آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر

آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را ۴۰ درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر

امیرحسین نصرتی
۲۱:۵۹ ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
dota 2

شرکت ولو (Valve) با انتشار آپدیت اخیرِ Dota 2، تغییرات وسیعی روی این عنوان اعمال کرده است که می‌تواند تجربه بازی را به سطح دیگری منتقل کند.

Dota 2 که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های eSport جهان محسوب می‌شود و در زمان نگارش این خبر، بیش از ۳۰۰،۰۰۰ بازی‌باز همزمان را در پلتفرم استیم (ُSteam) میزبانی می‌کند، به‌روزرسانی جدیدی تحت عنوان Frontiers دریافت کرده است که به‌نظر می‌رسد این بازی رایگان (Free to Play) را برای همیشه دگرگون خواهد ساخت. بزرگترین مورد قابل اشاره درباره این آپدیت، می‌تواند این باشد که اکنون وسعت نقشه بازی ۴۰ درصد بیشتر شده است و حالا می‌توانید مکان‌های بیشتری را مورد اکتشاف قرار دهید.

ولو در توضیحات مربوط به این به‌روزرسانی، نوشته است:

ماموریت‌های هسته‌ای بازی، همچنان بدون تغییر مانده‌اند. مسیرهای شما از یکدیگر دورتر نشده‌اند و هرچیزی که برای پیروزی به آن نیاز دارید، همچنان در مرکز نقشه قرار دارد.

ولو

ولو همچنین اطلاعات بسیار بیشتری از تغییرات این به‌روزرسانی در دسترس قرار داده است و به‌قدری ویژگی‌های جدید را تاثیرگذار می‌داند که آن‌ها را با صفت «فرا تعریف‌کننده»، توصیف می‌کند. در ادامه، می‌توانید توضیحات مربوط به برخی از موارد اضافه شده در پچ ۷.۳۳ را مطالعه کنید:

Twin Gates:

این دو دروازه، اکنون گوشه‌های نقشه را به یکدیگر متصل می‌کنند و بازی‌بازان می‌توانند از طریق آن‌ها، از هر لبه نقشه به لبه دیگر، تله‌پورت کنند. اگرچه چنین چیزی گیم‌پلی را تغییر می‌دهد اما مشخصاً دلایلی دارد که به Lore بازی مربوط می‌شود. همانطور که حدس می‌زنید، Dota 2 هم‌اکنون به‌صورت غیررسمی در دنیای گسترش یافته پک من (PMEU) قرار دارد.

Lotus Pools:

بازی‌بازان اکنون می‌توانند این استخر‌ها را در سمت‌های چپ و راست نقشه پیدا کنند. Lotus Poolها به‌طور منظم، میوه‌هایی تولید می‌کنند که با خوردن آن‌ها، MP و HP دریافت خواهید کرد.

پلیرها می‌توانند این میوه‌ها را ذخیره کرده و آن‌ها را به میوه‌هایی بزرگ‌تر و ارزشمندتر تبدیل کنند. حتی این میوه بزرگ نیز می‌تواند به میوه‌ فوق‌العاده‌ بزرگ‌تری تبدیل شود. با ترکیب این میوه فوق‌العاده بزرگ چه می‌شود؟ احتمالا هیچی. (قطعاً اتفاقی خواهد افتاد.)

Tormentors:

این دو کریپ (Creep) خنثی، هر ۲۰ دقیقه یکبار، در نزدیکی یکدیگر ظاهر می‌شوند و سرشار از آیتم Aghanim’s Shard هستند. با این وجود اما دو نکته وجود دارد: اول اینکه Tormentorها به Megashield مجهز هستند و اکثر آسیب‌های وارده را باز می‌گردانند و دوم اینکه هربار توسط شما کشته شوند، دفعه بعد قدرتمندتر می‌شوند. بنابراین شاید لازم باشد تا برای کشتن هر یک عدد از آن‌ها، تمام تیمتان را با خود بیاورید. خبر خوب این است که اگر کاری به کار آن‌ها نداشته باشید، Tormentorها نیز مانند خرس‌ها، توجهی به شما نخواهند کرد.

Watchers:

این‌ها شبیه Terminatorها هستند با این تفاوت که نگهبانی می‌دهند. آن‌ها بی‌رحم‌اند، درد را حس نمی‌کنند، نمی‌ترسند، تنبل هستند و البته، تا زمانی که روی‌شان کلیک نکنید، شروع به نگهبانی نمی‌کنند.

Watcherها در ابتدای بازی، در حالت غیرفعال قرار دارند و زمانی که فعال شدند، اگر مورد آسیب قرار نگیرند، به مدت هفت دقیقه محدوده خود را زیر نظر خواهند داشت. وقتی که تیمی Roshan را بکشد، تمام Watcherها به آن‌ها خواهند پیوست (طرف آن‌ها را خواهند گرفت).

علاوه بر موارد بالا، ولو اعلام کرده است که اکنون کریپ‌های خنثی و قابلیت‌های آن‌ها در طول زمان، بیشتر خواهد شد. بنابراین هرچه بیشتر بگذرد، تسخیر کمپ‌ها نیز سخت‌تر خواهد شد اما قهرمان‌هایی که توانایی کنترل کریپ‌ها را دارند، می‌توانند پشتیبانان بسیار مهمی باشند.

همچنین فرمول کشتارها نیز دچار تغییر شده است و اکنون این موارد، تاثیرگذاری بیشتری دارد تا بازی‌بازان با اولین‌ کشتارهای‌شان، انگیزه بیشتری پیدا کنند. ضمناً سیستم به‌دست آوردن طلا، اکنون کمی طولانی‌تر است و این موضوع باعث می‌شود که پلیرها برای کسب هرچه بیشتر آن‌ها، دست به مبارزه بزنند.

جزئیات اضافه شده به پچ ۷.۳۳ این بازی، تنها در موارد بالا خلاصه نمی‌شود و در صورت تمایل، می‌توانید لیست کامل‌ آن‌ها را از طریق این نشانی مشاهده کنید. Dota 2 هم‌اکنون روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، قابل‌بازی است.

🤘Mohsenj74ABDVDSPorfosorDanialRanjbarzadehوایکینگ کپنهاگArnaldKratosred-eyed Banished KnightParhamDota2امیر حسینfarshadxmatinesfdo metr ghad daramکلاغAshen undead the bearermeysamb.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mamadi7260 گفت:

    حسی بهم میگه دوران دوتا ۲ داره کم کم تموم میشه

    Tinker pos2شبح اسپارتانarshia.ya.moHadesگکو پلنگی (دکتر گیمفا)JACOB FRYESChris redfieldPorfosor.more
  • AVATAR گفت:

    به رفیقام پارسال میگفتم که باید یه کار کنن خودت آیتم جنگل رو انتخاب کنی امسال انجامش دادن
    فقط اونجا که مدوسا که ۱۶۰ تا اچ پی داره اول بازی 😂😂
    آپدیت قشنگیه به نظرم

    Hades
  • کلاغ گفت:

    پس اپدیت بزرگ این بود
    امشب گیمو آپدیت میکنم
    تا بازی نکنی نمیشه درباره تغیرات نظر داد

    K1ParhamHades
  • جانم فدای دوتا۲ ولی حس میکنم دیگه مثل قدیم نیست‌. داره میشه لیگ اف لجندز. البته هنوز سگش می ارزه به لیگ اف لجندز

    AAS(بازگشته است)arshia.ya.moHadesABDVDpacman remasteredLone Bat
  • ALIREZA0111 گفت:

    من چندین ماهه تو ترک این بازی ام 🙂
    ۹۲۰۰ ساعت تایم پلی دارم با رنک divine و اخرش هیچی جز اعصاب خوردی چیزی به دست نیاوردم xd
    سمت این بازی نرید که جز نابودی زندگی تون چیزی نصیب شما نمیشه xd
    اصلا نمیشه منکر فوق العاده بودن این بازی شد
    دوتا ۲ و ورلد اف وارکرفت تنها بازی های کوآپی هستن که خیلی احترام قائلم ولی دوتا ۲ زندگی رو درگیر خودش میکنه
    نه تنها خودم بلکه تمامی دوستانی که دارم و در dota باهاشون اشنا شدم بپرسی اخرش چی شد؟ میگن هیچی جز اعصاب خوردی xd
    یه نصیحت برادرانه کردم که فقط سمت این بازی نرید 🙂

    Charlie Chaplinشبح اسپارتانHadespacman remasteredAnimafarhadqpred-eyed Banished Knightهادی صفائیParhamDota2more
    • کلاغ گفت:

      منم تو دام این بازی افتادم
      حتی اجازه نمیده گیم های دیگه رو انجام بدمxD

      Charlie Chaplinشبح اسپارتانHadesALIREZA0111
    • lastofus گفت:

      به انجمن معتادان گیم نام خوش امدی
      یه سری از ادما هستن مث من که اصن سمت انلاین نمیرن چون لذتی براشون نداره و تعداد به شدت معدودی از گیمای انلاین میتونن
      برای مدت طولانی میخکوبشون کنند ! یکیش اینه یکی وارکرفت

      Charlie Chaplinشبح اسپارتانK1Hades.red-eyed Banished KnightALIREZA0111کلاغ
    • Lone Bat گفت:

      حق تمام داش دمت گرم دقیقا همینطوره اوناییم که با فکر پول درآوردن میان سمت این یگم بشون بگم الکی وقتتونو نلف نکینید چون اکثر راههای نا متعرفش که توسط خود ولو بسته شده راه های متعارفشم تو کشور ما شدنی نیست اگرم بازی می کنید سعی کنید در حد یه بازی فان مثل وارزونو و … با رفیقاتون تجربه کنید و لذت ببرید.

      red-eyed Banished KnightALIREZA0111
    • farshadx گفت:

      یعنی تفننی هم نمیزنی؟!
      منم قبلآ مثل تو بودم الآ فقط برای فان با دوستان بازی میکنم

      Lone Bat
    • Milladen گفت:

      با ۵ ۶ هزار ساعت بازی باهات کاملا موافقم و همیشه میگم کاش برمیگشتم به روزی که داشتم نصبش میکردم و هیچوقت اینکارو نمیکردم. کاری جز حروم کردن عمرم و زمانمو و پولمو و زندگیمو تو این بازی انجام ندادم. تهشم هر موقع خیلی بازی میکردم به شدت عصبی و وحشی میشدم

      ALIREZA0111
    • Dota2 گفت:

      کاملا حرفت رو درک میکنم. منم از warcraft III و مپ های D-Day و footman frenzy شروع کردم. بازی های زیادی تو زندگیم تجربه کردم ولی دوتا۲ بهترین بازی کل عمرم بوده و خواهد بود. قسمت عجیب ماجرا اینجاست که هرکسی که دوتا باز بوده یک زمانی، هیچوقت نتونسته دوتا رو ترک کنه و دیر یا زود داره ولی در نهایت به این بازی برمیگرده.
      در رابطه با خراب کردن زندگی باید بهت بگم حرفت تا حدود زیادی درسته ولی به خودت هم بستگی داره. ببین چون ما جهان سوم هستیم و تفریح بهتری نداریم خیلی واسمون دوپامین بالایی داره دوتا۲. واسه پلیرای اروپایی و امریکایی به نسبت، اعتیادش کمتر هست ولی درکل بازی محشر و بی نظیر و بی نقصیه. تنها مساله ای که باعث میشه از لفظ اعصاب خورد کن استفاده کنیم، سیستم مچ میکینگ متفاوت هست که اونم به طبیعت بازی برمیگرده چون بسیار بسیار بازی وابسته کار تیمی هست ولی به قول یک پلیر خیلی معروف که میگفت: در طول بازی اگر از دست هم تیمی ها ازرده خاطر شدید، به این فکر کنید که بازیِ هم تیمی ها یک مساله غیرقابل تغییر از سمت شماست و در عین حال چیزی که میتونید باعث تغییرش بشید، روند بازی از سمت خودتون هست.
      پیشنهاد میدم مثل من به رنک آپ کردن فکر نکنی چون نیازمند هزینه کوچینگ و وقت برای آنالیز بازی ها هست. البته بعضی پلیرها مثل کسرا مایکی که رنک اول اروپا شده و به تیم SR دعوت شد، تو جهان درخشید و پتانسیل قهرمانی هم داره
      کاری که خودم انجام میدم اینه که با دوستام قرار گزاشتیم فقط باهم و آخر هفته ها بازی کنیم. پنجشنبه و جمعه ها غروب تا آخر شب بازی میکنیم و از شنبه ش همه چی تعطیله تا آخر هفته ی بعد برسه. و اصلا مارو تو زندگی عقب ننداخته.
      در آخر بهت تبریک میگم تونستی به رنک دیواین برسی این نشون میده که ساعت هایی که پشت سر گزاشتی واست تجربه بوده و اطلاعاتت از بازی در کنار استعدادت قابل تحسینه.

      HadesDota2pacman remasteredCrash-Mario-Sonic-GoW-RaCAshen undead the bearerهادی صفائیALIREZA0111
      • فکر کنم هم دوره ایم،من از تی اف تی شروع کردم،همون ساخت و ساز خودمون،بعدش مپای متفرقه مثل دی دی فوتمن فرنزی تاور دیفنس ال او دی و ‌‌‌‌‌…. بعش دوتا رو شناختیم و منم مثل اون دوست هم شهریمون که اسمش ۰۱۱۱عه زندگیم نابود شد،یادمه از خدا میخواستم خدایا یه بلایی سرم بیار ولش کنم،من همه زندگیم داره تلف میشه آخرشم فقط اعصاب خوردی و سگ شدن واسم میمونه،با فروش پی سی به پی اس فایو و بعدش سریز اس این مسئله حل شد،البته الانم سیزن جدید وارزون که میاد واسه لول مکس کردن بتل پس زیاد وقت میذارم دوباره xD

        HadesDota2pacman remastered
    • منم هی میخوام ترک کنم نمیشه. بدبختیم اینه که حتی پاکشم میکنم میگم دیگه سگم اگه برگردم بازی کنم ولی باز دوباره دو روز بعد میرم دانلودش میکنم. امیدوارم این تغییر مپ کمکم کنه ولش کنم. یه چند ساعت توی مپ جدید بازی کردم دیدم خیلی گیج و گنگم پاکش کردم ایشالا دیگه این آخرین باره XD. یه رفیقی داشتیم تو دانشکده که دیگه بزرگ دانشکده حساب میشد. با این که کارشناسی بود اما سنش از بچه های دکتری بیشتر بود (تو کار آدم خیلی موفقی بود برا همین من باب تفریح میومد دانشگاه). یه روز داشتم برا یکی دیگه از بچه ها تعریف میکردم که دوتا برعکس بازیای داستانی، داستان خاصی نداره. این رفیقمونم از قضا اونجا بود؛ گفت میدونی داستانی نداره اما برا خودش داستانیه.

      ALIREZA0111
  • من با ۴۸۰۰ ساعت و رنک ایموتال هستم و بهترین پلیر پوز ۵ رو دست من نیومده

    JahanGardDota2K1pacman remasteredSnoop doggLove Game
  • ASSADullah گفت:

    ۶ سال فقط hots پلی میدادم.
    LoL هم چند سالی بازی میکردم.

    خلاصه بعد از کنار گذاشتن این دو بازی سراغ dota 2 رفتم.
    هیچی دیگه فقط تونستم underlords رو پلی بدم 😅(خدایی از سبک مشابه lol خیلی بهتره)

    Dota 2 گیمپلی خیلی سنگینی داره.

    Dota2
  • پس بوت های گرامی رو از ثانیه ۱ باید آماده کنیم با این اوضاع

    .شبح اسپارتانDota2کلاغ
  • Love Game گفت:

    Dota 2 هم‌اکنون به‌صورت غیررسمی در دنیای گسترش یافته پک من (PMEU) قرار دارد.
    چی؟! :/

    Dota2K1
آپدیت جدید Dota 2، نقشه بازی را 40 درصد بزرگ‌تر می‌کند + جزئیات بیشتر