اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا

اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد

ایلیا عسگری
۱۴:۰۰ ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا

انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse به عنوان پایان دهنده سه گانه مایلز مورالز، می‌تواند روایت‌گر حماسه‌ای فراموش نشدنی باشد.

در حالی که دنیاهای سینمایی مارول و دی‌سی به شیوه‌های گوناگون مشغول سرگرم کردن مخاطبین خود هستند اما کمپانی سونی پیکچرز با انیمیشن‌های Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) و Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ جنبه متفاوتی از ژانر ابرقهرمانی را به لطف ایده جهای‌های موازی به تصویر کشید که موفقیت‌های مالی و هنری بسیاری را برای سازندگانش در پی داشته است.

حال نیز نوبت پایان دهنده این سه گانه جذاب تحت عنوان Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: فراتر از دنیای عنکبوتی) رسیده تا ماجراجویی‌های مایلز مورالز و گوئن استیسی را در جهان‌های موازی به اتمام برساند. مسئله‌ای که سبب شده تا انتظارات از عوامل آن به شدت افزایش پیدا کند تا جایی که واکنش تهیه‌کنندگانش را در پی داشته است.

در حالی که پیشتر و در زمان رونمایی از دنباله‌های این مجموعه، انیمیشن‌های دوم و سوم برای اکران در بازه زمانی ۱ ساله در نظر گرفته شده بودند اما فیل لرد و کریستوفر میلر به عنوان تهیه‌کنندگان این سه گانه در صحبت‌های تازه خود فاش کردند که کیفیت را بر کمیت ترجیح داده و Beyond the Spider-Verse زمان مورد نیاز خود را دریافت خواهد کرد.

ما به Beyond the Spider-Verse زمان مورد نیازش را خواهیم داد تا بهترین کیفیت ممکن را ارائه نماید و تاریخ اکرانی که از روی عجله باشد را مناسب آن نمی‌دانیم.

پیشتر Beyond the Spider-Verse برای اکران در ماه مارس سال آینده برنامه ریزی شده بود که مردم گمان می‌کردند ما به صورت همزمان بر روی ۲ پروژه کار خواهیم کرد. در حالی که شاهد پیشرفت‌هایی در پروسه تولید این دنباله هستیم اما تحت هیچ شرایطی نمی‌توان آن را برای اکران در برنامه از پیش تعیین شده آماده کرد. تمام اعضای تیم پشت صحنه سخت مشغول تهیه Across the Spider-Verse بوده‌اند و حال باید به سراغ ساخت دنباله آن بروند.

کمپانی سونی پیکچرز در ابتدا تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse را ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) اعلام کرده بود. با این حال طبق صحبت‌های تهیه‌کنندگان این مجموعه باید برای تاخیر احتمالی آماده باشیم.

منبع: کمیک‌بوک

Zeusاوردک تک تک ورژن حقیقیهیچ77MA12KratosRubyBlack SwordsmanNahEdwardo𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸Yuki YashidaABDVDmarioشلوار مکعبیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)MMDS Ghost of SpartaPorfosorKratosmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • چرا بین شماره اول و دوم ۵ سال فاصله
    بین شماره دوم و سوم یک سال ؟
    درود بر سونی روح بخش صنعت فیلم سینما 🤘

    lul-bookAlucardbaThe Dragon KingFrom Ashes77Ahmadreza:king of movieNah
  • داریوش گفت:

    واقعا چرا هرچیزی رو از دور خودش خارج میکنن مرد عنکبوتی ۱ که اومد با بازی توبی مگوایر واقعا فوق العاده بود ولی الان هر شرکت فیلم سازی برای خودش یه مرد عنکبوتی داره بازیگر اصلی هم که اصلا نیست داستان هاشون هم اینقدر تخیلی شده که ادم شوق نگاه کردنشون رو از دست میدهد

    lul-bookMad maxErmiya MK(از گور برگشته)KratosKAGANAlucardbaهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)From AshesMr jackpotشادمن 3more
    • ABDVD گفت:

      این یونیورس انیمیشنی که درمورد مرد عنکبوتی رنگین پوست محبوب ماروله از سه گانه سم ریمی بهتر نباشه بدون بدتر از اونم نیس
      طرفدارایی که بیشتر با رگو ریشه کمیک بوک های مرد عنکبوتب ارتباط عمیق دارن همیشه ی اثر با کیفیت درمورد مولتی ورس این کارکتر که نماد مارول هستو میخواستن درسته برخی آثار مثل انیمیشن سریالی Marvel spiderman تونست پای مولتی ورس این کارکترو به هالیوود باز کنه ولی اون چیزی نبود که واقعا طرفدارا انتظارشو داشتن تا اینکه سال ۲۰۱۸ سونی خودش شخصا دوباره دست به کار شدو این انیمیشنو داد بیرون
      لازم به ذکره که بیشتر از ۲۰ ساله که حق انتشار مرد عنکبوتی در سینمای هالیوود دست هیچ شرکتی جز سونی نیس همین انیمیشنم از استودیو Sony animation اومده بیرون

      lul-book'BoyAlucardbaهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)
    • esmaaiel گفت:

      اولاً کجا “هر شرکت فیلم سازی برای خودش یه مرد عنکبوتی داره” !!! … حقوق ساخت فیلم از اسپایدرمن و سایره شخصیتهای کمیکهای اسپایدرمن فقط دست کمپانی سونی هست و همه فیلمهای مستقلی که تاحالا از اسپایدرمن ساخته شده با بازیگران مختلف مثل: توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند ساخت کمپانی سونی پیکچرز بودن. همینطور فیلمهای انیمیشن اسپایدرمن و فیلمهای ونوم، موربیوس و در آینده کریون شکارچی و مادام-وب همگی از تولیدات کمپانی سونی هستن.

      ثانیاً منظورت از “بازیگر اصلی هم که اصلا نیست” توبی مگوایره؟ … کی گفته بازیگره اصلیه؟؟؟ یه سه گانه توسط سم ریمی ساخته شد که بازیگرش توبی مگوایر بود، بعد یه دوگانه ریبوت ساختن با بازی اندرو گارفیلد، بعدشم برای دنیای سینمایی مارول MCU تام هالند نقش اسپایدرمن رو بازی کرد. الآنم که این فیلمها وارد مولتیورس شدن. پس چیزی به اسم “بازیگر اصلی” نداریم.

      ثالثاً “داستان هاشون هم اینقدر تخیلی شده که…” … این حرفت خیلی خنده داره :)))) یکجوری میگی “تخیلی شده” که آدم فکر میکنه شما هرروز که از خونه بیرون میرفتی اسپایدرمن رو میدیدی :))))) خب داداچ اینا همشون یک مُشت شخصیت تخیلی با داستانهای تخیلی در کمیکها هستن، چه انتظاری داری؟! الآن مثلاً تو فیلم اسپایدرمن ۱ اینکه یه عنکبوت آدمی رو نیش بزنه و اون شخص توانایی های عنکبوتی بدست بیاره از نظره شما واقعی هست؟ :/ برو چهارتا کمیک اسپایدرمن بخون تا بفهمی داستانهاش چطورین.

      esmaaiel_63Final seyedجوجه ای در گاتهام 🐥ThunderDoomGodTheMABDVDFrom Ashesهیچ77هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)more
    • From Ashes گفت:

      رایت قانونی شخصیت مردعنکبوتی دست سونی هست. سونی رسما مالک مردعنکبوتیه
      هیچ شرکت فیلم سازی ای، بازی سازی، انیمیشن سازی جز سونی پیکچرز نمیتونه اسپایدرمن بسازه. اصلا اجازشو نداره

  • Samen omega گفت:

    این کیفیت و انیمیشن رو نمیشه تو یک سال پیاده کرد.احتمال زیاد تاخیر میخوره

    lul-bookهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)Black Swordsman
  • بیکار گفت:

    از یه طرف خبر خوبیه که کیفیت براشون مهمه
    از یه طرف هم خبر بدیه که باید بیشتر صبر کنیم

    جوجه ای در گاتهام 🐥lul-bookهیچ
  • بالاخره یه تصمیم درست از بخش سینمایی سونی دیدیم …
    قسمت سوم مرد عنکبوتی سم ریمی و ساخته نشدن قسمت چهارمش ، به علاوه مردعنکبوتی‌های مارک وب ، قربانی عجلگی و تصمیمات بد سونی شدن …
    فجایع موربیوس و ونوم ۲ هم که جای خود دارد …
    به نظر میاد بالاخره درس عبرت گرفتن و نمیخوان سرنوشت اون مجموعه‌ها برای این یکی هم پیش بیاد …
    هرچند که امیدوارم سونی از اون ایده اسپایدرورس هم بکشه بیرون و بیخیال ساخت این همه فیلم چرت شه …
    فعلا هم که باید با این انیمیشن‌های عالی حال کنیم 👌🍿

  • ۱- حتما تاخیر میخوره حتی شده تا یه سال تا شاهکار تحویل بدن
    ۲- قراره اسپات توی این یکی قدرتاشو به رخ بکشه و مشتاقم ببینم واقعا قراره چجوری با چنین ویلن خفنی مبارزه کنن پس ای کاش تاخیر نخورهههه (تناقض)

    lul-book
    • Onix گفت:

      وابسته به چیزی که من میبینم از امسال صد درصد across جایزه بهترین انیمیشن سالو میگیره چون واقعا ماریو و اون انیمیشن پری دریایی دریم ورکس اصلا در سطح اسپایدرمن نبود و اینکه فکر میکنم بخوان جایزه بهترین انیمیشن سال بعدیم بگیرن پس اگه تاخیر بخوره فکر میکنم تاخیر چندماهه بخوره نه سالیانه و اینکه راجب اسپات بخام یچیزی بگم بهت که اسپویل حساب میشه بطوری از beyond اونم اینه که وقتی ذهن مایلز و اسپات یکی شد یه صحنه چند صدم ثانیه ای میاد که وقتی بذاری رو سرعت ۰.۵ قابل دیدنه که چندین اسپایدرمن که یکیشون به وضوح اسپایدر سایبر (همونی که بدنش رباتی بود از دستش بمب مینداخت) با چندین مرد عنکبوتی دیگه رو کف خیابونای نیویورک مردن پس یا اسپات خیلی قویه یا مایلز خیلی خره

      جوجه ای در گاتهام 🐥
  • Final seyed گفت:

    خودمونیم قبلا اسم های بهتری برای سه گانه ها انتخاب میشد

    از مردعنکبوتی تام هالند هم یه سه گانه از میزان فاصله اش تا خونه ساختند

    lul-bookهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)Pop_Starشادمن 3
  • Ruby گفت:

    اقا اول بذارید این قسمتو ببینیم بعد راجع به بعدیش صحبت کنید

    lul-bookشادمن 3
  • هیچ گفت:

    به امید یه پایان درخشان برای این سه گانه

  • Rest_In_Peace گفت:

    یکشو دیدم اصن حرف نداشت صدبار دیدمش اما این طولانیه لامصب نمیتونی کل وقتتم براش بزاری😂

  • Soroush گفت:

    از یک طرف خوب است که ساخت آن را بیشتر طول می‌دهند. چون هم طرفداران را هایپ نگه می دارند و هم کیفیت ساخت را پایین نمی آورند. ولی از طرفی هم بد است زیرا در طول چند سال اخیر فقط چند انیمیشن خوب منتشر شده اند، و به نظر من بیشتر انیمیشن ها الگوی تکراری دارند.

اطلاعاتی از انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse منتشر شد - گیمفا