نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا

نقدها و نمرات فیلم Scream VI

علی محمدپناه
۱۴:۰۲ ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
فیلم scream vi

نقدهای فیلم Scream VI منتشر شدند و منتقدان به این اثر ترسناک نمرات نسبتا خوبی دادند و آن را ستودند.

فیلم جیغ ۶ (Scream VI) جدیدترین اثر از این فرنچایز ترسناک و رازآلود به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت در دست دارند و از جمله بازیگران آن نیز می‌توان به جنا اورتگا، ملیسا باررا و کورتنی کاکس اشاره کرد.

منتقدان بر این باور هستند که برخی از جنبه‌های مربوط به قتل این فرنچایز ترسناک بزرگ ممکن است کهنه شده باشند اما تغییر در موقعیت مکانی فیلم «جیغ ۶» و همچنین تحول طراحی تولید آن سبب شده تا این اثر تا حد معقولی تیز و تازه باشد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۵۱ نقد برای فیلم «جیغ ۶» منتشر شده که امتیاز ۷۷ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۱ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۵۲ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Scream VI

اولین واکنش‌ها به فیلم scream vi
فیلم Scream VI

«۹۰/۱۰۰ IGN | منتقد: آملیا امبروینگ»

احساسات و بی‌رحمی در فیلم «جیغ ۶» به اوج خودش رسیده و همین نیز آن را به بهترین دنباله در این فرنچایز تبدیل کرده است. هر چند، این اثر به دلیل عدم حضور شخصیت سیدنی پرسکات اندکی مشکل دارد اما در هر صورت، سازندگان ثابت کردند که چه با حضور و چه بدون حضور شخصیت اصلی، این فرنچایز آینده روشنی دارد.

«۸۳/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کریستین زیلکومار»

فیلم «جیغ ۶» همچنان آن طنز خودش را دارد و به اندازه کافی گسترش پیدا کرده که بتوان برای آن دنباله‌های متعددی را ساخت.

«۸۳/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

فیلم «جیغ ۶» توانسته ترکیب بسیار درستی از حس نوستالژی و تازگی را بیابد و داستانی را بازگو کند که همانند آثار گذشته آشنا به نظر می‌رسد اما در عین حال، سنت‌شکنی می‌کند که بسیار هیجان‌انگیز و تازه است. با اینکه این اثر یک دنباله به شمار می‌رود اما همچنان رویکرد آن تازه و اوریجینال احساس می‌شود.

«۸۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»

فیلم «جیغ ۶» خونین‌ترین اثر در این فرنچایز تا به امروز به شمار می‌رود و این در حالی است که از لحاظ درون مایه نیز در حالت متعادلی قرار دارد. اکت پایانی داستان همانطور که انتظار می‌رود احمقانه است اما در عین حال رضایت‌بخش احساس می‌شود.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

با اینکه فیلم «جیغ ۶» اندکی طولانی است اما همچنان مهیج باقی می‌ماند. این اثر از راه‌های هوشمندانه‌ای برای به تصویر کشیدن قتل‌های خودش استفاده می‌کند و نسبت به اثر قبلی، با قدرت بیشتری فیلمبرداری شده است و مشتاق است تا از فضای بزرگتر خودش بهره بگیرد ولی محصور این محیط باقی می‌ماند.

«۷۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: گریم گاتمن»

فیلم «جیغ ۶» حس نوستالژی متفاوتی را بر می‌انگیزد و توانسته جذابیت فیلم اوریجینال را در خودش و به شکلی چندین برابر بیشتر کند. این فیلم تازه خونین‌تر، ترسناک‌تر و سرگرم‌کننده‌تر است و با اینکه نگاهی به گذشته دارد، راه را برای آینده این فرنچایز هموار می‌کند.

«۶۳/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: مونیکا کاستیلو»

برای سال‌ها است که اشک و خستگی در ماسک گوس‌فیس به چشم می‌خورد. فیلم‌نامه فیلم «جیغ ۶» قابل قبول ولی سطحی است و در عین اینکه ایده‌های جدیدی را ارائه می‌دهد، آن‌ها را به خوبی پیگیری و دنبال نمی‌کند.

«۶۰/۱۰۰ Empire | منتقد: اولی ریچارد»

فیلم «جیغ ۶» یکی از احمقانه‌ترین فیلم‌های این فرنچایز از لحاظ داستانی است اما همچنان به اندازه کافی سرگرم‌کننده و ترسناک است و همین نیز بیننده‎‌ها و طرفداران را امیدوار می‌کند که فیلم‌های بیشتری از این فرنچایز ساخته خواهد شد.

عارفܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭Star LordMincraftDARKSIRENPayaCastخستهMaster bladeهیچmeysamb????SirAmirموز سخنگوAmirAbbas Kabyryred-eyed Banished KnightDELTA_ 4

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات فیلم Scream VI - گیمفا