گزارش: یوبیسافت با ساخت ۴ دنبالهی دیگر، تمام تمرکز خود را روی Assassin’s Creed گذاشته است
گزارشها حاکی از این هستند که یوبیسافت (Ubisoft) با در دست داشتن ۴ بازی هنوز معرفی نشدهی دیگر از Assassin’s Creed، تمام توان خود را معطوفِ این سری کرده است.
تابستان گذشته بود که شرکت یوبیسافت با معرفی بازیهای Assassin’s Creed Mirage، Codename Red, Codename Hexe و Codename Jade از آیندهی سری Assassin’s Creed رونمایی کرد و هنوز یک ماه از این اتفاق نگذشته بوده که نوبت به معرفی بازی آنلاین چندنفرهی جدیدی از مجموعه رسید؛ پروژهی Invictus که انتظار میرود در E3 سال جاری از آن رونمایی شود.
بهتازگی، منابع داخلی به رسانهی Insider-Gaming گزارش دادهاند که علاوه بر Assassin’s Creed Nexus – که قبلاً اخبار آن منتشر شده است – ، همچنان سه بازی دیگر نیز از سری وجود دارند که مراحل اولیهی طراحیهای مفهومی خود را تجربه میکنند. این بازیها که با عناوین Codename Nebula, Raid و Echoes شناخته میشوند، توسط استودیوهای مختلفی توسعه مییابند و تفاوتهای بسیار زیادی با بازیهای قبلی Assassin’s Creed دارند. به گفتهی یکی از منابع، یوبیسافت تمام تمرکز خود را روی Assassin’s Creed و چند مجموعهی بزرگ دیگر گذاشته است.
استودیوی یوبیسافت سوفیا (Ubsioft Sofia) که سابقهی کار روی عناوین Assassin’s Creed III: Liberation و Assassin’s Creed Rouge را در کارنامه دارد، روی پروژهی Nebula کار میکند که گفته میشود داستان آن در مکانهای مختلفی مانند هند، امپراطوری آزتک و مدیترانه جریان دارد.
از طرفی، یوبیسافت چنگدو (Ubisoft Chengdu) وظیفهی ساخت پروژهی Raid، عنوان سرویس محوری چهار نفره و PvE را برعهده دارد که شخصیتهای حاضر در آن، مجموعهای از شخصیتهای تمام Assassin’s Creedهای تاکنون منتشر شده خواهند بود. علاوه بر اینها، استودیوی یوبیسافت آنسی (Ubisoft Annecy) نیز که سابقاً روی بخشهای چندنفرهی عناوین مختلف Assassin’s Creed و Splinter Cell کار کرده و همچنین در ساخت Division 2 مشارکت داشته است، توسعهی پروژهی چندنفرهی Echoes را برعهده دارد که از Scalar, تکنولوژی ابری جدید یوبیسافت که سال گذشته رونمایی شد، بهره میبرد.
منابع داخلی احتمال میدهند که با توجه به تعداد بازیهایی که در حال توسعه هستند، سری Assassin’s Creed مجدداً به چرخهی انتشار سالانه بازخواهد گشت. Assassin’s Creed Mirage بهعنوان اولین بازی بعدی مجموعه، در تابستان ۲۰۲۳ منتشر میشود و کمی بعد از آن نیز شاهد عرضهی Assassin’s Creed Nexus خواهیم بود. این منابع اعلام کردند که طبق زمانبندی فعلی یوبیسافت، بازیهای Codename Red در سال ۲۰۲۴، Invictus در ۲۰۲۵ و Hexe در سال ۲۰۲۶ میلادی منتشر خواهند شد. توجه داشته باشید که تاریخهای بالا، درواقع «تاریخهای انتشار داخلی» هستند و با توجه به سابقهی نهچندان خوب یوبیسافت در زمینهی تاخیر زدن به بازیهایش، هیچ بعید نیست که این تاریخها نیز دستخوش تغییر شوند.
البته هنوز مشخص نیست سه پروژهی Raidn, Nebula و Echoes چه زمانی منتشر میشوند اما با توجه به اینکه توسعهی یک بازی AAA حداقل ۵ الی ۶ سال زمان میبرد، نمیتوان به این زودیها منتظر عرضهی آنها بود. با این حال گفته میشود روند توسعهی Assassin’s Creed Codename Red در شرایط خوبی قرار دارد؛ عنوانی که قرار است مجموعه را متحول کرده و با دو شخصیت قابلبازی، تمرکز بیشتری روی عناصر مخفیکاری داشته باشد.
منبع: Insider-Gaming
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
پناه بر خدا🎈
نظر سنجی:
۴ تا اساسین آشغال بهتره یا یک اساسین شاهکار برای ۴ سال
👍: یک اساسین
👎: چهار تا اساسین
مگه call of Duty عه 😒
فقط فارکرای رو ول نکنین تو رو خدا
فیفا مثال بهتری بود، کلاف نیاز نیست هر سال بیاد بیرون ولی AB به خاطر “مانی” این کارو میکنه.
فارکرای رو ول کنن بهتره خودم فارکرای ۵ و ۶ رو بازی کردم حداقل ۵ خوب بود ولی ۶ یک گو. ح بود هوش مصنوعی ضعیفی داشت مپش اشغال بود گیم پلی بازی بد بود یدونم بهت تمساح می داد تا باهات بیاد تا وقتی جنگ شد به انمی دمیج بده ولی همین رو هم نمی داد گرافیک بازی بد نبود خوب هم نبود کل گیم پلی من از این بازی ۱ ساعت بود بعد حالم به هم خورد بازیش نکردم دیگه .
به این لیکر ها بگین این یوبیسافت و ea رو هک میکنین ( شوخی ) یه پیام از طرف گیمر ها هم واسشون بزارین
ای کاش مث آدم وقت و پولشون رو برای یک تا سه تا بازی صرف کنن تا بتونن یه اثر با کیفیت خیلی بالاتر تحویل بدن. به خدا این راه درستش نیست
درود بر تو
به همین ترتیب به اشغال دونی تاریخ بپیوند
اساسین های قبلی همه خوب بودن که اونهایی که میگن به سلیقه ها نمیخوره هم قطعا با تجربه کردنش نظرشون عوض میشه , من خودم یکیش بودم
بازی باید بزرگ و پر از رمز راز باشه که سریع تموم نشه
موافقم ولی همه سرگرم کننده بودن فک کنم کلمه ی بهتری باشه ( بجز ادیسی شر و ورشون )
فارکرای ها هم همینطور شاید خیلی شبیه به هم باشن ( فارکرای ۳ و ۴ قشنگ مثل اساسینز کرید ۲ و برادرهود بودن مپ پرایمال هم دقیقا مپ ۴ بود ) ولی سرگرم کننده بودن ( بجز فارکرای شش )
سری Assassin’s Creed مجدداً به چرخهی انتشار سالانه بازخواهد گشت****دقیقا مثل کالاف؟؟؟حالا فرق این گیم با کالاف اینه که این بازی جهان بازه و قطعا محتوا و گیمپلی بیشتری می طلبه پس چطور تو یک سال این کار می خوایید بکنید؟؟
با این حال به میرج خیلی امیدوارم مثل عده ای سریع نمی خوام بگم این شرکت دیگه به فنا رفت و اشغال شد و…….فقط خداکنه مثل راک استدی بازیاش آنلاین محور و به اتصال دائم اینترنت نیاز نداشته باشن
ماشالا یوبیسافت آدم و استودیو کم نداره و میتونه هرسال انتشار یک آی پی مشخص مثل اسسین رو مدیریت کنه ، بحث اصلی وجود ایده و استعداد و پرهیز از تکراره
بابا فقط روی همون میراژ کار کن بعد برو سراغ بقیه . به جای اینکه همزمان روی ۱۵ تا بازی کار کنی روی میراژ و اسمال اند بونز و آواتار کار کن و بیارشون بیرون بعد برو سراغ بقیه .
لامصب برگرد به دوران نسل ۷ .
آدم نمیشی تو
قبول داری نسل هفت از لحاظ گیمینگ بهترین نسل بود
یعنی خیلی بازی های جدید و شاخ معرفی و عرضه شدن
و بازیهاش یه سرگردن از نسل قبل بهتر و با گرافیک تر بودن
صنعت گیمینگ توی نسل ۷ به اوج خودش رسید .
چون یجورایی محتوای داستان بر محتوای آنلاین قالب بود و سازنده ها تمام تمرکزشون رو روی بخش داستانی میزاشتن تا یک اثر بی نظیر خلق کنند .
برای همینه که اکثر گیمای نسل ۷ از نظر داستانی بهتر از نسل ۸ اند .
اصلا برام مهم نیست قیمت بازی ها و حتی گیم پس چند میشه تا زمانی که مایکروسافت ریواردز وجود داشته باشه هم گیم پس و هم بازی هام رو از طریق اون بدون حتی یک ریال پول دادن میخرم!
.
این آساسینز میراژ
آلن ویک ۲
قطعا با ریواردز مایکروسافت میخرم بدون یک ریال هزینه اضافی
پیام بازرگانی
چه فشاری دوستان از این قابلیت ریواردز دارن تحمل میکنن البته حق هم دارن تصور اینکه یه ایکس فن بدون هیچ هزینه ای داره بازی های روز رو پلی میده براشون سخته البته از این هم بیشتر نارحتن که سونی همچین چیزی رو پر اختیارشون قرار نداده
پ.ن : کمپانی مایکروسافت شعبه دیگری ندارد.
یویسافت تموم شد من میرم فارکرای پریمال و بلک فلگ نصب کنم
بازی آواتارشون چی شد
بازی که تاریخ اولیه ش پارسال بوده هنوز گیمپلی نشون نداده
خیلی بازی ها هستن دارن ۲۰۲۳ میان یه گیمپلی ندادن بیرون
اساسین میراج آرک اسپایدرمن و…
این چه وضعشه آخه
تاخیر می خورن
جدیدا مود شده تاریخ ها رو دو سال زود تر اعلام میکنن بعد تاخیر میزنن
آره مثلآ اسپایدی ۲ قراره آخر ۲۰۲۳ بیاد هنوز وقت زیاده
ولی آواتار قرار بوده ۲۰۲۲ بیاد ما از اون تاریخ رد شدیم بازی که عرضه نشد هیچی حتی گیمپلیش هم نشون ندادن
باز مثلا سونی قراره یه state of play بزاره یکمی امید میاره یا مثلا یویسافت تو E3 هست ولی یه بازی هایی رو اصلا ازشون هیچ خبری نیست
امید وارم در کنار کمیت کیفیت هم داشته باشه
یوبی سافت شاهکار ساز نیست ولی همیشه گیم های سرگرم کننده ای خلق می کنه ازش انتظار کیفیت بالا نباید داشت ولی خب سوپرایز هم ممکنه بکنه
کاملا درسته
خیلی از فورمول یوبی سافت لذت می برم
هر چند منسوخ شده ولی همچنان لذت بخشه
یه زمانی شاهکار میساخت و به کیفیت بها میداد
بلک فلگ
اساسین ۱
فارکرای ۳
اسپیلینتر سل
فراتر از خوبی و بدی
پرنس آف پرشیا
چرا همه رو انگلیسی نوشتی بیهاند گود اند اویل رو فارسیء
فراتر از خوب و بد ترجمه خوبی نیست البته
Good and Evil بیشتر مفهوم خیر و شر داره. معنیش با خوبی و بدی یکیه ولی مفهوم یکسانی نداره
مفهوم کلی Beyond Good and Evil به زبون ما به “ماوراء خیر و شر” نزدیک تره تا فراتر از خوبی و بدی
تکنیک گرفتن کامنت
رفتم تو حس
یه نوع gta تو با شمشیر هست که باید وسایل رو آپگرید کنی نه بازیهاش هم تخیلی و نقش آفرینی نیست استاندارد هستند
اخبار اخیر اوبیسافت یه جوریه انگار دارن با زبون بیزبونی میگن: یکی ما رو بخره دیگه، داریم پاره میشیم زیر این همه آیپی که عرضه نداریم از هیچ کدوم به درستی استفاده کنیم.
Ubisoft برترین شرکت تاریخ در کل ادوار 🤡💀
فرمولی که Ubisoft واسه Assassin’s Creed پیش گرفته یه جورایی فرمولی هست که Capcom از ۲۰۱۷ به بعد رو Resident Evil پیاده کرد این که عرضه سالیانه باشه به نظرم چیز بدی نیست چون Ubisoft اونقدر کارمند و استودیو داره که راحت بتونه هر کدوم رو به یکیشون بسپره فقط امیدوارم به کیفیتشون هم برسه که فعلا باید صبر کنیم Mirage بیاد ببینیم چطوره
یوبی باگ:استدیوی با تجربه و بسیار خلاق ولی عجول و پول پرست. پشتیبانی بازیاشم حتی بیشتر از یکسال انجام نمیده دیگه(در بهترین حالت).
یکسال ک گذشت اپدیت و دی ال سی ها تموم میشه میره برای بازی بعدی.
ایکاش از این خلاقیتشون توی تولید عناوین متفاوت ، درست استفاده میکردن و روی بازیا وقت بیشتری میزاشتن
Assassins Creed Valhalla رو ۳ سال پشتیبانی کرد برای Rainbow Six Siege هم برنامه داره تا ۱۰ سال دیگه پشتیبانی بکنه بعد میگی پشتیبانیش بده ؟
افرین.گفتم پول پرست
دقیقا Rainbow Six Siege با جرعت یکی از موفق ترین بازیای تاریخش بود.و هنوزم فروش خوبی داره.چرا پشتیبانیش نکنه؟ بعلاوه اینکه یه بازی صرفا مولیه.و بازی انلاین پشتیبانی طولانی تری داره
اما کنارش مثلا For Honor رو ببین.با اینکه اونم مولتی بود ولی چون فروش جالبی نداشت حتی تلاش نکرد با پشتیبانی خوب ایراداتش رو رفع کنه!اپدیتایی ک براش میداد بجای رفع باگ ها و یا جلوگیری چیتر ها میومد بازیو یکم تغییر میداد ک فقط بگه من بازیو تغییر دادم بیاید بخرید!!
کم پیش میاد روی بازیای سینگل پلیرش پشتیبانی طولانی داشته باشه.مثل همون والهالا ک شما فرمودید (۲ سال و ۴ ماه پشتیبانی.این اپدیتی ک اومد اخرینه طبق گفته خودشون)
آره اینو قبول دارم خدایی ولی باید تاثیر رسانه ای رو هم در نظر بگیریم مثلا همین Fortnite اگه انقدر اخبارش توسط رسانه ها پوشش داده نمیشد بازم انقدر آپدیت هاش بزرگ بودن ؟
همین رسانه ها وقتی خبر آپدیت های یه بازی رو کار میکنن خودش خیلی تاثیر داره تو جذب مخاطب
ولی ناموسا یه سال برا بازی جهان باز خیلی سخته راک استار میخواد یه جی تی ای بده ده ها سال طول میکشه بعد یوبیسافت میاد تو یه سال بازی میزنه🗿💀💀💀
اساسین اگه دست راکستار بود …
هر بیست سال باید صبر میکردیم یه اساسین بیاد🗿👌
Ac mirage آخرین امید یوبیسافته، اگه خراب کنه یا باید در استودیو رو تخته کنن یا جدی به فکر فروش استودیو خودشون باشن
عجب خریتی🤦🏻♂️
من که خوشم میاد از بازی هاش
فقط باید یکم داستان پشت ماموریت فرعی ها رو قوی تر کنن
با اون ماموریت های خنده دار توی چند نسخه اخر هم که خیلی حال کردم
یوبیسافت از اساسین زباله هم تولید کنه من بازم بازیش میکنم و ازش لذت میبرم در کل سری اساسین یه جوریه که آدم رو به خودش جذب میکنه
خدا به خیر کنه
نه مثل gtaنه اساسین
نکنه مث کالاف میخوان عرصه سالانه انجام بدن🤣
خیلی خب این سری هم به تاریخ پیوست
اگر صحت داره خبر، فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که “لطفا کاری نکن تکرار پشت تکرار شه” همین
اکه قراره هر سال بازی بدی تا ۱۰ سال دیگه اساسین تو ایران ندادی کل کمپانیتونو آتیش میزنم ( من شهرو بهم میریزم )
واچ داگز : من هنوز زنده ام
Legion رو گرفتم خیلی مزخرف بود همون یک ساعت اول عطاشو به لقاش بخشیدم
یوبی سافت و ترجیح دادن کمیت به کیفیت