رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

انیمه Jujutsu Kaisen مملو از شخصیت‌های جذابی می‌باشد که هر کدام از آن‌ها توانایی‌های مختلفی را برخوردار بوده و به اشکال گوناگون قدرت‌های خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

انیمه Jujutsu Kaisen یا “جوجوتسو کایسن” نام مانگایی ژاپنی می‌باشد که توسط گِگه آکوتامی (Gege Akutami) در سال ۲۰۱۸ نگارش شده و به صورت هفتگی از هفته نامه شونن جامپ شوئیشا در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. مانگایی که در ژانر اکشن، ماجراجویی و فراطبیعی بوده و از طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان برخوردار می‌باشد.

به دلیل همین محبوبیت نیز در سال ۲۰۲۰ فصل نخست انیمه اقتباس شده از این مانگا پخش خود را آغاز کرد و بینندگان بسیاری را به خود جذب نمود. انیمه‌ای که حول محور دانش‌آموزی ماجراجو و تنها به نام یوجی ایتادوری می‌باشد که پایش به مبارزه بین نفرین‌ها باز شده و با خوردن یک طلسم بسیار قدرتمند، خود تبدیل به یکی از قدرتمندترین نفرین‌های جهان شده و باید تصمیم بگیرد که در کدام سمت بین نبرد خیر و شر ایستادگی می‌کند.

در این انیمه شاهد حضور شخصیت‌های بسیاری هستیم که هر کدام از آن‌ها قدرت و توانایی‌های مختلفی داشته و صحنه‌های جذابی را رقم زده‌اند. به همین دلیل نیز در این مقاله قصد داریم تا به رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های Jujutsu Kaisen پرداخته و ببینیم که چه شخص یا موجودی در دنیای این انیمه بسیار محبوب و تماشایی از قدرتی خداگونه برخوردار می‌باشد.

توجه داشته باشید که مطالعه این مقاله می‌تواند شخصیت‌ها و وقایعی از این انیمه را برای شما اسپویل نماید.

۱۷-ماکی زنین

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

ماکی زنین یکی از شخصیت‌های بسیار جالب انیمه Jujutsu Kaisen به شمار می‌رود؛ زیرا او بدون هیچگونه قدرتی متولد گشته و به همین دلیل نیز از قبیله خود رانده شد تا در انزوا به زندگی بپردازد.

با این حال او به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن نداشت و به همین دلیل نیز تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و سعی داشته تا به خانواده‌اش ثابت نماید که آن‌ها درباره او و قدرت‌هایش اشتباه می‌کردند. همین مسئله سبب شد تا با به‌ کارگیری تجهیزات آغشته به جادوی نفرین نه تنها به عنوانی یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های این انیمه رودرروی نفرین‌ها قرار بگیرد، بلکه به عنوان یکی از جادوگران بالا رتبه هنرستان جوجوتسوی توکیو شناخته شود که تهدیدات بسیری را خنثی نموده است.

۱۶-نوریتوشی کامو

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

یکی از جادوگرانی که در اواسط انیمه Jujutsu Kaisen حضور پیدا کرد، نوریتوشی کامو نام دارد که از اعضای قبیله‌ای تحت عنوان کامو بوده و فردی سنتی و بسیار سخت‌گیر است که به هیچ عنوان در برابر بی‌قانونی سکوت نمی‌کند.

او این قابلیت را دارد که خون خود را کنترل کرده و از طریق آن دست به اجرای فنونی بسیار کشنده بزند که به راحتی می‌تواند دشمانش را از بین ببرد. شخصیت آرام او باعث شده تا به عنوان مغز متفکر گروه دانش‌آموزان هنرستان جوجوتسوی کیوتو شناخته شود و وفاداری او نسبت به خاندانش مسائل حساسی را رقم بزند. او به واسطه ترکیب خون خود با سلاح‌های دوربرد لحظات هیجان‌انگیزی را در انیمه Jujutsu Kaisen رقم زده که می‌تواند طرفداران را به وجد بیاورد.

۱۵-کوکیچی موتا

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

کوکیچی موتا را می‌توان به عنوان یکی از دردمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه خطاب کرد که با محدودیت‌های فیزیکی بسیاری متولد شده و همین مسئله باعث شده تا وی از باقی انسان‌ها و هم تیمی‌های خود فاصله بگیرد.

با این حال ناتوانی‌های جسمی کوکیچی موتا به هیچ عنوان قدرت جادویی وی را مختل نکرده است. زیرا او این قابلیت را دارد که قدرت خود را به باقی اجسام انتقال داده و از طریق آن‌ها به مبارزه با نفرین‌ها بپردازد. مسئله‌ای که باعث شده تا شاهد به کارگیری موجودی ربات شکل توسط وی باشیم که از قابلیت‌های بسیار مهلکی برخودار می‌باشد. قابلیت‌هایی نظیر شلیک پرتوهای انرژی، تبدیل بازوها به تیغه‌های بسیار برنده و استفاده از یک لوله توپ بسیار هولناک در داخل دهانش که می‌تواند انفجاری مهیب را ایجاد نماید. طرفداران انیمه Jujutsu Kaisen بسیار مشتاقند تا در فصل‌های آینده بیش از پیش با شخصیت پیچیده و منزوی موتا آشنا گردند.

۱۴-پاندا

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

یکی از شخصیت‌های فرعی اما بسیار عجیب و محبوب انیمه Jujutsu Kaisen، پاندا نام دارد. موجودی که شباهت بسیار زیادی به حیوان پاندا داشته اما در واقع نفرینی می‌باشد که جان گرفته و بر علیه دیگر نفرین‌های به مبارزه می‌پردازد.

او که توسط مدیر هنرستان جوجوتسوی توکیو خلق شده است، در عین خلق و خوی صمیمی و گرمی که دارد، اما بسیار خطرناک بوده و می‌تواند خرابی‌های بسیاری به بار بیاورد. جادوگری که از درجه ۲ برخوردار بوده و می‌تواند هسته‌های قدرت خود را در بدنش جابجا کند. همین مسئله نابودی وی را تقریبا غیرممکن کرده و در کنار قدرت بدنی بسیار بالا و هوش سرشاری که برخوردار است، پاندا را تبدیل به یکی از جذاب‌ترن و قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای این انیمه کرده است.

۱۳-توگه اینوماکی

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

دنیای خلق شده توسط انیمه Jujutsu Kaisen از ویژگی‌های منحصر به فردی برخودار می‌باشد. به عنوان مثال برخی از جادوگران این دنیا از قدرت‌ها و ویژگی‌هایی بهره‌مند هستند که تنها مختص به خاندان و قببیله آن‌ها می‌باشد و هیچکس دیگری نمی‌تواند از قدرت‌های آن‌ها استفاده نماید. یکی از چنین افرادی که از قدرت‌هایی بسیار خاص و جذاب بهره برده است، توگه اینوماکی نام دارد.

جادوگری از هنرستان جوجوتسوی توکیو که از جادوی گفتار نفرین شده بهره می‌برد. جادویی بسیار مخرب و خطرناک که با به کار بردن کلمات مختلف فعال شده و می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به نفرین‌ها وارد نماید. توگه اینوماکی به سبب بهره‌گیری از این جادو، نمی‌تواند به مانند باقی انسان‌ها صحبت کند و برای دفاع از اطرافیان و عزیزانش از کلماتی خاص و بسیار جالب بهره می‌گیرد تا منظور خود را به آن‌ها برساند. او جزو یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های این انیمه می‌باشد که در فیلم Jujutsu Kaisen 0 شخصیت‌پردازی او بیش از پیش گسترش یافت و به جذابیت و محبوبیت او افزوده شد.

۱۲-نوبارا کوگیساکی

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

نوبارا کوگیساکی یکی از شخصیت‌هایی بود که از همان قسمت‌های نخست وارد انیمه شد و علی‌رغم این که طرفداران می‌پنداشتند او بسیار مغرور و یک‌دنده است، اما به مرور مشخص شد که او نه تنها بسیار شجاع و نترس می‌باشد، بلکه شخصیتی مهربان و دلسوز دارد که حتی حاضر است تا جانش را برای عزیزانش فدا نماید.

این دانش‌آموز هنرستان جوجوتسوی توکیو علی‌رغم این که در آغاز به عنوان یک جادوگر درجه ۳ شناخته شده بود، اما از تکنیک‌هایی بسیار کشنده و حرفه‌ای برخودار است که سبب شده تا روبروی شخصیت‌ها و موجودات بسیار قدرتمندی نه تنها دوام بیاورد، بلکه حتی می‌تواند بر آن‌ها غلبه نماید. علی‌رغم این که در فواصل نزدیک می‌تواند شکست خورده و آسیب ببیند، اما به سبب پرتاب میخ‌های سمی حریفی است که در فواصل دور می‌تواند به یک کابوس برای حریفان خود بدل گردد. او همچنین با تکنیک عروسک کشنده خود می‌تواند حتی به راحتی از پس نفرین‌های رتبه ویژه نیز برآمده و آن‌ها را قلع و قمع نماید.

۱۱-مگومی فوشیگورو

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

یکی از شخصیت‌هایی که از همان قسمت نخست حضور پیدا کرد و به مبارزه بر علیه نفرین‌های خبیث پرداخت، مگومی فوشیگورو نام دارد. کسی که علی‌رغم برخودار از جادوهای نادر و بسیار قدرتمند، اما از عدم انگیزه و اعتماد به نفس بهره می‌برد که باعث شده تا نتواند از تمام پتانسیل خود استفاده نماید.

علی‌رغم این که استاد مگومی فوشیگورو بارها به او تذکر داده که افکار پوچ و غیرضروری را کنار بگذارد و از تمام پتانسیل قدرت خود بهره بگیرد، اما وی همیشه در مبارزات بسیار خطرناک وارد مسائل حاشیه‌ای شده و نسبت به قدرت‌ها و توانایی‌هایش بسیار بی‌انگیزه می‌باشد. او می‌تواند دامنه جادو خود را گسترش داده و موجوداتی همچون گرگ، فیل، مار و پرنده‌ای شبیه به جغد احضار نماید. او به حدی قدرتمند است که نظر شیطان بزرگ Jujutsu Kaisen یعنی سوکونا را نسبت به خود جلب کرده و باید دید که در فصل‌های بعدی چگونه تکامل پیدا می‌کند.

۱۰-یوجی ایتادوری

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

یوجی ایتادوری جوانی سرخوش، مهربان و شوخ‌طبع است که پس از بلعیدن یکی از انگشتان سوکونا، به عنوان میزبان او برگزیده شد و به شخصیت اصلی مجموعه Jujutsu Kaisen بدل گشت که می‌تواند قدرت‌های این موجود شیطانی افسارگسیخته را مهار نماید.

او که به هیچ عنوان در رویارویی با نفرین‌های خبیث عقب نکشیده و از قلبی شجاع برخودار می‌باشد، به سبب بهره‌گیری از قدرت‌های بی‌شمار سوکونا به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های جهان این انیمه شناخته می‌شود که می‌تواند به تنهایی با نفرین‌های رتبه ویژه به مبارزه بپردازد. با وجود این که یوجی ایتادوری هنوز در دستیابی به تمام پتانسیل قدرت خود ناکام مانده است، اما به مرور تکنیک‌ها و جادوهای بسیاری خطرناکی را یاد گرفته و به عنوان مثال از قابلیتی تحت عنوان فلش سیاه بهره می‌برد که با یک ضربه بسیار سریع و مهلک، صدمات جبران‌ناپذیری به موجودات همچون هانامی وارد نماید. باید دید که رابطه او با سوکونا در ادامه چگونه پیش خواهد رفت و قدرت‌هایی او تا چه اندازه رشد و تکامل پیدا می‌کند.

۹-آئوی تودو

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

یکی از ویژگی‌های کلیشه‌ای که همیشه در دنیای انیمه شاهد بوده‌ایم، حضور شخصیت‌های هیکلی و کله‌گنده‌ای بوده که به هیچ عنوان از هوش کافی برخوردار نیستند و تنها به زور و بازوی خود اکتفا می‌کنند. با این حال انیمه Jujutsu Kaisen میزبان حضور شخصیتی تحت عنوان آئوی تودو است که از هر دو ویژگی هوش و قدرت بدنی به بهترین نحو ممکن بهره می‌برد.

او که دانشجوی هنرستان جوجوتسوی کیوتو می‌باشد، از بدنی پوشیده شده با ماهیچه‌هایی تنومند برخودار بوده و تکنیک‌ها و جادوهای بسیار منحصر به فرد و قدرتمندی را استفاده می‌کند. آئوی تودو همچنین از هوش بسیار بالایی نیز برخودار می‌باشد که باعث شده تا در تک تک ثانیه‌های نبرد ذهنش را به کار گرفته تا نه تنها حرکت بعدی حریف خود را پیش‌بینی نماید، بلکه با دفع حملات آن‌ها، ضرباتی مهیب را نصیبشان کند. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب او، جابجایی با افراد و دیگر اجسام می‌باشد که می‌تواند حریفانش را گیج کرده و صحنه‌هایی بسیار هیجان‌انگیز و اکشن را پدید بیاورد. نکته جالب توجه درباره او در این است که به هیچ عنوان مغرور یا سرکش نبوده و در زمان مورد نیاز، به بهترین نحو ممکن می‌تواند به کمک اطرافیانش شتافته و آن‌ها را نجات دهد.

۸-کنتو نانامی

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

کنتو نانامی که تقریباً در اواسط انیمه Jujutsu Kaisen با ظاهر آراسته و کت شلواری خود به بینندگان معرفی گشت، علی‌رغم شخصیت آرام و فربینده‌اش، به عنوان یکی از قدرتمندترین جادوگرهای جوجوتسو شناخته می‌شود که وظیفه تعلیم یوجی ایتادوری را بر عهده داشته است.

پیش از آن که یوجی ایتادوری با ضربات فلش سیاه خود تمامی جادوگرها را تحت تاثیر قرار بدهد، کنتو نانامی به عنوان رکوردار استفاده از این جادوی مهلک شناخته می‌شد. او با استفاده از ضربات سلاح خود می‌تواند نقطات ضعف بسیاری را روی بدن حریفان خود ترتیب داده و سپس در یک حرکت با فعال کردن آن‌ها، کل بدن حریف خود را متلاشی نماید. او همچنین می‌تواند با استفاده از جادوی نفرین تمامی بدن خود را پوشانده و از آسیب دیدن قسمت‌های مختلف بدنش جلوگیری نماید. شخصیت کت و شلواری و آرام او باعث شده تا به عنوان یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های این انیمه شناخته بشود که با ورودش به صحنه رقم‌زننده جادوها و صحنه‌های اکشن بسیار نابی می‌باشد.

۷-ماهیتو

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

ماهیتو به عنوان موجودی بسیار جوان اما قدرتمند شناخته می‌شود که از نفرت و ترس انسان‌ها خلق شده و به همین دلیل نیز خواستار نابودی بشریت و جایگزینی آن‌ها با ارواح نفرین شده می‌باشد.

او موجودی بسیار حیله‌گر و خطرناک است که در فاضلاب به زندگی مشغول بوده و با بی‌رحمی تمام، انسان‌های بی‌گناه را به نفرین‌های کریه و زشتی تبدیل می‌کند تا در خدمت او به مبارزه علیه جادوگران جوجوتسو بپردازند. ماهیتو از ویژگی‌ و قدرت‌های بسیار زیادی بهره می‌گیرد که باعث شده تا به حریفی خطرناک تبدیل شود. قدرت‌هایی نظیر سرعت زیاد، تغییر شکل، خود درمانی و خود-تجسمی کمال که به راحتی می‌تواند حریفاش را نابود کرده و آن‌ها را به یکی از نفرین‌های خود تبدیل نماید. علی‌رغم این که کنتو نانامی و یوجی ایتادوری در کنار یکدیگر به مبارزه با وی پرداختند، اما در نابودی وی ناکام مانده و نتوانستند تا قدرت‌های بی‌شمار ماهیتو را خنثی نمایند.

۶-جوگو

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

یکی از شخصیت‌های منفور دنیای انیمه Jujutsu Kaisen، جوگو نام دارد. نفرینی قدرتمند و بسیار بی‌رحم که تنها از روی تفریح دست به کشتار تمامی افراد حاضر در یک رستوران زده و زنده زنده آن‌ها را سوزانده است. او به حدی قدرتمند است که می‌تواند تا در برابر حملات گوجو تاب آورده و نمایشی خارق‌العاده از خود بر جای بگذارد.

این نفرین خبیث که از جادوهای آتشین و گداخته بهره می‌برد، می‌تواند در عرض کوتاه‌ترین زمان ممکن، منطقه وسیعی را به آتش کشیده و کشتاری غیرقابل وصف به راه اندازد. جوگو جزو معدود موجودات نفرین شده‌ای می‌باشد که می‌تواند از جادوی خود تجسمی استفاده کرده و حریفاش را در دنیایی محصور شده، به دام بیندازد. با وجود این که او تنها در یک قسمت به مبارزه پرداخته است، اما نبردی تماشایی را با گوجو تجربه کرد که البته تنها قسمت سر وی توانست تا از رویارویی با قدرتمندین جادوگر جهان نجات پیدا کند. باید دید که در فصل‌های بعدی با چه حریفانی مواجه خواهد شد و چه وقایعی را رقم می‌زند.

۵-هانامی

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

یکی از مرموزترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen، نفرینی تحت عنوان هانامی می‌باشد که از بدنی بسیار مقاوم بهره برده و به طیف وسیعی از جادوها و و سلاح‌های مهلک تجهیز است که می‌تواند در صورت کوچکترین غفلت حریفانش، آن‌ها را با خاک یکسان نماید.

هانامی به سبب بهره بردن از جادوی طبیعت، می‌تواند از چشم حریفانش پنهان مانده و به سرعت خود را جابجا نماید. او پس از حمله به هنرستان جوجوتسوی توکیو، به راحتی در برابر دو تا از قدرتمندترین جادوگرها به نام یوجی ایتادوری و آئوی تودو به مبارزه پرداخت و نه تنها حملات آن‌ها را دفع کرد، بلکه ضرباتی بسیار خطرناک و کشنده نیز به آن‌ها وارد کرد. اگرچه که سطح انرژی او بسیار کمتر از ساتورو گوجو می‌باشد، اما می‌تواند جادوهای مهیبی را ایجاد نموده و حتی در برابر تکنیک ترکیب رنگ گوجو نیز مقاومت بالایی از خود نشان داده است. قطعاً ترکیب او با موجوداتی همچون جوگو یا ماهیتو می‌تواند به کابوسی برای اکثر جادوگران تبدیل گردد که نابودی وی را تقریباً غیرممکن می‌سازد.

۴-سوگورو گتو

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

سوگورو گتو شخصیتی است که علی‌رغم حضور جسم تصخیر شده‌اش در فصل نخست Jujutsu Kaisen، اما در فیلم Jujutsu Kaisen 0 حضور پیدا کرد و لحظاتی مهیج را رقم زد. در حقیقت موجودی به نام نوریتوشی کامو جسد وی را به کار گرفته و در فصل نخست این انیمه با ظاهر گتو حضور پیدا کرده است.

سوگورو گتو برخلاف باقی موجودات خبیث دنیای Jujutsu Kaisen، نه یک نفرین بلکه جادوگری است که در هنرستان جوجوتسوی توکیو حضور پیدا کرده است. با این حال او اعتقاد دارد که انسان‌های عادی و فاقد جادو بسیار بی‌ارزش هستند و باید از بین بروند. همین موضوع باعث شد تا او در مقابل باقی جادوگرها قرار گرفته و به تهدیدی بسیار خطرناک تبدیل گردد. گتو یکی از ۴ جادوگر ویژه جهان می‌باشد که نه تنها فنون مبارزه تن به تن را به نحو احسنت اجرا می‌کند، بلکه از هزاران نفرین سیاه برخودار است که می‌تواند ارتشی از آن‌ها را راهی شهرهای مختلف کرده و جنگی تمام عیار را به راه بی‌اندازد. تکنیک‌های به کار گرفته شده توسط او بسیار خطرناک می‌باشد و به همین دلیل نیز هر جادوگری تاب رویارویی با وی را نداشته و به راحتی از پا درخواهد آمد.

۳-یوتا اوکوتسو

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

یوتا اوکوتسو شخصیت اصلی فیلم Jujutsu Kaisen 0 می‌باشد که البته در فصل نخست این انیمه نیز مورد اشاره قرار گرفت و احتمالاً حضوری چشم‌گیر در فصل دوم خواهد داشت. انسانی نفرین شده که متوجه شد یکی از ۴ جادوگر درجه ویژه جهان می‌باشد و می‌تواند رودرروی جادوگری قدرتمند همچون سوگورو گتو قرار بگیرد.

او شخصیتی افسرده و منزوی دارد که نشأت گرفته از دوران کودکی وی می‌باشد. دورانی که عشق زندگی‌اش را از دست داد و سبب بهر‌ه‌گیری از نفرینی مهلک شد. او از قدرت‌های بسیار متنوع و خطرناکی برخودار می‌باشد که نه تنها می‌تواند خود و دیگران را درمان نماید، بلکه می‌تواند انرژی‌های بسیار مهیبی را از خود ساطع نموده و هر چیزی که سر راهش باشد را با خاک یکسان نماید. یوتا اوکوتسو در فیلم Jujutsu Kaisen 0 و با وجود این که تنها کمتر از یک‌سال در هنرستان جوجوتسوی توکیه آموزش دیده، اما به حدی توانا و قدرتمند است که احتمالاً در فصل‌های آینده این مجموعه می‌تواند رقم‌زننده صحنه‌هایی بسیار ناب و هیجان‌انگیز باشد.

۲-ریومن سوکونا

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

قدرتمندترین نفرین تاریخ بشریت، پادشاه تمامی موجودات نفرین شده و تنها شخصیتی که هزار سال پیش نابودی‌اش اتحاد تمامی جادوگران بشریت را به دنبال داشت، ریومن سوکونا نام دارد. شیطانی خبیث که پس از نابودی هر یک از انگشتان دستش به عنوان یک نفرین مجزا مهر و موم گشت تا این که سر و کله یوجی ایتادوری پیدا شد و به عنوان میزبان سوکونا برگزیده شد.

ریومن سوکونا به حدی قدرتمند و غیرقابل توقف است که با کوچکترین حرکت دست خود می‌تواند بدن قویترین حریفانش را از هم بپاشد. موجودی بسیار بی‌رحم، خبیث، صبور، باهوش و خونسرد که از قدرت عظیم خود آگاه بوده و هیچ انسان یا موجود نفرین شده‌ای را جدی نمی‌گیرد. او حتی می‌تواند با در اختیار داشتن تمامی انگشان خود دست به کشتن قدرتمندترین جادوگر عالم هستی به نام ساتورو گوجو نیز بزند. می‌توان با قاطعیت گفت که در هر زمینه‌ای که بتوانید تصورش را داشته باشید، سوکونا توانا بوده و در صورت برخورداری از قدرت کامل خود، می‌تواند جهنم را بر روی زمین برپا کرده و تمامی بشریت را با انقراض مواجه کند. قطعاً رویارویی شکل کامل او با گوجو می‌تواند به یکی از حماسی‌ترین لحظات تاریخ صنعت انیمه بدل گردد.

۱-ساتورو گوجو

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

سرانجام می‌رسیم که قدرتمندترین جادوگری که بشریت تاکنون به خود دیده است. انسانی که در عین مهربانی و شوخ‌طبعی، به عنوان کابوس تک تک نفرین‌ها و موجودات خبیث شناخته شده و آن‌ها از رویارویی با وی تا حد امکان پرهیز می‌کنند. سوگورو گتو که به عنوان دوستی صمیمی وی شناخته شده است، به نحو احسنت ساتورو گوجو را در یک جمله شرح داده است: “تو قدرتمندترینی چون ساتورو گوجو هستی؟ یا ساتورو گوجو هستی چون قدرتمندترین موجود جهانی؟”

همان‌گونه که پیشتر ذکر کرده بودیم، ریومن سوکونا موجودی است که می‌تواند جهنم را بر روی سیاره زمین بر پا کند و تنها انسانی که می‌تواند رودرروی وی قرار گرفته و تهدیدش را خنثی نماید، ساتورو گوجو می‌باشد. گوجو به حدی قدرتمند و غیرقابل شکست است که نه تنها هیچ نفرینی نمی‌تواند آسیبی جسمی بر وی وارد نماید، بلکه با لمس هر چیزی می‌تواند آن را به ذرات خاک تبدیل نموده و از هستی ساقطش نماید. از فنون و مبارزان تن به تن گرفته تا اجرای تکنیک و جادوهای مختلف، او از پس هر چیزی که تصورش را داشته باشید، برمی‌آید. با قاطعیت می‌توان گفت او نه تنها که قدرتمندترین و شکست‌ناپذیرترین شخصیت جهان انیمه Jujutsu Kaisen می‌باشد، بلکه در کل تاریخ صنعت انیمه نیز شاید معدود افرادی بتوانند توان رویارویی با وی را داشته باشند.

قدرت چشمان ساتورو گوجو به حدی مهیب و خطرناک است که او آن‌ها را زیر یک پارچه پنهان کرده و تنها در صورت نیاز چشمانش را باز می‌کند. برای اثبات قدرت او کافی است تا به تماشای مبارزه حماسی او در فیلم Jujutsu Kaisen 0 بپردازید که تنها با یک چشم باز، دشمن قدرتمندش را تا مرز فروپاشی کامل پیش برد. قطعاً تماشای قدرت‌ها و تکنیک‌های او در فصل‌های آینده این انیمه محبوب، یکی از هیجان‌انگیزترین وقایعی خواهد بود که طرفداران انتظارش را می‌کشند.


صنعت انیمه مملو از انواع و اقسام شخصیت‌های قدرتمندی می‌باشد که به طیف وسیعی از قدرت‌ها دسترسی دارند. با این حال انیمه Jujutsu Kaisen تصویری جدید از نبرد نیروهای خیر و شر را به تصویر کشیده و به همین دلیل نیز میزبان حضور شخصیت‌های بسیار جالب و جذابی شده است. شخصیت مورد علاقه شما در این انیمه کدام یک از افراد نام برده شده می‌باشد؟ به نظر شما کدام‌یک از آن‌ها در می‌تواند به عنوان قدرتمندین موجود جهان جلوه نماید؟ آیا شما هم برای رویارویی ساتورو گوجو و ریومن سوکونا هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: اسکرین‌رنت

هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)Alireza1111هالک ایرانیRPK????امینیوهانمحمدرضا نوروزیSpider-Manm.rezaLonesome guy

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بهبه پست انیمه گذاشتید…… این انیمه خیلی خوبیه… یکی از دلایل اینکه باید انیمه دید تعلیق خیلی خوب در اون هاست… این انیمه هم مثال خیلی خوب تعلیق هستش… اگه قسمت های مبارزه جنگا رو دیده باشید می فهمید چقدر خوب هم شخصیت ها رو معرفی می کنه هم چقدر قدرت ها شون با هم مچ هست
    در کل انیمه عالی هستش حتما ببینید.. اگر هم دیدید می تونید بعدش انیمه هانتر x رو ببینید اونم شبیه همینه تقریبا
    در کل عالی

    Alireza1111Amir(PC & PS4)Mando
  • SOAD2282 گفت:

    به نظرم گوجو حکم سوپرمن توی دنیای دی سی رو داره. شخصی به قدری قدرتمند که فقط برای اینکه بتونن داستان رو هیجان انگیز کنن مجبورن همش یه بهانه ای برای این شخص بتراشن تا توی مبارزات حضور پیدا نکنه. شما همین گوجو رو هم ببینین. توی کل فصل اول شاید کلا ۵ دقیقه نبرد کنه. توی همون ۵ دقیقه هم ۴ دقیقه اش رو داره یا حرف میزنه یا به چرت و پرتای حریفش گوش میده. بقیه لحظات انیمه هم یا کلا نیست یا فقط داره حرف میزنه. چون خود سازنده ها هم میدونن اگه برای گوجو مشغله ای نمیتراشیدن. کل داستان انیمه توی همون یه قسمت اول تموم میشد

    Confuciusباستیان
    • O2 گفت:

      این مال این فصل هست، در کل مگومی فوشیگورو یکی از قویترین شخصیت ها خواهد شد.

    • ای گفتی… من کلا از انیمه هایی که یه یارو می تونه همه رو شکست بده و نمی کنه و برای اینکه داستان پیش بره هیچکاری نمی کنه بدم میاد
      این گوجو اگرچه ادم باحالیه ولی زیادی خر زور هست کلا بلانسو بهم می زنه .. اگه یکم نرف تر بود خیلی انیمه رو منطقی و استرسشو بیشتر می کرد…. الان این یارو هر کی بیاد جلوش درجا نیستش می کنه انگار وان پانچ منه😐😦

    • AXEL STONE گفت:

      گوجو در واقع مثل کاکاشی بزرگ برای ناروتو هستش. اخ کاکاشی ابوهت و همچنین اگه دلقک بشه در کنار مایت گای اگه بگم چیزی جاشو نمیگیره کبالغه مکردم! ولی کاکاشی واقعا یک شینوبی بودش کل تریپش معنی شینوبی بودن بودش و این یعنی شخصیتش کاملا به انیمه ناروتو وفاداری بالایی داشت… حالا گوجو همچنین جایگاهی داره و میتونه در حد کاکاشی برای ناروتو باشه.
      با این که کامنت در مورد گوجو بودش ولی خیلی در مورد کاکاشی حرف زدم خللاصه یا این شخصیت واقعا خیلی خفنه یا این که من خیلی دوستش دارم😅

  • Sj17 گفت:

    اونایی که مانگا خوندن میدونن قدرت ۱۵ تا انگشت سوکونا با گوجو برابر خود مانگاکا گفته و هنوز از قدرت کامل سوکونا رونمایی نشده

    AXEL STONE
    • Ghostdarkness گفت:

      واقعا موافقم خیلی ها میگن به خاطر این که تک به سه بود تونست گوجو رو بکشه اما
      ۱ گوجو رو ۲۰۰ درصد کرس انرژیش رو شارژ کرده بودن
      ۲ اگه infinity رو نداشته که تو یک صدم ثانیه میمرد که اینو هیچ حساب نمیکنیم
      ۳ سوکونا ۲۰ انگشت رو نداشت و بدن مگومی از لحاظ فیزیکی از بدن یوجی ضعیف تره ق

  • AXEL STONE گفت:

    البته که گوجو قویترین و باحالترین شخصیتشه. شخصیت یوجی هم خیلی خوبه و وقتی به سکونا تبدیل میشه هم خیلی خوبه. دوستا ناین انیمه را ببینید خیلی با ارزشه و دیدنش میتونه شمارو شگفت زده و راضی کنه.

    Sj17
رتبه‌بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Jujutsu Kaisen