جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا
جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا
جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا
جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا

جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023

msifarsi
۱۳:۰۷ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا

کسب جوایز و نشان‌های نوآوری CES 2023 Innovation Awards توسط هر محصولی نشان گر نوآوری بی بدیل آنها است. محصولات MSI هر ساله جوایز نوآوری CES را درو می‌کنند که مهر تأییدی بر متفاوت بودن آنها است. این نشان‌ها به خوبی بیانگر نوآوری و کیفیت بالای محصولات MSI هستند که هر ساله مسیر این صنعت را تعیین می‌کنند.

در حقیقت نوآوری یکی از کلیدی‌ترین ویژگی محصولات MSI و از دلایل محبوبیت بالای آنها است. محصولات MSI افزون بر طراحی خلاقانه، دارای قابلیت‌ها، امکانات و ویژگی‌های کاملاً بی بدیل و نوآورانه هستند.

کار‌ت‌های گرافیک سری MSI RTX 40​

MSI RTX 40

کار‌ت‌‌‌های گرافیک سری MSI GeForce RTX 40 نه تنها از ریزمعماری بسیار بهینه و مُدرن Ada Lovelace با آخرین پیشرفت‌های گرافیکی روز دنیا بهره می‌برند، بلکه دارای طراحی بُرد PCB بسیار پرقدرت و کولر پیشرفته هستند تا بالاترین کارایی و برترین کیفیت ممکن را در اختیار گیمرها بگذارند. یکی از کارت‌های جدید GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G است که در دسته Gaming موفق به کسب نشان شده است.

کارت‌‌های گرافیک سری SUPRIM LIQUID به خنک کننده مایع یکپارچه، فن TORX 5.0 و رادیاتور بسیار کارآمد میلی متری مجهز هستند تا عملکرد بالاتری را به واسطه دمای پایین‌تر اجزای کارت ارائه کنند.

سالیدهای فوق سریع MSI SPATIUM M570 PCIe 5.0 NVMe M.2 HS​

MSI SPATIUM M570

سالیدهای(SSD) سری SPATIUM M570 PCIe 5.0 NVMe M.2 HS با بهره گیری از فناور‌ی PCIe Gen 5 و حرارت گیر بسیار کارآمد طراحی شده توسط MSI با رنگ برنزی خود، سرعت خواندن و نوشتن سرسام آور تا گیگابایت در ثانیه را ارائه می‌کنند.
این سالیدها(SSD) زیبا و پرسرعت در ظرفیت‌های ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و ۴ ترابایت عرضه می‌شوند که انتخابی ایده آل برای کاربران حرفه‌ای، تولید کنندگان محتوا و گیمرها هستند.

کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK71 SONIC با سویچ‌های آبی

MSI VIGOR GK71 SONIC BLUE

MSI VIGOR GK71 SONIC یک کبیورد گیمینگ میان رده است که راحتی، استفاده آسان و زیبایی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. در ساخت این کیبورد از سویچ‌های مکانیکی انحصاری MSI SONIC BLUE استفاده شده است که برای فشرده شدن تنها به ۴۵ گرم وزن نیاز دارند.

مزیت منحصر به فرد سویچ‌های MSI SONIC BLUE بازخورد صوتی قابل شنیدن توسط گیمرها است تا بتوانند با یک حرکت ملایم، عملکردی سریع در نبردها داشته باشند.

کیبورد نوآورانه MSI VIGOR GK71 SONIC در بخش لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتر موفق به کسب نشان شد.

ماوس وایرلس سبک وزن گیمینگ MSI CLUTCH GM51

MSI CLUTCH GM51

ماوس گیمینگ وایرلس MSI CLUTCH GM51 LIGHTWEIGHT با داشتن وزن تنها ۸۵ گرم، یک انتخاب بی بدیل برای گیمرهای سبک FP‌S است. این ماوس از طراحی کاملاً آرگونومیک با حسگر حرفه‌ای با دقت تا ۲۶۰۰۰dpi بهره می‌برد که توانایی‌ها و سرعت عمل هر گیمرهایی را افزایش می‌دهد. گیمرها می‌توانند با یک حرکت دقیق و ریز، نبردها را یکی پس از دیگری پیروز شوند.

روترهای گیمینگ سری MSI RadiX

روترهای گیمینگ MSI

روترهای گیمینگ سری MSI RadiX دارای قابلیت بهبود ترافیک شبکه به کمک هوش مصنوعی هستند و می‌توانند تا ۹۰ درصد از پینگ بکاهند تا گیمرها از پایین‌ترین تأخیر ممکن برخوردار شوند. یکی از این مسیریاب‌های گیمینگ مدل RadiX BE22000 Turbo با فناو‌ری Wi-Fi 7 و آنتن‌های هوشمند است که با تشخیص موقعیت دستگاه مورد استفاده شما، بهترین سیگنال دهی و بالاترین سرعت را برای آن فراهم می‌کند.

در روترهای بسیار پرسرعت RadiX AXE6600 and AX6600 از راهکار ویژه برای دفع گرما استفاده شده است تا در سخت‌ترین شرایط هم به خوبی با بالاترین عملکرد کار کنند.

مانیتورهای گیمینگ خمیده MSI MEG 342C QD-OLED و ۴۹۱C QD-OLED

مانیتورهای گیمینگ MSI

جدیدترین مانیتورهای سری MSI QD به نسل جدید فنا‌وری پنل های OLED تجهیز شده‌اند تا گیمرها از دلچسب ترین تجربه بصری ممکن برخوردار شوند. مانیتورهای MSI QD-OLED افزون بر ارئه بال‌ترین کیفیت تصویر و رنگ‌های غنی، برترین تجربه گیمینگ را با تأخیر تنها ۰.۱ میلی ثانیه برای گیمرها فراهم می‌کنند. مانیتو‌ر MEG 342C QD-OLED در دسته تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر و ۴۹۱C QD-OLED در دو دسته گیمینگ و تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر موفق به کسب نشان شده‌اند.

مادربر‌د پرچمدار تمام حرفه ای MSI MEG Z790 GODLIKE

MSI MEG Z790 GODLIKE

ماد‌ربرد MEG Z790 GODLIKE یکبار دیگر تعریف ما از ماد‌ربرد حرفه‌ای را به سطح تازه‌ای رسانده است و از طراحی پیشرفته برای اورکلاکینگ، گیمینگ و کارهای سنگین بهره می‌برد. این ماد‌ربرد در بخش گیمینگ نشان دریافت کرده است.

پاور MSI MEG Ai1300P PCIE5

پاور MSI MEG Ai1300P PCIE5

پاور MEG Ai1300P PCIE5 دارای گواهی راندمان انرژی ۸۰PLUS platinum، طراحی منطبق بر ATX 3.0 و سازگار با PCIe 5.0 است. این پاور قادر است به طور ایمن در زمان افزایش لحظه‌ای مصرف تا دو برابر توان خود و در زمان افزایش مصرف کارت گر‌افیک تا سه برابر محدودیت‌های استاندارد، مصرف را تأمین کند. پاور MEG Ai1300P PCIE5 از رابط نرم افزاری هم بهره می‌برد. این پاور در بخش تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر نشان دریافت کرده است.

کامپیوتر تک بُرد MSI MS-98M3

کامپیوتر تک برد MSI

MS-98M3 یک کامپیوتر تک بُرد ۳.۵ اینچی است که از پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel IOTG Core با اسم رمز Tiger Lake-UP3 بهره می‌برد. این پردازنده‌ها در عین کم مصرف بودن، قدرت پردازشی بالایی ارائه می‌کنند. MS-98M3 یک انتخاب عالی برای طراحی و ساخت ربات است که در ربات ضد عفونی کننده AMR-AI-PJ-UVGI یافت می‌شود.

msifarsiتی‌تاپ طلاییrooh-e-zendeh

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا
جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا
جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا
جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا
جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جوایز نوآوری MSI از نمایشگاه CES 2023 - گیمفا