شایعه: سازندگان Redfall امید داشتند که مایکروسافت بازی را لغو یا ریبوت کند
به گزارش جیسون شرایر (Jason Schreier) از رسانهی Bloomberg، سازندگان بازی Redfall امید داشتند که مایکروسافت بازی را لغو یا ریبوت کند.
پر واضح است که Redfall، عنوان تیراندازی اخیر آریکن (Arkane)، ناامیدکننده ظاهر شد. بسیاری به دنبال دلیل این اتفاق بودند که گزارش جیسون شرایر در این باره منتشر شد. او که با شمار بالایی از منابع ناشناس در ارتباط بوده، تلاش کرده است تا وجوه پنهان موضوع را آشکار کند. اینطور که به نظر میرسد، رهبری نامتمرکز، کوچکی استودیو و ترک بازیسازان باسابقهای که در ساخت Prey سهیم بودند، بیشترین تأثیر را بر شرایط نهایی بازی داشتهاند.
با این حال، گویا قضیه در اینجا خاتمه نمییابد. هنگامی که مایکروسافت استودیوی زنیمکس (ZeniMax Studios) را خریداری کرد، شرایط Redfall به گونهای بوده است که اعضای آرکین امیدوار بودند بازی یا لغو شود یا در قالب عنوانی تکنفره بازسازی شود. اما این اتفاقات صورت نگرفت و بازی مگر در عدم عرضهاش برای پلی استیشن ۵، به همان شرایط باقی ماند. این موضوع را فیل اسپنسر (Phil Spencer) در ادامه تأیید کرد.
با آنکه Redfall در رویداد ایکس باکس و بتسدا در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد، سازندگان نمیتوانستند فرآیند ساخت را به موقع تمام کنند. بنابراین، تاریخ انتشار بازی از هالووین ۲۰۲۲ به ابتدای ۲۰۲۳ و سپس به ۲ مه ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) تغییر یافت. گزارشی نیز منتشر شد که طبق آن، هاروی اسمیت (Harvey Smith)، یکی از کارگردانان بازی، به همراه سایر سران استودیو میگفتند:«با نهایی کردن بخش هنری بازی و رفع ایرادات آن، شرایط بازی به مراتب بهبود پیدا خواهد کرد.» آنها حتی از عبارت «معجزهی آرکین» بهره بردند و انتظار داشتند که این اتفاق همچون بازیهای پیشینشان در مراحل پایانی ساخت رخ بدهد.
افرادی که سال ۲۰۲۱ بازی را تجربه کرده بودند، از نامحسوس بودن تغییرات بازی حیرتزده شدند. اسمیت همچنین اعلام کرد که از ابتدا با وجود فروشگاه درون بازی مخالفت داشت، اما افرادی که روی بازی کار میکردند برنامهی درآمدزایی بزرگی را برای سه سال نخست عرضه در نظر گرفته بودند. البته، پس از آنکه سرویسمحور بودن بازی بحثبرانگیز شد، آرکین آن برنامه را کنار گذاشت.
برنامههای سازندگان برای Redfall پس از عرضه مشخص نیست، اما این استودیو ادعا کرده است که بازی مذکور بیشترین پشتیبانی را نسبت به بازیهای پیشین خود دریافت خواهد کرد. استودیوی بازیهای ایکس باکس (Xbox Game Studios) هم در حال آمادگی برای نمایش ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) است. پس از آن نیز شاهد رویداد اختصاصی Starfield با نام Starfield Direct خواهیم بود. آن بازی در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ آذر ۱۴۰۲) برای رایانههای شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. همچنین، به گفتهی اسپنسر، ایکس باکس در فرآیند ساخت آن نسبت به ساخت Redfall کمک بیشتری میکند.
پر بحثترینها
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- نارضایتی گیمرها از Stellar Blade به دلیل تبلیغات دروغین
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- منبع داخلی: Xbox کاملاً چند پلتفرمی خواهد شد و رویکردی شبیه به استیم را پیش خواهد گرفت
- رتبه بندی ۱۰ سریال برتر ژانر آخرالزمانی
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
- Alan Wake 2 هنوز نتوانسته هزینههای خود را برگرداند
- آمار فروش و دانلود عناوین فرست پارتی پلی استیشن فاش شد
- Stellar Blade بالاترین امتیاز کاربران Metacritic در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد
نظرات
نمیدونم واقعا چی بگم………..
حالا که گذشت اما این درس عبرتی برای مایکروسافت میشه بازی رو قبل از عرضه برسی کنه که آیا خراب میکنه یا نه
مگه سونی حاضر شد جلو فاجعه ایی به نام forspoken رو بگیره؟
مگه سازنده بازی forspoken دخلی ب سونی داره که شر و ور میگی ؟
ولی ارکین جزو استودیو های میکروبسافته
ینی فقط بلدید بیایید ی چی بگید برید
که ی موقع کم نیارید
الان که بازی بدی منتشر شده چرا انکار میکنی؟
بعد تمام موفقیت های متال گیر سالید ۴ و بلاد بورن با اینکه برای سونی نبودن رو به اسم سونی ثبت میکنین؟ این کار زشت تره که
اول اینکه بلادبورن با همکاری مستقیم سونی ساخته شده با بقیه گیمای تردپارتی سونی فرق داره و تقریبا فرست پارتی محسوب میشه ؛ دو آی پی بلادبورن و دیمونز سولز تحت مالکیت سونی اینتراکتیو هستن
دوم اینکه هیچ کس گیمای تردپارتی مثل فاینال و mgs رو به اسم سونی ثبت نکرده صرفا به عنوان لاین اپ سونی ازش اسم برده میشه
ریشه بلاد بورن به سونی و استودیو ژاپن برمیگرده
استودیو ژاپنِ زیر مجموعه سووی طرح ی بازی سولز لایک با درون مایه وحشت گوتیک میده
فرام سافتور هم قبول میکنه
در واقع فرام سافتور طرح ژاپن استودیو اجرا میکنه و خود ژاپن استودیو هم توی روند ساخت بلاد بورن همکاری میکنه
تمام موفقیت های این بازی تماما مال سونیه
ولی شکست خوردن یه بازیی که انحصاری سونیه و شخصا براش تبلیغ کردن برای سونی حساب نمیشه🗿
فعلا که متای DLC فوراسپوکن از کل بازی کاملتون ردفال بیشتره پس ساکت شو
ایده بازی و جنگ با خون آشام ها جالب بود ولی PvE بودنش و انتشار قبل از آماده بودنش باعث شد شکست بخوره در واقع باید تک نفره میساختنش
واقعا از همون گیم پلی اولی که نشون دادن میدونستم مالی نیس
بجای امید داشتن بهتر نبود یه جلسه میزاشتن با سران کمپانی و بهشون توضیح میدادن؟
واقعا حق گفتی
فعلا در حد شایعه است.اما اگر حقیقت داشته باشه قطعا با مدیران شرکت یه صحبت هایی کردن
کاری به راست یا دروغ بودن حرفهای شرایر ندارم ولی مدیریت و تیم توسعه هر دو مقصر هستن .
آخی رو شایعه دور برداشتی سریع منو تگ کردی .با اینکه نمیدونم. این پست چه ربطی به بازیهای که گفتی داره و هنوز اون بازیهای که گفتی رو برا من اسم نبردی .حداقل بگو ردفال ۱ ردفال ۲ ردفال ۳ ردفال …۱۰
اگه جایی تگت کردم خبر ندارم لطف کن اسکرین شات بده😊
آخی تو فعالیتها قبل اینکه پاک کنی برا میاد مهندس جان دیگه هم من میدونم هم خودت برا کی لاپوشانی میکنی ؟
😂مدت طولانی بود برای جواب به کامنت
تو کل هفته تایم بیکاریم در همین حده
یه پیشنهاد ردفالو پاک کن انقدر درگیرش نشی شب و روز برا خودت نزاشتی 😂
اصلا حجم اینترنت مورد نظر رو ندارم که بخوام دانلود و تحربش کنم مهندس😂
حالا اگه بازی خوبی میبود همه میشدن صاحبش
الان هیشکی زیرش نمیره
وای فکر کن این بنده خداها امید داشتن مایکروسافت به دادشون برسه که خودش استاد زباله ساختن و حواله گیم پس کردنه مخصوصا کواپ آنلاین 😂😂😂
اگه سونی بود صد در صد این بازی رو کنسل میکرد و یه آیپی درست حسابی ازشون درمیاورد
امیدوارم زودتر زودتر اکتیویژن زیر مجموعه مایکروسافت بشه و من با چشمای خودم شاهد نابود شدن استودیو های تری آرک و ریون بلیزارد و بقیشون به دست مایکروسافت با مدیریت شاهکارش باشم و جعبه فنای گداپسی و پلتفرم شکست خورده بفهمن ۶۸ میلیارد دلار رفته تو جوب
دمت گرم منو خندوندی
حالا میگی گیم پسی و غیره و غیره… ولی خب یه نگاه به آمار بندازی مشترکین سطح اکتسرا و پریموم پلاس هم همچنین کم نیست ها.
کارت درسته 👍😘😊😊😊😊
وقتی one more thing یه مراسم باشی
چجوری انتظار داری بازی لغو بشه؟ یا ریبوت بشه؟
مشخصه خود سازنده ها نمی خواستن بازی رو بسازن 😅ببخشید ولی آرکین رو نوشتین آریکن گفتم بگم که تصحیح کنید
تسلیت سازندگان عزیز تسلیت!
بازم میگم غم اخرتون باشه🖤
ذات گیمپس یعنی “بده بیاد”
تو این اکوسیستم کیفیت اولویت نیست
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود !
کسانی که مدام و همو سو با باد نظراتشون عوض میشه یکم یاد بگیرن. اینم دومیش. ماکروسافت فقط میتونست بازی رو کنسل کنه. اصلا نباید ریبوت مطرح میشد چون بیس بازی ارزش این کار رو نداره و کلی هم زمان بر می شد. بهترین کار این بود که یه گزارش کامل به ماکروسافت میدادن و ازش میخواستن طبق دلایل بازی رو کنسل کنه. همون سال ۲۰۲۲ اون تأخیر هم اشتباه بود…
حالا بعد ها که گند تعداد بالاتری از سرویس محور ها درآمد و اسم های بزرگ تری زیر بارش فارغ شدن به این حرف من میرسید که روش ماکروسافت در تعیین و تکلیف نکردن به سازندگان برای این که چی بسازن یا نسازن چقدر خوبه… اون روز هم میرسه✌️
بدیهیات: روش مایکروسافت تو مدیریت بخش گیمینگش درست بود ۳ سال بدون بازی نمیموندید.
درسته مایکرو کم کاری کرده ولی سونی ام همچین اکتیو نبوده! فاصله گاد تا اسپایدر من از سه سالم بیشتر میشه با این شرایط! زیادی به به چه چه کردید سونی ام میبینه رقیب نیست داره تنبلی میکنه از شوکیسش معلومه! یه رفیق دارم میگه من در مقابل سونی سر تعظیم فرود میارم😂 بابا چه مایکرو چه سونی اینا فروشنده ان تو مشتری اونا باید سر تعظیم فرود بیارن نه ما.
چی میزنی رضا؟
نوامبر گاد اف وار رگناروگ با متای ۹۴ اومده، ۵ ماه بعدش dlc برای فوربیدن وست، یکماه دیگه ff16 میاد و چند ماه بعدش اسپایدرمن ۲ و سایلنت هیل و استبلر بلید و…
گاد اف وار و اسپایدرمن و سایلنت هیل و فاینال فانتزی ۱۶ کمه برای پر کردن نوامبر ۲۰۲۲ تا نوامبر ۲۰۲۳؟
بهتر نیست جای فشار خوردن سیب زمینی رو بفروشی یه ps5 بخری؟
ریبوت عملا وقت ،هزینه و فرسایش برای کارمندها و استودیو میاورد ،من وقتی ریلیز شد ،گفتم خدا رو شکر همینجوری ریلیز شد و تاخیر نزدن …
ولی کاش سال ۲۰۲۱ لغو میکردن!
من بازی رو تست کردم اصلا ارزش ریبوت کردن نداشت. بهتر بود همون موقع بجای تأخیر کنسل میشد البته مهم نیست بازیش ولی اگر زوتر تکلیفش مشخص میشد این استودیو هم زود تر می رفت سراغ چیزی که دوست داره. اما ریبوت باز دست کم سه سال از زمان استودیو هدر میداد.
سورنا ، خداشاهده اگ همین بازیو هم کنسل میکردن هجمه راه مینداختن ک مگ قرار نبود ایکس باکس تو کار بتسدا دخالت نکنه و فقط پشتیبانی مالیشونو برطرف کنه حالا اومده شاهکار قرن رو کنسل کرده :d
با اینجور ادم هایی طرف هستیم (از مادر عزیزتر )
بتسدا و استدیوهای زیر مجموعش قدمتشون از ایکس باکس هم بیشتره
همینکه ایکس باکس بزاره ، این استدیو ها تو سبک تخصوصیشون بازی بسازن کافیه ، تا با بهترین اثار این استدیوها طرف باشیم
فالوت ۷۶ ، یانگ بلاد ، ردفال : فقط بخاطر پول و طمع مدیران زنی ساخته شد.
بتسدا بوجود اومده تا بازیهای تک نفره بسازه . تنها کار مفیدی ک ایکس باکس میتونه واسشون انجام بده پشتیبانی مالی ، اجازه دادن ساخت این نوع بازی هاست.
ترول ها که مهم نیستن چی میگن، منتها یه سری از رسانه ها باز همین و اش و همین کاسه بودن. ولی اگر ماکروسافت رو قانع میکردن که بازی رو منتشر نکنه درکل بهتر بود، چون بهرحال تعهدی که انتشار بازی به همراه داره درهر حال وقت استودیو رو میگیره.
«حالا بعد ها که گند تعداد بالاتری از سرویس محور ها درآمد و اسم های بزرگ تری زیر بارش فارغ شدن به این حرف من میرسید»
به شکل عالی ای به سونی تیکه انداختی که داره ۱۲ تا لایو سرویس میسازه آخر هم همشون یا خراب میکنن یا کنسل میشن😂😂😂
این موضوعی هست که سونی هم داره بهش دچار می شه، امیدوارم حداقل سونی درس بگیره و انقدر روی بازی های سرویس محور و آنلاین تاکید نکنه «مراسم پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۳ و همچنین اصرار سونی به ساخت بازی های سرویس محور زیاد تا ۲۰۲۶ که دوستان می گن می شه هر سال ۲ تا بازی سرویس محور، بنظرم نگران کننده است»
دوستانی که میگن سالی دوتا میاد، ریاضی شون ضعیف هست ، فرض کنیم از ابتدای ۲۰۲۴ تا انتهای ۲۰۲۶ بخوان اون ۱۲ تا رو منتشر کنن (سونی گفته چنین قصدی داره)به عبارت درست میشه ۴تا در سال!. هرجور نگاه میکنم حتی اگه سالی ۳ باشه باز جالب نیست و بده. آینده ی خوبی رو ترسیم نمی کنه. امیدوارم ماکرو به این سمت نره و تو شوکیس عناوین تک نفره بخش قابل توجهی از مراسم باشه. جدا از این که خواست یک استودیو برای ساخت چنین بازیی با دستور به ساخت چنین بازیهایی بسیار متفاوت هست و نتایج متفاوتی میتونه داشته باشه…
حقیقتا تا ۲۰۲۶ ۱۲ تا بازی رو رو یادم نبود
فقط یادم که یکی گفت می شه سالی ۲ تا بازی
این بازی همون اول ساختش اشتباه بود اما فیل اسپنسر بخاطر سیاست سرویس ها اشتراکی و بازیای سرویس محوری که ساخته میشن براش کمیت فدای کیفیت کرد و مطمین باشید بازم اینکارو خواهد کرد ساخت بازیای گیمپس پرکن بدون توجه به کیفیت الان شده سیاست اصلی فیل اسپنسر
حرف شما درست، خب چرا سونی که طبق گفته خود جیم رایان تمرکزش رقابت با گیم پس نیست انقدر رفته سمت بازی های سرویس محور ؟؟
دیگه همه شرکت ها دارن به این سیستم درآمد زایی بسیار پول ساز واکنش مثبت نشون می دن
باز گلی به جمال نینتندو که همچنان همون سیاست های قبلیش رو دنبال می کنه و می دونیم اگر سونی و مایکروسافت یه نسل روی بازی های سرویس محور تمرکز کنن و گند بزنن به اون نسل، حداقل می دونیم نینتندو «فعلا» سیاست های قبلیش رو حفظ کرده
بنظرم یه پیسی بگیرم باهاش بازی ایندی پلی بدیم دیگه بازی AAA به درد نمی خوره
متاسفانه ۱۲ تا سرویس محور سونی واقعا خطرناکه
۱۲ تا رقم کمی نیست اصلا
هرچقدر بیشتر باشه احتمال شکست بیشتره
ادیت : بنظرم یه پیسی “بگیریم”
کامنت اصلی :
یه بنده خدایی که نویسنده سایت همسایه بود بنظرم راست می گفت
انگار این همه بازی بخاطر آزمون و خطا کردنه
انگار سونی می خواد روی کلی پروژه مختلف سرمایه گذاری کنه و قطعا قراره یسریشون شکست بخوره، اما اونایی که موفق می شه رو بفهمه چیا هستن و مخاطبین از این بازیا چی می خوان و با تمرکز روی همون پروژه های موفق شده بازار بازیای سرویس محور رو بدست بگیره
مثل ایکس باکس که می خواد با سیاست های مشابه+سرویس گیم پس+سرمایه گذاری زیاد و تبلیغات خیل یخیلی زیاد بازار رو بدست بگیره
ایکاش مثل موقعی که شرکتا به این نتیجه رسیده بودن که الان بازار فقط بازیای آنلاینه و بازیای داستانی مردن و بعدا به غلط کردن افتادن و شروع کردن به تولید بازیای داستانی باکیفیت «اصلا به EA اشاره نمی کنم که همین امسال دد اسپیس و استار وارز جدای سروایور رو منتشر کرد» امیدوارم همچنین اتفاقی برای بازیای سرویس محور هم بیافته که صدمه جدی به بازی های داستانی نزنن
فقط اون موقع که نرسه به جای خرید چند تا بازی، باید زارت و زورت بخش های داستانی جدید از یه بازی که ممکنه چند سال پیش اومده باشه رو بگیریم !!
در مورد جمله اخرت شک نکن همین میشه ذات گیم سرویس مجور همینه پول لده محتوا و داستان جدید بگیر
ولی ساختیمش و طرفدارا رو خر فرض کردیم و سهام شرکت رو پایین آوردیم.ممنونم
توی یه تایم لاین دیگه PREY 2 رو ساختن و شد یکی از بهترین Immersive sim های تاریخ. همونطوری که نسخه ی اول به این ژانر روح دوباره داد
ولی متاسفانه توی این تایم لاین Bioware, Bethesda و آرکین، بدترین بازی هاشون رو به اجبار ساختن -_-
منظورت به فال اوت ۴؟ یا استارفیلد ؟
فالوت ۴ که بدترین ساخته بتسداست اگه ۷۶ حساب نکنیم
F76
Anthem
Redfall
سه تاشون بخاطر اجبار پابلیشر و مدیریت بد ساخته شدن
یه لحظه جا خوردم فک کردم کس دیگه داره بجات نظر میده! 😂
البته همون فال اوت چهار هم تخت فشار از ترند ها پیروی کرد و برداشت چند مدل صدا و دیالوگ های پشمکی رو به بازی اضافه کرد.
البته میدونی که ۷۶ رو تیم اصلی و تحت رهبری تاد نساخته اونم شعبه ی آستین ساخته. منتها اجبار ناشر برای هر سه کاملا درسته بخصوص که نمیشه فرق خاصی بین EA اون سال ها و زنیمکس قایل شد. ظاهراً EA مقداری سر عقل اومده.
فالوت ۴ از ۷۶ بدتره
بله خبر دارم. تاد فقط تبلیغ کرد بازی رو و خیلی به ضررش هم تموم شد. آخرهم همه ی تقصیرها رو انداختن گردن تاد درحالی که یکی دیگه بازی رو کارگردانی کرده بود. یه شایعه هم بود میگفت تاد ماهی یک بار میرفته روی F76 سر میزده و میگفته خیلی افتضاحه و می اومده بیرون 🙂
خداروشکر اشتباه شون رو متوجه شدن از ّF4 و انتقادها رو پذیرفتن و برگشتن به سیستم های RPG قدیمی خودشون
یه شایعه هم بود میگفت تاد ماهی یک بار میرفته روی F76 سر میزده و میگفته خیلی افتضاحه و می اومده بیرون 🙂
😂😂
خدایی سر ۷۶ خیلی به تاد حمله شد درحالی که فقط میرفت و سر میزد و بسته به موقعیتی که داره قطعا نمی تونست بیاد بیرون حرف بزنه.. الآنم به ایندیانا جونز میره سر میزنه.
اگر رو همون سیستم فال اوت ۴ میموندن الان آنقدر برای استارفیلد منتظر نمی بودم. خوشبختانه این طور نشد و قشنگ از اسکایریم هم عقب تر برگشتن و شودن هونی چیزی که باید باشن. راستی، لطفا وقت کردی و توییتر رفتی، زیر پست استارفیلد یا خوده بتسدا یه توییت بزن توام بگو اون میزان بالا رفتن xp رو از وسط تصویر برداران و هر گوشه کناری که میخوان بزارن.
البته روی ایندیانا جونز نظارت بیشتری داره. داستان رو بیشتر از یک دهه ست توی ذهنش داره و ایده ی اون گیم رو خیلی وقته به دیزنی داده. البته باز کارگردانی نمیکنه.
اره منم خیلی خوشحال شدم وقتی سیستم دیالوگ کلاسیک (ولی با پیشرفت ها و مکانیک های جدید) دیدم. نویسنده ی اصلی شون هم تغییر کرده و Will Shen نویسنده ی خفن Far Harbor روش کار میکنه.
فیدبک هم زیاد دادم بهشون. بعید میدونم UI قابل کاستومایز کردن نباشه. منم از جاش XP pop up ش خوشم نمیاد. بدجاست.
من زیاد اهل ایندیانا جونز نیستم از این جهت خیلی اطلاع ندارم ازش. امیدوارم براش هزینه کنن و عنوان در خوری براش بسازن. far harbor از بازی اصلی هم جذاب تر بود. من نسخه سالش رو گرفتم بازیش کردم با خودم گفتم چرا زود تر اینو بازی نکردم.
منم چیزایی که حس کردم باید بهتر بشن رو فید دادم ولی این یکی رو امیدوارم جاش رو عوض کنن.
همه ی این بازی ها اگر مدیریت بد نبود بازی عالی میشدند
آب رفته ب جوی برنمیگرده
اتفاقیه ک افتاده
پشیمانی فایده نداره
مایکروسافت عملا تبلیغ میکرد ، این بده
تبلیغات اونم اینهمه ،چه چیزی رو به من میرسونه ،اینکه شرکت از بازیش اطمینان داره !!!
یعنی بدون ارتباط داشتن با استودیو تبلیغ میکرده !؟
یا مطلع بوده و تبلیغ میکرده ؟! (قضیه دارک شد، نه؟!)
منم امید داشتم لغو میشد ، خدا کنه مایکروسافت یاد بگیره لغو کردن چیزی رو که به استانداردهاش نرسیده باشه!
سوسمار چرا نیست؟ 😢
آره مایکروسافت خیلی زیاد روش مانور میداد و زیادی کارای تبلیغاتشو انجام میداد!
این حرکتشون اصلا با حرفای الانشون مطابقتی نداره
دیگه کار از ماله کشی توسط گیمرهای طرفدار اکس باکس رسیده به خبرگزاری رسمی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شاید دیده دیگه مراحل اخرشه دیگه عرضش کنیم بره
حیف بودجه ای که صرفش شد
یه بار عموی قصه ها تصمیم گرفت یه بازی یه نام Scalebound کنسل کنه هنوز که هنوزه داره فحش میخوره اتفاقا خوب شد عرضه اش کرد
مایکروسافت در جواب سازندگان ردفال : لغو نکردم 🗿
مایکروسافت یا واقعا علاقه ای به لغو کردن یا ریبوت کردن نداره «به هر حل طول می کشید تا بازی ریبوت شده دوباره ساخته بشه تا جایی که من می دونم» یا اینکه تو این تایم لاین بازی خوب برا عرضه نداشته و ناچار شده همین رو بده بیرون
اما همونطور که تو متن هم اشاره شد علی رغم تاخیر زدن بازم تغییرات چشمگیری نکرده بازی !!
یعنی کسانی که از پروژه رفتن انقدر تاثیر گذار بودن که بازی در نهایت اینجوری باشه ؟؟
نمی دونم چرا عکس پست رو نگاه می کنم فکر می کنم کریتیوس رو رفتن یک خورده قوز دارش کردند.
والا من هرچی اولاش اینو دیدم قبل اینکه بگن ردفال معرفی میشه فکر کردم باز این اپیک گیمز یک مسخره بازی در آورده و کریتیوس رو شلغمی در آورده و گفتم باز این سمی بازی های فورتنایته.
خدا میدونه تا چند وقت قراره همش اخبار از ردفال باشه😂😂گندی که این بازی زد تا سالها از یاد کسی نمیره
مایکروسافت اون حساسیت و توجه رو به استودیو های خودش نداره
این حساسیت رو نداره که بازی هاش متا سبز هستند ؟ و یا اینکه ریسک عرضه ژانر های مختلف رو قبول میکنه و موفق میشه ؟
کاش برا همیشه کنار گذاشته بشه
یعنی چی
خوب یه بار نمیشاختی چه کاریه
بازی رو ساختن بعد میگن فکر میکردیم مایکروسافت لغو یا ریبوت کنه اخه این چه منطقیه
آدم همین ردفال رو روزی چند ساعت بازی کنه باز بهتره تا دیدن یه سری کات سین که سونی تحویل فنا نوبش میده، حداقل ردفال بازی هست که گیم پلی داره نه فیلم سینمایی مثل بازیا سینما زده سونی
اره ردفال گیم داره ولی همون طور که مشاهده میکنی گیم پلیِش بدرد خودتون میخوره 🤡🤡🤡
چرا انقدر ماله می کشن؟
خب خراب کردی پاشم وایسا
مرد باش جبران کن
گفتید استارفیلد ۱۵ آذر منتشر میشه. در حالی که تا دیروز قرار بود ۱۵ شهریور منتشر بشه. بازی تاخیر خورده؟
این بازی یه اشتباه بزرگ بود