بازی Saints Row در ابتدا قرار بود از ویژگیهای نسخههای ابتدایی این فرنچایز استفاده کند
اطلاعات جدید منتشر شده نشان میدهد که تا پیش از مداخلهی دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر عنوان Saints Row، این بازی قرار بود المانها و ویژگیهای نسخههای ابتدایی این مجموعه را به نمایش بگذارد.
طبق ادعای یوتیوبری به نام mrsaintsgodzilla21، طرح اولیهی استودیوی وولیشن (Volition) این بود که کاراکترهای جانی گات (Johnny Gat)، شاندی (Shaundi)، دکس (Dex)، آیشا (Aisha) و پیرس (Pierce) را به عنوان شخصیتهای اصلی در بازی Saints Row (2022) داشته باشد. همچنین قرار بوده است ۸۰ درصد از لحن و مضمون آن شبیه به Saints Row 2 و ۲۰ درصد دیگر به مانند Saints Row: The Third باشد؛ با این حال، مداخلهی دیپ سیلور باعث شد تا وولیشن پروژه را در مسیر دیگری هدایت کند.
ذکر شده است که مایک واتسون فقید (معروف به IdolNinja)، طراح ماد و مدیر انجمن که توسعه پروژه پچ Saints Row 2 در وولیشن را رهبری میکرد، قرار بود مسئول طراحی ماموریتی باشد که در آن بازیکنان میتوانند در نهایت شخصیت Dex را بکشند. اگر اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط یوتیوبر مذکور دقیق باشد، نشان می دهد که تیم سازنده کنترل خلاقانهای روی بازی ساخت نداشته است. استودیوی وولیشن چندی پیش توسط شرکت مادر، امبریسر گروپ (Embracer Group)، به دلیل عدم موفقیت تجاری بازی Saints Row تعطیل شد.
بازی اکشن ماجراجویی جهان باز Saints Row هماکنون بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
منبع: Twistedvoxel
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
اخه نگته اینه حتی ریبوتم باید به اصول بازی پایبند باشه
فاصله گرفتن از ریشه عامل شکستشون بود
چیزی که بازی های اول جذاب می کرد کلا بهاش قهر بودن
بدون تردید مداخله بیسوادانه و ناآگاهانه ناشر ، پاشنه آشیل اکثر مشکلات صنعت گیمه !
این چه دنیایی که یک کلون GTA توش نیست یعنی اینقدر راک استار توی اسمونهاست که کسی نمیتونه بعداز ۱۰ سال بازی شبیه چیزی بده که اونها ۲۰۱۲ دونسل پیش دادن توی بازار و روی دستشش اپن ورد نیومده
این بازی هرچی علاقه و خاطرات خوب از این سری داشتم ازم گرفت