زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌
زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌
زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌
زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

مصطفی زاهدی
۱۷:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

در قسمت دوم آیتم زیر ذره بین، به بررسی و تحلیل شخصیت‌های سری The Witcher، بر اساس تست MBTI پرداخته‌ایم.

سری The Witcher، به لطف عرضه‌ی فوق‌العاده موفقیت آمیز نسخه‌ی سوم، به یکی از محبوب‌ترین آثار فانتری یک دهه اخیر تبدیل شده است و اقتباس‌های مختلف سریالی و انیمیشنی، خود گواهی بر این قضیه هستند. شخصیت‌های جذاب، داستانی هیجان‌انگیز، دنیای خارق‌العاده و فضاسازی منحصر به فرد، دست به دست هم داده‌اند تا این دنیای فانتزی روز به روز محبوبیت و مقبولیت بیشتری کسب کند.

چندی پیش بود که در قالب آیتم جدید یعنی زیر ذره بین، به بررسی شخصیت‌های مهم سری The Last of Us بر اساس تست تیپ شخصیتی MBTI پرداختیم. حال در این قسمت جدید، به دنیای ویچر سری زده و مهم‌ترین شخصیت‌های آن را مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌ایم. با من و گیمفا همراه باشید.

زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

Yennefer of Vengerberg
تیپ شخصیتی INTJ یا معمار

افرادی با تیپ شخصیتی معمار یا INTJ، در وهله‌ی اول درون گرا و خودمدار هستند و در بروز احساسات، علایق و رفتارهای مختلف با احتیاط عمل می‌کنند. این دسته از افراد، غرور عمیقی داشته و حتی تا حد زیادی، به خود اعتماد و اعتقاد دارند و خودشان راه گشای مشکلات مختلف هستند. شخصیت Yennefer، تطابق زیادی با این تیپ شخصیتی دارد و تقریبا تمامی ویژگی‌های اصلی و فرعی معمار را دارا است.

همان‌طور که به خوبی می‌دانید، Yennefer شخصیتی درون‌گرا بوده که به سختی نیت و احساسات خود را بروز می‌دهد. او قدرت تفکر و تصمیم‌گیری بالایی دارد و از این لحاظ، تیپ شخصیتی وی حول عمل و اقدام تا حد زیادی خودکفا هستند، مگر این که راه حل دیگری نداشته باشند و تمام در‌ها به روی آن‌ها بسته شده باشد. اتفاقات ابتدایی نسخه‌ی سوم The Witcher را به خاطر بیاورید. امپراتور گرالت را فرا می‌خواند و به او مأموریت پیدا کردن سیری را می‌دهد. در ادامه گرالت متوجه می‌شود Yennefer، مدت‌هاست با جادو های Tracking، استفاده از جاسوس‌ها و ده‌ها اقدام دیگر، به دنبال سیری بوده است! در واقع اگر او خودش می‌توانست سیری را پیدا کند، قطعا امپراتور از گرالت چنین درخواستی نمی‌کرد!
شخصیت‌های INTJ، به سختی دنباله‌روی بقیه می‌شوند و از دنبال کردن و گوش دادن به فرامین بقیه بسیار متنفر هستند. ذات مغرور این افراد و عدم علاقه به همکاری، جزو نقاط ضعف این تیپ شخصیتی محسوب می‌شود. به قول معروف، شخصیت‌های معمار، افراد Team Player خوبی نیستند و به نوعی، علاقه خاصی به همکاری ندارند. اگر به روابط کاری و حتی احساسی گرالت دقت کنید، او با افراد دیگری مانند Triss راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کند و رابطه‌ی گرالت با Yennefer، همواره دارای فراز و نشیب‌های مختلفی بوده است. البته از حق نگذریم، شخصیت قوی و سلطه جوی Yennefer در کنار مغرور بودن او، باعث جذابیت وی نیز شده است!

شخصیت‌های معمار یا INTJ، همان طور که گفتم کاراکترهای خودکفا و خودمختاری هستند و معمولا تا وقتی که دیگر راه‌حلی نداشته باشند، از کمک و یاری بقیه استفاده نمی‌کنند و به نوعی کسر شان برای آن‌ها به شمار می‌رود. معمار‌ها اگر رهبر یا رییس شوند، شخصیت قدرتمند، مستقل، باهوش و خودکفایی دارند و از طرف دیگر، غرور آن‌ها زبان‌زد عام و خاص است. همچنین این افراد، معمولا نگاه از بالا به پایین خاصی به اطرافیان خود دارند که البته به لطف هوشمندی آن‌ها، متوجه شدن این اتفاق در دید اول ممکن است دشوار باشد.
جالب است بدانید که معمار، یکی از نادرترین تیپ‌های شخصیتی به شمار می‌رود و افرادی با این ویژگی‌ها، بسیار کمیاب هستند. اگر نگاهی کلی به دنیای The Witcher داشته باشیم، به نوعی خاص بودن شخصیت Yennefer را متوجه می‌شویم.
به شکل جذابی، تک تک ویژگی INTJ در رفتار، کلام و اعمال Yennefer مشخص است‌. بر خلاف Triss، Ciri و Geralt که عملا غرور در آن‌ها دیده نمی‌شود، Yennefer به شدت مغرور است و این مسئله در دیالوگ‌های او، طرز لباس پوشیدنش و حتی نحوه راه رفتنش مشهود است! خصوصا اگر به سکانس های Yennefer و گرالت، هنگام حضور شخصیت‌های دیگر دقت کنید، کاملا حس خودبینی و غرور و آن نگاه بالا به پایین که پیش‌تر گفتم را می‌بینید.
ار طرف دیگر، در بسیاری از لحظات، Yennefer نقش فرماندهی و رهبری برای جست و جوی Ciri و در ادامه مقابله با Wild Hunt را بر عهده می‌گیرد. وی از دادن مأموریت به گرالت گرفته، تا هماهنگی‌های مختلف، Yennefer در میان شخصیت‌های همراه گرالت، به نوعی قوی‌ترین رهبر به شمار می‌رود.

جاه طلبی، دیگر خصوصیت بزرگ شخصیت‌های معمار به شمار می‌رود که کاملا در ینفر مشهود است. خصوصا اگر اتفاقات کتاب‌ها را بدانید، بیشتر به این ویژگی پی خواهید برد. همین مسئله که Yennefer برای زیبایی از جادو استفاده کرد و در ادامه، در بسیاری از اقدامات او، میل به پیشرفت و بزرگی دیده می‌شد، آن هم به هر قیمتی، گویای قضیه است.
در پایان به برخی ویژگی‌های منفی این تیپ شخصیتی و Yennefer نیز اشاره می‌کنم. شخصیت‌های معمار، از لحاظ احساسی بسیار ضعیف هستند و تقریبا تمام اقدامات آن‌ها، می‌بایست توجیه مالی، منفعتی یا جاه‌طلبانه داشته باشد. در واقع، بر خلاف شخصیتی مثل Triss، بسیار بعید است Yennefer حاضر باشد جان خود را برای نجات افراد مختلف به خطر بیندازد، آن هم بدون خروجی ارزشمندی. از طرف دیگر، شخصیت‌های معمار، به خود اعتقاد عمیقی دارند و فکر می‌کنند دانش آن‌ها برای رویارویی با هر مشکلی کافی است؛ همین مسئله سبب می‌شود در برخی مواقع، ارزیابی درستی از شرایط نداشته باشند و به نوعی به توانایی‌های خود مغرور شوند.

زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

Dandelion
تیپ شخصیتی هنرمند یا ESPF

فکر می‌کنم فقط خود کلمه هنرمند برای توصیف شخصیت Dandelion کافی است! شخصیت‌های هنرمند یا ESPF، قوی‌ترین شور و شوق هنری و انگیزه برای تفریح، موسیقی و عیش و نوش را دارند. اکثر موسیقیدان‌ها، بازیگران و افرادی که با حوزه سرگرمی و هنر سر و کار دارند، ESPF هستند و اگر کل دنیای ویچر را جست‌وجو کنیم، بعید می‌دانم هنری‌تر و پر شوق و اشتیاق‌تر از Dandelion پیدا کنیم. افرادی با تیپ شخصیت‌ هنرمند، فوق‌العاده با انگیزه و با نشاط هستند و تمام وقت خود را صرف ارتباط و تعامل با دیگران، لذت بردن از زندگی و ماجراجویی‌های کوچک و بزرگ می‌کنند. افراد ESFP، شخصیت‌های برون‌گرایی هستند که روابط اجتمایی قوی‌ای دارند و تقریبا با هر قشر خاصی می‌توانند ارتباط برقرار کنند و صمیمی شوند. همین مسئله نشان می‌دهد که چگونه در میان خیل شخصیت‌های قدرتمند، سیاستمدار، ویچر‌ها و قاتلین، گرالت یک دوست آوازه خوان صمیمی نیز دارد! در واقع عجیب‌ترین دوستِ صمیمی گرالت قطعا Dandelion است. اما همین تناقض‌های شخصیتی آن‌ها، لحظات جذابی در بازی و در کتاب‌ها خلق کرده است. موارد مختلفی بوده که روحیه ماجراجویی و خوش‌گذران Dandelion، او را به دردسر انداخته و گرالت مجبور شده برای نجات او، پا پیش بگذارد.

در کل انسان‌هایی مثل Dandelion، افرادی هستند که هم خودشان از زندگی لذت می‌برند و هم کسانی که با آن‌ها نزدیک و صمیمی هستند. چرا که فلسفه زندگی آن‌ها در موسیقی، عیش و نوش، ماجراجویی و لذت بردن در لحظه خلاصه می‌شود. البته پر واضح است چنین روش و دیدگاهی، مشکلات متعددی نیز به همراه می‌آورد. افراد هنرمند یا ESFP مانند Dandelion، از لحاظ احساسی بسیار حساس هستند و به راحتی خودشان و اطرافیانشان از لحاظ احساسی و روحی، ممکن است لطمه ببینند و رنج ببرند. این افراد، زیاد منطق و تفکر ندارند و همین مسئله باعث می‌شود گرفتار مشکلات زیادی شوند و افراد سودجو بتوانند از آن‌ها سواستفاده کنند. در نهایت، افراد هنرمند درکی از نقشه‌های بلند مدت ندارند و به معنای واقعی کلمه، به فردا فکر نمی‌کنند و فقط به زمان حال اهمیت می‌دهند. شخصیت Dandelion، ۱۰۰ درصد یک هنرمند است که تمامی ویژگی‌های این تیپ شخصیتی را داراست و یک آوازخوان و هنرمند کلاسیک در دنیای ویچر به شمار می‌آید.

زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

Cirilla Fiona Elen Riannon
شخصیت ENFP یا پیکارگر

در قسمت اول سری مقالات زیر ذره بین، به بررسی تیپ شخصیتی کارکتر‌های سری The Last of Us پرداختیم و در آن مقاله، متوجه شدیم که Ellie، شخصیتی پیکارگر یا ENFP داشت. شخصیت سیری نیز وضعیت مشابهی دارد و اگر بررسی کنیم، شباهت‌های متعددی بین آن دو پیدا می‌کنیم. شخصیت‌های پیکارگر، افراد برون‌گرایی هستند که به راحتی با بقیه ارتباط و تعامل برقرار می‌کنند. فکر آن‌ها آزاد و رها است و به شدت از ماجراجویی استقبال می‌کند. این افراد کنجکاو هستند و برای یادگیری و آموختن مواردی که از نظرشان جذاب است، حاضر هستند هر کاری انجام دهند و حتی از قوانین تخطی کنند؛ مواردی که در Ciri به خوبی مشهود است. از طرف دیگر، افراد پیکارگر عموما در کمک کردن به دیگران پیش‌قدم می‌شوند و حتی این تلاش برای کمک ممکن است آن قدر پیچیده شود که خود آن‌ها به خطر بیفتند. ویژگی دیگری که شخصیت Ciri از آن برخوردار است، این است که احساسات بسیار در او عمیق و تاثیرگذار هستند و تقریبا تمام تصمیمات مهم زندگی‌اش، بر اساس احساسات و روحیه او گرفته می‌شود. چیزی که در Ellie نیز مشهود بود و احساسات، فاکتور تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری او بودند و به نوعی عواطف و احساسات، عامل تصمیم‌ گیرنده در افراد پیکارگر یا ENFP به شمار می‌آیند. همین موضوع، چیزی است که او را نقطه مقابل شخصیت Yennefer از بعد احساسی قرار می‌دهد چرا که افراد معمار مانند Yennefer، تصمیمات خود را بر اساس منطق و هوش می‌گیرند و احساسات تقرییا در آن‌ها جایی ندارد؛ خصوصا هنگام تصمیم گیری‌های بزرگ، مهم و سرنوشت‌ساز.

افراد پیکارگر، غالبا روحیه‌ای سرکش دارند و به سختی می‌توان آن‌ها را داخل چهارچوب‌ها محصور کرد. رویای گرالت در ابتدای نسخه‌ی سوم را به یاد بیاورید. سیری در آن‌جا خودسرانه به تمرین مشغول بود و به نوعی از قوانین سرپیچی می‌کرد. در کل شخصیت‌هایی مانند Ciri و Ellie، با وجود این که قابلیت‌های فردی متعددی دارند، اما روحیه سرکشی و یاغی‌گری در آن‌ها، حتی با بیشتر شدن سنشان، از بین نمی‌رود.
البته ویژگی شگفت‌انگیز آن‌ها این است که با وجود احساسی بودن و حس یاغی‌گری، معمولا وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و حتی توانایی نجات دنیا و جلوگیری از آخرالزمان را نیز دارند!

زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

Triss Merigold
تیپ شخصیتی ENFJ یا قهرمان

تیپ شخصیتی قهرمان نیز در همان کلمه اول توصیف خوبی برای شخصیت Triss به شمار می‌آید. افرادی با تیپ شخصیتی ENFJ، معمولا سردمداران و رهبرانی دلسوز هستند که دوشادوش بقیه افراد، به انجام وظیفه خود مشغول می‌شوند. افراد قهرمان، بسیار دلسوز هستند و حتی برای افراد غریبه نیز دلسوزی می‌کنند و به آن‌ها اهمیت داده و تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا به آن‌ها کمک کنند. تلاش‌های Triss برای فراری دادن جادوگران در Novigrad را به یاد بیاورید. تریس عملا جان خود را به دفعات به خطر انداخت تا بتواند به آن افراد کمک کند. همچنین در جریان مقابله با Wild Hunt و در طی فرایند پیدا کردن سیری، از هیچ کمکی به گرالت دریغ نکرد. افراد ENFJ معمولا معلمان، مدیران و فرماندهان محبوبی می‌شوند چرا که هم برای بقیه دوستان و افراد نزدیکشان ارزش قائل هستند و هم به خاطر دلسوزی و فداکاری ذاتی، هیچ گاه اجازه نمی‌دهند تا ترس و موانع دیگر، از کمک آن‌ها به دیگران جلوگیری کند.


به همین دلیل، معمولا مردم، فارغ از قشر و شرایط، به راحتی به این تیپ شخصیتی جذب می‌شوند و اعتماد می‌کنند؛ چرا که شجاعت، دلسوزی و احساسات آن‌ها را می‌بینند. در طول سری ویچر و خصوصا نسخه‌ی سوم، فداکاری، دلسوزی، شجاعت و اهمیت دادن تریس به دیگران بسیار مشهود است. Yennefer به غیر از هدفش و افراد نزدیکش، اهمیت زیادی به افراد غریبه نمی‌دهد و کوچک‌ترین تلاشی برای کمک به آن‌ها نمی‌کند. گرالت نیز با وجود گره‌کشا بودن، لزوما شوالیه‌ی سوار بر اسبی نیست که به تک تک مشکلات توجه کند و در این بین، این تریس است که سعی می‌کند فارغ از شناخت داشتن یا غریبه بودن، دست کمک به سوی نیازمندان دراز کند. البته این مسئله می‌تواند به شمشیری دو لبه نیز تبدیل می‌شود و افراد ENFJ و قهرمان، ممکن است آن قدر به موارد احساسی و عاطفی دیگران اهمیت دهند که خود دچار بحران عاطفی شوند. در واقع شخصیت‌هایی مثل تریس، در کنترل احساسات و عواطف خود ضعف دارند و همین مسئله می‌تواند برایشان مشکل ساز شود.

در کنار این موضوع، معمولا افراد با تیپ شخصیتی قهرمان، ایده‌آل‌گرا و کمی از واقعیت به دور هستند. در کل احساس و منطق، دو طرف یک محور هستند و هر چقدر وزن احساسی و عاطفی فردی سنگینی کند، سایه بر منطق و واقع‌بینی او می‌اندازد. این مسئله برای تمام تیپ‌های شخصیتی صدق می‌کند.
به طور کلی، Triss با تیپ شخصیتی قهرمان یا ENFJ، فردی دلسوز، مهربان و عاطفی است که نمی‌تواند چشمان خود را به روی مشکلات و زجر دیگران ببندد. او شخصیتی جذاب و کاریزماتیک دارد و مردم حتی حاضر هستند جان خود را به او بسپارند. از طرف دیگر، معمولا احساس آن‌ها روی منطقشان سایه می‌اندازد و قضاوت آن‌ها در شرایط مختلف، کمی از واقعیت به دور بوده و بیش از حد خوش‌بینانه است. همچنین همان‌طور که گفتم، دلسوزی و شفقت بیش از حد آن‌ها، می‌تواند نتیجه منفی به همراه داشته باشد و یا او را دچار مشکل عاطفی کند (هنگامی که از کمک به دیگران عاجز می‌شود) و یا برخی افراد از این ویژگی او سواستفاده کنند.

زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

Geralt of Rivia
تیپ شخصیتی ماجراجو یا ISFP

برویم سراغ گرگ سپید و مهم‌ترین شخصیت سری ویچر! همانند تریس و سیری، تیپ شخصیتی گرالت در یک کلمه شخصیت و منش او را خلاصه می‌کند؛ ماجراجو! افراد ماجراجو یا ISFP، یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین تیپ‌های شخصیتی را شکل می‌دهند. در وهله‌ی اول باید اشاره کنم که افراد ماجراجو، درونگرا هستند و تعاملات آن‌ها با دنیای بیرونی، از روی نیاز برای آن‌ها خلاصه می‌شود. اگر به ویژگی‌های گرالت و نحوه صحبت و رفتارش نگاهی بیندازیم، به خوبی متوجه این ویژگی می‌شویم. با وجود مشغله فراوان و اتفاقات مختلف و فعل و انفعالات گوناگون، در نهایت گرالت یک زندگی آرام کنار Yennefer یا تریس را ترجیح می‌دهد؛ چیزی که در پایان‌های خوب نسخه‌ی سوم شاهد آن بودیم. در واقع فارغ از هیولاکشی‌ها و مزدور بودن، گرالت در نهایت از خلوت خودش و زندگی آرام و راحتش لذت می‌برد.

البته اشتباه برداشت نکنید، حتی درون‌گرا‌ها نیز می‌توانند به خوبی با دیگران تعامل کرده و از آن لذت ببرند و فراموش نکنید که گرالت در طول سه نسخه‌ی سری، دوست‌ها و هم‌پیمانان زیادی را برای خود دست و پا کرده. جالب است بدانید بین افراد قهرمان، این موضوع شایع است که به ورزش‌های خطرناک، تفریح‌های هیجان‌ انگیز و مواردی که آدرنالین خونشان را بالا می‌برد علاقه دارند و فراموش نکنید که ویچر بودن در دنیای بازی، خود امری پر مخاطره، هیجان‌انگیز و خطرناک به شمار می‌آید! در واقع، افرادی با تیپ شخصیتی ISFP، از طریق مخاطرات و حوادث، خود را به چالش کشیده و از آن لذت می‌برند. شاید دلیل اینکه گرالت بیشتر از بقیه ویچر‌ها قراردادهای سخت و خطرناک را قبول می‌کند همین باشد. چند درصد از ویچر‌ها حاضر هستند که به شکار یک Higher Vampire بروند؟ از طرف دیگر، افراد ماجراجو دمدمی مزاج هستند و به اصطلاح ممکن است هر روز، یک حالت یا مود مختلف داشته باشند. یک روز بخندند و شوخی کنند و روز دیگر اگر با آن‌ها شوخی کنید، با مشت آهنین از شما پذیرایی کنند!

این تناقض و تغییر مداوم شخصیتی، هم از یک طرف شخصیت‌های ISFP را جذاب و غیرقابل پیش‌بینی کرده است و هم از طرف دیگر، آن‌ها را به بمب‌های ساعتی تبدیل می‌کند! البته گرالت در نسخه‌ی سوم، شخصیت آرام‌تری دارد و از آن جایی که مخاطبان کنترل تصمیم‌های او‌ را به عهده دارند، به نوعی این مسئله با ساختار نقش‌آفرینی بازی نیز همخوانی پیدا کرده است چرا که افراد ماجراجو، هر مسیری را می‌توانند طی کنند و هر کاری می توانند انجام دهند. یکی از مشکلاتی که افراد ماجراجو مثل گرالت با آن مواجه هستند، عدم توانایی برنامه‌ریزی برای آینده است. در واقع این افراد به نوعی زندگی‌ای پریشان دارند و تناقض‌های شخصیتی آن‌ها (مثل درونگرا بودن و دنبال خطر رفتن)، باعث شده آن‌ها ثبات مناسبی از لحاظ زندگی نداشته باشند. چیزی که گرالت را به خوبی توصیف می‌کند؛ از زندگی عاشقانه‌اش گرفته تا برنامه برای آینده‌اش. در کل شرایط گرالت بسیار مبهم است و آرامش و ثبات در زندگی او جایی ندارد و تنها پس از انتخاب‌های درست گرالت (یا بهتر است بگوییم پلیر) در نسخه‌ی سوم است که گرالت به نوعی به رستگاری نهایی می‌رسد و به آرامشی که سال‌ها برای آن تلاش می‌کرده، دست یافته است.

the witcher

البته افراد ماجراجو، اهل غر زدن و ایراد گرفتن نیستند و به خوبی با هر شرایطی سازگار می‌شوند. اگر به گفت‌وگوی Geralt با Lambert در مورد ویچر شدن دقت کنید، متوجه می‌شوید که گرالت شکوه و شکایتی از این قضیه ندارد و به نوعی اتفاقات پیش آمده را می‌پذیرد و مقاومت نمی‌کند. غیرقابل پیش‌بینی بودن را کنار بگذاریم، مشکل دیگر این افراد این است که رک هستند و معمولا به راحتی نظر خود را بیان می‌کنند. این افراد استاد طعنه، کنایه و دو پهلو حرف زدن هستند و در زخم زبان زدن حرفه‌ای هستند. چیزی که در میان دیالوگ‌های انتخابی گرالت، خصوصا در مواجهه با بعضی شخصیت‌ها مثل Yennefer و Kiera، مشهود است. همچنین افراد ماجراجو، بسیار خودکفا و مستقل هستند و گلیم خود را از آب بیرون می‌کشند.

خودکفا بودن شاید دلیل علاقه خاص Yennefer به گرالت را تا حد زیادی توجیه کند؛ زیرا افرادی مثل Yennefer، که منطقی، باهوش، مغرور و مستقل هستند، دنبال افرادی می‌گردند که ویژگی مشابه داشته باشند و اصطلاحا به درد نخور و دست و پا چلفتی نباشند. در پایان باید بگویم افرادی مثل گرالت با تیپ شخصیتی ماجراجو، پر هستند از تناقض‌های کوچک و بزرگ. درونگرا هستند، اما شخصیتی کاریزماتیک دارند و به خوبی با افراد مختلف ارتباط برقرار می‌کنند. به دنبال آرامش و راحتی‌اند، در عین حال، سخت‌ترین و خطرناک‌ترین کار‌ها را انجام می‌دهند. فکر می‌کنند برنامه مشخصی دارند، اما در حقیقت فوق‌العاده غیرقابل پیش‌بینی هستند. در نهایت، افراد ماجراجو کسانی هستند که تفاوت‌ها را رقم می‌زنند و تمام پیش‌بینی‌هایی که از آن ها وجود دارد را نقش بر آب می‌کنند.

برای قسمت بعدی زیر ذره بین، دوست دارید به کدام فرنچایز محبوب سر بزنیم و شخصیت‌های آن‌ها را تحلیل کنیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Amogus𝓐𝓫𝓫𝓪𝓼امینDota2Alireza.DVM.DMCBobysad58iSiavashDARKSIRENBARLOG HAS NO LIMITSSalvador09red-eyed Banished KnightNathan MillerBehzaadققنوس آسمانAlirezaCameraMan????meysambKieblack77more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌
زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌
زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌
زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌
زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

زیر ذره بین: تحلیل تیپ شخصیتی کاراکتر‌های سری The Witcher ‌