معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا
معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا
معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا
معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

یکی از بزرگترین سوالات طرفداران شوالیه تاریکی حول محور بازیگر این شخصیت در دنیای سینمایی جدید دی‌سی به رهبری جیمز گان می‌باشد.

شخصیت شوالیه تاریکی تاکنون حضوری پرسابقه و چشمگیر در سینما داشته است. طی چند دهه گذشته شاهد حضور این شخصیت محبوب کمیک بوکی در سینما بوده‌ایم که بازیگران مشهوری همچون مایکل کیتون، جرج کلونی، کریستین بیل، بن افلک و رابرت پتینسون به شیوه‌های متفاوت و منحصر به فرد در قامت نگهبان شهر گاتهام ظاهر شده‌اند.

در حالی که بن افلک به عنوان بتمن دنیای سینمایی پیشین دی‌سی تحت عنوان DCEU برای آخرین‌بار در فیلم The Flash (فلش) ظاهر خواهد شد تا خداحافظی ماندگاری با این مجموعه داشته باشد، دنیای سینمایی جدید دی‌سی از سال ۲۰۲۵ کار خود را آغاز خواهد کرد.

این دنیای سینمایی جدید که توسط پیتر سفران و جیمز گان رهبری خواهد شد و تحت عنوان DCU شناخته می‌شود، از سال ۲۰۲۵ آغاز شده و فاز نخست آن با عنوان “خدایان و هیولاها” به مدت ۱۰ سال تا ۲۰۳۵ ادامه خواهد یافت. دنیایی که از بازیگران و شخصیت‌های کاملاً جدیدی بهره برده و یکی از شخصیت‌های مهم و اصلی آن قطعاً شوالیه تاریکی/بروس وین نام خواهد داشت.

با توجه به هنرنمایی تماشایی و قابل تحسین رابرت پتینسون در قامت بتمن دنیای مت ریوز، انتظارات از شوالیه تاریکی دنیای DCU بسیار بالا خواهد بود. زیرا او باید بتواند در رقابت با بتمن رابرت پتینسون نه تنها حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد، بلکه از پس انتظارات طرفداران دی‌سی نیز بربیاید.

با توجه به این که تاکنون هیچ اطلاعاتی از فیلم اختصاصی بتمن که تحت عنوان Batman The Brave And The Bold (بتمن شجاع و جسور) شناخته می‌شود، به بیرون در پیدا نکرده است، در این مقاله تصویر گرفتیم تا به معرفی ۱۶ بازیگری بپردازیم که می‌توانند جزوی از گزینه‌های اصلی برای ایفای نقش شخصیت بروس وین باشند. برخی از آن‌ها تاکنون هیچ تجربه‌ای در ژانر ابرقهرمانی نداشته و برخی دیگر نیز جزو گزینه‌های مورد علاقه مردم برای حضور در دنیای سینمایی جدید دی‌سی می‌باشند.

به همین دلیل نیز در ادامه این مقاله جذاب با ما همراه باشید تا ببنیم که بهترین گزینه برای ایفای نقش شخصیت محبوب، پرطرفدار، قدیمی و دوست‌داشتنی دی‌سی چه بازیگری خواهد بود.

نیکلاس هولت

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

نیکلاس هولت یکی از بازیگران توانمند ولی کمتر شناخته شده هالیوود می‌باشد که تاکنون در ۵ فیلم از فرنچایز مردان ایکس به ایفای نقش پرداخته و با ژانر ابرقهرمانی بیگانه نمی‌باشد.

نکته جالب توجه و مشترک درباره تمامی ۵ فیلمی که نیکلاس هولت در قامت بیست هنرنمایی کرده است، در این می‌باشد که با وجود فراز و نشیب‌های فراوان این فرنچایز اما در تمامی آن‌ها شاهد ایفای نقشی جذاب و قابل توجه از سوی این بازیگر ۳۳ ساله بوده‌ایم. شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که پیش از تصاحب نقش بتمن توسط رابرت پتینسون، نیکلاس هولت گزینه اصلی و مورد علاقه مت ریوز بوده است؛ مسئله‌ای که می‌تواند شانس او را برای تصاحب نقش شوالیه تاریکی در دنیای سینمایی جدید دی‌سی افزایش دهد. از یاد نبریم که جیمز گان و پیتر سفران بارها با مت ریوز به گفت و گو پرداخته‌اند و شاید که موضوع مورد بحث آن‌ها حول محور انتخاب این بازیگر توانمند بوده باشد.

اسکات ادکینز

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

از زمان آغاز دنیای سینمایی پیشین دی‌سی در سال ۲۰۱۳، اسکات ادکینز ۴۶ ساله به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای ایفای نقش شوالیه تاریکی بوده است.

این بازیگر انگلیسی‌تبار به سبب توانمندی در هنرهای رزمی و ایفای نقش در برخی از پرطرفدارترین آثار اکشن یک دهه گذشته سینما می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی برای به تصویر کشیدن بتمنی خاص و متفاوت باشد. از سوی دیگر نیز اسکات ادکینز نشان داده که به راحتی می‌تواند از پس نقش‌های جدی و تاریک بربیاید. با این حال تنها نکته منفی که می‌توان درباره این بازیگز در نظر گرفت، سن نسبتاً بالای وی می‌باشد که در مقابل برنامه طولانی مدت DCU شاید که کمی جیمز گان و پیتر سفران را نگران نماید. البته باید به این مسئله اشاره کرد که این بازیگر ۴۶ ساله به حدی از آمادگی بدنی بالا برخوردار است که شاید در رقابت با برخی از نام‌های جوان این مقاله از شایستگی بیشتری برخوردار باشد.

آلن ریچسون

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

بن افلک با وجود تمامی ناکامی‌های DCEU اما تنها بازیگری بود که از لحاظ بدنی عیناً شخصیت بروس وین کمیک‌ها را وارد سینما کرده بود، ویژگی‌ای که آلن ریچسون نیز از آن برخوردار می‌باشد.

این بازیگر ۴۰ ساله که تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های اکشن مشهوری حضور یافته است، ثابت کرده که به راحتی می‌تواند از پس نقش‌های پر ضد و خورد برآمده و از شرایط فیزیکی و جسمانی بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشد. همچنین نباید فراموش کنیم که او در گذشته تجربه به تصویر کشیدن یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب دی‌سی تحت عنوان هاکمن را بر عهده داشته و به زیبایی از پس آن برآمده است. شخصیت جک ریچر نیز تشابهات جالبی با خوی کاراگاهی بروس وین داشته که باز هم آلن ریچمن به نحو احسنت آن را به معرض نمایش گذاشته است.

سم ویتور

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

یکی از نکاتی که بازیگران دنیای سینمایی جدید دی‌سی باید از پس آن بربیایند، نقش‌آفرینی در آثار سینمایی و تلویزیونی و صداپیشگی در آثار انیمیشنی و بازی‌های دنیای DCU می‌‌باشد که سم ویتور در هر دوی آن‌ها تجربه کافی داشته است.

این بازیگر ۴۵ ساله تاکنون در انواع و اقسام آثار انیمیشنی و بازی‌های ویدیویی حضور یافته و در دنیای سینما و تلویزیون نیز به عنوان بازیگری توانمند و تضمین شده محسوب می‌شود که هنرنمایی بدی تاکنون از خود بر جای نگذاشته است. جیمز گان و پیتر سفران اگر که بتوانند با سن نسبتاً بالای این بازیگر کنار بیایند، با خیالی آسوده می‌توانند بتمن DCU را در هر جنبه‌ای از دنیای سرگرمی به نمایش درآورده و برای سال‌ها از پتانسیل سم ویتور بهره بگیرند.

ریچارد مدن

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

ریچارد مدن یکی از ابرقهرمانان قدرتمند و جدید دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود که پس از پایان‌بندی فیلم Eternals (ابدی‌ها) بازگشت او به MCU فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این بازیگر ۳۶ ساله که مشخص نیست چه آینده‌ای در دنیای سینمایی مارول خواهد داشت، می‌تواند به شکلی دیگر دنیای ابرقهرمانی را تجربه کرده و این‌بار هنرنمایی در قامت شخصیت بروس وین را بر عهده بگیرد. ریچارد مدنی که با شبکه HBO به شهرت رسیده است، به سرعت نشان داد که بازیگر قابل و توانمندی بوده و تاکنون تمام نقش‌های خود را به زیبایی ایفا نموده که می‌تواند از وی گزینه‌ای جدی و مهم برای حضور در فیلم Batman The Brave And The Bold پدید بیاورد.

آرون تیلور-جانسون

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

در کنار نیکلاس هولت، مت ریوز پیش از انتخاب رابرت پتینسون به عنوان شوالیه تاریکی، یک گزینه احتمالی دیگر را نیز مد نظر داشت که آرون تیلور-جانسون نام داشته است.

این بازیگر ۳۲ ساله که تاکنون نقش‌آفرینی‌های جذاب و تحسین شده‌ای در فیلم‌هایش به معرض نمایش گذاشته است، تجربه حضور در دنیای سینمایی مارول را نیز در کارنامه خود داشته و حضور در بین گزینه‌های کارگردان مطرحی همچون مت ریوز نیز می‌تواند نام وی را نسبت به باقی رقبا و نامزدها برای ایفای نقش بتمن پررنگ نماید. تنها مشکلی که شاید این وسط کمی حضور او را شک‌برانگیز نماید، قراردادش با کمپانی سونی برای ایفای نقش شخصیت کریون شکارچی می‌باشد که شاید او را از حضور در باقی پروژه‌های ابرقهرمانی منع نماید.

کیت هرینگتون

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

دوست و همکار ریچارد مدن در دنیای سینمایی مارول و سریال بازی تاح و تخت، یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که شاید بتواند جنبه متفاوتی از شخصیت بروس وین را به معرض نمایش بگذارد.

کیت هرینگتون ۳۶ ساله که در حال حاضر عنوان “شوالیه سیاه” از دنیای سینمایی مارول را بر عهده دارد، می‌تواند به یکی از نام‌های بزرگ دنیای سینمایی جدید دی‌سی بدل گشته و بتمنی جوان، آرام، دردمند و متفاوت را به تصویر بکشد که تاکنون در سینما سابقه نداشته است. در حالی که آینده شخصیت دین ویتمن در MCU نامشخص بوده، جیمز گان و پیتر سفران می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و این بازیگر را به سمت خود متمایل کنند. با این حال پروسه ساخت سریال جان اسنو شاید برنامه کاری این بازیگر را شلوغ کرده و نتوانیم شاهد حضور او در DCU باشیم.

جمی دورنن

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

جیمی دورنن یکی از مشهورترین بازیگران ایرلندی سینما محسوب می‌شود که از میمیک صورت جالب توجهی برخوردار بوده و علی‌رغم توامندی‌هایش اما تاکنون در فرنچایز بزرگ و مشهوری حضور پیدا نکرده است.

سبک بازیگر این هنرمند ۴۰ ساله می‌تواند بروس وین/بتمن خاص و متمایزی را در دنیای سینمایی جدید دی‌سی به وجود آورد که شاید تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم. جیمی دورنن همچنین جزو یکی از معدود بازیگران هالیوود می‌باشد که پس از انتخاب رابرت پتینسون به عنوان بتمن دنیای مت ریوز، سریعاً به حمایت از وی پرداخت و قدرت بازیگری وی را مورد تحسین قرار داد. تنها مسئله‌ای که شاید برنامه کاری او را از حضور در DCU دور نماید، شایعاتی می‌باشد که او را جزو گزینه‌های اصلی برای ایفای نقش جیمز باند جدید سینما قرار داده است؛ زیرا ایفای نقش در قامت جیمز باند و بتمن DCU هر دو به مدت سال‌ها می‌تواند وقت و انرژی این بازیگر را مورد تاثیر قرار دهد.

اسکات ایستوود

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

فرزند بازیگر و کارگردان افسانه‌ای سینما کلینت ایستوود که در سال‌های نخست حضورش در سینما مورد بی‌لطفی سینماگران قرار گرفته بود، حال به بازیگری توانمند و بزرگ بدل گشته که به راحتی از پس هر نقشی برآمده است.

اسکات ایستوود ۳۶ ساله تاکنون در فیلم‌های اکشن و پرفروش بسیاری حضور یافته و علی‌رغم این که در کنار نام‌های بزرگی به نقش‌آفرینی پرداخته اما موفق شده تا قدرت بازیگری خود را به زیبایی به معرض نمایش بگذارد. او همچنین سابقه حضور در دنیای سینمایی پیشین دی‌سی را نیز داشته و پیش از نابودی DCEU حتی این شایعه مطرح شده بود که او در حقیقت دیک گریسون بوده که از سوی بتمن بن افلک ماموریت دارد تا در کنار اعضای جوخه انتحار حضور پیدا کرده تا شرایط را تحت کنترل داشته باشد. شایعه‌ای که به سبب نابودی DCEU هیچگاه شانس محقق شدن را پیدا نکرد و حال شاید بتوانیم شاهد حضور او به عنوان بتمن جدید DCU باشیم.

بن بارنز

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

بن بارنز که با مجموعه فیلم‌های نارنیا به شهرتی جهانی دست پیدا کرد، تاکنون نشان داده که در ایفای هیچ نقشی ناامید کننده ظاهر نشده است.

این بازیگر ۴۱ ساله نه تنها از ظاهر مناسبی برای به تصویر کشیدن بروس وین برخوردار می‌باشد، بلکه می‌تواند بتمنی بی‌رحم و سرکش را به معرض نمایش گذاشته و تا حدودی یادآور رفتارهای بتمن بن افلک در DCEU باشد. تنها کافی است تا هنرنمایی او در سریال‌های The Punisher (مجازات‌گر) و Shadow and Bone (سایه و استخوان) را تماشا کنید تا متوجه شوید که او تا چه اندازه می‌تواند جنبه‌های تاریک و سیاه زندگی بروس وین را به زیبایی به معرض نمایش بگذارد. بازیگری توانمند و جذاب که در کمال تاسف تاکنون در هیچ فرنچایز بزرگی حضور پیدا نکرده و سینما آن‌طور که می‌بایست، از پتانسیل‌های وی بهره نگرفته است.

رایان گاسلینگ

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

رایان گاسلینگ ۴۲ ساله یکی از ستارگان مشهور و دوست‌داشتنی هالیوود است که آرزوی طرفدارانش حضور در یکی از فرنچایزهای مارول و یا دی‌سی می‌باشد.

این بازیگر قدرتمند که تاکنون ۲ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، کارنامه درخشانی را رقم زده و در هر ژانری که فکرش را بکنید، هنرنمایی چشمگیری از خود بر جای گذاشته است. یکی از بهترین بازیگران نسل جدید که گزینه‌ای تضمین شده از سوی کمپانی‌های فیلم‌سازی بوده و جیمز گان و پیتر سفران با انتخاب او به عنوان شوالیه تاریکی دنیای سینمایی جدید دی‌سی، نه تنها بازیگر بزرگی را در این مجموعه به سینماگران معرفی خواهند کرد، بلکه یکی از آرزوهای چندین و چند ساله طرفداران وی را محقق خواهند کرد که حضورش در فیلمی ابرقهرمانی بوده است.

آرمی همر

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

آرمی همر در گذشته توسط جرج میلر به عنوان بازیگر نقش بتمن برگزیده شده بود تا در فیلم لیگ عدالت سال ۲۰۰۹ به ایفای نقش بپردازد؛ اثری که هیچگاه ساخته نشد ولی نام این بازیگر ۳۶ ساله را به عنوان یکی از گزینه‌های شوالیه تاریکی در نزذ مخاطبین پررنگ نمود.

این بازیگر توانمند از تمامی ویژگی‌ها برای به تصویر کشیدن بروس وین برخوردار می‌باشد؛ قدرت بازیگری، ظاهر خاص و جذاب و مهمتر از همه یکی از گزینه‌های کارگردان بزرگ و مشهوری همچون جرح میلر. با این حال حواشی او در طی چند سال گذشته و شکایاتی که حول محور قانون‌شکنی‌های وی مطرح شده است، نه تنها خطر کنار گذاشتنش توسط هالیوود را مطرح کرده است، بلکه جیمز گان و پیتر سفران خیلی بعید به نظر می‌رسد که بخواهند تجربیات اسفناک ازرا میلر را این‌بار در دنیای سینمایی جدید دی‌سی تکرار نمایند.

تام الیس

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

تام الیس یکی از بازیگران مطرح و بزرگ تلویزیون می‌باشد که بارها شایعاتی حول محور حضورش در پروژه‌های ابرقهرمانی مطرح شده است.

این بازیگر ۴۴ ساله که شخصیت لوسیفر را استادانه به معرض نمایش گذاشته است، با توسل بر این نقش موفق شده تا جنبه‌های متفاوتی از بازیگری را در یک پکیج کامل به مخاطبین نمایش داده و به بازیگری محبوب و پرطرفدار بدل گردد. از ظاهر و میمیک صورت گرفته تا قدرت بازیگری، او تمامی شرایط برای حضور در برنامه بلندت مدت دنیای سینمایی جدید دی‌سی را دارا می‌باشد که می‌تواند شانس جدیدی در زندگی وی را به وجود بیاورد. به عنوان یک بازیگر توامند و قابل، هالیووود چندان در نمایش تام الیس، آن‌طور که واقعاً لیاقتش را داشته باشد، منصفانه عمل نکرده و انتخاب او توسط جیمز گان و پیتر سفران نه تنها می‌تواند وزنه بزرگی را به DCU اضافه نماید، بلکه می‌توانیم شاهد جنبه‌های جدید و متفاوتی از شخصیت بروس وین نیز باشیم.

هنری کویل

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

بازیگر ناکام و ستاره از دست رفته دنیای سینمایی پیشین د‌ی‌سی که گویا برای ایفای نقش کلارک کنت زاییده شده بود، توسط بی‌برنامگی و اشتباهات پرتکرار کمپانی برادران وارنر با سر کار آمدن جیمز گان از نقش‌آفرینی در قامت سوپرمن برای همیشه خداحافظی کرد.

با این حال او بازیگر محبوب و بسیار توانمندی بوده و با معرفی دنیای سینمایی جدید دی‌سی، جیمز گان بارها فاش کرده که علاقه دارد تا نقشی جدید را برای این بازیگر ۳۹ ساله در نظر بگیرد. در حالی که با کمال تاسف دیگر نمی‌توانیم شاهد حضور او در قامت سوپرمن باشیم، شاید که جیمز بتواند اشتباهات وارنر را جبران کرده و ایفای نقش بروس وین را برای وی در نظر بگیرد تا شانس از دست رفته این بازیگر در سال ۲۰۰۵ را تحت مدیریت جیمز گان با موفقیت تکرار نماید؛ زیرا پیش از برگزیده شدن کریستین بیل به عنوان بتمن جدید سینما برای فیلم Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند)، هنری کویل یکی از گزینه‌های اصلی برای ایفای نقش این شخصیت بوده است. با توجه به ظاهر و سن مناسب او، خبر حضورش به عنوان بتمن جدید سینما شاید که خوشحال‌کننده‌ترین اتفاق در دنیای آثار ابرقهرمانی لقب بگیرد.

جیک جیلنهال

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

از قدیم گفته‌اند که تا “سه نشه، بازی نشه”. ضرب‌المثلی که کاملاً درباره جیک جیلنهال و حضور او به عنوان بتمن صدق می‌نماید.

این بازیگر محبوب و توانمند ۴۲ ساله، یک‌بار در هنگام شروع سه‌گانه کریستوفر نولان و یک‌بار در هنگام کناره‌گیری بن افلک و انتخاب یک بازیگر جدید، نامش در بین گزینه‌ها برای ایفای نقش شخصیت بروس وین قرار گرفته بود که هر بار بازیگر دیگری برای این نقش برگزیده شد. حال با روی کار امدن جیمز گان و پیتر سفران شاید که برای بار سوم شاهد تحقق آرزوی برخی از سینماگران باشیم و جیک جیلنهال سرانجام موفق شود تا شنل شوالیه تاریکی را بر تن کرده و به یکی از پایه‌های مهم دنیای سینمایی جدید دی‌سی بدل گردد. او قطعاً بازیگر بزرگ و پرطرفداری بوده و نامش می‌تواند تبلیغی پر سر و صدا برای محبوبیت DCU باشد.

جنسن اکلس

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

در نهایت می‌رسیم به نام جنسن اکلس که سینمای هالیوود دینی بزرگ بر گردن وی برای عدم حضور او به عنوان شوالیه تاریکی در سینما داشته است.

این بازیگر ۴۵ ساله که به زیبایی موفق شده تا صداپیشگی شخصیت بتمن را در آثار انیمیشنی بر عهده داشته باشد، محبوب‌ترین و مهم‌ترین گزینه سینماگران برای ایفای نقش شوالیه تاریکی در دنیای سینمایی جدید دی‌سی می‌باشد که با توجه به ارتباط عمیق جیمز گان با طرفدارانش در توییتر و باقی شبکه‌های مجازی، قطعاً با درخواست‌های بسیاری حول محور انتخاب جنسن اکلس روبرو شده است. هنرنمایی تحسین‌برانگیز او در فصل سوم سریال The Boys (پسران) ثابت کرد که جنسن اکلس می‌تواند نقش ابرقهرمانی بی‌رحم و مصمم را به زیبایی به تصویر بکشد. همچنین با توجه به این که فیلم Batman The Brave And The Bold حول محور رابطه بروس با پسرش، دیمین می‌باشد، جنسن اکلس می‌تواند نقش پدری مهربان، دلسوز، توانمند و کارکشته را به زیبایی برای مخاطبین به تصویر بکشد.


آیا بازیگر دیگری را سراغ دارید که بتواند جزو گزینه‌ها برای ایفای نقش شوالیه تاریکی در نظر گرفته شود؟ به نظر شما می‌توانیم شاهد به وقوع پیوستن یکی از آرزوهای طرفداران دی‌سی حول محور برگزیده شدن جنسن اکلس در قامت بتمن باشیم؟ آیا فیلم Batman The Brave And The Bold زیر نظر مدیریت جیمز گان می‌تواند موفقیتی در حد و اندازه ساخته مت ریوز را تحقق ببخشد؟ نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR

red-eyed Banished KnightDARKSIRENBehzad zargaryP.morgan 𔓙assassinCameraManParsaققنوس آسمانUNCLE ARTHURAlirezariversideRubyMincraftKratosامیر حسینAli_pxmeysambSpider-ManKhafiشرکmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا
معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا
معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا
معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا
معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بازیگرانی که می‌توانند شوالیه تاریکی جدید سینما باشند - گیمفا