مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد

مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد

محمد حسین کریمی
۰۲:۴۵ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد

شرکت مایکروسافت گزارش‌های تحقیقاتی جدیدی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهند پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد.

آقای برد اسمیث (Brad Smith)، رئیس شرکت مایکروسافت، در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته مایکروسافت، مدارک و آماری را ارائه داد که مبنی بر آن‌ها، رگولاتوری‌ها و سازمان‌های تنظیم بازار باید خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را تایید کنند. طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده، در ژاپن ۹۶ درصد، اروپا ۸۰ درصد و در سرتاسر جهان ۷۰ درصدِ بازار بازی‌های کنسولی متعلق به سونی است.

اسمیث در این باره گفت:

این آمار و ارقام در دو دهۀ اخیر به شکل قابل توجه‌ای ثابت بوده‌اند. حتی در سال گذشته که سونی مشکل تامین سخت‌افزار و کنسول را داشت، شاهد یک عملکرد مالی مناسب برای آن‌ها بودیم.

با این وجود، اسمیث آمار اختصاصی مربوط به منطقۀ آمریکا را ارائه نداد که یکی از مهم‌ترین نواحی محسوب شده و گیمرهای آن هزینۀ زیادی روی بازی‌های ویدیویی متحمل می‌شوند. همچنین، مایکروسافت در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود، قرارداد منعقد شده با نینتندو مبنی بر ارائۀ سری Call of Duty روی پلتفرم‌های نینتندو تا ۱۰ سال آینده را اعلام کرد.

Tin TinMincraftGidoraHalo.reachGrandWardenمحمدامین حیدریRoyalknightParhamShark GamerPorfosorفریدSirAmirEllie terminator˝Kianjohn117Nimagod of warVisible 6-tigh manmeysambPARASITE EVE 2more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد
مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    الان سونی باید عذر خواهی کنه که موفق بوده و بازارو در اختیار داشته ؟ 😕 مایکروسافت با تمام قدرت وارد شده و با قراردادی که با نینتندو بسته و توافقی که ظاهرا با انویدیا به دست آورده کار رو برای تایید خرید هموارتر کرده ، به نظرم سونی دیگه بیش از حد داره مقاومت میکنه بعید میدونم با اتفاقات اخیر خصوصا قرارداد نینتندو و مایکروسافت و همچنین پشتوانه تریلیون دلاری مایکروسافت بتونه به نتیجه ایی برای لغو این خرید برسه البته ما خیلی از بیرون قضاوت میکنیم ولی حدس میزنم لغو شدن این خرید برای خصوصا جیم رایان دیگه دست نیافتنی شده باشه ، به نظرم بهتره زوم بشن رو برنامه های خودشون و با بازی های خوبی که ارائه میدن همون راه همیشگی خودشونو برن و به فن بیسشون اعتماد کنن ، مایکروسافت هم فعلا ناچاره کالاف رو حداقل تا چندین سال برای همه پلتفرم ها عرضه کنه ، تو این چند سال پلی استیشن خیلی کارا میتونه بکنه از خرید تا خلق آی پی ووووو

    Amir20081387MmdhoseinmTin TinمحمدMincraftGidoraموز سخنگوSepehrCameraManmore
    • Amir20081387 گفت:

      داش از یه دید دیگه نگاه کن شاید داره فقط کشش میده تا هواس پرت کنه

      Amir20081387MmdMincraftموز سخنگوZabiRoyalknightShark Gamer🤘Mohsenj74
    • Dastan گفت:

      بحث اصلی این هست که سونی داره زور میگه پول داده بازی ها رو ناقص روی ایکس باکس کنه الان سر این دادش امده ,
      درضمن این قرار داد به نفع ما ایرانی و گیمر ها هست,

      Mmdشبح گیمفا 👣محمدMincraftMr Hill93موز سخنگوSepehrAli_pxYoung boydo metr ghad darammore
    • Fernando گفت:

      خب این حقیقته از آمار فروش و طرفدار های کنسول بازی پلی استیشن کاملا مشخصه، تو همین کشور خودمون حداقل ۸۰ درصد طرفدار پلی استیشن هستن!!!(حالا با اومدن سری اس شاید قضیه تغییر گرده باشه)این خرید که تاییده نگران نباشید ولی سونی با این سنگ اندازی هاش اخرش پشیمون میشه نیازی نیست که بیاد معذرت خواهی بکنه
      این خرید هیچیش به ضرر گیم نیست،کالاف دیوتی که برای پلی استیشن عرضه میشه مثل ماینکرفت که انحصاری نشده چون یک بازی پر طرفدار و عامه پسنده(نگید هیچ ربطی ندارن که اینجوری باشه طرفدار های ماین خیلی بیشترن!)
      از اون طرف هم این بازی روی گیمپس،پی سی کلاود و……..غیره عرضه میشه حتی انحصاری های خوده مایکرو هم اینجوری هستن ولی انحصاری های سونی چی؟؟فقط روی پلی استیشن حالا خدا بخواد بعد یک یا دو سال شاید روی پی سی عرضه بشه
      تو این وضعیت کشور مخصوصا دلار ۵۰ تومنی کی میاد واسه یک بازی ۷۰ دلار بده مگه درآمد مردم چقدره؟؟اونایی که ثروتمند هستن و از جیب ددی نوش جان می کنند رو کار ندارم ولی این چیش بده که این بازیا روی گیمپس و فقط با قیمت ماهانه ۱۰ دلار تو دسترس ما قرار بگیرن؟(تازه ما ایرانی ها قیمت پایینتر هم پیدا می کنیم گیمپس)
      این متنی که نوشتم اشاره مستقیم به شما نبود آقا محسن منظورم کلی بود

      Mincraftموز سخنگوHalo.reachdo metr ghad daramRoyalknight🤘Mohsenj74SirAmirAmirgamerاز پیروان bloodyblade.Redgod of warmore
    • Lu Bu گفت:

      کالاف هیچ وقت انحصار نخواهد شد ، مثل ماینکرفت . کالاف بازی ای هست ک چون فروشش زیاده از دهن فندوم نمیفته و بقول شبح دد نمیشه واگرن با این متاهایی ک این بازی میاره ، فروش هم نکنه به عرض دوسال شوترها جاشو میگیرن ، کالاف رو عرضه به گیم پس میاد ولی مثل ماینکرفت هم روز عرضه با محتوای یکسان واسه پی اس خواهد اومد. و فروش کالاف رو از سمت پی اس و استیم دریافت میکنه روی سرویس هم گذاشته میشه . ،ولی به احتمال نود درصد بازیهای دیگش انحصار خواهد شد

      MincraftFernandoCameraMan🤘Mohsenj74
    • mamad1166 گفت:

      ها ؟؟؟ منطق تایید نکردن چیه ؟ اینکه بازار بیفته دست یه شرکت همین الان دست یک شرکت هست : سونی

      Mincraft
    • Hitasep گفت:

      ماکروسافت ناچار نیست کالاف دیوتی رو بیاره رو بقیه پلتفرم ها باید بیاره
      سود کالاف به مولتی پلتفرم بودنشه حالا فکر کن انحصاری ایکس‌باکس (نه حتی پیسی) بشه و رو گیمپس هم باشه سودش می‌ریزه
      میزاره مولتی پلتفرم بمونه
      بعد میاره رو گیمپس
      مزایایی رو انحصاری گیمپس (نه حتی ایکس باکس فقط گیمپس) می‌کنه و تمام

      Mincraftموز سخنگو🤘Mohsenj74از پیروان bloodyblade.Red
    • farshadx گفت:

      کسی منکر موفقیتش نشده
      اینکه خودشو به آب و آتیش میزنه که بگه بدبخت هست قرار داد نباید تایید بشه و تمام موفقیت‌های خودش رو می‌بره زیر سوال
      اینا است که نشون دهنده رفتار واقعی سونی هست

      محمدMincraftMr Hill93...Eternal...Young boydo metr ghad daramRoyalknightFirelink🤘Mohsenj74Ezio Auditore da Firenzemore
  • ETERNALMAN گفت:

    درسته ، اگه بیشتر نباشه تازه

    Tin TinMincraftdo metr ghad daramآنتی باکس و ساندیسAAS(بازگشته است)HitasepMr Hill93FernandoHadesOnly Xboxmore
  • (🟣 مایکروسافت به Nvidia تضمین داد که کال او دیوتی را بر روی سرویس اشتراکی GeForce Now عرضه خواهد کرد.

    🔶 پر جریان نشست خبری امروز مایکروسافت در بروکسل  برد اسمیت President مایکروسافت با کمپانی Nvidia قراداد عرضه کال او دیوتی بر روی سرویس اشتراکی GeForce Now در صورت تکمیل تصاحب اکتیویژن بلیزارد را امضاء کرده است. حالا Nvidia از تصاحب اکتیویژن بلیزارد حمایت میکند)

    (🟣 قرداد همکاری بین مایکروسافت با سونی جهت تضمین عرضه ۱۰ ساله کال او دیوتی بر روی پلی استیشن، در حال حاضر بر روی میز قرار دارد.

    🔶 در جریان نشست خبری برد اسمیت، President کمپانی مایکروسافت در بروکسل، ایشان اطمینان خاطر کردند که با نینتندو حالا آنها می‌توانند کال او دیوتی را بر روی بیش از ۱۵۰ میلیون کنسول عرضه کنند، چیزی که قبلاً امکانش نبود.

    🔸 آقای اسمیت اظهار داشت، قرادا همکاری با سونی همین حالا آماده است و منتظر سونی هستند.

    🔸اقای اسمیت در خصوص پیشنهاد رگلاتوری CMA برای کنار گذاشتن کال او دیوتی از این تصاحب، اظهار داشتند که دلیل منطقی ای وجود ندارد که بخشی از اکتیویژن بلیزارد از آن جدا شود.

    🔸 آقای برد اسمیت اظهار داشته است که آینده به صورت Cross Platform خواهد بود، که هم برای توسعه دهندگان عالی خواهد بود و هم باعث خلاقیت و قیمت معقول می‌شود.)

    (🟣 اگر سونی در مورد این تصاحب نگرانی دارد می‌تواند با ما به سر میز بیاید و قراداد همکاری را امضاء کند.

    🔶 در نشست خبری مایکروسافت در بروکسل پس از دیدار با کمسیون اروپا، برد اسمیت، President مایکروسافت گفت:

    🗨️ « سونی می‌تواند تمام انرژی خود برای جلوگیری از این تصاحب را به کار بگیرد. یا می‌تواند با ما سر یک میز به یک توافق برسد تا نگرانی های آنها برطرف شود»)

    (🟣 مایکروسافت خطاب به رگلاتوری های جهان: اگر میخواهید مانع از دست یابی بیش از ۱۵۰ میلیون نفر به محتوای کال او دیوتی شوند، از سونی دفاع کنید و مانع از به ثمر رسیدن این تصاحب شوید.

    🔶 برد اسمیت در جریان کنفرانس خبری امروز در بروکسل خطاب به رگلاتوری های جهان گفت که قراداد امروز بین Nintendo و Nvidia به اندازه ای کافی است تا رگلاتوری ها را مجاب به قبول این تصاحب کند، و یا از جایگاه سونی دفاع کنند و مانع از دستیابی بیش از ۱۵۰ میلیون نفر به محتوای کال او دیوتی شوند.)

    (🟣 سخنگو اکتیویژن بلیزارد: سونی در تلاش است با مخالفت با این تصاحب جایگاه رهبری بازار ۲۰ ساله خود را حفظ کند.

    🔶 در خلا کنفرانس خبری پس از اتمام جلسه غیر علنی کمیسیون اروپا با مایکروسافت و دیگر بازیگران صنعت گیم، اکتیویژن بلیزارد معتقد است سونی با مخالفت از این تصاحب در صدد است جایگاه رهبری بازار خود را حفظ کند.

    🗨️ « مایکروسافت همان کاری را میکند که گفته بود انجام خواهد داد. سونی همچنان از امضا قراداد همکاری بلند مدت با مایکروسافت سر باز می‌زنند تا از سلطنت ۲۰ ساله خود در صنعت ویدیو گیم دفاع کند. ما اطمینان داریم، رگلاتوری ها به این نکته می‌رسند که تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت باعث خواهد شد رقابت بهبود پیدا کند و فرصت های فوق‌العاده ای برای کارمندان و بازی های بهتری برای بازیکنان ایجاد می‌کند.»)

    (🟣 در جلسه غیر علنی کمیسیون اروپا با مایکروسافت و بازیگران مهم صنعت ویدیو گیم چه گذشت ؟

    🔶 نشریه Mlex گزارش میدهد، مایکروسافت و اکتیویژن در جلسه غیر علنی امروز، تعهدات لازم را جهت رفع نگرانی های کمیسیون اروپا اراىٔه دادند.

    🔸 فیل اسپنسر مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ و بابی کوتیک، مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد توضیح دادند که بنیاد این قراداد تصاحب بر چه استوار است.

    🔸 سونی امروز نیز، بار دیگر مخالفت خود با این تصاحب را اعلام کرد، سونی امروز ۳۰ دقیقه وقت داشت تا دلایل خود را ارائه دهد در حالی که Nvidia و Valve و EA به همراه فدراسیون حمایت از توسعه دهندگان اروپایی هر کدام ۱۵ دقیقه برای ارائه وقت داشتند.)

    MmdBrainiac(خداحافظ)Mincraftموز سخنگوHalo.reachShark Gamerآنتی باکس و ساندیسAllliVisible 6-tigh mangod of warmore
  • Selin گفت:

    از اولم معلوم بود این خرید نهایی میشه، سونی باید قرارداد ۱۰ ساله رو امضا کنه چاره ایی نداره ، در کل امیدوارم این خرید ضربه ایی به صنعت گیم نزنه /:

    MmdBrainiac(خداحافظ)MincraftMr Hill93موز سخنگوYoung boyShark Gamerدکتر سکویی ورژن پرو _ Xbox KingSelinHitasepmore
  • این ژاپنی های خر چنگ خور چرا قبول نمیکنن خرید نهایی شده 😂

    MmdTin TinمحمدMincraftKratosMr Hill93موز سخنگوSYoung boyRoyalknightmore
  • خیلی عجیبه!!!
    قشنگ انگار مملکت ماست!!!
    طرف داره ۷۰ میلیارد دلار خرید می کنه بعد میاد تو دادگاه و اینا دست پیشم میگیره!!!
    حاجی کدوم یکی از رقبا می تونن همچین پولی خرج کنن؟؟ سونی و نینتندو و EA و خود همین اکتیویژن با هم نمی تونن همچین خریدی کنن!!!

    چرا اصلا در مورد همچین چیزی بحث میشه هم از عجایبه😶😶😶😶

    MmdTin TinمحمدMincraftMr Hill93halkerUNCLE ARTHURdo metr ghad daramRoyalknightHitasepmore
    • داداش انتظار نداری که مایکرو بیاد از سونی برای خرج کردن پولاش اجازه بگیره که؟ یه کمپانی میخواد یه کمپانی دیگه رو بخره، هر دو تاشونم راضی، یکی این وسط میگه نه من سلطم به بازار به خطر میفته. حالا کی دست پیشو گرفته؟

      محمدMincraftMr Hill93halker...Eternal...RoyalknightShark Gamer
    • Hitasep گفت:

      دست پیش میگیره چون حرفش درسته داره میگه سونی هفتاد درصد بازار رو در اختیار داره با این خرید آسیب خاصی بهش نمی‌رسه
      فکر میکنی چرا سونی طفره می‌ره که سند هایی که ازش خواستن
      (از جمله قرارداد های محتوا و گیم های انحصاری به همراه اطلاعاتی از گیمر هاش و روش ساخت بازی ها و برنامه های) همش میگه آقا صبر کنید دومیلیون برامون هزینه داره و فلان
      چون می‌دونه وقتی دادگاه ببینه سونی چقدر محتوای انحصاری برای خودش داره دیگه به حرفش گوش نمیده
      یکم منطقی فکر کنید

      MincraftMr Hill93RoyalknightShark GamerEzio Auditore da Firenze
      • چرا اینقدر درگیر جزییاتین!؟
        مساله اصلی رو کلا نادیده می گیرین، بعد همش در مورد جزییات قرارداد ها و اینا حرف می زنین.

        من میگم کدوم رقیب مایکروسافت تو این بازار می تونه همچین پولی خرج کنه؟ شما میگین سونی میره قرارداد انحصاری می بنده!!!

        MincraftHitasepdo metr ghad daramRoyalknight
  • Kuros گفت:

    خیلی بیشتر از این حرفهاست..
    اگر هم ۷۰ درصد درست باشه از ۳۰ درصد باقیمانده ۲۸ درصد برای نینتندو هست و ۲ درصد بقیه ..

    MmdTin TinBrainiac(خداحافظ)MincraftRoyalknightدکتر سکویی ورژن پرو _ Xbox KingCharlie ChaplinHitasepکریتوس بزرگ(😐میشناسیم)Abolfazlmore
  • طرف کامنت گذاشته الان سونی باید معدرت بخواد موفق بوده؟؟ یعنی انقدر حرف بی ارزشه که ادامه ش رو نمیشه خوند، مگه مایکرو گفته سونی باید عذر بخواد؟؟ داره نشون میده کع این تسلط سونی در بازار قرار نیست با یدونه اکتیویژن بلیزارد تغییر کنه تا حدی که منجر به مونوپولیه بازار توسط مایکروسافت بشه، واقعا انقدر سخته فهمش؟؟!!!

    MmdBrainiac(خداحافظ)MincraftMr Hill93...Eternal...RoyalknightAllliEzio Auditore da FirenzeHitasepÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔmore
  • crystal sky گفت:

    همین قرارداد ۱۰ ساله ای که با نینتندو بسته کاملا گویاست که قرارداد اکتیویژن نهایی شده و به اطلاع ماکرو رسیده سونی عقلشو به کار نندازه قرارداد مشابهی با ماکرو نبنده از جیبش رفته

    MincraftMr Hill93Halo.reachدکتر سکویی ورژن پرو _ Xbox KingEzio Auditore da FirenzeHitasepBlack_Hat
  • R6.Forever گفت:

    اسپم**
    دوستان مثل اینکه نمرات Atomic Heart اومده، و زیر ۸۰ ئه…

    MmdBrainiac(خداحافظ)Mincraftموز سخنگوHalo.reachCharlie Chaplin˝KianHitasepOnly XboxBaBa Wossmore
  • mmahdi sz گفت:

    غیر مرتبط به پست *

    واقعا از کاربران گیمفا بدم میاد که طرف داره نظر شخصی شو میگه میان دیس لایک میدم، خب لامصمبی اگه ناراحتی بیا بگو دلیل مخالفتت رو ،اگه نمیخوای بگی حداقل اکانت بساز که بتونیم تشخیص بدیم که لایک کرده ، ۲۱ نفر دیس لایک دادن کلا ۵ نفر رو نشون میده://////

    چقدر ایرانی ها تاکسیک هستن…

    Tin TinMincraftMr Hill93Royalknightآنتی باکس و ساندیس
  • خب سونی چیکار کنه این همه خرید میکنید و با بی لیاقتی مدیر هاتون یه انحصاری تا اینجا ندادید اصلا این به کنار دسته. ۶۰ دلاری که هیچ فرقی نداره با نسل قبل و قول تغییر دادن که سه سال گذشته و هیچ فرقی نکرد و گیم پس هم بله تنها موفقیت ماکروسافت بوده که با اومدن پلاس کمرنگ شده و فقط شما بازی های روز عرضه گیم پس که تعدادشون خیلی کمه نسبت به پلاس ارزش داره اگر نه پلاس با داشتن دو برابر بازی و یوبیسافت پلاس و هرضه بازی های. ea تو بازی های ماهانه واقعا خوب کار کرده امیدوارم ماکروسافت هم برگرده به رقابت به جای اینکارا واقعا اگه گیم پس نبود پلاس پرمیوم هم نبود و اگه ماکروسافت کنسول. ۵۰۰ دلار قیمت نمیگذاشت اینورم ۵۰۰ دلار نبود

    Lu BuMincrafthalkerSUPERMANRoyalknightTheLeftover
  • Null گفت:

    اون تحلیلگر های توی کامنت ها که با اطمینان میگفتن این قراداد اصلا تایید نمیشه حالا کجان؟ حالا که همه رقیب های مایکروسافت غیر سونی دارن حمایت میکنن از خرید

    Mincraft
  • مایکروسافت رسما کالافو داره برا پلتفرم هایی که تا قبلش عرضه نمیشد هم عرضه میکنه…۲ ماه دیگه با گوشی نوکیا بابابزرگتونم میتونین پلی بدید

    MmdMincraft
  • نه بابا اینا همش چرت و پرته …
    مهندسین شلوارک پوش رکابی به تن میگن که هزار و شونصد و یازده درصد و بیست تا دونه جلوترند…
    منبع امار: زیر شلوارک علمای مهندس.

    MmdMincraftMehdi_MorganRoyalknightآنتی باکس و ساندیسori
  • BaBa Woss گفت:

    سونی با این مخالفت ها داره خودشو زیر سوال میبره

    MmdMincraft
  • BaBa Woss گفت:

    دوستاه ببخشید برای این کامنت .
    Dns خوب برای بتلفیلد توی ایکس باکس سراغ ندارید ؟

    Mincraft
  • خب این تقصیر سونیه که مایکروسافت مارکتینگ و فنبیسش کمه ؟؟

    MmdMincraftMr Hill93SHalo.reach...Eternal...Royalknightآنتی باکس و ساندیسTodd HowardAlllimore
  • جناب آقای کریمی کنفرانس مایکروسافت کلی جزییات داشت اما چرا فقط همین بخش رو پست کردین؟ این همه حرف زدن مثلا قرارداد با انویدیا و کلی حرف های دیگه چرا هیچ اشاره ای به اون نکردین؟

    MmdMincraftEzio Auditore da Firenze
  • Abolfazl گفت:

    من دیگه از هر خبری مربوط به خرید اکتی حالم بهم میخوره
    ولی خوب باید پاسخ داد
    این چجوری حساب کرده که ps ببشتر از ۹۵ درصد ژاپن رو داره ؟؟؟
    پس چرا تو جداول بازیهای ژاپن حتی یه بازی هم از ps5 وجود نداره ؟؟؟
    بعدشم بفرض که همه ی اینا درست باشه خب که چی
    این استدلال مسخره که سونی موفقه پس بدون کالاف هم موفق خواهد بود رو از کجاتون در میارید ؟؟

    MmdMincraft
  • The Red Devil گفت:

    ۹۶ درصد ژاپن دست سونیه ؟ به به دم خروس 😂
    پس اونهمه روی موفقیت ایکس باکس توی بازار ژاپن مانور دادید فقط بخاطر ۴ درصد بود ؟ 🤦‍♂️
    تازه با حذف نینتتدو از آمار شدی ۴ درصد ، اگه نینتندو هم حساب بشه ۲ درصد ژاپن دستته بعد چپ و راست خبر از دستاورد هات پخش کردی؟ 😂😂
    .
    https://gamefa.com/769967/xbox-series-xs-has-cleared-100k-in-japan-and-is-on-track-to-beat-xbox-one/
    .
    https://gamefa.com/785033/xbox-series-xs-has-now-outsold-the-xbox-one-in-japan/
    .
    https://gamefa.com/829872/for-the-first-time-in-8-years-xbox-outsold-playstation-in-japan-last-week/
    .
    https://gamefa.com/838140/xbox-outsold-playstation-again-in-japan-last-week-as-stock-shortages-continue/
    .
    https://gamefa.com/839577/%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%da%98%d8%a7%d9%be%d9%86/
    .
    اینهمه جوسازی رسانه ای فقط بخاطر ۲ درصد از مارکت کنسول گیمینگ ژاپن بوده
    این کامنت من یکمی حالت ترول داشت ولی لازم بود
    قبلآ هم گفته بودم آمارهای مایکروسافت رو جدی نگیرید اینم یه شاهکار دیگه شون

    MincraftRoyalknightMehranHesamآنتی باکس و ساندیسCharlie ChaplinEllie terminatorAAS(بازگشته است)Nimaاز پیروان bloodyblade.Redmore
    • Lu Bu گفت:

      من نمیدونم شما چقدر اینجا بودی ک تونستی حتی تیک ابی رو هم بگیری ولی بازم از نظر سوادی و ترول هنوز درست نشدی ، پسرخوب مایکرو تو ژاپن خودشو با سونی نینتندو مقایسه نکرده ، خودشو با نسل قبل خودش مقایسه کرده و و درسته پیشرفت کرده خیلی هم پیشرفت کرده یعنی ن تو ژاپن بلکه تو کل دنیا چ تو زمینه فروش کنسول (بااینکه بازی هاش رو پیسی و کلود هم میان ) یا بازیهاش ، پیشرفت چشمگیری داشته و اینو فقط چهارتا بلانسبت شما فن بوی نمیتونن ببینن .

      MincraftRoyalknightآنتی باکس و ساندیس
      • The Red Devil گفت:

        من از زمان ترشح این سم تو سایتم :
        https://s2.uupload.ir/files/7412_iwml.png
        .
        بعد آخه اونهمه جوسازی رسانه ای بخاطر ۲ درصد مارکت کنسول گیمینگ ژاپن منطقیه؟
        یعنی هیچ کشور دیگه ای نبود که ایکس باکس اونجا رشد بیشتری داشته باشه که برن رو اون مانور بدن؟
        البته که ما اونموقع میفهمیدیم این خبرا برای گول زدن افرادیه که فقط تیتر خبرو میخونن ولی بازم رو اذهان تاثیر میزاشت خیلیا باور کرده بودن سونی داره کشور خودشو به ایکس باکس میبازه

        Mincraft
    • mamad1166 گفت:

      نینتندو رو حساب نمیکنن اون یه لیگ دیگست
      بازار کنسول هاردکور گیمینگ میشه سونی و مایکروسافت.

      Mincraft
    • farshadx گفت:

      این آمار نسبت به نسل‌ها قبل خودش بوده
      بارها گفتم سونی بازار ژاپن رو قبضه کرده و به انحصار خودش درآورده
      مونوپولی واقعی تو بازار ژاپن اتفاق افتاده

      MincraftMr Hill93Hamed...Eternal...RoyalknightMehranآنتی باکس و ساندیسCharlie ChaplinEzio Auditore da FirenzeBlack_Hatmore
    • Arthas گفت:

      چه خوبه که آمارهایی که به نفع سونیه کاملا درسته ولی بقیه آمارها که به ضررشه کاملا غلطه
      برای همینه که ایکس باکس براحتی میتونه چندتا ناشر دیگه بخره
      ولی سونی فنا میگن نمیتونه
      درواقع ایکس باکس هیچی نداره
      باید همچنان بخره تا رقابت عادلانه تر بشه
      ما هم میشینیم تمام بازیا رو با ۱۰۰ هزار تومن بازی میکنیم و شما هم ۴ تومن واسه هر بازی پیاده شو و همین آمارو اولویت قرار بده

      Mr Hill93HamedRoyalknightEzio Auditore da Firenze
      • The Red Devil گفت:

        مایکروسافت تقریبآ دو برابر سونی استودیو داره اینکه مدیریتش بی عرضه ست و خروجیش از نصف سونی هم کمتره تقصیر من نیست دوست عزیز .
        هر استودیو و ناشری هم که دلش بخواد میتونه بخره کسی مشکلی با این قضیه نداره طبیعیه که نیاز به اجازه نهاد های نظارتی داره ، اون نهاد های نظارتی سراغ سونی (و بقیه رقبا) میرن و ازش سوال میکنن سونی هم با ارائه آمار فروش و هزینه ها و اسناد و مدارک همکاری که با اون شرکت داشته جواب سوالشونو میده درنهایت تصمیم نهایی رو نهاد نظارتی میگیره .
        در مورد خرید بازی بصورت اکانت ظرفیت ۲ و ۳ قانونی و قابلیت فروش این اکانت ها هم پیشنهاد میکنم تحقیق کنی تا هزینه ها دستت بیاد دوست من .

        HitasepMr Hill93Hamed
    • آره دیگه پس چی، آمار فروش اکس باکس توو ژاپن ماهانه کمتر از دویست سیصد تا دونه بوده، الان که شده پنج شیش هزارتا یعنی موفقیت دیگه. ولی بازم اصلا و ابدا در حد فروش های چند صد هزارتایی و میلیونیه و سونی و نینتندو نیست، اکس باکس اگر بتونه ده درصد بازار ژاپن رو دست بگیره میشه بزرگترین موفقیته تاریخیش

  • Mehran گفت:

    البته اینکه روز عرضه بازی برای pc میدی هم بی تاثیر نیست.

    دکتر سکویی ورژن پرو _ Xbox KingEzio Auditore da Firenze
  • Mr Hill93 گفت:

    باز شروع شد دعوای خاله زنکی ی مدت آرامش داشتیما 😐😐

  • xbox.home گفت:

    به به چه خبر فشار وارد کننده ای بود به این سیب زمینی فنا
    ممنون از نویسنده سایت 😁

    دکتر سکویی ورژن پرو _ Xbox Kingآنتی باکس و ساندیس
  • Young boy گفت:

    ببین این گدا گشنه چقد خودشو تحقیر میکنه
    خب ۷۰ درصد بازار دست سونیه که دمش گرم اصن حقشه بهش افتخار میکنم حالا تو که عرضه نداری و نمیتونی باهاش مقابله کنی چرا میخوای همچین دلایل مزخرفی بیاری
    خب خودتم اگه میتونستی ۷۰ درصد از ان خودت میکردی مگه تو غول ثروت نیستی ولی به قول جعبه فشاریی ها با یه گدا نمیتونی رقابت کنی
    واقعا شرمه برات

    HitasepMr Hill93halkerدکتر سکویی ورژن پرو _ Xbox KingRoyalknight
    • گدا گشنه ؟ 😂 بزار با ی مثال شروع کنیم گیم پس که شما ها بهش میگد گدا پس در روز عرضه بازی های انحصاری فوق خفن ۷۰ دلاری که الان با این دلار ۵۰ تومانی میشه ۴ میل یا بیشتر میاد روش ولی پلاس سونی نمیتونه همچین کاری کنه چرا چون کل درامد سونی وابسته به گیمینگشه این نباشه فلج میشه به خاط همین انحصاری های مسخرشو نمیاره رو پلاس یا اگرم بیاره بعد ۱۰ سال 😂 تا اینجا گرفتی سونی چقد کوچیک حقیر ضعیف و گدا گشنس؟ از اون طرف مایکرو کبیر غول امریکایی اصلا نیاز به گیمینگ نداره نیاز به فروش کنسول بازی نداره مثل سونی گدا ک نیس داریم در مورد ابر شرکت فناوری جهان ۲ ترلیونی صحبت میکنیم سرتو به درد نیارم به طور خلاصه هیچوقت سونی گدا رو با پدرش مقاییسه نکن !

      HitasepMr Hill93دکتر سکویی ورژن پرو _ Xbox King
  • Wounds گفت:

    پلی استیشن ۲۰ سال محصول با کیفیت تولید کرده و برندش شکل داده،کاری که ایکس باکس هم فرصت انجامش داشت.اینکه چهار ساله تیزر های معرفی شدت لنگ در هوا موندم تقصیر پلی استیشنه؟

    HamedRoyalknight
  • god of war گفت:

    من از طرف سونی از شما معذرت می خوام تکرار نمی شه

    Mr Hill93HamedRoyalknightHesamEzio Auditore da FirenzeHitasepEllie terminator˝KianVisible 6-tigh man
  • Sina_2081 گفت:

    خیلی جالبه . وقتی میخواد بگه سونی بازار رو دست گرفته نینتندو رو توی آمار حساب نمیکنه ، اما وقتی میخواد برای تایید قرارداد ، خودش رو لوس کنه میگه اگه تایید نکنید ۱۵۰ میلیون پلیر نینتندو کالاف ندارن ! . تمام مشکل و مخالفت من با این قرارداد سر همین عوضی بودنه ، وگرنه ، نه سونی و نه مایکرو با بودن یا نبودن کالاف زیر و رو نمیشن

    Mr Hill93The Red DevilShark Gamergod of war
  • ۷۰% بازار رو در اختیار داره چون در این ۲۹ سالی که تو صنعت گیم هستش شاهکار ساخته و به فن هاش با بازی های AAA و جایزه ببر و متا بالا احترام گذاشته
    برای بازی های مجانیش مثل فورتنایت و … گلد نخواسته
    به فن هاش از این E3 به اون E3 هایپ نکرده لیست بنویسن هرسال بگن سال بعدی سال ماس
    کینکت اجباری و با کنسول ضعیف تر و آجر و قیمت بالا تو…. فن هاش نکرده
    به جای عرضه بازی نیومده دسته رنگ کنه بده یا قوی ترین کنسول تاریخ رو بسازه ولی بازی ای که این قوی بودن رو نشون بده رو نداشته باشه
    گیم پس اجاره ای به فن هاش نداده که پول بده بازی رو اجاره کن. سرویس های پلاسش میگن پول بده بازی برای همیشه برای تو. برو یک سال دیگه شارژ کن بشین ادامه بازیت رو بازی کن نه اینکه ۱ ماه وقت داری اگر نتونستی تمومش کنی حالا برو بخرش
    دروغگو نبوده
    پولدار بی استعداد نبوده
    از سال ۲۰۰۳ که مراسم بازی سال اجرا میشه تا امروز یعنی ۲۰ سال
    ۱۶ بار نامزد سال داشته ( بعضی سال ها دو بازی یا بیشتر )
    ۳ تا هم گوتی در این مراسم داره ( البته گوتی اصلی به نظرم همون بیگ وینره )
    پرافتخاری ترین بازی نسل ۷ و ۸ هم که دست خودشه و ۷ ۸ تایی هم بیگ وینر
    حالا ماکروسافت؟
    کلا تو همین ۲۰ سالی که سونی اون افتخارات رو داشته کلا ۴ بار نامزد سال شده همین 🙂
    پولدار بی استعداد

    dog of warHitasep
  • dog of war گفت:

    داره مظلوم نمایی میکنه که اکتیویژن رو بخره

مایکروسافت: پلی استیشن ۷۰ درصد بازار کنسول را در اختیار دارد