کارگردان Skull and Bones از میزان اهمیت داستان بازی میگوید
کارگردان بازی Skull and Bones، آقای رایان بارنارد (Ryan Barnard)، به تازگی گفته که این بازی شامل یک داستان کلی میشود که جهان بازی بر اساس آن ساخته شده است. با این حال این داستان تمرکز اصلی بازی نیست.
یوبیسافت (Ubisoft) بالاخره پس از مدتها از نو بازی Skull and Bones را معرفی کرد و پس از تاخیرهای متعدد، این بازی قرار است در جریان سال جاری منتشر شود. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، اطلاعات بیشتری از آن به مررو منتشر میشوند. برای مثال در مصاحبهای جدید با True Achievements، کارگردان بازی یعنی رایان بارنارد در مورد انتظارات بازیکنان از داستان بازی صحبت کرده است.
به گفتهی بارنارد، در Skull and Bones شاهد تمرکز زیادی بر روی داستان بازی نیستیم. با وجود حضور المانهای روایی در بازی، این بازی یک اثر داستانمحور نیست و بیشتر با هدف خلق تجربهی منحصر به فرد بازیکنان طراحی شده است:
Skull and Bones یک بازی داستانمحور نیست. در بازی شما NPCهای مهمی را ملاقات خواهید کرد که داستان خود را دارند و میتوانید با آنها رابطهای را تشکیل دهید. در بازی یک داستان زیربنایی وجود دارد که جهان بازی بر اساس آن ساخته شده است، اما تمرکز ما آن داستان نیست.
گزارشهای اخیر تصویر نه چندان خوشایندی را از روند توسعهی Skull and Bones، حتی نزدیک به انتشار بازی، ارائه دادهاند. توسعهدهندگان خود بازی ظاهرا گفتهاند که بازی فاقد گیمپلی عمیق است. همچنین برخی میگویند که این بازی صرفا به خاطر قراردادی بین یوبیسافت و دولت سنگاپور، محل توسعهی بازی، منتشر میشود.
بازی Skull and Bones در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۷ آبان ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلتفرم PC و سرویس استریم گوگل استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- کارگردان Stellar Blade: از شدت فقر نمیتوانستم هیچ کنسولی بخرم
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
مگه داستانم داره ؟ ://
اولش که اصرار داشتن بگن بازیشون فقط مولتی پلیره الان میگن داستان هم داره ://
معلومه خودشون هم نمیدونن دقیقا چی ساختن …
یوبیسافت تو چند سال اخیر تنها چیزی که میدونه داره چی میسازه تریلر هاش هست😂
آقا دیدن نمی تونن از گرافیک ضعیف بازی و گیمپلی تکراری دفاع بکنند دست به دامن داستان بازی شدن ، یعنی واقعا فکر میکنن که ما باور میکنیم داستان بازی خوبه(خیلی احتمالش پایینه که گرافیک بازی خوب باشه) تازه اینقدر اعتماد به نفس دارن که بازی رو یک روز قبل تر از انتشار گاد اف وار رلیز کردن
😁😄😄😄
کجا دست به دامن داستان شدن؟
اتفاقا داره میگه داستان بازی تمرکز ما نیست و روش حساب باز نکنین، صرفا یه زیر بنای داستانی هست نه بیشتر
بعدم اتفاقا اعتماد به نفس ندارن، چند بار لیکر ها و اینسایدر ها اعلام کردن که یوبی میخواد بازی را لغو کنه اما به خاطره قراردادی که با دولت سنگاپور داره مجبور به عرضه بازی هست
تاریخ انتشار بازی هم به خاطره دد لاین همون قرارداد با سنگاپور، اینقدر بد و نزدیک به گاد هست
*(داستان بازی خوب باشه)
به زجه زدن ادامه بدید هم فایده ای ندارد 😂