شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد
شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد
شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد
شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد

شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد

ابوالفضل مناف زاده
۱۲:۵۷ ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
moon knight

طبق اعلام رسمی شرکت اپیک گیمز، حساب کاربری بازی Fortnite (فورتنایت) و مارول، شخصیت Moon Knight هم اکنون از طریق فروشگاه Fortnite در دسترس گیمرها قرار دارد.

شرکت اپیک گیمز (Epic Games) و مارول طی اقدامی کاملاً قابل پیش‌بینی، از افزوده شدن شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite خبر دادند. البته، پیش از اعلامیه‌ی رسمی نیز چندین افشاگر اطلاعات شناخته شده نیز چنین خبری را فاش کرده بودند. همچنین، زمان‌بندی این اقدام نیز با پخش قسمت چهارم سریال Moon Knight موازی شد تا در جذب مخاطب عملکرد بهتری داشته باشد.

علاوه بر پوسته‌ی مارک اسپکتر (Marc Spector)، نسخه‌ی «Mr. Knight» پوسته‌ی استیون گرنت (Steven Grant) نیز به این بازی افزوده شده است. در چند سال گذشته، بازی Fortnite دائماً میزبان پوسته‌هایی بر اساس نسخه‌های کمیک و شخصیت‌های ابرقهرمان مختلف و همچنین نسخه‌های لایو اکشن آن‌ها بوده است. در زمان نگارش این خبر تنها نسخه‌های دیزنی+ شخصیت Moon Knight در بازی Fortnite موجود است. در واقع، باید دید که در آینده برداشت دقیق‌تری از کمیک‌های این مجموعه به این بازی افزوده خواهد شد یا خیر.

البته، در چند سال گذشته بازی Fortnite میزبان تقریباً تمامی شخصیت‌های اصلی دنیای مارول، از جمله Spider-man و ولورین بوده است. همچنین، این بازی حتی در مقاطعی با کمیک‌ها نیز تلاقی پیدا کرده و شاهد کراس‌اورهایی بین آن‌ها بوده‌ایم. با توجه به رابطه‌ی بسیار خوب اپیک و مارول، به نظر می‌رسد که در آینده شاهد کراس‌اورهای بیشتری بین این دو باشیم.

Moein MM2ParhamSee you tomorowmeysambbjbejbdjeJin sakai『▿𝑆𝐻𝐴𝐻 ◈𝑆𝐸𝑁𝐴𝑇𝑂𝑅▾』

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد
شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد
شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد
شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد
شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AmirAgha گفت:

    خدایی دم اپیک گیمز گرم
    یه بازیی ساخته که همه میتونن بیان اون تو
    اصلا براشون مهم نیست اون کاراکتره کیه؟چیه؟
    سری پول میدن به شرکت ناشرمیارنش تو فورتنایت
    ده برابرش رو در میارن

    Moein MM2PROfess0r_xtNicKAmir(PC & PS4)AminTSLTUPACMrHill93bjbejbdjeking nima shamsحاج عرفانmore
  • TUPAC گفت:

    لعنت به فورتنایت با این کاراش

    Moein MM2MasihNicKAmir(PC & PS4)TUPAC77kayvanMrHill93Commander jensenSee you tomorowmore
  • Herfeiy گفت:

    اپیک گیمز خیلی ممنون از این که گند زدی به تمام شخصیت های دنیای گیم و سینما. ما همچنان منتظریم از عمه بزرگوار خود رونمایی کنید.

    Moein MM2MasihPROfess0r_xtBoy GamerNicKfarshid77OmidMrHill93Squatlatexmore
  • legendboy گفت:

    اگر مثلا ۱۵ سال پیش خبر میومد که به فلان بازی فلان اسکین اضافه شده کوچکترین اهمیتی برای کسی نداشت و اون خبر اصلا ویو نداشت
    ولی وضعیت محتوای نسل جدید ویدئو گیم طوری شده که اومدن یه اسکین بعنوان یه خبری گیمینگ مهم در نظر گرفته میشه !
    به نسل جدید خوش آمدید !!

    Moein MM2PROfess0r_xtfarshidSquatlatex
  • Fenrir گفت:

    دلیل اینکه یه عده با اضافه شدن کارکترهای مختلف به فورتنایت اینطوری صداشون در میاد قابل درک نیست.
    در کدوم بازی همچین شرایطی فراهم هست که بازیکنان بتونن با شخصیتهای موردعلاقشون و شخصیتهایی که از داستان های مختلف هستن تعامل و رقابت و سرگرمی داشته باشن؟
    به شخصه از طرفداران فورتنایت نیستم ولی این ایده رو ایده خیلی جالبی میدونم. یک نفر میتونه مثلا با شخصیت مورد علاقش که اتزیو باشه به بازی بپردازه و یک نفر با مسترچیف و غیره. مخصوصا حالا که حالت بدون بیلد هم در بازی به عنوان یک بخش جداگانه و دائمی قرار گرفته کسانی که به علت محدودیت وقت یا دیگر علت ها نمیشد بیلد انجام بدن هم میتونن از بازی لذت ببرن، در بتل رویال ها هم کمتر بازی ای پیدا میشه که اینقدر تنوع داشته باشه و پشتیبانی عالی ای داشته باشه.
    این هم که بعضی ها میگن کارکترها حرمت دارن (!) و با اومدن در فورتنایت و ایموت زدن ابهتشون زیر سوال میره پس نباید به بازی اضافه بشن، طرز تفکری غیرمنعطف و متعصبانه و احساسی هست.

    Moein MM2MasihBoy GamerParhamscorpionesAmir(PC & PS4)K1Rebel2292MrHill93هادی صفائیmore
    • kayvan گفت:

      #حق

      از خداتون هم باشه این اسکینا بیان توی فورتنایت

      Parham
    • AminTSL گفت:

      اونوقت شما میتونید با این اتزیو ایگل جامپ انجام بدید یا چه میدونم هیدن بلید داره؟ یا اصلا حرف میزنه ؟! داستان وجودش توی این بازی چیه دقیقا ؟
      خودتم میدونی فقط وسیله ای برای تبلیغ یه بازی احمقانه ولی پر سود . این شاید به جایی برسه که خالق کاراکتر به خاطر سود کلانی که واسش بیخیال تولید محتوا بشه بزاره که شخصیت همون توی یه محیط نانسنس تبر به دست فارم کنه و بیلد کنه !
      این بازی چنان گندی زد به بازی سازی که بعد ها تبعاتش معلوم میشه فعلا داره به مکیدن سودش تو این صنعت ادامه میده .

      PROfess0r_xt
      • Fenrir گفت:

        دوست عزیز در بازیهایی مثل مورتال کامبت که کریتوس‌ یا سوپر اسمش که اسنیک و دیگر شخصیت های مختلف در بازی حضور دارن براشون داستان وجود خاصی داره؟ علیرغم اینکه در فورتنایت هم اینها بیشتر Skin محسوب میشن.
        صرفا تبلیغ نیست وقتی مصرف کننده هم از این مسئله لذت ببره. بازهم یادآوری میکنم در کدام بازی سراغ دارین که هر شخصی با کارکتر موردعلاقه خودش بتونه اینطور به رقابت و سرگرمی بپردازه؟ اینطوری هم یک مارول فن میتونه از بازی با اسکین شخصیت موردعلاقش لذت ببره هم دیسی فن ، هم فن پلی استیشن و نینتندو اکس باکس و فن سینما و…
        اتفاقا فورتنایت به عنوان یک عنوان آنلاین رایگان عملکرد بسیار درخور توجهی داشت، حتی اگر فورتنایت هم منتشر نمیشد شرکت ها که اولین اولویتشون درآمدزایی هست عناوین دیگه ای رو منتشر میکردن که این هدف رو برآورده کنن. عنوان آنلاین باید با معیارهای خودش مقایسه بشه و عنوان داستانی هم با معیارهای خودش. یک نفر مثل بنده ممکنه از بازیهای داستان محور لذت ببره و یک نفر از بازیهای مولتی پلیر، و وجود هردو برای طرفداران مربوط به خودشون ضروریه و هر دو بازار و مشتریان خودشون رو دارن.
        برجسته تر شدن نقش عناوین مولتی پلیر در این چند سال اخیر هم باعث نشد آسیبی به روند ساخت عناوین داستان محور وارد بشه. حتی شرکتی مثل EA هم که باور داشت عناوین داستانی دیگه مردن کاملا متوجه اشتباهش شد و خودش عنوانی مانند Jedi Fallen Order رو ساخت. مثالها زیادن Gow , Rdr2 , Re2 , Sekiro , DMC V , Zelda LA , Ghost oT , Tlou2 و عناوینی متعدد دیگه ای که ذکرشون از حوصله کامنت خارجه و عناوین معرفی شده برای انتشار در آینده.
        نذارین این نکته که یه درصد عظیمی از طرفداران فورتنایت افراد کم سن و سال هستن باعث بشه ناخودآگاه یا خودآگاه قضاوت منفی ایجاد کنه که ویژگی های حائز اهمیت این بازی نادیده گرفته بشن.

  • Omid گفت:

    فقط مونده جناب خان. اون رو هم اضافه کنن دیگه فکر نکنم کسی مونده باشه.

    Boy GamerscorpionesAminTSLfarshid
شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد