سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند
سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند
سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند
سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند

سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند

امیرحسین رنجبر
۲۳:۱۱ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند

علاوه بر رفع مشکلات فنی بازی Like a Dragon: Ishin، مشکلات نرخ فریم Heat Gauge و جابه‌جایی عناصر UI در نمایشگرهای Ultra-wide نیز در دست بررسی است.

بازی Like a Dragon: Ishin از استودیو Ryu Ga Gotoku، فردا در سراسر جهان منتشر می‌شود. با این حال، کسانی که نسخه Digital Deluxe Edition را خریداری کرده‌اند، از روز جمعه ماجراجویی خود در بازی را آغاز کرده‌اند. به این ترتیب، آن‌ها ممکن است متوجه برخی از مشکلات نسخه رایانه‌های شخصی مانند افت فریم هنگام بارگیری تکسچرها یا خارج شدن عناصر UI در نمایشگرهای Ultra-wide شده باشند.

استودیو توسعه دهنده از این مسائل آگاه است و اعلام کرد که آن‌ها را بررسی می‌کند. این استودیو همچنین به تلاش برای رفع مشکلات دیگر مانند کرش‌هایی که گاها حین اجرای بازی رخ می‌دهند و Heat Gauge که روی نرخ فریم تاثیر می‌گذارد، اشاره کرد. هیچ تاریخ مشخصی برای رفع این مشکلات وجود ندارد، بنابراین منتظر به‌روز‌رسانی‌های بیشتری باشید.

بازی Like a Dragon: Ishin برای ایکس باکس سری اکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد. این بازی در واقع بازسازی مدرن Ryu ga Gotoku: Ishin، محصول سال ۲۰۱۴ است. نسخه شرقی و قدیمی بازی سال‌ها قبل برای پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ منتشر شده بود.

DARKSIRENmeysambDĥeebvj⁷UklS Ghost of SpartaMincraft🤘Mohsenj74

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند
سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند
سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند
سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند
سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mee گفت:

    شرکتای ژاپنی با پی سی مشکل شخصی دارن. ویلدهارت که داره درست می شه. اما دلیلی نداره انقدر بازی هاشون رو پی سی مشکل داشته باشه.

    Daniyal BleszinskiAli 0zadeMincraft
    • god of war گفت:

      کپکام یک شرکت ژاپنی هست و می تونه الگو باشه برای پورت مناسب و بهینه سازی روی پی سی

      Ali 0zadeMincraftCharlie ChaplinABDVD(تا درودی دیگر ، بدرود گیمفای عزیز)Love GameJohnny joestarNightwolf
    • Wild heart ساخته ی شرکت غربی به اسم EA عه که نه تنها رو پلتفرم PC تو بحث بهینه سازی قهوه ای ظاهر شده بلکه رو کنسول XBOX SS هم به فجیع ترین شکل ممکن اجراع میشه
      این وسط شرکت ژاپنی کپ کام سیستم مورد نیاز RE4 ریمیک رو معرفی میکنه که با کارت گرافیکای سری ۱۰ انویدیا هم گرافیک high با رزولوشن ۱۰۸۰ رو ارائه میده
      بماند گرافیک این بازی هم چندین پله که نه ی آپارتمان از بازی وایلد هارت بالا تره

      Daniyal BleszinskiAli 0zadegod of warMincraft
      • mee گفت:

        یکم تحقیق کن حداقل.
        Wild Hearts ساخته ی امگا فورس، استدیو زیر مجموعه K&T هستش. و با مشارکت EA به عنوان ناشر ساخته شده. بازی موقع لانچ داخل استیم به مشکل خورد که الان بهتر شده اوضاع و البته هفته دیگه تقریبا تمام مشکلاتش حله. طبق بازی های گذشته ی امگا فورس می شه فهمید این مشکلات طبیعیه.
        اگر یه ذره تو نت هم سرچ کنید می فهمید تو ژاپن با بهینه سازی کردن بازی ها برای کامپیوتر همیشه مشکلاتی داشتن. کپکام هم مثال خوبی نیست. چون ساختارش فرق می کنه.
        در ضمن مقایسه گرافیکی که انجام دادی هم درست نیست. یه بازی اپن ورلد و یه بازی اکشن سوم شخص رو نمی شه باهم مقایسه کرد از لحاظ فنی.
        اون هفت لایکی که خوردی رو چیکار کنم! انقدر زور دار باز کردن گوگل و سرچ کردن؟!

سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند