نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا

نقدها و نمرات فیلم Black Adam

علی محمدپناه
۱۱:۰۲ ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
فیلم black adam

فیلم Black Adam جدیدترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی است که نتوانست نمرات خوبی از منتقدان کسب کند.

فیلم بلک آدام (Black Adam) با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش اصلی است و سکان کارگردانی آن در دستان ژاوم کولت سرا (Jaume Collet-Serra) قرار دارد. این فیلم جدید دنیای سینمایی دی‌سی به معرفی ضدقهرمانی به نام بلک آدام و همچنین گروه ابرقهرمانی جامعه عدالت آمریکا می‌پردازد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۵۷ نقد برای فیلم «بلک آدام» منتشر شده که امتیاز ۵۴ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۴۵ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۲۵ نقد منتشر شده برای این فیلم است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Black Adam

  • راتن تومیتوز | ۵۷ نقد – امتیاز ۵۴ درصد
  • متاکریتیک | ۲۵ نقد – امتیاز ۴۵ از صد
فیلم black adam

«۷۵/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

فیلم «بلک آدام» به تنهایی دنیای سینمایی دی‌سی را اصلاح نمی‌کند اما اثر خوب و دلگرم‌کننده‌ای در این جهان بزرگ محسوب می‌شود. کارگردان ژاوم کولت سرا توانسته به شکلی موثر تاریکی و ضدقهرمان بودن کاراکتر اصلی را به نمایش در بیاورد و در عین حال نیز برخی از امیدوارکننده‌ترین کاراکترها را به دنیای سینمایی دی‌سی اضافه کرده است.

«۷۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

مقررات موجود در ژانر ابرقهرمانی همچون دیالوگ‌های احمقانه و صحنه‌های اکشن قابل پیش‌بینی جلوی پیشروی جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی را گرفته‌اند. با این وجود، فیلم «بلک آدام» از وجود نقش‌آفرینی‌های بسیار قوی و کارگردانی برجسته بهره می‌برد.

«۶۳/۱۰۰ Slant Magazine | منتقد: جیک کوئل»

فیلم «بلک آدام» شجاعت بررسی عقاید خودش را دارد و به بررسی خشونت از سمت مردم ستم دیده علیه ظالمان می‌پردازد.

«۶۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

فیلم «بلک آدام» اثری بسیار جدی به شمار می‌رود که دوئین جانسون را از یکی از توانایی‌های برجسته خودش یعنی حس شوخ طبعی‌اش محروم کرده است. حالا نیز این بازیگر فرصت آن را پیدا کرده که نقشی متفاوت را به تصویر بکشد.

«۶۰/۱۰۰ Empire | منتقد: هلن اوهارا»

فیلم «بلک آدام» بزرگ، احمقانه و اغلب سرگرم‌کننده است، هر چند همیشه لحن مناسبی برای ترکیب اکشن و کمدی پیدا نمی‌کند اما این ضدقهرمان بی‌رحم با بازی دوئین جانسون مطمئنا تغییری خوشایند به شمار می‌رود.

«۵۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: جان دیفور»

دوئین جانسون توانسته یک ضدقهرمان بسیار جذاب و غیر قابل پیش‌بینی خلق کند و فیلم «بلک آدام» نیز به خوبی در خدمت این کاراکتر ضدقهرمان است. امید می‌رود که در آینده ماجراجویی‌های غیر قابل پیش‌بینی‌تری نسبت به این فیلم در انتظار این کاراکتر باشد.

«۵۰/۱۰۰ IGN | منتقد: جاشوا یل»

فیلم «بلک آدام» با وجود تلاش‎‌های بسیار زیاد خود، نمی‌تواند آن جرقه و درخشندگی را برای خودش بدست بیاورد.

«۵۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: ریچل لابونت»

فیلم «بلک آدام» از موارد تکراری در داستان خود و همچنین کاراکترهای نحیف رنج می‌برد اما با نقش‌آفرینی بسیار خوب دوئین جانسون همراه شده و نوید آینده‌ای مهیج را می‌دهد.

«۳۵/۱۰۰ TheWrap | منتقد: آلونسو دورالد»

ناامیدکننده‌تر از همه موارد آن است که فیلم «بلک آدام» سراسیمه‌ترین و گیج‌کننده‌ترین فیلم از لحاظ جلوه‌های بصری در میان فیلم‌های ابرقهرمانی استودیوهای بزرگ به شمار می‌رود. جلوه‌های کامپیوتری غیر جذاب به نظر می‌رسند و تدوین سریع نیز هر گونه هیجان و لذت را در هر صحنه مبارزه از بین می‌برد.

Amir RingoمتینKurosSaikaDARKSIRENPlaystation x BungieBrainiac(خداحافظ)🇮🇷Hulk🇮🇷خستهGAMER 1995Capitan.Spider-ManRezag1

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات فیلم Black Adam - گیمفا