باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا
باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا
باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا
باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا

باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros

علی محمدپناه
۱۰:۵۱ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
باکس آفیس انیمیشن super mario bros

انیمیشن Super Mario Bros در دومین هفته اکرانش در گیشه توانست همچنان صدر جدول باکس آفیس را از آن خودش نگه دارد.

انیمیشن برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros) که محصولی از نینتندو، یونیورسال و ایلومینیشن به شمار می‌رود و بر اساس مجموعه بازی‌های محبوب و مشهوری به همین نام ساخته شده، به دنبال صدرنشینی‌اش در هفته اول اکرانش، در هفته دوم نیز توانسته همچنان صدرنشین جدول باکس آفیس باقی بماند.

این انیمیشن سینمایی تازه در دومین هفته اکرانش در داخل آمریکا فروش ۸۷ میلیون دلاری را از آن خودش کرد و بر صدر جدول باکس آفیس تکیه زد. با کسب این فروش، انیمیشن «برادران سوپر ماریو» توانست رکورد بهترین فروش در هفته دوم توسط یک انیمیشن را بشکند،‌ رکوردی که قبلا در اختیار انیمیشن یخ‌زده ۲ (Frozen II) قرار داشت.

انیمیشن «برادران سوپر ماریو» تاکنون در داخل آمریکا به فروش کلی ۳۴۷٫۸ میلیون دلار دست پیدا کرده و این در حالی است که در خارج از آمریکا نیز این هفته ۹۴٫۱ میلیون دلار بدست آورد و فروش کلی بین‎‌المللی‌اش را به رقم ۳۳۰ میلیون دلار افزایش داد. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این انیمیشن تاکنون فروش جهانی ۶۷۸ میلیون دلاری را کسب کرده است.

فیلم the pope's Exorcist
فیلم The Pope’s Exorcist

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم جن‌گیر پاپ (The Pope’s Exorcist) با بازی راسل کرو در نقش اصلی قرار گرفته است. این فیلم که اولین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذراند، به فروش ۸٫۵ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد.

دیگر فیلم تازه اکران شده این هفته، فیلم رنفیلد (Renfield) است. این فیلم ترسناک و کمدی که با نقش‌آفرینی نیکلاس کیج و نیکلاس هولت است، در این هفته در داخل آمریکا به فروش ۷٫۷ میلیون دلاری بسنده کرد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

فیلم جان ویک ۴ (John Wick: Chapter 4) محصول کمپانی لاینزگیت این هفته در داخل آمریکا به فروش ۷٫۶ میلیون دلاری بسنده کرد و فروش کلی‌اش را در طی این چهار هفته اکران به رقم ۱۵۹٫۸ میلیون دلار رساند. این در حالی است که این فیلم در گیشه‌های بین‌المللی مبلغ ۱۸٫۶ میلیون دلار را در این هفته کسب کرده و فروش بین‌المللی خودش را پس از چهار هفته اکران به رقم ۱۸۹٫۶ میلیون دلار رسانده است. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این فیلم تاکنون ۳۴۹٫۷ میلیون دلار در گیشه جهانی بدست آورده است.

انیمه suzume
انیمه Suzume

یکی دیگر از آثار تازه اکران شده این هفته باکس آفیس، انیمه سوزومی (Suzume) است که توانست در گیشه‌های داخل آمریکا مبلغ ۴٫۸ میلیون دلار را از آن خودش کند و در اولین هفته اکرانش در جایگاه هفتم جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

در جایگاه هشتم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم ماما مافیا (Mamma Mafia) قرار گرفته است. این فیلم که اولین هفته حضورش در گیشه را تجربه می‌کند، به فروش ۲٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

فیلم تازه اکران شده نفریوس (Nefarious) نیز جایگاه دهم جدول باکس آفیس را به خودش اختصاص داده است. این فیلم در این هفته به فروش ۱٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و خودش را به جمع ده فیلم پرفروش هفته رساند. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Super Mario Bros Movie۸۷
۲Pope’s Exorcist۸٫۵
۳Renfield۷٫۷
۴John Wick: Chapter 4۷٫۶
۵Air۷٫۶
۶Dungeons & Dragons۷٫۴
۷Suzume۴٫۸
۸Mamma Mafia۲٫۳
۹Scream VI۱٫۴
۱۰Nefarious۱٫۳
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

DARKSIREN🤘Mohsenj74Dark FantasyCYRUSaref44وایکینگ کپنهاگاکشن بازmeysambAbolfazlهالک ایرانیجان مارستونKratosهیچ.A.Off

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا
باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا
باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا
باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا
باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نگاه کن چقدر اختلاف داره حتی با فیلم های بزرگ و موفقی چون جان ویک چهار. میدونستم موفق میشه نع تا این حد. زیادی محبوبه این کاراکتر

    HadesهیچPayaCastA.Off
    • A,,sh گفت:

      خب این هفته دومه اکرانشه جان ویک چندین هفته از اکرانش میگذره و اکثر فیلمای دیگه لیست

      TomCYRUSalihn2000از پیروان bloodyblade.RedPayaCastA.Off
      • میزان کل فروششون از لحظه اکران هر فیلم رو گفتم 😐
        جان ویک در عرض چهار هفته حدود ۳۵۰ میلیون دلار بطور کلی فروخته، ماریو در عرض دو هفته حدود ۶۸۰ میلیون دلار، با توجه به اینکه ماریو دو هفته زمان کمتر داشته یعنی چهار برابر بیشتر از جان ویک فروخته، (یعنی من روانیه این بچه هایی ام که لایک و دیسلایک میکنن 😃)

        هیچCYRUSesmaaielA.Off
        • esmaaiel گفت:

          فیلم انیمیشن Super Mario Bros Movie با درجه سنی PG با فیلمی مثل John Wick با درجه R خیلی فرق داره.
          یک انیمیشن بدلیل اینکه مخاطب کودک داره اکثراً فروش بالاتری نسبت به یک فیلم بزرگسالانه میکنه. چون کودکان که خودشون تنها نمیرن سینما، اونا با والدین خودشون یا حداقل یک همراه برای تماشای فیلم میرن این خودش یعنی فروش بیشتر. ضمن اینکه خیلی وقتا کودکان از والدینشون میخوان تا دوباره برای دیدن فیلم اونا رو به سینما ببرن. درحالیکه فیلم John Wick بدلیل طیف محدودتره مخاطبان از نظره سنی یا علاقمندی به ژانر فروش کمتری داره.

          از پیروان bloodyblade.RedTomاکشن باز
          • این ادعا هم در سینما کاااملا اشتباست و هم در ویدیوگبم، حرفتون قابل تامل بود اگر دیگر انیمیشن ها و بازی های توو سبک ماریو هم حداقل نزدیک ماریو میفروختن، حال اینکه میبینیم فیلم ها و بازی های سبک ماریو یک دهم این فرنچایز هم نمیفروشن. یبار یه بنده خدایی سر ماریو و نینتندو سوییچ این ادعا رو کرد رفتم سند براش فرستادم که طبق اعلام خوده نینتندو اکثر طرفداران ماریو و نینتندو بالای ۲۴ سال سن دارن.
            ادعاتون رو از هر جهت بهش نگاه کنیم اشتباست

        • Dementor گفت:

          اول از همه بگم که چون تو دو هفته یک و نیم برابر فروخته پس فلان برابر در مجموع حساب میشه غلطه. اکثر فروش فیلم ها در همون ده روز اول هست و بعد اون تقریبا همون مقداری خواند فروخت که در طی اون ده روز تجربه کردن اونم در بهترین شرایط ممکن.
          ثانیا جان ویک و ماریو دو ژانر جدا و البته دو رده سنی جدا دارن. جان ویک یه سری فیلم اورجینال در حالی که کاراکتر ماریو شناخته شده اس و جز نوستالژی های همه محسوب میشه.
          در دنیای سینما اگه الان بری به هر استودیویی بگی بین این دو تا یکی رو ور دار قطعا جان ویک رو بر میدارن، چون باعث ایجاد تحول اساسی در یک ژانر شده و کاملا سینمایی تر حساب میشه تا ماریو.
          در کل ماریو کارش فوق العاده اس و ترکونده ولی اصلا با جان ویک مقایسه اش نکن

          از پیروان bloodyblade.RedDementor
          • دوستم خب شما برو دقیقا چهار ده روز اول فروش هرکدام رو ببین فرقی نداره بازم همونه.
            ماریو و جان ویک هر دو اورجبنال و هردو کاملا شناخته شده اند. جان ویک نسخه چهارمشه عزیزجان فرنچایز جدید نیس که.
            تاثیری هم که جان ویک در سبکش داشته حتی قابل مقایسه با تاثیر ماریو در سبکش نیست، جان ویک صرفا یکی از ارتقا دهنده های سبک خودش بود، ماریو سازنده سبک خودش و چهل ساله که اوله. حتی مقایسه بزرگی این دو فرنچایز توهین به نینتندوئه.
            این قضیه و توجیه کردن هاتون حقیقتا خیلی تکراری شده، ماریو در سبک خودش که هیچی هیچ اثری یکدهمش هم نمیفروشه، نع تنها در سبک خودش بلکه میون تمام سبک ها هم حساب کنی بازم این محبوب ترین و پرفروش ترینه.
            قبل از اینکه آبجکشن سن رو بزنی اکثر طرفدارهای ماریو حداقل سنشون ۲۴ ساله، اکثرا هم بالای سی سال اند، طبق اعلام خوده نینتندو
            راستی یه نکته مهم: تعداد سالن هایی که ماریو تووش اکران شده یک سوم کمتر از تعداد سالن هایی بوده که جان ویک تووش اکران شده و با این حال…
            درضمن خواستید مغلطه کنید بحث رو از محبوبیت بکشید سمت ارزش سینمایی و این حرفها که بیربط بود

  • هیچ گفت:

    ماریو برو واسه میلیاردی شدن نوش جونت🔥
    من میگم تا یک میلیارد و صدوپنجاه تا دویست میرسه

    PayaCastMaster blade
  • Abolfazl گفت:

    جامعه طرفداری واقعا تاثیر داره تو موفقیت
    همونطور که اقتباس گیمینگ هری پاتر موفق شد و همونطور که اقتباس سینمایی ماریو الآن به موفقیت رسیده

    هیچA.Off
  • جان ویک حداقل باید به نیم میلیارد برسه
    مردم دنیا انگار چیزی خورده تو سرشون

  • این سوزومی چرا نمیاد بابا خسته شدیم

    A.Off
    • esmaaiel گفت:

      کلاً فیلمهای انیمه نسبت به تاریخ اکرانشون خیلی دیر نسخه های خانگیشون عرضه میشن. چون همیشه اول تو ژاپن اکران میشه و خیلی بعدتر تو دنیا. تا زمانی هم که روی اکران هستن خبری از نسخه digital یا BluRayـشون نیست.

      وایکینگ کپنهاگ
  • Armin Sparta گفت:

    انصافا سوپر ماریو خیلی خوب بود بخصوص موسیقیشم خیلی خوب حس و حالو منتقل می کرد . 👌💨

  • ندیده رو آهنگ peaches باوزر قفلی زدم😂

باکس آفیس هفته | ادامه صدرنشینی انیمیشن Super Mario Bros - گیمفا