بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا
بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا
بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا
بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری

ایلیا عسگری
۱۰:۰۰ ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

رامی ملک را می‌توان به عنوان یکی از استعدادهای ارزشمند سینمای هالیوود خطاب کرد که خیلی دیر از سوی فیلم‌سازان کشف گردید.

رامی سعید ملک در تاریخ ۱۲ مه ۱۹۸۱ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۰) در شهر تورانس واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا و در خانواده‌ای مصری چشم به جهان گشود. پدر وی سعید یک راهنمای تور و مادرش نلی حسابدار دولتی بود و وی همچنین صاحب برادری به نام سامی و خواهری به نام یاسمین نیز می‌باشد.

او که زندگی کودکی خود را در دره سن فرناندو می‌گذارند، به هیچ عنوان خبر نداشت که روزی به یکی از ستارگان هالیوود بدل خواهد گشت. نکته جالب توجه در خانواده رامی مالک، توجه ویژه والدینش به فرهنگ مصری بوده تا جایی که او تا سن ۴ سالگی می‌بایست به زبان عربی صحبت کرده و حتی بارها تا نیمه‌شب به طریق مختلف با پدر و مادرش زبان عربی و آدام و رسوم مصری را تمرین می‌کرده است.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

در حالی که رامی ملک دوران کودکی خود را به آرامی سپری می‌کرد اما ورود او به مدرسه و تفاوت فرهنگی مسبب ایجاد دشواری‌های بسیاری برای وی شد. زیرا طبق گفته‌های وی، نام “رامی” و یا آداب و رسوم خاصی که وی در میان دوستانش ادا کرده است، مسبب ایجاد شوخی و رفتارهای ناپسندی از سوی اطرافیانش می‌شد که تا حد بسیار زیادی اعتماد به نفس وی را به نابودی کشانده بود.

رامی برای مقطع متوسطه وارد دبیرستانی نوتردام کالیفرنیا شد. جایی که هم‌کلاس بازیگری همچون ریچل بیسون بود و بعدها کریستین دانست نیز به همین مدرسه وارد شد و یک سال از رامی ملک کوچکتر بود. به سبب آن که والدینش از کودکی سعی داشتند تا وی را به شغل وکالت سوق دهند، از همان دوران دبیرستان رامی ملک را مجاب کردند تا دوره‌هایی را حول محور این عرصه تجربه نماید. مسئله‌ای که چندان باب میل این نوجوان مصری‌الاصل نبود.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

با این حال استعداد وی در کلاس‌های نمایشی و اجراهای تحسین‌برانگیزش در تئاترهای دبیرستان، معلم یکی از همین دوره‌های وکالتش را وادار کرد تا انگیزه‌ لازم را برای ورود به عرصه بازیگری در رامی ملک شعله‌ور نماید. در نهایت در یکی از همین اجراها موفق شد تا نظر مثبت پدرش را جلب کرده و والدینش در نهایت اجازه دهند که وی وارد دوره‌های بازیگری شود.

پس از آن که در سن ۱۸ سالگی از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد، برای تحصیل در رشته تئاتر دانشگاه اوانزویل واقع در ایالت ایندیانا اقدام نمود. او همچنین در این بین به مدت یک ترم به تحصیل در کشور انگلستان نیز پرداخت و حضور او در فرهنگ اروپایی باعث شد تا به سمت اجرا در تئاترهای مختلف به عنوان کارآموز روی بیاورد تا در نهایت در سال ۲۰۰۳ از دانشگاه نیز فارغ‌التحصیل گشت تا برگ جدیدی از زندگی خود را به ارمغان بیاورد.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

با وجود آن که رامی ملک از سوی معلمین و خانواده‌اش انگیزه داده شده بود و آماده بود تا حضوری قدرتمند را در عصره بازیگری رقم بزند اما پس از پایان دوره نخست دانشگاهی، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرد. از یک سو وی علاقه داشت تا دوره کارشناسی ارشد را ادامه دهد اما خرج و مخارج دانشگاه مانع چنین امری شد. مسئله‌ای که او را وادار کرد تا به نیویورک نقل مکان کرده و در کنار باقی دوستان هنری خود، به زندگی در یک آپارتمان بسیار کوچک روی بیاورد.

علی‌رغم زندگی سختی که رامی ملک تجربه می‌کرد اما او با امیدی فراوان، رزومه و مدارک تحصیلی خود را به کمپانی‌ها و آژانس‌های گوناگون می‌فرستاد تا بتواند برای حضور در پروژه‌ای سیمایی یا تلویزیونی صاحب نقش شود. عدم دریافت پاسخ از سوی کمپانی‌ها و آژانس‌ها و افزایش خرج و مخارج زندگی و روی آوردن به شغل تحویل پیتزا و ساندویچ مسبب افسردگی شدید و از دست دادن اعتماد به نفس برای وی شد تا جایی که حتی در برهه‌ای از زندگی خود در نظر داشت تا رویای بازیگری را برای همیشه فراموش کرده و روی به شغل‌های آزاد بیاورد.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

در اوج ناامیدی اما یکی از مدیران آژانس‌های بازیگری به نام مارا کیسی با وی تماس گرفت تا برای هنرنمایی در یک پروژه با مدیر برنامه رامی ملک صحبت نماید. او که چنین نماینده‌ای از خود نداشت، مارا کیسی به وی زمانی برای همکاری با یک نماینده داد اما صحبت‌های رامی ملک و ذوق و هیجان وی برای بازیگری در نهایت مارا کیسی را مجاب کرد تا حضوری با یکدیگر به گفت و گو بپردازند.

در نهایت پس از تلاش‌های فراوان و ناامیدی‌های بسیار، رامی ملک به عنوان نخستین تجربه جدی بازیگری، نقشی فرعی در سریال Gilmore Girls (دختران گیلمور) را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۰۴ روبروی دوربین حاضر شد. در کنار این سریال، او به حضور در تئاترهای گوناگون پرداخته و حتی صداپیشگی یکی از شخصیت‌های بازی Halo ۲ (هیلو ۲) را نیز بر عهده گرفت که کمتر کسی حتی حضور او در این بازی را به خاطر داشته است.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

تا سال ۲۰۰۶ رامی ملک به بازی در نقش‌های گوناگوی از سریال‌های تلویزیونی همچون Over There ( آنجا)، Medium (متوسط) و The War at Home (جنگ در خانه) پرداخت تا از یک سو رزومه‌ای نسبتاً قابل توجهی برای خود دست و پا کرده و از سوی دیگر قدرت بازیگری خود را به معرض نمایش بگذارد که در این مسئله بسیار موفقیت‌آمیز ظاهر شد و زمینه‌ساز حضور در نخستین فیلم سینمایی‌اش شد.

رامی ملک در نخستین تجربه سینمایی خود، ایفای نقش فرعونی جوان را در فیلم کمدی و فانتزی Night at the Museum (شب در موزه) بر عهده گرفت. اثری به کارگردانی شاون لوی که با ۱۱۰ میلیون دلار بودجه، به فروشی بالغ بر ۵۷۵ میلیون دلار در سینما دست یافت و زمینه‌ساز ساخت ۲ دنباله در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۴ به نام‌های Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (شب در موزه: نبرد اسمیتسونین) و Night at the Museum: Secret of the Tomb (شب در موزه: راز مقبره) شد که موفقیت‌های نسبی را کسب نمودند.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

در سال ۲۰۱۰ شاهد بازگشت قدرتمندانه وی به عرصه تلویزیون بودیم. زیرا او به نقش‌آفرینی در سریال‌های جذاب و تماشایی The Pacific (اقیانوس آرام) و ۲۴ پرداخت که در عین دریافت بازخوردهای مثبت اما سبب صحبت‌های انتقاد‌آمیزی از سوی وی شد. زیرا رامی ملک که نقش یک بمب‌گذار را در سایل ۲۴ بر عهده گرفته بود، فاش کرده که از ایفای نقش در چنین آثاری که اعراب یا افراد خاورمیانه‌ای را تروریست و خبیث نشان می‌دهند خسته شده و دیگر به هیچ عنوان در چنین نقش‌هایی حضور پیدا نخواهد کرد.

با وجود آن که هنرنمایی رامی ملک در سریال The Pacific حسابی منتقدین را شگفت‌زده کرده بود اما وی تصمیم گرفت تا برای مدتی کوتاه از عرصه بازیگری کناه‌گیری نماید. مسئله‌ای که البته با ارتباط تام هنکس به عنوان تهیه‌کننده سریال The Pacific با وی دوام چندانی نداشت و وی از سوی این بازیگر مشهور و بزرگ هالیوود برای ایفای نقش در فیلم کمدی و درام Larry Crowne (لری کراون) برگزیده شد.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

تا سال ۲۰۱۵ رامی ملک آرام آرام مشغول طی کردن پله‌های ترقی در عرصه بازیگری بود و علی‌رغم آن که نقش‌هایی کوچک در پروژه‌هایی همچون Alcatraz (آلکاتراز)، Believe (باور)، Need for Speed (جنون سرعت)، Oldboy (اولدبوی)، The Master (استاد) و The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 (گرگ‌ومیش: سپیده‌دم – قسمت دوم) را بر عهده می‌گرفت اما در سال ۲۰۱۵ اتفاقی رقم خورد که مسیر زندگی وی را برای همیشه تغییر داد.

شبکه یواس‌ای نتورک در همکاری با سم اسماعیل قصد داشت تا سریالی درام و روان‌شناختی را تهیه نماید که حول محور زندگی پرتلاطم یک هکر نامتعادل جریان داشت. در حالی که سم اسماعیل برای انتخاب بازیگر این نقش،از ۱۰۰ هنرمند تست بازیگری گرفت اما هیچکدام در به تصویر کشیدن جلوه واقعی این شخصیت موفق نبوده و این فیلم‌نامه‌نویس مشهور هالیوود در صدد بازنویسی فیلم‌نامه برآمد. با این حال تست بازیگری رام ملک تمامی معادلات را تغییر داد و سم اسماعیل شیفته قدرت بازیگری این هنرمند ۳۳ ساله شد.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

رامی مالک در نهایت به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال Mr. Robot انتخاب شد و برای هر چه زیباتر فرو رفتن در نقش خود، به دیدار با با روان‌پزشک‌های مختلفی روی آورد تا بتواند شخصیت الیوت آلدرسون را به بهترین نحو ممکن به تصویر بکشد. سریال Mr. Robot سرانجام در سال ۲۰۱۵ پخش خود را آغاز کرد و هنرنمایی رامی ملک به حدی شگفت‌انگیز و تماشایی بود که از گلدن گلوب گرفته تا جوایز انجمن بازیگران تلویزیون و امی، تمامی جوایز تلویزیونی را به نام خود ثبت کرده و سرانجام پس از گذشت سال‌های بسیار، موفقیتی که آرزویش را داشت بدست آورد.

سریال Mr. Robot تا ۴ فصل ادامه داشت و در نهایت در سال ۲۰۱۹ به پایان یافت و یکی از شخصیت‌های به یاد ماندنی تاریخ مدیوم تلویزیون را به لطف هنرنمایی قدرتمند رامی ملک برای مخاطبین به یادگار گذاشت. او همچنین در سال ۲۰۱۵ باری دیگر به حضور در صنعت بازی‌های ویدیویی روی آورد و یکی از شخصیت‌های بازی ترسناک و دلهره‌آور Until Dawn (تا سپیده‌دم) را به تصویر کشید. بازی جذابی که در آن سال با واکنش‌های به شذت مثبتی از سوی مخاطبین و منتقدین مواجه گشت.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

در حالی که رامی ملک به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای ایفای نقش هان سولو جوان در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) برگزیده شده بود اما با کناره‌گیری از این پروژه، نخستین نقش اصلی کارنامه هنری خود را با فیلم سوررئال و معمایی Buster’s Mal Heart (دل بد باستر) در سال ۲۰۱۶ تجربه نمود. اثری انگلیسی و اسپانیایی که در آن سال با واکنش‌های مثبت منتقدین مواجه گردید و کارگردان این پروژه یعنی سارا آدینا اسمیت فاش کرده که هنرنمایی رامی ملک در سریال Mr. Robot وی را متقاعد کرد تا نقش‌آفرینی زندگی دوگانه مردی عجیب و غریب را بر عهده بگیرد.

رامی ملک همچنین در سال ۲۰۱۷ و در همکاری با چارلی هونام در بازسازی فیلم Papillon (پاپیون) به کارگردانی مایکل نوئر به ایفای نقش پرداخت. اثری که شاید به هیچ عنوان در حد و اندازه ساخته سال ۱۹۷۳ قرار نمی‌گیرد اما قدرت بازیگری رامی ملک جذابیتی تحسین‌برانگیز را به این بازسازی افزود که تحسین بینندگانش را در پی داشت. او در همین سال صداپیشگی یکی از شخصیت‌های سریال انیمیشنی کمدی سیاه BoJack Horseman (بوجک هورسمن) را نیز بر عهده گرفت و تجربه‌ای کوتاه ولی جذاب را به ارمغان آورد.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

پس از حضوری ۱۶ ساله در سینما و تلویزیون و طی کردن مسیری سخت و ناامیدکننده برای رامی ملک، در سال ۲۰۱۸ او ایفای نقش شخصیتی ماندگار و بسیار محبوب از دنیای موسیقی را بر عهده گرفت که جایگاه و محبوبیت وی در نزد سینماگران را برای همیشه دستخوش تغییر قرار داد. اثری که زمزمه ساخت آن برای سال‌های متوالی جریان داشت و در نهایت قرعه به نام رامی ملک افتاد تا حماسه‌ای را در ژانر بیوگرافی رقم بزند.

فردی مرکوری یکی از بزرگترین و مشهورترین خوانندگان ژانر راک می‌باشد که بین سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۹۱ با تشکیل گروهی به نام کوئین، دنیای موسیقی را دگرگون کرد و در نهایت نیز به سبب بیماری و در حالی که تنها ۴۵ سال سن داشت، از دنیا رفت. برایان سینگر در همکاری با کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت فیلم زندگی‌نامه وی تحت عنوان Bohemian Rhapsody (بوهمین راپسودی) را بر عهده گرفت و در تصمیمی جنجالی، ایفای نقش فردی مرکوری به رامی ملک سپرده شد. مسئله‌ای که ابتدا با حواشی و انتقادات بسیاری همراه بود.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

با این حال این فیلم ۵۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۸ اکران شد و نه تنها فروش شگفت‌انگیز ۹۰۳ میلیون دلار را رقم زد، بلکه هنرنمایی رام ملک به حدی واقع‌گرایانه، فراموش نشدنی و جذاب بود که نخستین نامزدی وی در جشنواره اسکار آن سال به عنوان بهترین بازیگر مرد را برایش به همراه داشت. رامی ملک از گلدن گلوب گرفته تا بفتا و اسکار بدون هیچ تعللی تمامی جوایز سینمایی را از آن خود کرد و به مانند بمبی در رسانه‌های سینمایی حماسه آفرید.

او برای ایفای نقش فردی مرکوری برای ماه‌ها، با مربیان گویش و زبان به تمرین پرداخت و به شرکت در کلاس‌های پیانو و آوازخوانی روی آورد. رامی ملک همچنین برای به تصویر کشیدن رفتارها و حرکات فردی مرکوری، ۴ ساعت از روز خود را به مشاهده ویدیوهای این خواننده راک و اجرا کردن آن‌ها می‌پرداخت. در نتیجه زحمات وی نتیجه مثبتی به همراه داشت و هنرنمایی وی در قامت فردی مرکوری به حدی شگفت‌انگیز و غیرقابل تصور بود که نوازنده سابق گروه کوئین در یکی از مصاحبه‌های خود فاش کرد که گویی در حال تماشای فردی مرکوری واقعی هستیم و انگار نه انگار که سال‌ها از مرگ وی گذشته است.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

رامی ملک پس از موفقیت فیلم BoJack Horseman در سال ۲۰۱۹ به ساخت پادکستی جذاب به نام Blackout (خاموشی) روی آورد. اثری که روایت‌گر تلاش‌های یک دی‌جی برای نجات خانواده و مردم شهرش است که تحت حملاتی هماهنگ شده، سیستم برقی در شرف نابودی بوده و می‌تواند منجر به مرگ انسان‌های بسیاری بشود. تاکنون ۲ فصل از این پادکست تهیه شده و فصل سوم نیز پروسه تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

در حوزه سینما نیز با همکاری رابرت داونی جونیور و در سال ۲۰۲۰ فیلمی به نام Dolittle (دولیتل) را به ارمغان آورد که حول محور ماجراجویی‌های دامپزشکی به نام جان دولیتل جریان داشته است. فیلمی پرهزینه که علی‌رغم صرف بودجه ۱۷۵ میلیون دلار، تنها ۲۴۵ میلیون دلار در گیشه فروش کرد و به یکی از شکست‌های بزرگ تجاری کارنامه وی بدل گشت.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

علی‌رغم شکست بزرگ Dolittle اما سال ۲۰۲۱ اتفاقات مثبتی برای وی رقم زده شد. نخست رامی ملک با همکاری جرد لتو و دنزل واشینگتن فیلم جنایی The Little Things (چیزهای کوچک) را به ارمغان آورد که با واکنش‌های نسبتاً مثبتی مواجه شد. در قدم بعدی و در یکی از نقش‌آفرینی‌های مهم کارنامه هنری خود، ایفای نقش شخصیت شرور فیلم No Time To Die (زمانی برای مردن نیست) را بر عهده گرفت تا آ[رین ماموریت دنیل کریگ در قامت جیمز باند را به شکلی حماسی به اتمام برساند. علی‌رغم ضعف‌های شخصیت‌پردازی لیوتسیفر سافین اما رامی ملک تا حدودی از قدرت بازیگری خود بهره گرفت و صحنه‌هایی جذاب را پدید آورد. فیلمی که در دوران اوج همه‌گیری ویروس کرونا اکران شد و فروشی بالغ بر ۷۷۴ میلیون دلار را رقم زد.

آخرین فیلم رامی ملک نیز Amsterdam (آمستردام) نام دارد که توسط دیوید او. راسل در سال ۲۰۲۲ کارگردانی شده و از ستارگان مشهوری همچون مارگو رابی، کریستین بیل و رابرت دنیرو بهره می‌برد. فیلمی معمایی و کمدی که علی‌رغم برخورداری از نام‌های بزرگ به یک شکست تمام عیار بدل گشت و خیلی زود از یادها فراموش شد.

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

با وجود شکست Amsterdam در سال ۲۰۲۲ اما رامی ملک در سال ۲۰۲۳ با فیلم مورد انتظار، بیوگرافی و حماسی Oppenheimer (اوپنهایمر) به کارگردانی کریستوفر نولان به سینما بازخواهد گشت. اثری که حول محور خالق نخستین بمب اتم جهان یعنی جی. رابرت اوپنهایمر به هنرنمایی کیلین مورفی جریان دارد. رامی ملک در این پروژه ایفای نقشی دانشمندی ناشناس را بر عهده گرفته است.

رامی ملک ۴۱ ساله که حال به عنوان بازیگری محبوب و توانمند در سینمای هالیوود به شهرت رسیده است، در جریان فیلم‌برداری فیلم Bohemian Rhapsody در سال ۲۰۱۸ با لوسی بوینتون آشنا شد و از آن زمان تاکنون رابطه‌ای عاشقانه را با وی آغاز کرده‌ که به دور از حواشی و رسانه‌ها، روزهای آرامشان را در کنار یکدیگر سپری می‌کنند.

منبع: گیمفا

YonaDARKSIRENjokerخستهred-eyed Banished KnightmeysambAQUARIUS🄰🄼🄸🅁marioUNCLE ARTHURMADAOmatinesfSami 227

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا
بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا
بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا
بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا
بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MADAO گفت:

    کسایی که Mr. Robot رو دیدن به نظرتون سریال خوبیه ؟!
    «هر چهار فصلش»

    YonaGrandWardenmario
    • Masoud گفت:

      یکم مبهمه و درک اتفاقات داخل سریال کمی سنگینه
      اما اگر بتونی سریالشو درک کنی احتمال خیلی زیاد تا اخرش میبینی چون اپیزود هاش پسرفت نداره
      خودم دارم فصل سومشو استارت میزنم
      فصل چهارمش هم یک پایان بندی عالی برا سریال داره

      YonaaliMADAO
    • GrandWarden گفت:

      تماشای این سریال حتما پیشنهاد میشه و به جز نیمه اول فصل دوم که جریان اتفاقات آهسته پیش میره و ممکنه احساس بشه سریال افت کرده، قسمت دیگه ای وجود نداره که هیجان رو به مخاطب تزریق نکنه.

      aliMADAO
    • ali گفت:

      سریال بدی نیست یه خورده زیادی over rated هست و ریتم اش هم کنده.
      چهار فصله.
      فصل ۱،۳ اش خوبن.
      فصل ۲ ،۴ اش فاجعه اند. تو کل فصل ۲ رسماً هیچ اتفاق ای نمی افته و پایان بندی فصل ۴ اش هم از دید من به شدت بد بودش و بعضی از اتفاقات فصل ۳ رو هم نادیده گرفته بودش.
      نویسنده اش یعنی سم اسماعیل رو هم زیادی گنده کردن. سعی کرده ادای دیوید فینچر رو دربیاره ولی خیلی خوب عمل نکرده. و این که داستان اش می تونست خیلی بهتر نوشته بشه. و در کل به هیچ عنوان دیدگاه نویسنده به داستان رو دوست ندارم. و این که بازیگری رامی ملک هم خوب بودش. در کل از این سریال هایی که بالاخره برای این که از لیست ات خط بخوره باید ببینیش. قبل اش برو همه فیلم های فینچر رو ببین.
      در کل ۷ از ۱۰

      aliMADAODante
  • اون موقع که هنوز معروف نشده بود تو until dawn دیدیمش. واقعا بازیگره خیلی خوبیه

بیوگرافی رامی ملک | شگفتی‌ساز عرصه بازیگری - گیمفا