سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند

برخی از سریال‌ها بیش از اندازه طولانی شدند و همین نیز سبب شد تا بیننده‌ها آن‌ها را تا آخر تماشا نکنند.

عصر طلایی تلویزیون و سریال باعث شده تا بیننده‌ها انتخاب‌های بسیار زیادی در اختیار داشته باشند و بتوانند آثار ژانرهای مختلفی از درام و مهیج گرفته تا اکشن و کمدی را شاهد باشند. در این میان نیز برخی از سریال‌ها موفق می‌شوند به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کنند و تقاضای بسیار زیادی برای آن‌ها وجود دارد اما این محبوبیت تأثیری منفی نیز دارد چراکه شبکه‌ها می‌خواهند این سریال‌ها را تا جای ممکن همچنان ادامه بدهند.

بسیاری از سریال‌ها شروعی قدرتمند دارند اما به آرامی (و در برخی موارد به طور چشمگیر) درخشش خودشان را از دست می‌دهند که دلیل آن ممکن است خطوط داستانی تکراری یا کمتر شدن شخصیت‌های جذاب باشد. همین نیز برای طرفداران این سریال‌ها مایه ناامیدی است که باید تماشای این سریال‌ها را کنار بگذارند. در وب سایت ردیت از کاربران سوال شده که از تماشای کدام سریال‌های محبوب دست کشیدند و پاسخ‌های آن‌ها شامل برخی از بزرگترین سریال‌های جنایی، مهیج و حتی سیتکام طی ۲۵ سال گذشته است. در ادامه همراه با ما باشید.

۱۰. سریال ویدز (Weeds)

سریال weeds
سریال Weeds
  • سال پخش: ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲
  • خالق: جنجی کوهان
  • شبکه: شوتایم
  • ژانر: کمدی سیاه

سریال «ویدز» یا «علف» یک اثر کمدی سیاه درباره زنی خانه‌دار اهل حومه شهر به نام نانسی با بازی مری لوئیز پارکر است که به‌تازگی بیوه شده است. او شروع به فروش ماریجوانا می‌کند تا بتواند هزینه‌های زندگی خودش و دو پسرش را تأمین کند و در نهایت نیز به رده‌های بالاتر و رهبری یک کارتل بزرگ بین‌المللی مواد مخدر می‌رسد. این سریال به بررسی کشمکش نانسی برای جدا نگه داشتن تجارت غیر قانونی‌اش از زندگی خانوادگی‌اش می‌پردازد.

سریال «ویدز» برای هشت فصل و در مجموع ۱۰۲ قسمت ادامه داشت اما برخی از بیننده‌ها در طول مسیر علاقه خودشان نسبت به داستان نانسی را از دست دادند. بسیاری از کاربران به این موضوع تأکید داشتند که سریال «ویدز» فرض داستانی بسیار خوب و جالبی داشت اما پس از پخش سه فصل، دیگر این فرض داستانی جذابیت ابتدایی خودش را از دست داده بود و در حقیقت چیز بیشتری برای بازگو کردن وجود نداشت.

۹. سریال دکستر (Dexter)

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم از the karate kid تا dexter
سریال Dexter
  • سال پخش: ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳
  • خالق: جیمز مانوس جونیور
  • شبکه: شوتایم
  • ژانر: جنایی درام

دکستر مورگان با بازی مایکل سی هال در طول روز به‌عنوان یک مسئول پزشکی قانونی اداره پلیس میامی مشغول به کار است اما در طول شب، یک قاتل سریالی است. او قاتلینی که توانستند از زیر مجازات جنایات خود فرار کنند را تعقیب می‌کند و می‌کشد و این در حالی است که او توانسته به شکلی هوشمندانه فعالیت‌ها و هویت روان‌پریشانه خودش را مخفی نگه دارد. این سریال بر اساس مجموعه رمان‌هایی به همین نام نوشته جف لیندزی ساخته شده و برای هشت فصل و مجموعه ۹۶ قسمت ادامه داشت.

در فصل چهارم سریال «دکستر» شخصیت اصلی در تعقیب قاتل سریالی دیگری به نام قاتل ترینیتی بود و توانست تحسین منتقدان و همچنین بینندگان را به دست بیاورد. در قسمت پایانی فصل چهارم نیز اتفاقی بسیار شوکه‌کننده رخ داد که بیننده‌ها را شگفت‌زده کرد. بیننده‌ها بر این باور هستند که فصل چهارم سریال توانست سطح بالایی از خودش نشان بدهد که فصل‌های پس از آن نتوانستند به آن سطح برسند و همین نیز برخی از بیننده‌ها را از تماشای فصل‌های بعدی منصرف کرد.

۸. سریال کت شلواری‌ها (Suits)

سریال suits
سریال Suits
  • سال پخش: ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹
  • خالق: آرون کورش
  • شبکه: یواس‌ای
  • ژانر: درام حقوقی

مایک راس با بازی پاتریک جی آدامز از دانشگاه اخراج شده اما این موضوع را مخفی نگه داشته و به‌عنوان یک همکار برجسته حقوقی در یک شرکت مشغول به کار است و این در حالی است که حافظه تصویری بسیار خوبش توانسته به او در این زمینه بسیار کمک کند. مایک با همکاری با شریک ارشد هاروی اسپکتر با بازی گابریل ماخت به برنده شدن در چندین پرونده قضایی کمک می‌کند. راشل زین با بازی مگان مارکل لوس لیت با بازی ریک هافمن نیز در این پرونده‌ها به آن‌ها یاری می‌رسانند.

سریال «کت شلواری‌ها» یا «وکلا» برای ۹ فصل و با ۱۳۴ قسمت پخش شد ولی برخی از بیننده‌ها این سریال را بیش از حد طولانی می‌دانستند. برخی اظهار داشتند که سریال پس از پخش سه یا چهار فصل روی دور تکرار افتاد و این در حالی است که برخی دیگر باور دارند این سریال پس از پخش فصل‌های ابتدایی‌اش از یک نمایش درام و حقوقی سرگرم‌کننده به یک سریال آبکی تبدیل شده است.

۷. سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)

سریال big bang theory
سریال The Big Bang Theory
  • محصول سال: ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹
  • خالق: چاک لور – بیل پرادی
  • شبکه: سی‌بی‌اس
  • ژانر: سیتکام

لئونارد با بازی جانی گالکی و شلدون با بازی جیم پارسونز دو فیزیک‌دان باهوش هستند که در یک آپارتمان در کالیفرنیا به همراه هم زندگی می‌کنند. با ورود پنی با بازی کیلی کوکو به آپارتمان روبه‌روی آن‌ها زندگی این دو به هم می‌ریزد. پنی می‌خواهد به یک بازیگر زیبا و جذاب تبدیل شود اما فعلاً به‌عنوان پیشخدمت مشغول به کار است. هاوارد با بازی سایمون هلبرگ و راج با بازی کونال نایار نیز دو دوست دیگر شلدون و لئونارد به شمار می‌روند.

سریال «تئوری بیگ بنگ» برای ۱۲ فصل و در مجموع ۲۷۹ قسمت ادامه داشت و توانست به موفقیت بسیار زیادی نیز دست پیدا کند. این سریال در ابتدا روی پویایی و رابطه میان لئونارد و پنی متمرکز بود اما در نهایت به روابط و عاشقانه‌های میان تمام شخصیت‌های اصلی پرداخت. همین نیز سبب شد تا برخی از بیننده‌ها به این تفکر برسند که سریال در فصل‌های آخر خودش بیش از حد ملایم شده و آن جنبه فرهنگی خوره بودن ابتدایی خودش را از دست داده است.

۶. سریال انیمیشنی مرد خانواده (Family Guy)

سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال انیمیشنی Family Guy
  • سال پخش: ۱۹۹۹ تا الان
  • خالق: ست مک فارلن
  • شبکه: فاکس
  • ژانر: سیتکام

سریال انیمیشنی «فمیلی گای» یک سیتکام انیمیشنی بزرگسالانه درباره خانواده گریفین به شمار می‌رود که ست مک فارلن آن را خلق کرده است. این سریال انیمیشنی داستان پیتر و لوئیس گریفین را دنبال می‌کند که دو بچه نوجوان به نام مگ و کریس و یک نوزاد به نام استویی دارند. این در حالی است که آن‌ها سگی سخنگو به نام برایان نیز دارند.

سریال انیمیشنی «فمیلی گای» برای مدت بسیار زیادی است که ادامه دارد و تاکنون نیز توانسته هشت جایزه امی به دست بیاورد و به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند، آن هم با وجود جنجال‌های مکرری که پیرامون خطوط داستانی آن وجود داشت. با این حال، برخی بر این باور هستند که سریال انیمیشنی «فمیلی گای» ایده‌های خوب خودش را تمام کرده و برخی از قسمت‌ها بسیار شبیه به هم هستند. همین نیز باعث شده تا برخی از بیننده‌ها از تماشای ادامه آن صرف نظر کنند.

۵. سریال نمایش دهه ۷۰ (That ’70s Show)

سریال that'70s Show
سریال That ’70s Show
  • سال پخش: ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶
  • خالق: بانی ترنر – مارک برزیل – تری ترنر
  • شبکه: فاکس
  • ژانر: سیتکام

سریال «نمایش دهه ۷۰» یک اثر سیتکام و مربوط به دوره زمانی خاص است که داستان زندگی شش نوجوان را در اواسط دهه هفتاد میلادی دنبال می‌کند. این سریال برای هشت فصل ادامه داشت که شامل ۲۰۰ قسمت می‌شود. بازیگران حاضر در این سریال انیمیشنی در ادامه به ستاره‌های بزرگی تبدیل شدند که شامل اشتون کوچر، میلا کونیس و توفر گریس است.

اکثر بیننده‌ها علاقه خودشان نسبت به سریال «نمایش دهه ۷۰» را در فصل پایانی آن از دست دادند. در واقع، اتفاقات رخ داده در فصل پایانی سریال همچون اضافه شدن رندی با بازی جاش میرز و همچنین شکل‌گیری رابطه میان فز با بازی ویلمر والدراما با جکی سبب شد تا بیننده‌ها نتوانند با این موضوع کنار بیایند و علاقه خودشان را نسبت به این سریال از دست دادند.

۴. سریال زیر گنبد (Under the Dome)

سریال under the dome
سریال Under the Dome
  • سال پخش: ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵
  • خالق: برایان کی وان
  • شبکه: سی‌بی‌اس
  • ژانر: درام، معمایی و علمی تخیلی

سریال «زیر گنبد» داستان ساکنین چستر میل را دنبال می‌کند که یک روز عادی از زندگی‌شان به یک کابوس وحشتناک برای آن‌ها تبدیل می‌شود و کل شهر آن‌ها در داخل یک گنبد عظیم و نامرئی به دام می‌افتد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته استیون کینگ ساخته شده و داستان کاراکترهای مختلفی را دنبال می‌کند که سعی در فرار از این محیط، وفق پیدا کردن با آن و زنده ماندن در این گنبد دارند.

سریال «زیر گنبد» برای سه فصل ادامه داشت که در مجموع از ۳۹ قسمت برخوردار بود اما با این وجود، برخی از بیننده‌ها بر این باور هستند که این تعداد قسمت برای این فرض داستان بیش از اندازه بوده و باعث طولانی شدن سریال شده است. برخی اظهار داشتند که این سریال در ابتدا قرار بود یک فصل داشته باشد اما پس از اینکه محبوب شد، سازندگان با تمدید آن برای فصل‌های بعدی سعی در کسب درآمد بیشتر داشتند و همین نیز سبب شد تا محبوبیت سریال به سرعت کاهش پیدا کند.

۳. سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time)

سریال روزی روزگاری once upon a time
سریال Once Upon a Time
  • سال پخش: ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸
  • خالق: آدام هوروویتز و ادوارد کیتسیس
  • شبکه: ای‌بی‌اس
  • ژانر: فانتزی، ماجراجویی و درام

سریال «روزی روزگاری» داستان گروهی از شخصیت‌های افسانه‌ای از جمله سفید برفی با بازی جینیفر گودوین، شاهزاده چارمینگ با بازی جاش دالاس و رامپلستیلتسکین با بازی رابرت کارلایل را دنبال می‌کند که زندگی روزمره و عادی‌ای در شهر کوچکی در مین دارند. آن‌ها هیچ خاطره‌‌ای از زندگی گذشته یا هویت واقعی خودشان ندارند، آن هم به دلیل نفرینی که از سوی نامادری سفید برفی یعنی ملکه شیطانی با بازی لانا پاریلا ایجاد شده است.

با اینکه نفرین در پایان فصل اول سریال برداشته شد اما این سریال برای شش فصل دیگر ادامه پیدا کرد. در حقیقت، برداشته شدن نفرین سبب شد تا دیگر سریال آن جذابیت ابتدایی خودش را نداشته باشد و همه چیز را از دست بدهد. همین نیز برخی از بیننده‌ها را مجاب کرد تا از ادامه دادن این سریال در فصل‌های بعدی صرف نظر کنند.

۲. سریال ارو (Arrow)

سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال Arrow
  • سال پخش: ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰
  • خالق: گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ
  • شبکه: سی دابلیو
  • ژانر: ابرقهرمانی

پسری ثروتمند به نام اولیور کوئین با بازی استیون آمل پس از پنج سال ناپدید شدن در جزیره‌ای دور افتاده به شهر خودش به نام استارلینگ سیتی باز می‌گردد. او مصمم است که جلوی جنایت و فساد را بگیرد و به یک پارتیزان شبانه تبدیل می‌شود که در ابتدا تحت عنوان هود شناخته می‌شود اما در ادامه با عنوان ارو به شهرت می‌رسد. در این مبارزه نیز دیگر پارتیزانی به نام لورل لنس با بازی کتی کسیدی که به نام بلک کاناری شهرت دارد، به او کمک می‌کند.

سریال «ارو» بر اساس شخصیت گرین ارو کمیک‎‌های دی‌سی است و یک موفقیت بسیار خوب محسوب می‌شد و برای هشت فصل و در مجموع ۱۷۰ قسمت ادامه داشت. با این حال، برخی از بیننده‎‌ها اظهار داشتند که خط داستانی سریال «ارو» در فصل‌های پایانی ساختگی یا تکراری شدند. این در حالی بود که برخی دیگر از بیننده‌ها نسبت به تبدیل شدن همه افراد به ابرقهرمان انتقاد داشتند.

۱. سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال The Walking Dead
  • سال پخش: ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۲
  • خالق: فرانک دارابونت
  • شبکه: ای‌ام‌سی
  • ژانر: ترسناک، درام و پساآخرالزمانی

معاون کلانتر ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن از کما برمی‌خیزد و موجه می‎شود که آخرالزمان زامبی‌ها سراسر جهان را فرا گرفته است. او در ادامه رهبری گروهی از افراد غیر آلوده را در آتلانتا برعهده می‌گیرد؛ حالا این بازمانده‌ها نه‌تنها باید با زامبی‌ها مبارزه کنند بلکه باید با دیگر بازماندگان مستأصل و بی‌رحم نیز درگیر شوند.

سریال «مردگان متحرک» برای ۱۱ فصل و در مجموع ۱۷۷ قسمت پخش شد و برای بسیاری از بیننده‌ها، این سریال بیش از حد طولانی شده بود. خطوط داستانی سریال بسیار فرمول محور و قابل پیش‌بینی شدند و آن جذابیت ابتدایی را نداشتند. این در حالی است که بسیاری از بیننده‌ها پس از مرگ شخصیت‌های محبوب خود دیگر به تماشای این سریال ادامه ندادند و این سریال را در نیمه راه رها کردند.


در این مطلب به معرفی سریال‌های محبوبی پرداختیم که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند. نظر شما درباره این آثار چیست و شما از تماشای کدام سریال در نیمه راه صرف نظر کردید؟

منبع: کولایدر

人Acker益man人AminHdriFERIDEVILBig BossDARKSIRENققنوس آسمانCameraManOld_axePop_Starmh.p𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻Nimared-eyed Banished KnightAMIR WAZOWSKIUNCLE ARTHURP.morgan 𔓙HadesKhafiPersian King🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سریال‌های محبوبی که بیننده‌ها تا آخر تماشا نکردند - گیمفا