حالت Ray Tracing از بازیهای Resident Evil 2 و Resident Evil 3 حذف شد
این خبر توسط کاربر pmc64 در Reddit گزارش شد. به نظر میرسد کپکام (Capcom) گزینههای گرافیکی ray tracing را از نسخه دوم و سوم Resident Evil حذف کرده است.
ویژگیهای نورپردازی نسل نهمی در تابستان گذشته برای این بازیها و Resident Evil 7 تحت یک آپدیت رایگان عرضه شده بود. این بهروزرسانی پشتیبانی از DirectX 12 و همچنین ویژگیهای گرافیکی دیگری مانند FSR AMD را به بازی اضافه کرد. وقتی در حال حاضر Resident Evil 2 را باز کنید، مطمئنا متوجه عدم حضور رهگیری پرتو در بازی میشوید. تنظیمات AMD FSR هنوز در بازی وجود دارد و اجرای بازی در پیکربندی قدیمی DirectX 11 (که این گزینهها را ندارد) یک حق انتخاب است که از طریق فروشگاه استیم در دسترس است. به نظر میرسد که این تغییر بعد از بهروزرسانی بازی در تاریخ ۱۴ آوریل اعمال شد.
من نمیتوانم وضعیت بازیهای دیگر کپکام را تایید کنم و دلیل این اتفاقات را توضیح دهم، زیرا من مالک شرکت نیستم، اما کاربران در Reddit میگویند که Resident Evil 3 نیز تحت تاثیر این تغییرات قرار گرفته است؛ آن بازی نیز در در تاریخ ۱۴ آوریل بهروزرسانی شد. رسانه Wccftech همچنین نشان میدهد که Resident Evil 7 تنظیمات Ray Tracing خود را از دست داده است، اما نمیتوان آن را تایید کرد، زیرا در تاریخ ۱۴ آوریل هیچ بهروزرسانی خاصی دریافت نکرد. حتی Resident Evil 4 نیز هنوز از این ویژگی نورپردازی مدرن پشتیبانی نمیکند.
این تغییر بیمعنی و نااامیدکننده است و مطمئنا خشم طرفداران قدیمی را به همراه خواهد داشت. نظر مرا بخواهید، فکر میکنم که این اتفاق ناشی از یک نقص یا اشتباه فنی است و به زودی توسط کپکام رفع خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
همین یکی دو هفته پیش نسخه دوم رو با ریتریسینگ تموم کردم واقعا خوب بود و عای دراورده بودن باید برگرده
بابت کامنت غیر مرتبط عذر میخوام دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید .دوستان معمولا بازی های ظرفیت دوم قانونی رو فروشگاه ها چند تومن یا چند درصد ازمون کم میکنن دوباره میخرن؟ من از ی سایت خریدم ب قیمت ۶۰ درصد قیمت روز ازم گرفت و با ی بازی دیگ تعویض کرد. بقیه سایتام اینجورین؟؟؟ احساس میکنم خیلی ضرر میکنه آدم . ممنون میشم راهنمایی کنید
داداش اگه قرار باشه مثلا یه اکانت بگیری ۷۰۰ تومن بعد دوباره باز با همون ۷۰۰ تومن ازت بخرن الان فروشنده بودن چه فایده ای داره؟چه سودی میکنن الان؟هیچ جا با همون قیمتی که فروختن بهت دوباره ازت نمیخرن
خیر سرت کلاه گذاشته باید ۲۰ درصد بر داره.
در طی چند شب اینده قصد دانلود رو داشتم که الحمدالله قشنگ در و تخته جور شد ری تریسینگ حذف شد😂
عکسو =))
جدا از بحث این چه کاوریه !
از پروفایل شما بهتره
هی.به دکتر استاپ احترام بزار
mr saam راست میگه
ایشون خود خداست 😂
اکه نمیگفتی هم میدونستم
خب لیان ناراحته بابت حذف ری تریسینگ
طبیعیه 😉
خیلیم عالی
تو کنسول ها هم حذف شده ؟
واقعا باید از کسی که این عکس هارو برای پست ها انتخاب میکنه تجلیل کرد 🙂
شاید مشکلی پیش اومده می خوان رفع کنن
میشه چیزی را آپدیت نکنید؟
احتمالا ری تریسینگش لایسنس انویدیا بوده،دیگه نمیخواد تمدید کنه
ری تریسینگ یک تکنولوژی هست که متخصصان انجین ها اون رو به بازیشون اضافه می کنند
لایسنس انویدیا نیست دوست عزیز
حقیقتاً، ریتریسینگ آنقدر ها که اکثراً فکر میکنند، چیز بدرد بخوری نیست. اگر از Ambient Occlusion استفاده کنند، کیفیت گرافیکی ارتقای بیشتری پیدا میکنه.
دوست عزیز ری تریسینگ مختص نور هستش که به رفلکشن ها کمک می کنه و حتی در روشنایی محیط تاثیر داره
اما ambient occlusion برای ایجاد سایه های مصنوعی هست تا بامپ مپ رو بهتر بفهمیم و به این شکل احساس می کنیم مدل ها با کیفیت تر بنظر میرسه
این دو رو با هم جدا کنید لطفا
گریه نکن لیون! 💚
این تغییرات کلیه
یا فقط از روی کنسولها حذف شد؟
به هر حال من کرکی هر دو نسخه رو برای pc با ریتریسینگ دارم!
هرچه بادا باد