پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا

پادشاهی حیوانات Animal Kingdom

پست گیمفا
۱۷:۵۵ ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا

اگر می خواهید مجذوب یک خانواده جنایتکار طبقه کارگر پر از افراد زیبا و کارهای ناجور شوید، سریالAnimal Kingdom پیشنهادی ناکامل، اما سرگرم کننده ای است که در زندگی خود به آن نیاز دارید.

معرفی سریال انیمال کینگدام

سریال پادشاهی حیوانات (حیوانی) یا Animal Kingdom یک مجموعه تلویزیونی درام-خانوادگی آمریکایی است که توسط جاناتان لیسکو (Jonathan Lisco) ساخته شده است. این سریال بر اساس یک فیلم استرالیایی به همین نام در سال ۲۰۱۰ با الهام از خانواده جنایتکار پتینگیل ساخته شده توسط دیوید میشو (David Michod)، تهیه کننده اجرایی سریال، در کنار لیز واتس (Liz Watts)، که همچنین تهیه کننده فیلم است، ساخته شده.

سریال انیمال کینگدام در  25 خرداد ۱۳۹۵ از شبکه TNT آمریکا پخش شد و فصل اول آن شامل ۱۰ قسمت بود. با شروع فصل دوم، فصول بعدی شامل ۱۳ قسمت شد. فصل دوم در ۹ خرداد ۹۶ پخش شد. فصل سوم در ۸ خرداد ۹۷؛ فصل چهارم در تاریخ ۷ خرداد ۹۸؛ فصل پنجم در ۲۰ تیر ۱۴۰۰ و فصل ششم و آخر آن در اواخر خرداد ۱۴۰۱ پخش شد. این سریال در ششم شهریور ۱۴۰۱ پس از شش فصل در طی مجموعاً ۷۵ قسمت به پایان رسید.

پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا

پیش در آمدی بر داستان پادشاهی حیوانات

جوانی در مسیر جنایات خانوادگی کودی‌ ها

داستان سریال درباره جاشوا “جی” کودی (Joshua “J” Cody) ۱۷ ساله است که پس از مرگ مادرش بر اثر اوردوز، نزد اقوام خود، کودی ها، که یک تشکیلات خانوادگی جنایتکار را در اوشن ساید کالیفرنیا اداره می کنند، نقل مکان می کند؛ تشکیلاتی که توسط مادرسالار به اسم جنین “اسمورف” کودی اداره می شود.

کودی ها در فعالیت های مجرمانه متعددی شرکت می کنند و برای به دست آوردن پول دست به سرقت های مختلفی می زنند. این کارها توسط عموهای جی انجام می شود: بری “باز” بلک ول، پسر خوانده اسمورف است مدیریت تشکیلات را بر عهده دارد، اندرو “پوپ” کودی، فرزند ارشد و خطرناک ترین پسر اسمورف، کریگ کودی، پسر وسط سخت و نترس و درن کودی، کوچکترین پسر که آشفته و مشکوک است. همکاران خانواده کودی عبارتند از کاترین بلن، دوست دختر باز و مادر دخترشان لنا، نیکی بلمونت – دوست دختر دبیرستانی جی – و لوسی، معشوقه باز از مکزیک، و میا بنیتز، یکی از اعضای جوان باند.

پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا

بازیگران سریال Animal Kingdom

شبکهTNT در ماه می ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی برای سریال پادشاهی حیوانات را استارت زد. الن بارکین (Ellen Barkin) و اسکات اسپیدمن (Scott Speedman) اولین بازیگرانی بودند که در جولای ۲۰۱۵ به ترتیب به عنوان مادرسالار اسمورف و پسر خوانده اش باز انتخاب شدند. در ماه آگوست، فین کول (Finn Cole) و جیک ویری (Jake Weary) به عنوان جی و درن اضافه شدند، و شاون هاتوسی (Shawn Hatosy) و بن رابسون (Ben Robson) بلافاصله به عنوان برادران کودیِ باقی مانده، پوپ و کریگ، انتخاب شدند. دنیلا آلونسو (Daniella Alonso) بعداً به عنوان همسر باز (کاترین) و مالی گوردون (Molly Gordon) به عنوان دوست دختر جی، نیکی، اعلام شد.

در ۱۶ مارس ۲۰۲۰، تولید فصل پنجم به دلیل همه گیری جهانی کووید-۱۹ “تا اطلاع ثانوی” به حالت تعلیق درآمد.

پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا

نقدی بر سریال پادشاهی حیوانات و بازی ماهرانه Ellen Barkin

سریال Animal Kingdom برگرفته از فیلم برتر استرالیایی سال ۲۰۱۰ که نامزدی اسکار را برای جکی ویور به ارمغان آورد، از نظر داستانی کم کاری کرده که همین موضوع به ویژه در سه قسمت اول آن را هیجان انگیز کرده است. اما ایفای نقش الن بارکین باورنکردنی و بی‌نهایت زیباست. اسمورفی که ویور (Jacki Weaver) در سینمایی بازی می‌کرد، صلابت و خشونت را پشت مراقبت های مادرانه پنهان می کرد. اما بارکین در این نقش، اشتهای غارتگرانه را با تمایلات جنسی تهدیدآمیز ادغام می کند. نگاه حیران او، هنگامی که او رفتار نادرست فرزندانش را مشاهده می کند، به شدت شگفت‌انگیز است. جای تعجب نیست که او آنها را به یک زندگی جنایی سوق داده؛ البته، او فقط پول نمی‌خواهد، او از رفتار بد انرژی می‌گیرد.

دانلود سریال جنایی

اسمورف همیشه کنترل کامل پسرانش را در اختیار دارد، اما خودش یک دیوانه دمدمی مزاج است. جای تعجب نیست که هیچ پدری در خانواده وجود ندارد. بارکین شما را متقاعد می کند که اسمورف نیروی اراده ای محض برای تولید بچه از مغز استخوان خود را بدون هیچ پدری دارد. در صحنه های ابتدایی یک نوه بی گناه (فین کول) که به تازگی پس از ۱۱ سال بدون کوچکترین تماسی به نزد او نقل مکان کرده، با سردرگمی او را تماشا می کند. او (و ما) قبلاً کسی مانند اسمورف را ندیده بودیم. او داستانی ترسناک از فداکاری مادرانه را در حاشیه یک داستان جنایی مرسوم روایت می کند.

پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا

کلیشه در این صنعت به حدی زیاد است که ساخت سریال پادشاهی حیوانات را به راحت‌ترین روش میسر کند. اما ابداعِ دوباره ی نقش اسمورف توسط الن بارکین، یافتن تحریکات جدید در نقش مادرسالار جنایتکار که از ابتدا به طرز تحریک آمیزی نوشته شده بود، حس خوشایندی دارد. بارکین، که اخیراً در کمدی نه چندان خوب NBC، The New Normal بسیار خوب ظاهر شده، یک بازیگر کمتر استفاده شده است. سرسختی ذاتی او باعث می‌شود که او با نمایش های با پرستیژتر سازگاری بیشتری داشته باشد.

به عنوان فردی بی اعتماد به نگرش ضدقهرمانی در انیمه، فیلم‌ و سریال که در آن‌ها افراد بی‌خاصیتی را جذاب نشان می‌دهند… این سریال را قانع‌کننده‌تر و جذاب‌تر از نمایش های مشابه می دانم و باور دارم در حالی که درام‌های جنایی و خانواده‌ای سخت و ناکارآمد پیش می‌روند، سریال پادشاهی حیوانات با وعده‌های تاریک غرش می‌کند.

علاقمندان به دانلود سریال Animal Kingdom می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه نمایند.

Butcher of blaviken7

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MR_William گفت:

    بعد اخر فصل چهار دیگه سریال قبل نشد ولی بازم خوب بود ، پایان بندی هم بدک نبود ، در کل سریال خوبیه دزدی هاشون جالبه رابطه خانوادگی شون هم عجیب و بعضی وقتا بامزه است ، بعضی وقتا نویسنده پلات هایی رو باز میکنه که وقتی تموم میشه میگی هدف ش چی بوده اصن این ایراد های ریزش و نادیده بگیرین سریال جذابیه شاون هاتوسی و الن بارکین از نقاط جذاب سریال از نظر بازیگری هستن نقششون و عالی بازی میکنن ، کارکتر اصلی جاش البته زیادی چنگی به دل نمیزنه بازیگری قویه ولی خود کارکتر اصلی چون سرد هست و شخصیت پردازی چندانی نداره یکم دل و میزنه در کل سریال خوبیه

    Butcher of blaviken7
پادشاهی حیوانات Animal Kingdom - گیمفا