سازندۀ Psychonauts مشغول توسعۀ پروژهای با آنریل انجین ۵ است
استودیوی سازندۀ بازی Psychonauts، دابل فاین (Double Fine)، در حال توسعۀ پروژۀ کاملاً جدیدی با موتور آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) است.
طبق آگهی شغلی جدید تیم توسعهدهندۀ Psychonauts، به نظر میرسد که استودیوی مذکور ساخت بازی جدیدی با آنریل انجین ۵ را آغاز کرده است. این آگهی برای استخدام یک «طراح فنی روش کار» تماموقت برای استودیوی دابل فاین، واقع در سانفرانسیسکو، است.
در این نقش، استخدامیِ جدید چندین مسئولیت را بر عهده خواهد داشت؛ بهعنوان پلی بین تیمهای هنری و مهندسی عمل خواهد کرد، توسعۀ برنامههای پیشروی را هدایت خواهد کرد، و با استفاده از ابزار در دسترس به حمایت از تیم خواهد پرداخت. در بین مسئولیتهای ذکرشده، گفته شده است که آنها بهدنبال یافتن راههایی برای استفاده از ابزار فعلی و ویژگیهای آنریل انجین ۵ هستند، که به معنای توسعۀ این پروژه با موتور بازیسازی مذکور است.
آخرین عنوان توسعهیافته توسط استودیوی Double Fine، بازی Psychonauts 2 است که ایکس باکس نشر آن را بر عهده داشت. این بازی در مراسم The Game Awards 2015 معرفی و در تاریخ ۲۵ اوت ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۴، رایانههای شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شد.
مانند بازی اول این سری، بازیکنان در نقش شخصیت Raz، یک آکروباتباز، قرار گرفتند که برای پیوستن به یک گروه ضربت بینالمللی در حال آموزش بود تا، با استفاده از تواناییهای ذهنی، افرادی که با تواناییهای ذهنی خودشان به اعمال خبیثانه روی آورده بودند را متوقف کند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تیم شیفر از آندرریتدترین افراد صنعت گیم هست بدون شک
به نظرتون انحصاریه میشه یا مولتی پلتفرم؟
اره استودیو ماکروسافت یه بازی انحصاری رو مولتی پلتفرم بسازه
سازنده این بازی دست مایکرو هستش
رو چند پروژه انحصاری کار می کنن
سوال نداره ک
واضحه انحصاریه دیگ
فرست پارتیه مایکروسافته
کمکم بیشتر سازنده ها دارن به سمت آنریل انجین کوچ میکنن
قطعا بازی فوقالعاده ای از آب خواهد در اومد سایکوناتز هم شاهکار عالی بود که همه چی تموم بود از داستان بگیر تا لول دیزاین و گیمپلی بازی متاش هم ۸۹ و نامزد گوتی هم شده بود
واقعا مایکروسافت استودیوهای خیلی خوبی خرید سال ۲۰۱۸
ابسدین، دابل فاین، اینیگزایل و بقیه
الان دیگه کی مشغول توسعۀ پروژهای با آنریل انجین ۵ نیست؟
راکستار🗿
بنظرم این استودیو ، یکی اندرریتدترین استودیوهاس ، اگ اندرریتدترین نباشه
تیم شیفر تا الان ک ب حقش نرسیده ، ازین ب بعد امیدوارم بترکونن
بسی بس جالب
خوبه دیگه سرنوشت این انحصاری هم مشخص شد
اکثر استودیوهای مایکروسافت دارن از آنریل انجین ۵ استفاده میکنن.در مورد دبل فاین استقبال میکنم چون تنها گیرم با بازیش گرافیکش بود درسته تمش انگار باید اینجوری میبود ولی برا من جالب .دوست دارم نبوغ تیم شفر رو با یه گرافیک بصری بالا ببینم.درمورد بقیه اگه اینجوری همه جانبه از این موتور استفاده کنن تم همه بازیا یجور میشه.