ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -

ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد

محمد حسین کریمی
۱۵:۴۶ ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -

آرکین آستین (Arkane Austin) ویدیوی جدیدی از بازی مورد انتظار Redfall به اشتراک گذاشته است که عمیقاً جهان آزاد آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در مراسم QuakeCon شرکت بتسدا (Bethesda)، یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای از بازی Redfall منتشر شد که در جریان آن کارگردان اثر، هاروی اسمیث (Harvey Smith)، در کنار دیگر اعضای ارشد استودیو، حول بخش‌های کلیدی بازی صحبت می‌کند.

Redfall یک عنوان شوتر اول شخص جهان‌ آزاد داستان‌محور است که به صورت تکی یا کوآپ (تا ۴ نفر) قابل بازی خواهد بود. پلیرها در این عنوان با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا خون‌آشام‌های مهاجم را نابود کنند و شهر ماساچوست را نجات دهند.

ویدیوی بررسی عمیق مذکور را در ادامه مشاهده می‌کنید:

اسمیث در این ویدیو حول Redfall سوالات زیر را مطرح می‌کند:

بازی Redfall تلاش ما برای دریافت روح آرکین در زمینۀ یک عنوان اول شخص هایبرد، بهره‌گیری از المان‌های نقش آفرینی و کمی ریسک است. آیا این در یک جهان آزاد کار می‌کند؟ آیا این رویه برای هر دو قشر کوآپ‌باز و تک‌نفره‌باز ثمربخش خواهد بود؟ آیا می‌توانیم لایه‌های روایی مشهور و مکانیک‌های نوآورانۀ‌ خود را در قالب جهانی آزاد ارائه دهیم؟

طراح ارشد بازی، Bare، در ادامه چنین می‌گوید:

علت ساخت چنین بازی‌هایی، برای ما این است که تجربۀ این دسته از آثار را دوست داریم. به همین دلیل به آثار تیبل‌تاپ نقش‌آفرینی (Tabletop RPG) علاقه دارم. جذابیت ساخت چنین آثاری در این است که از بالا به یک محیط می‌نگرید، آن را بهم می‌ریزید و در نهایت صحنه‌های دراماتیک را به آن اضافه می‌کنید. مثل این است که یک خانۀ بزرگ مورچه را تحت نظارت دارید و مسیرها را تغییر می‌دهید.

بازی Redfall در سال ۲۰۲۳ برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.

Moein MM2Lu BuFrost827john117ABDVD(تا درودی دیگر ، بدرود گیمفای عزیز)Ellie terminatorEllie terminatorDARKSIRENمحمد حسین کریمیharvey bentRezaOmenAshen undead the bearer.امیر حسینRebel2292Tlou part 2 game of the century@alistarMmfb...Eternal...Parhammore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نجیب گفت:

    بازیای آرکین همیشه من و جذب کرده ولی این حس خوبی بهم نمیده از نظر موفق شدن یا نشدنش
    بازم نمیشه گفت امیدوارم یچیز خفن از آب دریباد

    Moein MM2RezzEllie terminatorEllie terminatorAmir(PC & PS4)harvey bentنجیبGozarmovaqatshadowABDVD(تا درودی دیگر ، بدرود گیمفای عزیز)more
  • MMYKING گفت:

    هرچه از ارکین آید خوش آید، اون از دیس انرد،اون از prey و دث لوپ و این هم از ردفال😍

    Moein MM2RezzFrost827john117harvey bentshadowDracolaجیمh00man.more
  • MMYKING گفت:

    دوستان اگه میخواید این بازی هیت بکنید، بکنید ولی یادتون باشه استدیو سازنده این بازی، یعنی ارکین بازی دث لوپ رو انحصاری برای سونی ساخت که یکی از بهترین های ۲۰۲۱ بود /:

    Moein MM2Frost827Ellie terminatorshadowDracolaجیمh00manOctane💚Tlou part 2 game of the century
  • halflife گفت:

    سلام مستر کریمی

    برنامه ای ویدیویی برای سری بازی هایی مثل هاف لایف، اویل ویتین یا متال گیر ندارین؟

    h00man
  • سایت میاد صحبت های کرگردان بازی سونی که ۴۵ بار ریمیک و ریمستر شده :)) هر ۳ ماه یه بار رو ترجمه میکنه زیرنویس میزنه
    بعد ردفال الان که این صحبت ها بسیار مهم هستن رو یه پست میزنه میره و حتی نکات مهمشم هایلایت نمیکنه کپی پیست
    بعد میگه ما که جهت نداریم

    Moein MM2Lu BuHossein PayneEllie terminatorjohn117DARKSIRENکیومرثK1shadowDracolamore
    • پاسخ طولانی میخوای یا کوتاه؟ دوست داری رک باشم یا بپیچونم؟ رک جواب میدم:

      پاسخ کوتاه: زیرنویس Redfall بازدهی نداره. اما انحصاری های سونی که نام بردی بازدید داره و خواسته اکثریت مخاطبه.
      پاسخ بلند:
      برای زیرنویس و قرار دادن خبر و آپلود و سرور و … هزینه میشه، واحد بازخورد و استقبالش هم بازدیده. تریلر ریمیک بازی چندین سال پیش سونی بالای ۵ هزار بعضا تا ۲۵ هزار بازدید میگیره و بازدهی داره. اما بازخورد به redfall به زور بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بازدید میگیره. بیشتر از آثار مورد علاقه خودتون استقبال کنید تا محتوای بیشتری دریافت کنید. همه بر مبنای خواسته مخاطب پیش میرن و منابع خودشون رو متمرکز میکنن، اگر قرار باشه فردینی کار کنیم چند سالی میشد خدافظی کرده بودیم. من از خدامه redfall چند هزار بازدید بگیره زیرنویس بذاریم براش و … اول باید مطرح بشه.

      اگر هم ابهامی در مورد فن بازی و این چرندیات داری باید بگم تریلرهای استارفیلد زیرنویس میشدن که اونم بازدید داشت. یلخی کار نمیکنیم، چیزی که مخاطب بخواد رو ارائه میدیم، چیزی هم که میخواد بر پایه بازدید مشخص میشه. زیرنویس و ساخت ویدیو حول یک فرنچایز یک تصمیم بر اضافه کاری حول یک بازیه، ما سعی میکنیم هیچ خبری از کمپانی ها رو نادیده گرفته نشه که وظیفه‌ خبرنگاری و مقاله نویسیه، اما این که فراتر از اخبار به یک اثر بپردازیم، بر محور ویو و بازدیده و تصمیمه که ما باید بگیریم. بر فرض مثال وقتی halo infinite یا gt 7 بازدید نمیگیرن ما اگر منابع صرفشون کنیم بازدهیش کجاست؟

      اینا رو کسی بهت نمیگه، ولی من مشکلی ندارم با مخاطب روراست باشم.

      Moein MM2Lu BuRezzred-eyed Banished KnightFrost827john117Ellie terminatorDARKSIRENکیومرثبهزاد سالمیmore
      • عزیز یه گزینه دانلود بزارین ،تا این حد که میشه توقع داشت 🤨

        Moein MM2RezzFrost827بهزاد سالمیshadowGeralt of Rivia...Rebel2292جیمTlou part 2 game of the centurymore
      • DuckFather گفت:

        متوجه این موضوع هستم ولی ایا هدف سایت شما پول در اوردن هست یا ایجاد یه محیط مجازی برای فارسی زبانان که بتونن به اخبار جهانی گیمینگ دسترسی داشته باشن الان کل سایت شما تبلیغ هست و با وجود حرف های بسیاری از کاربران به شخصه متوجه هزینه های یک سایت هستم ولی واقعا تعداد تبلیغ ها زیاده و حرفی زده نمیشه از طرف خیلی از کاربرها. به همین صورت دلیل نمیشه سایت کارشو نصف و نیمه انجام بده و فقط به یه سری از خبر ها اهمیت کافی بده چون حق خیلی از کاربرها خورده میشه سایت گبمفا قدیمیه من مطمعنم اگه بخواین راه روش های زیادی خواهد بود که بشه یه تریلر رو زیرنویس کرد یه سیستم upvoteing برای کاربرها میتونه جالب باشه و خیلی ها مطمعنن رایگان انجام میدن به ازای یه لیبل یا افزایش لایک برای دسترسی بهتر به سایت(تبلیغات کمتر به ازای دادن زیرنویس) به هر حال روش های زیادی هست برای انجامش من یه مثال ساده زدم در کل درست نیست سایت رفتارش با اخبار رو بر اساس تعداد بازدید میسنجه.

        Moein MM2RezzEllie terminatorkojemiRezaDeadshotجیمTlou part 2 game of the centuryOctane💚
        • رفتارمون با اخبار رو با بازدید نمیشناسیم، ما همه چیز رو پوشش میدیم. اما رفتار فراتر از پوشش، بستگی به بازدید داره. این فقط مختص گیمفا نیست، حتی gamespot و ign و gameinformer بر اساس poplularity عمل یا منبع بیشتری دارن و اولویت بندی میکنن. افزایش هزینه‌ها هم دست کم گرفتین، فقط دلار چقد افزایش داشته در سال های اخیر؟ چند نویسنده فعالیت میکنن؟ چند نفر وظیفه مدیریتی دارن؟ سرور و …؟ یه ویدیو هم نیست، اگر قرار باشه به طور عادلانه همه چیز رو زیرنویس کنیم باز هم بازدهی نداره. هدف سایت‌های گیمینگ ایرانی الان بیشتر از این که محیطی برای فارسی زبانان باشه یا پول در آوردن، به این تبدیل شده که بقاء پیدا کنن و به حضور خودشون ادامه بدن.

          من یه دید کاملاً واقع گرایانه به قضیه ارائه دادم جدای از وضعیت گیمینگ، مسئولیت و … قضیه «پول بیشتر» نیست، « قضیه ماندن و فعالیت مداوم با منابع و محدودیت‌های موجوده».

          قضیه دیگه اینه که اینطور نیست بازی های مایکروسافت بازدید نداشته باشن چه بسا ما مدتی پیش starfield رو کامل به همراه زیرنویس پوشش دادیم و در آینده همین رفتار رو با hellblade یا TES داشته باشیم، قضیه اولویت‌ها و خواسته مخاطبه.

          Moein MM2RezzFrost827Ellie terminatorEllie terminatorDARKSIREN1100K1shadow🤘Mohsenj74more
      • sorena گفت:

        ولی سایت گیمفا حتی یک قسمت از into the starfield ها رو کار نکرد که ببینه مخاطب داره یا نداره. درحالی که سایت رقیب این کار رو کرد و بازدید و نظر هم کم نداشت. بحث زیرنویس رو نمیشه بعنوان انتقاد مطرح کرد چون زمان بر و البته هزینه بر هست. ولی اینکه اصلا پوشش داده نشه هم جالب نیست،حتی درحد اشاره! بخصوص که into the starfield نکات جالب توجهی راجع به برخی مسائل مثل موسیقی بازی وو.. به گیمر ها میداد. مخاطب سازی هم خودش مسله اس میشه بهش پرداخت و پرورش داد.

        Moein MM2Ellie terminatorEllie terminatorکیومرث1100K1exampleTlou part 2 game of the century
        • https://gamefa.com/785695/starfield-video-into-the-starfield-the-endless-pursuit/
          https://gamefa.com/817440/starfield-senior-developers-talking-about-the-game/
          https://gamefa.com/835257/starfield-gameplay-revealed-for-the-first-time-in-big-new-trailer/
          ما نه تنها دو عدد از مهم ترین قسمت‌های into the starfield رو کار کردیم (episode 1 and 2 / دو لینک اول فقط قسمت موزیکشو کار نکردیم با یه قسمت فرعی) بلکه زیرنویسشون هم کردیم. همچنین، گیمپلی طولانی مدت بازی رو هم زیرنویس کردیم (لینک سوم). هیچ سایت فارسی زبان دیگری گیمپلی ۱۵ دقیقه و صحبت های هاوارد رو زیرنویس نکرده تا جایی که چک کردم.

          Moein MM2RezzFrost827Ellie terminatorDARKSIREN1100PC GAMERK1shadowپسر همسایهmore
          • sorena گفت:

            بله حق با شماست من عذرخواهی میکنم بابت کم توجهی که از خودم بوده و به شما نسبت دادم ،علتش نبود این موارد تو ۲۰ مورد اول صفحه استارفیلد بود. متأسفانه من اون پست ها رو از دست داده بودم.
            https://gamefa.com/?s=Starfield
            ____

            Moein MM2Ellie terminatorکیومرثK1Tlou part 2 game of the century
      • john117 گفت:

        خب میشه امیدوار بود با اوج گیری ایکس‌باکس تو سال آینده بخاطر بازدید بیشتر این موارد هم حل بشه

        Ellie terminator
    • ETERNALMAN گفت:

      حالا کاری به بحث تون ندارم ولی گیمفا واقعا فضاش از چند سال پیش بهتر شده از این لحاظ – اخبار مربوط به مایکروسافت واضحا بیشتر پوشش داده میشه و‌ کلا جو حرفه ای تر و ملایم تری پیدا کرده – شما اگه شش هفت سال پیش میومدی اینجا دست کمی از تیمارستان نداشت ، از هر ده نفری نه نفر هیتر مایکروسافت بود بدون اینکه بدونه داره دربارهٔ چی حرف میزنه ، فک کن وضع تا این حد بد بود که به بعضی نویسنده ها هم سرایت کرده بود – یه زمانی حقا سونیفا بود ولی الان خیلی متعادل تر شده – بعد یه چیزی رو هم باید قبول کرد که اونم برند زدگی گسترده و ناخودآگاه در صنعت گیم هست که حدود ده سالی میشه که اتفاق افتاده – یعنی الان بری تو خیابون هر کی لفظ کنسول رو ازت بشنوه همون موقع پی اس میاد تو ذهنش نه اکس باکس ، در صورتی که در نسل هفت نگاه مخاطب اینطوری تک قطبی نبود – همین که این مسئله وجود داره (یعنی پیشفرض تک قطبی اکثر مخاطب ها) موجب این شده که رسانه ها هم تمرکز بیشتری روی محتوای مربوط به اون بزارن که سودآور تر هست – و الا آقای کریمی از کامنت های قدیمی شون هم میشه فهمید که آدم جهت داری نیست

      Moein MM2RezzEllie terminatorMmfbharvey bentK1exampleDracolaTlou part 2 game of the century
  • Mmfb گفت:

    اون اقاهه از سمت چپ دومی انگار شب اشغال میخواد بزاره دم در😀🤣😐اخه این چه شلواریه🤣😐😑

    Moein MM2Ellie terminator.Ellie terminatorharvey bentshadowMMYKINGh00manDuckFatherOctane💚more
  • Octane💚 گفت:

    بازیش خیلی خوب و جذاب به نظر میاد👌🏻

    Moein MM2Ellie terminatorEllie terminatorh00man
  • . گفت:

    هاروی اسمیث چقدر پیر شده بنده خدا

    ردفال بازی خوبی میزنه نمایش ها که اینطور بودن
    من فقط با کو اپ بودنش حال نکردم ولی اگر dna ارکین باشه تو بازی اوکیه

    Moein MM2RezzTlou part 2 game of the centuryshadowMMYKING
  • Hasan0930 گفت:

    تمام جو منفی پشت این بازی به خاطر کوآپ بودنشه
    اما همونایی که این بازی رو می کوبن مثل اون یوتیوبر بدخت تا حالا بارها تو پادکستاشون گفتن که برای بازی کوآپ اینسامنیاک و هیون استودیو و لست اف اس آنلاین تا سقف هایپ هستن
    خوب اگه بازی کوآپ بدتون میاد چرا نمی گین کوآپه بندازش سطل آشغال؟؟؟
    اما زمانی که به بازی های کوآپ ایکس باکس میرسن میگن کوآپه بندازش سطل آشغال
    اینا مشکلشون سر بازی کوآپ نیست
    مشکلشون اینه که هرچی بازی برای ایکس باکس باشه بده
    هرچی برای پلی استیشن باشه خوبه

    Hasan0930Ellie terminatorEllie terminatorMMYKINGTlou part 2 game of the century...Eternal...Mmfb.
  • harvey bent گفت:

    فقط سونی فنایی که دیس دادن به پست 🤣🤣🤣🤣
    بازی وحشتناک خوبه!!

    Ellie terminatorTlou part 2 game of the century...Eternal...MMYKING
ویدیوی جدید Redfall به بررسی عمیق جهان بازی می‌پردازد -