بازی Final Fantasy 16 دارای قابلیت شروع مجدد و درجۀ سختی جدیدی است
به گفتهی کارگردان Final Fantasy 16 در یک مصاحبه، این عنوان دارای قابلیت شروع مجدد (+New Game) است و از درجهی سختی جدیدی بهره میبرد.
تا کنون، جزئیات چندانی از تنظیمات درجهی سختی بازی منتشر نشده بود، اما کارگردان هیروشی تاکای (Hiroshi Takai) در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت ۴Gamer اعلام نمود که درجههای مختلف سختی این عنوان شامل حالت داستانی، حالت اکشن و حالتی جدید برای بازیبازان حرفهای میشود. علاوه بر آن، بازی از قابلیت شروع مجدد (+New Game) پشتیبانی میکند که بازیکنان میتوانند با تمامی داراییها، مهارتها و ارتقاهای پیشین خود به تجربهاش بپردازند و با دشمنانی سختجانتر رو به رو شوند.
کاربری با نام Genki_JPN در توییتر ترجمهای از مصاحبهی مذکور منتشر کرده است که بنا بر آن، حالت داستانی اجازه میدهد بازیکنان بر روایت بازی تمرکز کنند و نگران نبردها و احتمال شکست نباشند. حالت اکشن نیز چندان دشوار نخواهد بود، اما بازیکنان را کمی به چالش میکشد تا مبارزاتی لذتبخشتر را شاهد باشیم.
شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) پیشتر وجود سازوکار پشتیبانی را در Final Fantasy 16 تأیید کرده بود که بر میزان دشواری بازی تأثیر میگذارد و تجربهی این عنوان را برای افرادی که تجربهی چندانی در بازیهای اکشن ندارند، تسهیل میکند.
بازی Final Fantasy 16 در تاریخی نامشخص از تابستان ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- آمار فروش و دانلود عناوین فرست پارتی پلی استیشن فاش شد
- کارگردان Stellar Blade: از شدت فقر نمیتوانستم هیچ کنسولی بخرم
نظرات
ولی خدایی من منتظر ادامه فاینال فانتزی۷ ریمیکم برا اون خیلی بیشتر هایپم تا این😌😌