کارگردان طراحی GTA Online هرگز انتظار چنین موفقیتی را نداشت
آقای اسکات بوچارد (Scott Butchard)، کارگردان طراحی GTA Online، به تازگی در مصاحبهای گفته که موفقیت این بازی برای تیم توسعهی آن شوکهکننده بوده و آنها هرگز فکر نمیکردند که طول عمر این بازی به ۱۰ سال برسد.
علی رغم عرضهی Grand Theft Auto 5 در سال ۲۰۱۳، این بازی همچنان یکی از موفقترین و بزرگترین بازیهای جهان بوده و توانسته تا کنون بیش از ۱۷۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. چنین موفقیتی بدون شک بیسابقه است، با این حال میتوان بخش زیادی از این موفقیت را به پای بخش آنلاین این بازی یعنی GTA Online نوشت. بخش چندنفره و همیشه در حال گسترش Grand Theft Auto 5 که در حال حاضر به عنوان یک تجربهی مجزا هم در دسترس است.
با این حال شاید جالب باشد بدانید که حتی راکستار (Rockstar) هم انتظار چنین موفقیتی را برای GTA Online نداشت. این را اسکات بوچارد در مصاحبهی جدید خود با GamesRadar گفته است. بوچارد در این مصاحبه گفته که پیش از عرضهی GTA Online آنها هرگز تصور نمیکردند که ۱۰ سال پس از عرضهی این بازی هم به پشتیبانی از آن ادامه دهند. او در این باره گفت:
وقتی ما کار خود را آغاز کردیم، حتی نمیتوانستیم در مورد ادامه دادن این پروژه به مدت ۱۰ سال رویاپردازی کنیم. موفقیت GTA Online پدیدهای است که هرگز انتظارش را نداشتیم.
همانطور که انتظار میرود به نظر میرسد که راکستار هیچ برنامهای برای کند کردن روند GTA Online نداشته و در حال حاضر برنامههای بزرگی برای این بازی دارد:
البته ما میخواهیم که آپدیتهای GTA Online را رایگان و برای همه قابل دسترس کنیم تا تمام بازیکنان ما بتوانند از آنها لذت ببرند. در ابتدا ما GTA Online را صرفا به عنوان یک تجربهی چندنفره تبلیغ میکردیم که بازیکنان باید با حضور در یک فضای مشترک از آن لذت میبردند. با گذشت زمان متوجه شدیم که تجربههای زیادی هستند که میتوانند به صورت انفرادی لذت بیشتری را به بازیکنان ارائه دهند. تجربهی اصلی میتواند با بازی کردن با بازیکنان دیگر تغییر کرده یا بهبود یابد.
البته راکستار تایید کرده که در حال حاضر مشغول کار کردن روی Grand Theft Auto 6 بوده و باید دید که پس از عرضهی این بازی چه بر سر GTA Online خواهد آمد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
شاید اگه اینقدر استقبال نمی شد الان جی تی ای جدید منتشر شده بود
شاید نه حتما
البت ی رد دد ریدمپشنی هم بین این جرییان بود ک هشت سال توسعه ش زمان برد. بهتره همون با تاخیرو دیر هنگام بدن ولی یچی ندن مثل سایبر پانک موقع ی لانچ ک عجله ای منتشر شد. ازونورم بعد نسخه ی پنج جی تی ای انتظارا یجور بالا رفته از این کمپانی ک راکستار دستو دلش میلرزه
اگه استقبال نمیشد بهتر نبود؟
باید یکی برمیگشت میگفت همونجا که اون دیسلایک های یوتیوبتون برای معرفی نسل ۹ همین بازیتون عبرت شد؟ پس بکنید از این نسخه دیگه.. البته یه بخشیشم مقصر پلیرا هستن، وقتی پشتیبانی میکنن پلیرا طرفم ول نمیکنه دیگه
قطعا 👍
با اختلاف بهترین تجربه انلاینی بود که داشتم
منم ریختمش ولی حیف تو این گرونی ها نه دوستام تونستن نصب کنن نه فامیلام. تنهام اصلا حال نمیداد
این روزا که اصلا نمیشه تو بازی رفت!
تجربه منکه نصفش تو صفحه لودینگ بود نصف بقیشم تحقیر شدن توسط چیترا
والا ما هم نداشتیم
حلالش
فقط اینجا یکسری نوب کاتسین پلیر بهش هیت میدن وگرنه یکی از بهترین گیم های آنلاین هست که یکی از بهترین پشتیبانی ها رو داره و بعد از گذشت ۱۰ سال همچنان کلی محتوای رایگان دریافت میکنه
لیاقت امثال اونا ریمیک ۷۰ دلاری گیم ۲۰ ساعته هست که تازه بخش مولتی پلیرش هم حذف شده
اسم آنلاین بعدی جی تی ای آنلاین ۲ هست ؟! 🤨
با ۲۵۰ ساعت بازی کردن باس بگم که gta online یکی از تاکسیک ترین کامیونیتی ها رو بین بازیای آنلاین داره
ی مشت عقده ایی که ریختن داخلش فقط عقده های درونشون و خالی کنن
کافیه کامیونیتی gta و با فینال فانتزی ۱۴ آنلاین مقایسه کنید
توی فینال فانتزی کافیه بفهمن تازه واردی
اینقد مشتاقانه بهتون کمک میکنن که اصلا دلتون نمیخاد بیخیال بازی بشی
بعد کافیه تو gta بخای به یکی از بیزنس های داخل بازی رسیدگی کنی و بخای اجناس تو بفروشی
یهو میبینی کله لابی بسیج میشن با اون موتور های mk2 دخلت و میارن
که به ثانیه نرسیده ب غلط کردن میوفتی که چرا داری آنلاین gta و بازی میکنی
راکستار باید یه دی ال سی واسه جی تی ای آنلاین بده قبل انتشار GTA vi که توش فرانکلین و ترور و مایکل حضور داشته باشن و آبرو مندانه بتونیم با این سه شخصیت تاریخی صنعت گیم خداحافظی کنیم
ببین داداش منم قبول دارم حرفتو چون من نمیتونم باور کنم یک نفر هنوز درحال بازی کردن بخش آنلاین باشه وقتی جز هی ماشین جدید اد کردن کار دیگه ای نکردی و عملا بعد نهایتا چند ماه واقعا زده میشه آدم از گیم ،داداش نصف دیتیل هایی که باید تو آفلاین مود میبود برای اینکه فقط محتوا داشته باشید به آنلاین مود اضافه کردید بازم تازه کم کاری کردید اصلا روی دیتیل کار نکردید محیط بازی به شدت مرده است خط داستانی بعد یکبار تموم شدن اصلا طوری نیست بخوای دوباره بازی رو ۱۰۰ درصد کنی ،(هم آفلاین هم آنلاین مود )خلاصه آره داداش اگر همون فایو ام و یوتیوبرا ها و استریمر ها و تازه گیمر ها نبودن باهات موافق میبودم که چجوری اینقدر طول کشید حمایت از بخش آنلاین