بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا
بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا
بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا
بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا

بازیگران برجسته با والدینی مشهور

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
ایا هاک و ایثن هاک

در دنیای سینما،‌ بازیگران جوان و بااستعدادی وجود دارند که از خانواده‌ای مشهور و بازیگر پا در این عرصه گذاشته‌اند.

سلبریتی‌ها و بازیگرانی که پدر و مادر مشهور دارند، از امتیازات زیادی برخوردار هستند اما این به معنای آن نیست که این نوع زندگی مشکلات و عوارضی برای آن‌ها به همراه نداشته است. قرار داشتن در مرکز توجه عکاسان و پاپاراتزی‌ها و انتظارات زیاد از جمله این مشکلات به شمار می‌روند که فرزندان افراد مشهور با آن روبه‌رو هستند. هر چند، مزیت‎های زیادی نیز دارد که در نوع خود قابل‌توجه و جذاب هستند.

برخی از فرزندان افراد مشهور نیز موفق شدند تا وارد عرصه بازیگری شوند و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. برخی از آن‌ها نیز توانستند از نام خانوادگی و شهرت پدر و مادر خود فراتر بروند و نام خود را جاودانه کنند. در این مطلب نگاهی به بازیگرانی برجسته داریم که پدر و مادر مشهوری دارند.

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون (Dakota Johnson) با بازی در نقش آناستازیا استیل در فرنچایز فیفتی شیدز (Fifty Shades) به شهرت زیادی دست پیدا کند. دان جانسون (Don Johnson) و ملانی گریفیث (Melanie Griffith) پدر و مادر او هستند که هر دو از بازیگران برجسته و مشهور به شمار می‌روند. داکوتا جانسون قرار است در دنیای سینمایی مرد عنکبوتی کمپانی سونی در فیلم مادام وب (Madame Web) نقش‌‌آفرینی کند.

جیدن و ویلو اسمیت

جیدن و ویلو اسمیت

جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) و ویل اسمیت (Will Smith) فرزندان خود را در مسیر موفقیت در دنیای هالیوود قرار دادند. پسر آن‌ها به نام جیدن از همان سن جوانی در کنار پدر خود در فیلم‌های سینمایی‌ای همچون در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)، روزی که دنیا از حرکت ایستاد (The Day the Earth Stood Still) و پس از زمین (After Earth) بازی کرده است. دختر این خانواده یعنی ویلو اسمیت نیز اولین حضور خود در دنیای سینما را با بازی در فیلم من افسانه هستم (I Am Legend) در کنار پدر خود تجربه کرده بود.

اما رابرتز

اما رابرتز

اما رابرتز (Emma Roberts) دختر اریک رابرتز (Eric Roberts) و عمه او نیز جولیا رابرتز (Julia Roberts) است. اریک در دنیای سینما، سریال و حتی موزیک ویدیو کارنامه هنری موفقی دارد. جولیا رابرتز نیز از جمله برجسته‌ترین بازیگران سینما محسوب می‌شود که در نقش‌های متعددی بازی کرده و از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. اما رابرتز اخیرا در فیلم ترسناک رهاشده (Abandoned) محصول سال ۲۰۲۲ میلادی بازی کرده است.

زوئی کراویتز

زوئی کراویتز

زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) از جمله بازیگران برجسته و جوان حال حاضر به شمار می‌رود که اخیرا در فیلم بتمن (The Batman) نقش کت‌وومن را بازی کرده است. او همچنین نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای از خودش در سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies) به جا گذاشته بود. او فرزند بازیگر لیسا بونت (Lisa Bonet) و موزیسین لنی کراویتز (Lenny Kravitz) است و ستاره فیلم‌های آکوامن (Aquaman) یعنی جیسون موموآ (Jason Momoa) نیز به عنوان ناپدری او شناخته می‌شود.

لیلی کالینز

لیلی کالینز

لیلی کالینز (Lily Collins) ستاره سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) است و علاوه بر این سریال در چندین فیلم سینمایی همچون فیلم نقطه کور (The Blind Side)، فیلم درگیر عشق (Stuck in Love) و فیلم ای آینه ای آینه (Mirror Mirror) نقش‌آفرینی کرده است. او در سال ۲۰۲۲ میلادی در فیلم بادآورده (Windfall) محصول نتفلیکس حضور داشت. پدر او نیز فیل کالینز نام دارد که موزیسین، بازیگر و خواننده مشهوری به شمار می‌رود.

لیلی-رز دپ

لیلی رز دپ

لیلی-رز دپ (Lily-Rose Depp) در فرانسه به دنیا آمده بود و فرزند جانی دپ (Johnny Depp) و خواننده، بازیگر و مدل مشهور فرانسوی ونسا پارادی (Vanessa Paradis) است. لیلی-رز دپ پس از جدایی پدر و مادرش در پاریس و لس آنجلس در رفت و آمد بود تا اینکه در نهایت تصمیم گرفت راه پدرش را ادامه بدهد. او در فیلم شاه (The King) و فیلم مردی وفادار (A Faithful Man) نقش‌هایی را ایفا کرده است.

رایلی کیئو

رایلی کیئو

رایلی کیئو (Riley Keough) شاید یکی از مشهورترین خانواده‌‎ها را دارد. او دختر لیسا ماری پرسلی (Lisa Marie Presley) به شمار می‌رود؛ پدربزرگ او خواننده مشهور الویس پرسلی و ناپدری‌اش نیز مایکل جکسون (Michael Jackson) بوده است. رایلی کیو اخیرا فیلم اسب جنگی (War Pony) را کارگردانی کرده بود که در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ جایزه دوربین طلایی را بدست آورد.

جان دیوید واشنگتن

جان دیوید واشنگتن

جان دیوید واشنگتن (John David Washington) همانطور که از نامش پیدا است، پسر دنزل واشنگتن (Denzel Washington) بازیگر برجسته و بزرگ سینما است. او نیز موفق شده تا همانند پدرش، کارنامه هنری موفقی در هالیوود برای خود ایجاد کند.

او برای اولین بار در سریال کمدی بالرز (Ballers) محصول شبکه اچ‌بی‌او توجهات را به خود جلب کرد. پس از آن، او در فیلم بلکککزمن (BlacKkKlansman) ساخته اسپایک لی‌ (Spike Lee) نقش‌آفرینی کرد و برای این نقش‌آفرینی خود نیز نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و SAG شد. او همچنین در سال ۲۰۲۰ نقش اصلی فیلم تنت (Tenet) ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) را بازی کرده بود.

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) در فیلم اما (Emma) و فیلم شکسپیر عاشق (Shakespeare in Love) بازی کرده و از این شهرت خود استفاده کرده بود تا برند خود در زمینه تجارت، سبک زندگی و سلامت به نام گوپ (Goop) را راه‌اندازی کند. او بخشی از شهرت خود را مدیون مادر خود به نام بلایت دانر (Blythe Danner) است که بازیگری برجسته و موفق در هالیوود به شمار می‌رود و برای نقش‌آفرینی‌های خود چندین بار نامزد جایزه امی بوده است. گوئینت پالترو در دنیای سینمایی مارول نیز نقش همسر مرد آهنی را بازی کرده است.

کیفر ساترلند

کیفر ساترلند

کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) اهل خانواده‌ای هنری محسوب می‌شود که برجسته‌ترین آن‌ها پدرش به نام دونالد ساترلند است. این پدر و پسر علاوه بر شباهت، در زمینه کاری نیز موفق بوده‌اند و هر دوی آن‌ها در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره دارند و جایزه امی را برنده شدند. کیفر ساترلند برای نقش‌آفرینی خود در سریال ۲۴ جایزه امی را بدست آورده بود.

کالین هنکس

کالین هنکس

کالین هنکس (Colin Hanks) کار بسیار دشواری برای پیروی از مسیر موفقیت‌آمیز و برجسته پدرش یعنی تام هنکس دارد. تام هنکس یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود به شمار می‌رود و رسیدن به موفقیت او توسط پسرش، بسیار چالش‌برانگیز و دشوار خواهد بود. او اخیرا در سریال پیشنهاد (The Offer) بازی کرده است.

مارگارت کوالی

مارگارت کوالی

مارگارت کوالی (Margaret Qualley) در حال حاضر بازیگری برجسته و مشهور به شمار می‌رود که برای جایزه امی و SAG نیز نامزد شده است. او همانند دیگر فرزندان بازیگران مشهور در لس‌آنجلس یا نیویورک بزرگ نشده بود و مادرش یعنی اندی مک‌داول (Andie MacDowell) او را در مونتانای کارولینای شمالی بزرگ کرده است. مارگارت کوالی از سال ۲۰۱۳ میلادی به بازیگری روی آورده بود و در فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) ساخته کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) نیز بازی کرده است. جدیدترین فیلم او نیز ستاره‌ها هنگام ظهر (Stars at Noon) نام دارد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی (Angelina Jolie) اولین حضور خود در جلوی دوربین را در فیلم نگاهی به بیرون (Lookin’ to Get Out) محصول سال ۱۹۸۲ میلادی در کنار پدرش به نام جان ویت (Jon Voight) تجربه کرده بود. از آن زمان نیز او به یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده و در فیلم‌های بلاک‌باستری و بزرگی همچون آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) و فیلم ملفیسنت (Maleficent) بازی کرده است. او همچنین سه جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار نیز بدست آورده است.

برایس دالاس هاوارد

برایس دالاس هاوارد

برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) بزرگترین دختر فیلمساز مشهور جان هاوارد (Ron Howard) است و در فیلم‌های بزرگ و محبوبی همچون دنیای ژوراسیک (Jurassic World)، مرد عنکبوتی ۳ (Spider-Man 3) و دو فیلم از فرنچایز گرگ و میش (Twilight) حضور داشته است. در سال ۲۰۲۲ میلادی او در فیلم دنیای ژوراسیک قلمرو (Jurassic World Dominion) و فیلم آرگایل (Argylle) بازی کرده است.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج

همه او را به نام نیکلاس کیج (Nicolas Cage) می‌شناسند اما نام واقعی او نیکلاس کوپولا (Nicolas Coppola) است و از جمله برجسته‌ترین افراد هالیوود به شمار می‌رود که میراثی برجسته و بزرگ را به همراه خود دارد. پدر او آگوست کوپولا یک نویسنده و تهیه‌کننده فیلم و عموی او نیز کارگردان فیلم پدرخوانده (Godfather) یعنی فرانسیس فورد کوپولا است. نیکلاس کیج اخیرا در فیلم سنگینی غیرقابل تحمل استعداد عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent) بازی کرده که مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

زوئی دویچ

زوئی دویچ

زوئی دویچ (Zoey Deutch) با بازی در فیلم کمدی و عاشقانه Set It Up محصول سال ۲۰۱۸ سرویس آنلاین نتفلیکس توانست به شهرت قابل توجهی دست پیدا کند. او دختر لیا تامپسون (Lea Thompson) است که بیشتر برای نقشش در مجموعه فیلم‌های بازگشت به آینده (Back to the Future) شناخته می‌شود. پدر او نیز کارگردان هاوارد دویچ (Howard Deutch) است. جدیدترین فیلم او محصول سال ۲۰۲۲ میلادی است که لباس (The Outfit) نام دارد.

مایا هاک

مایا هاک

مایا هاک (Maya Hawke) در فصل سوم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) به جمع بازیگران اضافه شد و توانست توجهات  زیادی را به خود جذب کند. او دختر دو بازیگر و سلبریتی مشهور است؛ پدر او ایثن هاک (Ethan Hawke) و مادرش اوما تورمن (Uma Thurman) هستند. پدر و مادر او در سال ۱۹۹۸ میلادی ازدواج کردند و در سال ۲۰۰۳ میلادی از یکدیگر جدا شدند. مایا هاک اخیرا به جمع بازیگران فیلم Asteroid City ساخته وس اندرسون (Wes Anderson) اضافه شده است.

اسکات ایستوود

اسکات ایستوود

اسکات ایستوود (Scott Eastwood) همانطور که از نامش پیدا است، پسر بازیگر و کارگردان افسانه‌ای سینما کلینت ایستوود است. او در موزیک ویدیوی آهنگ «Wildest Dreams» تیلور سوئیفت حضور داشت و پس از آن نیز در فیلم‌های جذاب و جالب‌توجهی از جمله فرنچایز «سریع و خشن» حضور پیدا کرد. در سال ۲۰۲۲ میلادی او در فیلم I Want You Back بازی کرده است.

بن استیلر

بن استیلر

بن استیلر (Ben Stiller) بازیگری بسیار مشهور و محبوب به شمار می‌رود که فراتر از شهرت پدرش دست یافته است. پدر او جری استیلر کمدینی برجسته و افسانه‌ای محسوب می‌شد که متاسفانه در سال ۲۰۲۰ میلادی از دنیا رفت. مادر بن استیلر به نام ان میرا استیلر نیز بازیگری مشهور و نمایش‌نامه‌نویسی ماهر است که چهار بار نامزد دریافت جایزه امی شده است.

جیمی لی کرتیس

جیمی لی کرتیس

جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) به خاطر بازی در فیلم هالووین (Halloween) به شهرت زیادی دست پیدا کرد. او دختر جنت لی (Janet Leigh) است که بیشتر برای بازی در فیلم روانی (Psycho) آلفرد هیچکاک شناخته می‌شود. پدر او نیز بازیگر مشهور تونی کرتیس است.


در این مطلب به معرفی بازیگران برجسته و محبوبی پرداختیم که فرزندان بازیگران مشهور هستند. نظر شما در مورد این بازیگران چیست؟

منبع: glamour – movieweb – etonline

Mehran.BaانسانJin sakai.PlayStation Studios PS5meysambSami 227MariomanTlou part 2 game of the centuryEMPEROR NIMA SHAMS🤘Mohsenj74riverside🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉علیPaprika

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا
بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا
بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا
بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا
بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا
بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازیگران برجسته با والدینی مشهور - گیمفا