سازندگان Saints Row اعتقاد دارند گزینههای شخصیسازی این بازی بیرقیب است
با توجه به صحبتهای سازندگان، به نظر میرسد تأکید زیادی روی گزینههای شخصیسازی (Customization) در Saints Row وجود دارد.
دو تن از اعضای تیم Volition، سازنده بازی Saints Row، یعنی آقای کنزی لیندگرن (Kenzie Lindgren) و دیمین الن (Damien Allen) که هر دو جزو طراحان بازی Saints Row هستند، در مورد گستردگی و تنوع گزینههای شخصیسازی این عنوان در مصاحبه با Eurogamer صحبت کردند:
آقای Lindgren در این باره توضیح داد:
هر بار که وارد بازی میشوم و این عنوان را تجربه میکنم، چه وقتی که مشغول شخصیسازی هستم، چه وقتی که در شهر گردش میکنم و چه زمانی که مشغول پرواز هستم، کاملا حس و حال یک اثر Saints Row به من منتقل میشود. من فکر میکنم همین احساس برای مخاطبان قدیمی جذاب خواهد بود و از سوی دیگر مخاطبان جدید نیز وقتی بار اول این حس را تجربه میکنند لذت خواهند برد.
در ادامه او در مورد گستردگی شخصیسازی در این عنوان توضیح میدهد:
ما قطعا گزینهها و انتخابهای به مراتب بیشتر و گستردهتری در بخش شخصیسازی نسبت به تمام آثار مشابه در بازار را ارائه خواهیم داد.
به لطف گستردگی این انتخابها و آزادی عمل بالایی که مخاطبان خواهند داشت، هر فرد تجربهای متفاوتی از Saints Row خواهد داشت که من فکر میکنم این مسئله یک ویژگی جالب برای اثر ماست.
بازی Saints Row که نسخهای ریبوت نیز محسوب میشود، در تاریخ ۱ شهریور ۱۴۰۱ (۲۳ آگوست ۲۰۲۲) برای کنسولهای نسل هشتم و نهم به همراه PC منتشر خواهد شد. به نظر میرسد بار دیگر باید منتظر ماجراجوییهای عجیب و غریب در دنیای متفاوت Saints Row باشیم و گزارشها نشان میدهد با عنوان جهان آزادی بسیار سرگرم کننده طرف خواهیم بود.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
امیدوارم بازیشون فقط تو زمینه شخصی سازی خوب نباشه و به این حیث خلاصه نشه…
وقتی اسم بی رقیب میاد میفهمیم کجاها رو میشه شخصی سازی کرد دیگه
اینطوری باید بگیم سایبر پانک قراره رقیب پیدا کنه تو شخصی سازی دم و دستگاه.
امیدوارم فقط از نظر شخصی سازی مثل سایبر نباشه 😂
سلام
اتزیو شخصی سازی سایبرپانک جزو ضعیف ترین ها است بیا پایین 😹😹😹
من فکرنمیکنم انچنان منحصر به فرد باشه ولی نا امیدم نمیشم،باید منتظر بود دید مگر ترکیب هر شخصی سازی بازیهای دیگر در این بازی بگزارن و فکرم نمیکنم چیز جدید ایجاد کنن
به حد سایبر پانک میرسه شخصی سازیش چون اونجا صد شخصی سازی بود
تو رو خدا همین رانندگی این بازی رو درست کنید بقیش صدقه سرتون.
باور کنید race هاش رو که دیدم یاد بازی های معمولی نسل ۶ افتادم.ولی به نظرم اگر این قسمت رو فاکتور بگیریم بقیش تقریبا اکی بود.
سیستم رانندگیش تقریبا از قسمت ۳ همین شکلی بوده برعکس gta
راحت میتونستن یه رقیب جدی برای GTA باشن
ولی با این مسخره بازی و دیونگی سری رو تقریبا نابود کردن
البته خیلیا هم دوست دارن این سری رو
داداش این بازی رقیب gta نیست این بازی به سم بودن و کار های عجیب معروف
خداکنه
تنها بازی که خیلی شبیه just cause هست همینه.
شخصی سازی ماشین تو جی تی ای آنلاین : سلام