نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا

نقدها و نمرات فیلم Barbarian

علی محمدپناه
۲۰:۰۲ ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
فیلم barbarian

فیلم Barbarian اثری ترسناک و رازآلود به شمار می‌رود که منتقدان نظرات بسیار خوبی در مورد آن داشته‌اند و نمرات بالایی به آن داده‌اند.

فیلم بربر (Barbarian) به کارگردانی و نویسندگی زک کرگر (Zach Cregger) است و در ژانر ترسناک، رازآلود و مهیج ساخته شده است. جورجینا کمپبل (Georgina Campbell)، بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård) و جاستین لانگ (Justin Long) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «بربر» بسیار هوشمندانه و همراه با طنز تلخ است و جدای از همه این موارد نیز بسیار ترسناک به نظر می‌رسد. مطمئنا طرفداران ژانر ترسناک با تماشای این فیلم، هیجان و ترس غیر قابل پیش‌بینی‌ای را تجربه خواهند کرد.

در وب سایت راتن تومیتوز برای فیلم «بربر» ۱۲۴ نقد منتشر شده که امتیاز ۹۳ درصد را برای آن به همراه داشته است. امتیاز ۷۹ از صد نیز در وب سایت متاکریتیک دیده می‌شود که بر اساس ۲۶ نقد منتشر شده برای این فیلم است. در ادامه نیز می‌توانید نظرات برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم را مشاهده کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Barbarian

  • راتن تومتیوز | ۱۲۴ نقد – امتیاز ۹۳ درصد
  • متاکریتیک | ۲۶ نقد – امتیاز ۷۹ از صد
فیلم barbarian

«۹۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

حس ترسی که کارگردان زک کرگر توانسته ایجاد کند هم تراز با برخی از بهترین فیلم‌های ترسناکی که تاکنون ساخته شده‌اند.

«۸۵/۱۰۰ Polygon | منتقد: جاشوا ریورا»

کارگردان زک کرگر از فرض داستانی صرفا به عنوان پایه و اساس چیزی بلندپروازانه‌تر استفاده کرده و فیلمی ناب و غافلگیرکننده با هیجان‌های بسیار خوب ارائه کرده که حتی پس از پایان فیلم نیز بینده‌ها را به فکر فرو می‌برد.

«۸۳/۱۰۰ The Playlist | منتقد: سایمون تامپسون»

فیلم «بربر» اثری تند و زننده است، چه می‌خواهید آن را به عنوان نکته مثبت در نظر بگیرد و چه نکته منفی.

«۸۳/۱۰۰ IndieWire | منتقد: جود درای»

فیلم «بربر» با استفاده از محیطی خوفناک، توانسته به سناریوهای واقعی بپردازد و ترس و وحشتی غیر قابل انکار را به بیننده انتقال بدهد. این اثر به پای فیلم برو بیرون (Get Out) نمی‌رسد اما همچنان اثری سرگرم‌کننده و جالب‌توجه است.

«۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: مت دوناتو»

فیلم «بربر» ترکیبی از چندین ژانر است و رویکردی خفه‌کننده دارد و به مسائلی برجسته می‌پردازد. همین نیز باعث شده تا به یکی از طوفانی‌ترین و وحشی‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر تبدیل شود.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

به نظر می‌رسد که نویسنده و کارگردان زک کرگر از هدایت بیننده‌ها در میان این پیچ و خم‌های داستانی بیگانه‌وار و ترسناک بسیار لذت می‌برد.

«۷۵/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: نیک آلن»

کارگردان و نویسنده زک کرگر توانسته با فیلم «بربر» خودش را به عنوان فیلم‌سازی برجسته در ژانر ترسناک ثابت کند. این فیلم کابوسی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر کسی رخ بدهد.

«۶۷/۱۰۰ Collider | منتقد: چیس هاچینسون»

فیلم «بربر» تجربه‌ای سینمایی است که بر محوریت مکاشفات غافلگیرکننده و فرو رفتن در میان ناشناخته‌ها ساخته شده است. پایان فیلم نسبت به بقیه قسمت‌ها تاثیرگذار نیست و همین نیز این فیلم را به ترکیبی از وحشت و طنز تبدیل کرده که جالب‌توجه به نظر می‌رسد.

«۴۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»

فیلم «بربر» نتوانسته حسی لذت‌بخشی را در بیننده ایجاد کند و تنها مورد قابل تامل در مورد آن، این است که بیننده برای پیدا کردن حقیقت داستان کنجکاو است.

DARKSIRENvahid gamermeysambPorfosor

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا
نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات فیلم Barbarian - گیمفا