داستان Death Stranding 2 نقش مهمی برای Fragile خواهد داشت
هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق و کارگردان Death Stranding، گفته که شخصیت Fragile قرار است نقش مهمی در داستان بازی Death Stranding 2 داشته باشد.
در قسمت جدید پادکست Brain Structure، هیدئو کوجیما در مورد شخصیت Fragile و نقش او در داستان بازی Death Stranding 2 صحبت کرد. شخصیت Fragile جزو شخصیتهای اصلی بازی اول بود و نقش او را لئا سیدو (Lea Seydoux) بازی کرده بود.
کوجیما چندان در مورد شخصیت او وارد جزئیات نشد، اما تایید کرد که Fragile نقش مهمی در داستان بازی Death Stranding 2 خواهد داشت. کوجیما همچنین در مورد نقش ال فانینگ (Elle Fanning) و شیولی کاتسونا (Shioli Kutsuna) در این بازی صحبت کرد. البته هنوز شاهد حضور این دو بازیگر در تریلرهای بازی نبودهایم. کوجیما گفت:
ال و شیولی در تریلر حضور ندارند، اما فکر کنم در آیندهی نزدیک بتوانیم از نقش آنها رونمایی کنیم. اما با تیزرهای “Who Am I” تا کنون سه بازیگر مونث را معرفی کردهام. در حال حاضر نمیتوانم چندان در این مورد صحبت کنم، اما این سه زن نقش مهمی در داستان خواهند داشت.
خیلی نمیتوانم وارد جزئیات شوم، اما Fragile نقش مهمی خواهند داشت. در مورد ال و شیولی هم میگویم که طرفداران بهتر است منتظر نقشآفرینی آنها باشند. آنها قطعا از کارهای شگفتانگیزی که کردهایم شوکه خواهند شد! در حال حاضر نمیتوانم چیزی را برملا کنم، اما در آینده این کار را خواهم کرد. تا کنون کسی چیزی مثل این را ندیده است.
بازی Death Stranding 2 در جریان رویداد The Game Awards سال ۲۰۲۲ با انتشار تریلری سینماتیک معرفی شد. در این تریلر مشخص شد که نورمن ریداس (Norman Reedus) و لئا سیدو برای ایفای نقش دوباره به این فرنچایز باز خواهند گشت.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
دث استرندینگ پتانسیل زیادی داشت و تنها ایراد بزرگی که داشت پیاده روی بیش از حد بود وگرنه باس فایت ها و داستان و موسیقی و محیط و … کاملا عالی بود.
در این مسیری که پیاده میرفتیم باید جزئیات و محتوا های خاصی رو به بازی اضافه میکردن تا خسته نشیم. از جمله موسیقی و انمی های مختلف و چالش های جدید، یا حتی شهر های کوچیک و … که آدم بتونه سرگرم بشه.
.
اگر پیاده روی نسخه ی دوم مثل نسخه ی اول باشه، اگر ۲۰۳۰ هم منتشر بشه، برای من مورد انتظار نیست.
اینکه فقط پیاده در یک محیط خالی بری و این روند چندین بار هم تکرار بشه خیلی مسخرس
چرا این نظر انقد دیس خورده ؟
بنظرم کاملا حق بود و بدون طرفداری از جانب خاصی.
از یه طرفی درست میگی چون چپتر اول و دوم بیش از حد کش داده شده بودن از نظرم و همونا هم بازی رو کند کرده بودن بقیه روند بازی از چپتر ۳ به بعد عالی بود
اما از یه طرف دیگه بقیه مواردی که گفتید
در مورد موسیقی نظر شما رو نمیدونم ولی حس میکنم موسیقی های نسخه اول کاملا تعدادشون کافی بود هر دفعه هم موسیقی جدید پلی میشد اصلا تکراری نمیومد
در مورد انمی ها مختلف مگه میول ها و BB ها چالش کافی نداشتن من اینو متوجه نمیشم؟
در مورد شهرها خوب انسان ها همه رفته بودن تو شهر های زیرزمینی زندگی میکردن و همه شهر های قدیمی هم نابود یا خرابه شده بودن نمیشد شهر گذاشت خوب منطق بازی زیرسوال میرفت
در دنیای آخرالزمانی که تعداد زیادی انسان به خاطر موجودات نامرئی کشته شدن سرگرمی بزاره برای راه رفتن شخصیت اصلی؟
شهر های کوچک هم امکان پذیر نیست چون هدف بازی نشون دادن اینه که مردم از هم جدا شدن و تمدن ها از هم پاشیده و شما باید با وصل کردن این تکه ها دوباره شهر هارو بسازید
میول ها،بی تی ها،شرایط آب و هوایی و چالش های رفت و آمد مثل کوه و رودخونه چیزهایی بود که گذاشتن که حوصلت سر نره
بعضیا توقع بازی RPG و اوپن ورلد اکشن از این بازی دارن در حالیکه این بازی هدفش اصلا فرق میکرد البته که تو گیمپلی بی نقص نیست ولی خب سلیقه ایه
من فقط دو تا بازی رو همون اوایلش ول کردم و ادامه ندادم
یکیش همین دث استرندینگ بود
یکیش واچ داگز لژیون
ولی امیدوارم که تو نسخه های جدید جبران کنن
خیلی ها متاسفانه بخاطر اون پیاده روی طولانی دوتا چپتر اول بازی ول کردن بازی رو مثل شما و بقیه بازی رو متاسفانه نرفتن کاش کوجیما اون دو چپتر اول رو یکم کوتاهتر میساخت تا امثال شما هم حداقل بتونن از بازی لذت ببرن چون حیفه بخاطر دو تا چپتر لذت و هیجان بقیه بازی رو از دست بدی….
من راستش الان ep3 بازی هستم، یکممممم داشت حوصلم سر میرفت ولی الان رسیدم به یه جای حساس و خفنی که بگم اسپویله، حتما داستانشو به زبان فارسی (که موجود هم هست) در کنار تجربه بازی تا جایی که هردفعه پیش میرین بخونین چون واقعا اگر زبانتون مثل من در سطح تقریبا متوسطی باشه بازم همه چی رو متوجه نمیشین
حیف نیست به خاطر چپتر ۳ ، دو چپتر راه بروی ؟
ارزش این رو نداره که دو تا چپتر رو بخاطر ۱۰ تای دیگه یه خورده صبر و بردباری بیشتر بخرج بدی ؟
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی نه عجله ای
واچ داگز لژیون ؟ اونو واقعا دوست دارم ، البته فقط برای ی بار بازی خوب بود
سیب زمینی هم نقش مهمی در شتفیلد خواهد داشت
سلطان توی بی ربط ترین خبر های ممکن چه سینمایی چه گیمینگ میای یه سیب زمینی میگی میری حداقل مثل هالک ایرونی یه ترول گر وقعا طنز باش که همه کنسول ها رو ترول میکنه :/ انقدر تکراری بی نمک نباش
همین استارفیلد اگه حالا طبق شایعات انحصاری زمانی سونی میشد همین تو و امثال تو میومدید گادهاوارد گادهاوارد میکردید
من سونی فنم خودم اینو دارم بهت میگم، نمیدونم فاز یا هدفت چیه اما اینکه داری ایکس باکس رو میکوبی مثلا امثال من دلمون از دست یه مشت کوته فکر که خودشونو ایکس باکس فن میدونن خنک شه نمیشه، چون ایکس باکس فن یا سونی فن به این حرفا نیس، با این نام اکانتت و این نوع کامنتا فکر خوبی راجع بهت نمیشه
اونا مهم نیستن، تو هم مثل اونا کنی خودتو فرقی با اونا نداری، وقتتو هدر نکن الکی
حتمالا مثل MGS 2 بشه که تو تریلر ها سالید اسنیک رو نشون میدادن ولی شخصیت بازی بیشتر Raiden بود
البته به نظرم سم همچنان کرکتر بازی هست ولی فرجایل هم قابل بازیه