

شخصیت اصلی انیمه Black Butler علی‌رغم از دست دادن تمام اعضای خانواده‌اش و تحمل رنج‌های بسیار در زندگی اما وارث ثروتی بی حد و اندازه بوده که با توجه به سنی که دارد، یک شگفتی محسوب می‌شود.

او نوجوانی ۱۳ ساله است که زندگی بسیار سخت و مشقت‌باری را در همین سن کم تجربه کرده و شاهد مرگ والدینش بوده است. با این حال خانواده شیل فانتوم‌هایو پس از مرگشان، ثروتی بسیار و ریاست کمپانی فانتوم را بر عهده وی گذاشته تا شیل بتواند مسیر خانوادگی‌اش را ادامه دهد. نکته حائز اهمیت درباره شیل فانتوم‌هایو در شخصیت بی‌پروا، تسلیم‌ناپذیر و باهوش وی می‌باد که با وجود تحمل چنین سختی‌هایی نه تنها پا پس نکشیده است، بلکه با قدرت ریاست کمپانی خانوادگی خود را بر عهده گرفته و ثروتش را بیش از پیش افزایش داده است.

۱۲- شخصیت دایسوکه کامبه در انیمه The Millionaire Detective Balance: Unlimited (کاراگاه میلیونر: مانده حساب، نامحدود)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

انیمه The Millionaire Detective Balance: Unlimited که به سبب همه گیری ویروس کرونا پخش پر فراز و نشیبی را تجربه کرده بود، روایتی متفاوت را در ژانر کاراگاهی به تصویر کشید که از شخصیت اصلی ثروتمند ولی سخت‌ کوشی بهره برده است.

در این انیمه شاهد فردی بسیار ثروتمند و تسلیم ناپذیر به نام دایسوکه کامبه هستیم که به کاراگاهی سخت کوش به نام هارو کاتو ملحق شده تا بتوانند پرونده‌های مرموزی را به پایان برسانند. ثروت بی حد و اندازه دایسوکه و سخت کوشی هارو به ترکیبی جذاب و کمدی بدل می‌گردد و وقایعی سرگرم کننده را به ارمغان می‌آورد. دایوسکه به حدی در انیمه The Millionaire Detective Balance: Unlimited از مال و ثروت بهره برده که برای جلب رضایت شاکیان پرونده و یا به حرف درآوردن مظنونین، هیچ ابایی از خرج‌های سرسام‌‌آور از ثروتش را نداشته و همچنان ذره‌ای از دارایی‌های وی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

۱۱- شخصیت رابرت اسپیدواگن در انیمه JoJo’s Bizarre Adventure (ماجراجویی عجیب جوجو)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

شخصیت رابرت اسپیدواگن انیمه Jojo’s Bizarre Adventure به حدی ثروتمند و غنی است که علی‌رغم حضور بسیار کوتاهش اما تا پایان این مجموعه هیچکس حتی توان رقابت با دارایی‌های وی را نخواهد داشت.

بنیان‌گذار سازمان اسپیدواگن، کسی که از طریق تجارت نفت در کشور ایالات متحده آمریکا نه تنها ثروتی عظیم را برای خود دست و پا کرده، بلکه عملاً صاحب امپراتوری مخفی و زیرزمینی می‌باشد که قهرمانان انیمه Jojo’s Bizarre Adventure را برای رویارویی با اهریمنان و شروران حمایت کرده است. رابرت اسپیدواگن جزو آن دسته از شخصیت‌هایی قرار می‌گیرد که بیشتر در سایه‌ها و پشت صحنه حضور داشته و علاقه چندانی به نمایش خود ندارد و ترجیح می‌دهد که ثروتش کارها را پیش ببرد.

۱۰- شخصیت ستو کایبا در انیمه Yu-Gi-Oh (یو-گی-اوه)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

بسیاری از مخاطبین دنیای انیمه در دهه‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰، دوران خاطره‌انگیزی را با آثار Yu-Gi-Oh تجربه کرده‌اند که در مقابل قهرمان محبوبی همچون یوگی، شاهد ابرشروری ترسناک و بسیار ثروتمند به نام ستو کایبا نیز بوده‌ایم.

او کودک یتیمی بود که توسط خانواده‌ای ثروتمند به سرپرستی گرفته شد و توانست تا پتانسیل خود را به معرض نمایش بگذارد. زمانی که حتی به عنوان محصل دبیرستان به مدرسه می‌رفت، شرکت خصوصی خود را تاسیس نمود و مسیر خباثت و پلیدی را با ثروتی هنگفت آغاز نمود. شخصیت شرور، از خود راضی، مغرور و بی‌رحم دنیای انیمه Yu-Gi-Oh به حدی از ثروت و قدرت دسترسی دارد که حتی هیولاهای عظیم‌الجثه این انیمه نیز به طرز عجیبی از وی حساب برده و از او پیروی می‌کنند.

۹- شخصیت دونووان دزموند در انیمه Spy X Family (جاسوس×خانواده)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

در حالی که بر روی کاغذ انیمه Spy X Family در میانه جنگ سرد میان کشورهایی قدرتمند و منفعت‌طلب جریان دارد اما این دونووان دزموند است که در پشت پرده تمام عالم را به جان یکدیگر انداخته است.

دونووان دزموند، نخست وزیر سابق و رئیس فعلی حزب ملی کشور اوستانیا از شبکه‌ای بزرگ برای تحقق خواسته‌های خود بهره برده و به حدی ثروتمند است که هر کسی که بخواهد را می‌تواند به سمت خود جذب و یا حذف نماید. قدرت مالی او سبب شده تا اقتصاد و سیاست این کشور را تمام و کمال به دست گرفته و با خرج پول‌های کلان، به جنگ سرد دامن بزند که از وی شخصیتی خبیث و بسیار ثروتمند در دنیای انیمه Spy X Family ساخته است که قهرمانان این مجموعه همیشه برای توقف اهداف پلیدانه وی با سختی و مشقت‌های بسیاری مواجه شده‌اند.

۸- شخصیت ویلی تایبور در انیمه Attack on Titan (حمله به تایتان)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

در انیمه Attack on Titan مردم الدیایی که در سرزمین مارلی به زندگی مشغول هستند، تحت بدترین شرایط ممکن مورد تحقیر و ظلم قرار گرفته و چون پتانسیل تبدیل شدن به تایتان‌ها را دارند و نیاکان آن‌ها جنگی جهانی را به راه انداخته بودند، همیشه مورد تنفر مردم مارلی قرار گرفتند.

با این حال برخلاف مردم سرزمین پارادایس که از حقوق یکسانی بهره می‌برند، تنها یک خانواده الدیایی در مارلی مورد احترام قرار گرفته‌اند که تابور نام دارند. خانواده‌ای بانفوذ که در جبهه دولت‌های متخاصم قرار گرفته و به واسطه ویلی تایبور رهبری می‌شوند. در حالی که هم‌نژادهای ویلی زندگی جهنم‌واری را تجربه می‌کنند اما او با پشت کردن به آن‌ها موفق شده تا ثروت هنگفتی را جمع‌آوری کرده و به دنبال نابودی تایتان‌ها باشد. شخصیتی که نشان می‌دهد در دنیای Attack on Titan که مردم سرزمین پارادایس برای مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، مردی از نژاد آن‌ها به واسطه خیانت، به فردی بسیار ثروتمند و بانفود تبدیل شده که مردمش پشیزی برایش اهمیت ندارند.

۷- شخصیت سندباد در انیمه Magi: The Labyrinth of Magic (مگی: هزارتوی جادو)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

با وجودی که انیمه Magi: The Labyrinth of Magic میزبان حضور قهرمانان بسیاری می‌باشد اما سندباد به عنوان شخصیتی فرعی، ثروتمندترین فرد دنیای این انیمه محسوب می‌شود.

سندباد به عنوان پادشاه سابق سرزمین سندریا و رئیس اتحادیه‌های بین‌المللی نابغه‌ای در امور تجاری محسوب می‌شود که به سبب بهره بردن از ثروتی بسیار زیاد و غیرقابل تصور، هر کاری که دلش بخواد را می‌تواند انجام دهد. ثروت هنگفت، بهره‌گیری از شبکه‌های زیرزمینی قدرتمند و توانایی‌های سیاسی نامحدود همگی باعث شده‌اند تا شخصیت سندباد انیمه Magi: The Labyrinth of Magic به راحتی تمامی کشورها را در برابر سندریا به زانو دربیاورد. مسئله‌ای که سبب شده تا از خلق و خویی مغرورانه بهره برده که با توجه به دارایی‌هایی گزاف وی چندان هم تعجب‌برانگیز نخواهد بود!

۶- شخصیت کاگویا شینومیا در انیمه Kaguya-Sama: Love is War (کاگویا ساما: عشق جنگ است)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

در انیمه زیبا و تاثیرگذار Kaguya-Sama: Love is War شاهد هستیم که چگونه می‌توان تمام خواسته‌های دنیوی را با ثروت و پول به دست آورد الی احساس عشق که با هیچ چیزی خریدنی نیست.

در این انیمه شاهد دختری مغرور و خودشیفته به نام کاگویا شینومیا هستیم که فرزند یکی از افراد ثروتمند و بانفوذ کشور ژاپن می‌باشد. او به سبب ثروت هنگفت پدرش زندگی مرفه و بدون دغدغه‌ای را تجربه کرده و عادت نموده که تمام خواسته‌هایش را با پول بخرد. عادتی زشت و حقیرانه که در نهایت سبب شده تا در تجربه احساس عشق، ناکام بماند و هیچ ایده‌ای نداشته باشد که برای چنین احساسی، ثروت و پول پشیزی اهمیت نخواهد داشت. کاگویا شینومیا در انیمه Kaguya-Sama: Love is War یاد می‌گیرد که علی‌رغم بهره بردن از ثروتی فرای تصور اما با زور و اجبار و و رشوه نمی‌توان به هر چیزی دست پیدا کرد و گاهی باید خودشیفتگی و غرور را کنار گذاشت تا بلکه معجزه‌ای همچون عشق را بتوان تجربه کرد.

۵- شخصیت ناگی سانزنین در انیمه Hayata the Combat Butler (هیاتا خدمتکار مبارز)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

در انیمه Hayata the Combat Butler شاهد هستیم که حتی بین ثروتمندان نیز درجه‌بندی وجود داشته و می‌توانیم شاهد کسانی باشیم که به حدی دارایی و مال اندوخته شده دارند که جمع کل باقی ثروتمندان نیز نمی‌تواند ذره‌ای از ثروت آن‌ها را شامل شود.

این مسئله را می‌توان در قبال شخصیتی همچون ناگی سانزنین مشاهده کرد؛ دختری که یکی از ۲ عضو باقی مانده خانواده‌اش بوده و به حدی ثروتمند است که مبلغی همچون ۲۰ میلیارد ین حکم پول خرد را برای دارد و چنین میزان ثروتی باعث شده تا رقبایش از هیچ کاری برای نابودی و تصاحب اموال وی دریغ نکنند و در نهایت نیز توسط شخصیتی دردمندی همچون هایاتا که از روی بدبختی و بیچارگی قصد ربودن وی را دارد، ارتباط برقرار کرده و در ازای پرداخت پولی هنگفت، وی را به عنوان محافظ خود برگزیند.

۴- شخصیت پادشاه کلاور در انیمه Black Clover (کلاور سیاه)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

قاعدتاً زمانی که بحث ثروتمندترین افراد دنیای انیمه به میان بیاید، دیر یا زود باید به سراغ پادشاهان نیز برویم که بر تخت سلطنت تکیه داده و تمامی اموال یک سرزمین را در اختیار دارند.

در رتبه چهارم این مقاله به سراغ پادشاه سرزمین دنیای Black Clover به نام پادشاه کلاور رفته‌ایم. آگوستوس سیزدهم که در نوک قله کوهی از ثروت و دارایی تکیه زده و به راحتی می‌تواند هرچیزی که می‌خواهد را به دست بیاورد. آگوستوس سیزدهم به حدی غنی و ثروتمند است که به خودش زحمت انجام هیچ کاری را نداده و با خرج مبالغ هنگفت، به اهداف و خواسته‌هایش توسط دیگران دست پیدا می‌کند. مسئله‌ای که البته می‌تواند خطرساز باشد زیرا چنین ثروتی در دستان فردی اشتباه می‌تواند نابودی سرزمین انیمه Black Clover را به همراه داشته باشد.

۳- شخصیت راگیو کیریووین در انیمه Kill la Kill (کیل لا کیل)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

با وجود این که کلیت انیمه Kill la Kill در سکانس‌های اکشن دیوانه‌وار و خونینی خلاصه می‌شود اما همچنان شاهد روایت داستانی نمادین هستیم که در بطن خود از شخصیت شروری عجیب و غریب و بسیار ثروتمند بهره برده است.

راگیو کیریووین ریاست سازمان و ابرقدرتی جهانی را بر عهده داشته و بر تمامی داد و ستدهای اقتصادی جهان نظارت دارد که در مرکز توجه آن‌ها مجموعه لباس‌هایی پیشرفته قرار دارد که قدرت‌های متفاوتی را به دارنده خود اعطا می‌کند. فروش چنین لباس‌هایی با مبالغ هنگفت باعث شده تا راگیو کیریووین در انیمه Kill la Kill از ثروتی بسیار زیاد و غیرقابل تصور بهره برده و آن را برای پیشبرد اهداف شرورانه خود استفاده نماید.

۲- شخصیت مینا تپس در انیمه Dance in the Vampire Bund (رقص در باند خون آشام)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

تعداد انگشت‌شماری شخصیت را می‌توان یافت که بتوانند ثروتی در حد و اندازه ملکه خون‌آشام‌های انیمه Dance in the Vampire Bund داشته باشند. کسی که برای امنیت و آرامش مردم خود حاضر شد تا با مبلغی بسیار هنگفت، یک سرزمین را خریداری نماید.

پس از جرقه جنگی داخلی، مینا تپس موفق شد تا خانواده خود را به جایگاه سابق رسانده و کنترل دنیای خون‌آشام‌ها را بر عهده بگیرد. با این حال برخلاف باقی خون‌آشام‌های مدیوم‌های سرگرمی، مینا خواهان برقراری صلح و آرامش میان انسان‌ها و خون‌آشام بوده و با صرف مبلغ ۴۰ تریلیون ین، بدهی دولت‌مردان کشور ژاپن را پرداخت کرد و در ازای آن سرزمینی بزرگ و پهناور را برای مردم خود برگزید. نکته حائز اهمیت و ارزشمندی که در انیمه Dance in the Vampire Bund به تصویر کشیده می‌شود در این است که برخلاف برخورداری از قدرت‌های ماورایی و داشتن ثروتی بی و حد و اندازه اما مینا تپس به هیچ عنوان در قدرت و ثروت غرق نشده و شخصیتی جذاب، رئوف، مهربان و باهوش دارد که تنها اولویتش، امنیت مردمش بوده است.

۱- شخصیت ایم در انیمه One Piece (وان پیس)

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

در نهایت می‌رسیم به ثروتمندترین شخصیت تاریخ دنیای انیمه که متعلق به طولانی‌ترین مجموعه این مدیوم یعنی One Piece می‌باشد.

انیمه One Piece میزبان انواع و اقسام دزدان دریایی، نیمه خدایان، اهریمنان و موجودات مختلف می‌باشد که هر یک وقایع متنوع و جذابی را رقم زده‌اند. با این حال هیچ شخصیت، موجود و یا نیمه خدایی با هر قدرتی که داشته باشد، نمی‌تواند در حد و اندازه کسی همچون ایم ظاهر شود. شخصیتی که در آرک داستانی Reverie وارد داستان شد و خود را به عنوان پادشاه تخت سلطنتی خالی (Empty Throne) معرفی کرد که نه تنها تمامی ارشدهای جهان One Piece از وی دستور می‌گیرند، بلکه به راحتی آب خوردن می‌تواند هر تاریخ، تمدن و فرهنگی را از روی نقشه محو نماید. ایم مرموز عملاً در ثروت و قدرت هیچ رقیبی در هیچ انیمه‌ای نداشته و دست کمی از خدای واحد دنیای انیمه One Piece ندارد که با گذشت چندین و چند صد قسمت اما مخاطبین این مجموعه هنوز به درک کاملی از وی نرسیده‌اند و موجودیت وی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


اگر که حق انتخابی به شما داده می‌شد، دوست داشتید که به کدام یک از شخصیت‌های ثروتمند این مقاله تبدیل شوید؟ آیا شخصیت‌های دیگری را نیز سراغ دارید که بتوانند رتبه‌ای از این مقاله را به نام خود به ثبت برسانند؟

منبع: CBR

ariancactusshini.69677WalleR MaNժ๏ςτ០я នτяคղցҽSina7294Yohanaآقای شکستهSepehrBehzad zargaryاوردک تک تک ورژن حقیقیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)meysamb𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)v-alkalineوزغ ( آنتی لگبت)Charlie ChaplinSekijo

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا
رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رتبه‌بندی ثروتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه - گیمفا