بهروزرسانی جدید Scorn مشکلات ذخیرهسازی آن را حل میکند
استودیوی اب سافتور (Ebb Software) با انتشار نخستین بهروزرسانی عنوان ترسناک Scorn، تغییراتی را در بخش ذخیرهسازی اعمال کرده است.
این استودیو بهروزرسانی مذکور را در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) منتشر کرد. این بهروزرسانی، علاوه بر تغییرات ریز و درشت دیگر، سازوکار ذخیرهسازی پیشروی را نیز بهبود بخشیده و اشکالات آن را رفع کرده است.
شما نمیتوانید در بازی Scorn هر زمان که خواستید، پیشرویتان را ذخیره کنید و باید تا رسیدن به چکپوینتهای (Checkpoint) مخصوص هر بخش، صبر کنید. نسخهی روز عرضهی این عنوان تنها در صورت مرگ شخصیت امکان بازگشت به چکپوینت قبلی را به بازیکن میداد. در غیر این صورت، تنها امکان بازگشت به ابتدای هر بخش از بازی وجود داشت. در این صورت، اگر باگی پیشروی در بازی را غیرممکن میکرد و امکان مرگ شخصیت وجود نداشت، شما باید کل آن بخش را از ابتدا بازی میکردید.
اکنون اما، شما میتوانید از طریق منوی بارگذاری، به آخرین چکپوینت خود بازگردید و بازی را از آنجا ادامه دهید. برای مشاهدهی سایر جزئیات این بهروزرسانی، میتوانید به این نشانی مراجعه نمایید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
با ۶۷ تا نمره، متای زرد رنگِ ۷۱ روی pc
روی ایکس باکس سریز ایکس متای ۶۳ 😂
ولی از کراس فایر ایکس با متای قرمز خیلی بهتره✌
#انحصاریای_ایکس_باکس
می دونم حالیت نمیشه ولی طرح این بازی و توسعه اولیه ش سال ۲۰۱۴ شروع شده که میشه اول نسل هشت ، اونم با تیم توسعه خیلی محدود و بودجهٔ محدود – بماند که نمرهٔ متا رو هم نزدیک ده نمره تحریف کردی (چون بیشترین نقد رو روی پی سی داشته که شده ۷۱) و فک میکنی ملت شاخ و دم دارن
بازی قشنگی بود و خیلی عجیب غریب