بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا
بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا
بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا
بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا

بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
بازیگرانی که می‌توانند در دنباله‌های فیلم the batman حضور داشته باشند

فیلم The Batman آغاز یک سه‌گانه سینمایی است و کاراکترها و بازیگران خوبی می‌توانند در دنباله‌های بعدی حضور داشته باشند.

شخصیت ریدلر با بازی پل دینو (Paul Dano) در فیلم بتمن (The Batman) بسیار جالب‌توجه بود. کارگردان مت ریوز (Matt Reeves) برای شکل دادن به این شخصیت، از قاتل‌های سریالی همچون زودیاک قاتل الهام گرفته است؛‌ همین سبب شده است تا نقش‌آفرینی پل دینو نسبت به نقش‌آفرینی جیم کری (Jim Carrey) در فیلم بتمن تاابد (Batman Forever) بسیار متفاوت باشد و درون مایه تاریک‌تر، خشن‌تر و واقع‌گرایانه‌تری را برای سه‌گانه جدید بتمن ایجاد کند.

در فیلم «بتمن» که بیش از سه ساعت زمان دارد، شخصیت‌های شرور پنگوئن با بازی کالین فارل (Colin Farrell) و کارمین فالکون با بازی جان تورتورو (John Turturro) حضور دارند. آن‌ها نیز کاراکترهای جالب‌توجهی هستند اما نسبت به شخصیت ریدلر، نقش‌آفرینی آن‌ها زیاد تاریک نیست و در حقیقت، مکمل کاراکتر ریدلر محسوب می‌شوند. در کل، فیلم «بتمن» به خوبی توانسته تا به بررسی داستان کاراکترهای شرور خود بپردازد و این مورد نیز درباره شخصیت کارمین فالکون کاملا مشهود است.

بازیگرانی که می‌توانند در دنباله‌های فیلم the batman حضور داشته باشند

در فیلم «بتمن»، به حضور جوکر با بازی بری کیوگان (Barry Keoghan) نیز اشاره می‌شود. در یکی از صحنه‌های حذف شده از فیلم نیز نقش‌آفرینی بیشتری از جوکر به نمایش گذاشته می‌شود. با اینکه عدم انتخاب واکین فینکس (Joaquin Phoenix) به عنوان جوکر این دنیای سینمایی، سوال‌برانگیز است اما باید گفت که نقش‌آفرینی بری کیوگان در این نقش، جالب‌توجه و امیدوارکننده به نظر می‌رسد. جوکر، همیشه در سه‌گانه‌های بتمن، شخصیت شرور برجسته‌ای به شمار می‌رفته است و بازیگران برای اینکه بتوانند این نقش را به بهترین شکل ممکن بازی کنند، کاری دشوار داشتند. در هر صورت، به نظر می‌رسد که بری کیوگان قرار است در دنباله‌های فیلم «بتمن»، نقش جوکر را به نمایش بگذارد.

هر چند، هنوز به طور رسمی مشخص نشده است که شخصیت دنباله‌های فیلم «بتمن» چه کاراکترهایی هستند. از همین رو،‌ گمانه‌زنی‌ها در مورد شخصیت‌های فیلم‌های بعدی بسیار زیاد است. در ادامه همراه با ما باشید تا به بررسی کاراکترهای شروری بپردازیم که احتمال حضور آن‌ها در دنباله‌های فیلم بتمن زیاد است. علاوه بر این، بازیگر مناسب برای این نقش را نیز معرفی خواهیم کرد.

رهبر محفل جغدها – آنتونی هاپکینز

رهبر محفل جغدها آنتونی هاپکینز

محفل جغدها، سازمانی خلافکار است که ارتباط زیادی با کارمین فالکون دارد، از همین رو، احتمال حضور این سازمان به عنوان شخصیت‌های شرور فیلم «بتمن ۲» وجود دارد. سازمان «محفل جغدها» برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی در کتاب‌های کمیک معرفی شدند و از همین رو، تهدیدی نسبتا جدید برای بتمن و گاتهام به شمار می‌روند و تاکنون در هیچ فیلم لایو اکشن از بتمن به تصویر کشیده نشدند.

اضافه کردن این گروه به عنوان شخصیت شرور به دنباله فیلم «بتمن»، حرکتی هوشمندانه خواهد بود، چراکه باعث خواهد شد تا سه‌گانه مت ریوز نسبت به فیلم‌های قبلی از شخصیت بتمن، متمایزتر باشد و بیننده‌ها شاهد شخصیت‌های شرور متفاوتی باشند. در کتاب‌های کمیک، از رهبر محفل جغدها به عنوان قاضی جغدها یا سنسی یاد می‌شود.

انتخاب ایدئال برای نقش‌آفرینی رهبر محفل جغدها نیز بازیگر برجسته آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) است. او بیشتر برای نقش‌آفرینی به عنوان هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره‌ها (Silence of the Lambs) شناخته می‌شود. آنتونی هاپکینز می‌تواند شخصیت رهبر محفل جغدها را به عنوان رهبری مورد احترام و در عین حال، خوفناک به تصویر بکشد. با وجود اینکه آنتونی هاپکینز، بازیگری پا به سن گذاشته است اما می‌تواند در نقش رهبر محفل جغدها در دنباله فیلم «بتمن»، بدرخشد.

هاروی دنت یا دوچهره – جیک جیلنهال

هاروی دنت یا دوچهره جیک جیلنهال

آرون اکهارت (Aaron Eckhart) در سه‌گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight) ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) در فیلم «بتمن تاابد»، بازیگرانی هستند که نقش هاروی دنت یا دوچهره را در دنیای سینما بازی کرده‌اند. شخص مناسب برای این نقش در سه‌گانه بتمن مت ریوز، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) خواهد بود.

البته این احتمال وجود دارد که مت ریوز، مسیری دیگر در پیش بگیرد. در پایان فیلم «بتمن»، شهردار بلا ریل، به عنوان شهردار تازه انتخاب شده گاتهام، نشان داده می‌شود و این احتمال وجود دارد که در فیلم‌های بعدی، او به دوچهره تبدیل شود. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، جیک جیلنهال می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای حضور در نقش دوچهره در فیلم «بتمن ۲» یا فیلم «بتمن ۳» باشد.

اسکرکرو – مایکل سی هال

اسکرکرو مایکل سی هال

کیلین مورفی (Cillian Murphy) با نقش‌آفرینی برجسته خود در فیلم بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) ساخته کریستوفر نولان، توانست تا شخصیت اسکرکرو را در دنیای سینما، بسیار مشهور کند. جاناتان کرین، دکتری است که شیفته استفاده از سموم مختلف برای ایجاد ترس و وحشت در قربانیان خود است و همین باعث می‌شود تا او به اسکرکرو تبدیل شود. از همین رو، این شخصیت، شروری مناسب برای سه‌گانه «بتمن» به شمار می‌رود. با اینکه نقش‌آفرینی کیلین مورفی در این نقش عالی بوده اما در آن فیلم، کم از این شخصیت استفاده شده بود.

با توجه به درون مایه این شخصیت و تناسب آن با درون مایه تاریک و خشن فیلم «بتمن»، می‌توان گفت که شخصیت اسکرکرو، شروری عالی برای فیلم‌های بعدی مت ریوز در دنیای سینمایی بتمن خواهد بود. از سوی دیگر مایکل سی هال (Michael C. Hall) می‌تواند جذابیت بیشتری را به این نقش بدهد چراکه او سابقه نقش‌آفرینی در نقش قاتلی سریالی به نام دکستر مورگان را در سریال دکستر (Dexter) داشته است.

مستر فریز – دیوید دستمالچیان

مستر فریز دیوید دستمالچیان

دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) با نقش‌آفرینی اخیر خود توانسته تا بیشتر شناخته شود. او اخیرا در فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) ساخته جیمز گان (James Gunn)، نقش پولکا دات من را بازی کرده بود. علاوه بر این، او در فیلم تل‌ماسه (Dune) بازی کرده است و سابقه حضور در فیلم‌های انت‌من (Dune) را نیز در کارنامه دارد. او همچنین در فیلم «شوالیه تاریکی»، نقش یکی از افراد جوکر را بازی کرده بود.

در فیلم بتمن و رابین (Batman & Robin)، نقش شخصیت مستر فریز را آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) بازی کرده بود. با این حال، انتخاب مناسب برای این نقش در سه‌گانه مت ریوز، دیوید دستمالیچان خواهد بود. دیوید دستمالچیان می‌تواند در نقش‌آفرینی خود به عنوان مستر فریز، داستان پس‌زمینه اندوهگین و پیچیده این کاراکتر را به خوبی به نمایش بگذارد.

مت ریوز قبلا از علاقه خود به حضور شخصیت مستر فریز در دنباله‌های فیلم «بتمن» گفته بود؛ او اظهار داشته بود که نسخه‌ای ساده‌تر و واقع‌گرایانه‌تر از این کاراکتر خلق خواهد کرد. در هر صورت، دیوید دستمالچیان می‌تواند انتخابی بسیار عالی برای این نقش باشد.

پویزن آیوی – شارلیز ترون

پویزن آیوی شارلیز ترون

پویزن آیوی، شرور دیگری از جهان بتمن به شمار می‌رود. او در حقیقت، دکتر پاملا لیلیان آیزلی است که به نام پویزن آیوی شناخته می‌شود. قدرت‌های پویزن آیوی از طریق گیاهان جهش یافته شکل گرفته‌اند. البته رابطه نزدیک پویزن آیوی با هارلی کوئین، سبب خواهد شد تا احتمال حضور او در دنباله‌های «بتمن» بسیار پایین باشد.

با این وجود،‌ شخصیت پویزن آیوی، شخصیت شرور خطرناک و خوفناکی است که می‌تواند برای دنیای فیلم‌های بتمن بسیار مناسب باشد. علاوه بر این، اگر شخصیت اسکرکرو نیز در این فیلم‌ها حضور داشته باشد، حضور پویزن آیوی نیز می‌تواند جذابیت فیلم‌ها را دو چندان کند. در فیلم «بتمن و رابین»، اوما تورمن (Uma Thurman) نقش پویزن آیوی را به تصویر کشیده بود و توانست تا در آن فیلم بدرخشد. با این حال، بازیگر مناسب برای نقش پویزن آیوی در دنباله‌های فیلم «بتمن»، شارلیز ترون (Charlize Theron) است.

بین – دیو باتیستا

بین دیو باتیستا

در صورتی که شخصیت بین در سه‌گانه فیلم «بتمن» حضور داشته باشد، احتمالا به داستان خاستگاه او پرداخته خواهد شد. شخصیت بین، قدرت زیاد خود را با استفاده از تزریق سرمی به نام ونوم بدست آورده است. در فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد (The Dark Knight Rises) نقش بین را تام هاردی (Tom Hardy) به تصویر کشیده بود.

شخصیت بین می‌تواند برای فیلم‌های بعدی بتمن، شخصیت شرور بسیار خوبی باشد و بازیگر مناسب برای به تصویر کشیدن این شخصیت نیز دیو باتیستا (Dave Bautista) است. دیو باتیستا سابقه حضور در نقش درکس در فیلم‌های نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و فیلم «تل‌ماسه» را دارد.

رأس الغول – مس میکلسن

رأس الغول مس میکلسن

راس الغول، رهبر لیگ قاتلان به شمار می‌رود که برای قرن‌ها است که در حال انجام فعالیت‌های مختلف در سراسر جهان است. این شخصیت شرور، یکی از سلطه‌گرترین شرورهای بتمن به شمار می‌رود. بازیگری باید نقش رأس الغول را بازی کند که قبلا تجربه بازی در نقش شرورهای باهوش و قدرتمند را داشته است.

مس میکلسن (Mads Mikkelsen) اخیرا نقش گریندل‌والد را در فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) بازی کرده است و قبلا نیز نقش هانیبال لکتر را در سریال هانیبال (Hannibal) ایفا کرده است. از همین رو، انتخابی عالی برای نقش رأس الغول در دنباله‌های فیلم «بتمن» محسوب می‌شود. حضور شخصیت رأس الغول در دنباله‌های فیلم «بتمن» می‌تواند موفقیت آن‌ها را تضمین کند.


در این مطلب، به بررسی کاراکترها و بازیگرانی پرداختیم که می‌توانند در فیلم‌های بعدی «بتمن» حضور داشته باشند. نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: اسکرین رنت

Boogimanvitto corleoneButcher of blaviken7گیمر خسته از بی پولیداناThe hunt is comingHunTeR007IrNRezag1AA11زمین 52MengoJin sakaiامیر حسینPaprikaArnaldXERXESmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا
بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا
بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا
بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا
بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا
بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازیگران و شرورهایی که باید در دنباله‌های فیلم The Batman حضور داشته باشند - گیمفا