به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا

به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت

امیرحسین رنجبر
۱۷:۱۰ ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا

به گفته توسعه‌دهنده Elden Ring، پچ ۱.۰۴ که در حال حاضر در دسترس است، عملکرد بازی را بهبود داده و ماموریت‌های جدیدی را برای NPC‌ها به همراه دارد.

پچ ۱.۰۴ اکنون به بازیکنان اجازه می‌دهد تا عملکرد چرخش خودکار دوربین را روشن یا خاموش کنند. همچنین دیالوگ‌های جدیدی به مکالمات NPCها اضافه شده است. همچنین تغییراتی در آسیب اسلحه‌های خاص و مدت زمان لازم برای انجام حملات جادویی ایجاد شده است. در حالی که Elden Ring به دلیل چالش بالایش مورد ستایش قرار گرفته است، جامعه همچنین راه‌های زیادی برای بهره‌برداری از سلاح‌ها و ترکیب‌های خاص پیدا کرده‌ است که به آسان‌تر شدن بازی کمک می‌کنند. بنابراین، پچ مذکور آخرین مورد از سری آپدیت‌هایی است که با هدف بهبود تعادل در بازی منتشر می‌شود. می توانید اطلاعات کامل پچ را در این لینک بخوانید.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتمی و نسل نهمی سونی و مایکروسافت به همراه پلتفرم PC در دسترس است. آخرین ساخته‌ی فرام‌سافتور (From Software) و هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) مورد تمجید و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. بازی موفقیت تجاری فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند و کماکان در صدر جدول فروش‌ها قرار دارد. نظر شما بابت این بازی چیست؟ آیا Elden Ring را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

Moein MM2Caxel105RezaOmenCorvoRaminKurosSquatlatexmeysambJin sakaiHaj_HosseinHasan0930Mehran.Ba77o0ashil0o🤘Mohsenj74Espresso『▿𝑆𝐻𝐴𝐻 ◈𝑆𝐸𝑁𝐴𝑇𝑂𝑅▾』Atomic SoldierAshen undead the bearer

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Z.GAMER.FAKE گفت:

    بابا دیگه خیلی با هر آپدیت بازی تغییر می‌کنه
    عملا تو بعد از هر آپدیت اول باید ببینی چی تو این آپدیت جدید قوی شده، چی ضعیف شده.بعد یک بیلد متناسب با آپدیت جدید بچینی
    پ.ن:البته این واسه pvp اگه کسی آفلاین بازی می‌کنه با هر بیلدی می‌تونه بازیرو تمام کنه

    Moein MM2Caxel105arshia.ya.mo
  • ببخشید اگر کسی PC داره و این گیم رو (قانونی) میزنه و اپدیتش کرده
    تغییر خاصی دیده؟
    چونکه خیلی رو PC منو اذیت میکنه بخصوص افت فریمش میخام اگر می ارزه اپدیت کنم

    Moein MM2
  • الان لیست کامل تغییراتی که این آپدیت اعمال میکنه رو خوندم و خداروشکر گلیچ مربوط به Carian retaliation بالاخره درست شده! بخش پی‌وی‌پی این بازی چیز غیر متعادل داره زیاد داره، ولی این گلیچ با اختلاف مزخرف‌تر از همه چیزهای دیگه بود. برای کسایی که نمیدونن، این گلیچ :
    ۱- حریف رو در یک چشم بهم زدن بصورت یک ضرب میکشه! (اعمال بیش از سه هزار آسیب از نوع جادوی خالص)
    ۲- استفاده ازش بشدت آسونه و حتی یه احمق هم که تاحالا کنترلر دستش نگرفته میتونه اجراش کنه.
    ۳- اجرای این گلیچ هزینه بسیار کمی داره و FP و استامینایی که مصرف میکنه تقریبا صفره.
    ۴- اجرای این گلیچ به شدت سریعه و در کمتر از سه ثانیه قابل انجامه.
    ۵- و بدتر از همه، انیمیشن این گلیچ در بخش آنلاین توسط حریف دیده نمیشه! یعنی شما میرید نزدیک حریف‌تون و بدون اینکه حریف‌تون هیچ کاری انجام بده میبینید که بصورت یک ضرب کشته شدید!
    احتیاجی به گفتن نداره که تعداد خیلی خیلی زیادی از پلیرها از همچین چیزی در بخش آنلاین سوء استفاده میکنن و بازی رو به گند میکشن‌. خود من هم با اینکه این اواخر تا حد زیادی یاد گرفته بودم چطوری با این گلیچ تو بخش پی‌وی‌پی کنار بیام ولی وقتی که حریف دوباره و دوباره این حرکت رو تکرار میکنه ممکنه بالاخره یه بار گیر بیوفتی…
    تو لیست تغییرات گفته شده که انیمشین استگر شدن جادوهای Madness هم کوتاه‌تر شدن و ظاهرا دیگه اگه این جادو‌ها بخوره بهتون تا ابد بی‌حرکت نمی‌مونید که این هم جای شکر داره. الان فقط اگه Rivers of blood رو نِرف کنن و یه فکری هم به حال Afk farmer ها بکنن بخش پی‌وی‌پی این بازی واقعا خوب میشه!

    Moein MM2Caxel105Iran_gamerEspresso
  • hivat گفت:

    می توانید اطلاعات کامل پچ را در این لینک بخوانید.
    ببخشید کدوم لینک؟

    Moein MM2arshia.ya.mo
  • Omid گفت:

    بدون تردید این اثر یک اثر عالی و فوق العاده س. اما بعنوان یک عاشق سری سولزبورن و اثار فرام سافتور ، وقتی فقط باس های سکیرو و دارک سولز ۳ رو به یاد میارم در حالیکه تعداد زبادی از بهتربن باس های کل سری فقط در این دو اثر وجود داشتند ، با دیدن تعداد بسیار بالای باس های الدن رینگ و کیفیت پایین اونها عصبی میشم. به جز تعداد بسیار محدودی از باس های این بازی اکثر اونها موجوداتی فراموش شدنی هستند که انقدر سریع از بین میرن و شکست میخورن که حتی فرصت نمیکنی اسم و شکل اونها رو به خاطر بسپاری. وجود در مجموع پنج شش باز قابل اعتنا و ارزشمند اونهم در میان حدود هشتاد باس!!!! یک نکته منفیه….و بدبختی اینجاست که همه این موجودات بدون تردید با قوی تر شدن کاراکتر بطور کامل چالش خودشون رو از دست میدن. نمیدونم در لول های بالا واقعا دیگه چیزی وجود خواهد داشت که ذره ای چالش داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟ بر عکس سکیرو که حتی در نیوگیم پلاس هفت!!! هم همچنان چالش؛ عنصر اصلی تک تک مبارزات بود. جای تاسفه این حجم از دور شدن میازاکی از ریشه ها

    king boomasoud pc gamerAhmad_bkEspresso
    • Kuros گفت:

      تمام بازیهای سولز بورن این خاصیت رو دارن که با آپدیت کردن بازی ساده میشه اصلا اصل بازی همینه حتی نیو حتی the surge و ….
      اتفاقا باس های فوق العاده ای داره که داستان و حتی نوع مبارزه منحصر به فردی دارن …نمیگم سکیرو یا دارک سولز باس هاش خوب نبودن بلکه در نوع خودشون فوق العاده بودن اما توی همون سکیرو من بعد گرفتن شمشیر جاودانگی به راحتی باسها رو شکست میدادم حتی خیلی از باسها بدون خوردن یک ضربه و در حد چند ثانیه (با شکستن پوسچر) بازم میگم این عیب نیست ذاته بازیه که هر چقدر لول آپ کنی و بیشتر بگردی بازی ساده تره…

      Moein MM2Caxel105king boo
      • Omid گفت:

        دوست عزیز ؛ با احترام به نظرتون اما بعنوان کسی که دنیای بازی های ویدئویی براش یعنی سری سولز بورن و اثار فرام سافتور باید باهاتون مخالفت کنم. اینکه هرچی لول بالاتر بره پس زدن باس به نسبت راحت میشه چیز عجیبی نیست که ندونم. بلکه حرف من اینه که در تمام اثار قبلی فرام سافتور کدوم اثر رو سراغ داری که در اولین تجربه و رویارویی با یک باس و در لول های کاملا متوسط بتونی چندین باس رو در اولین مواجهه اونهم نه با تاکتیک خاص بلکه براحتی شکست بدی؟؟؟؟؟ بحث من جدای ازین مربوط به تکنیک و مکانیسم مبارزه باس هاست که بعضی از اونها متاسفانه ابدا در سطح باس های معمولی اثار قبلی هم نیستند. در سکیرو هم هر چقدر توانا و قدرتمند باشی اما باز اصل بازی مبتنی بر حفظ چالش و حضور ذهن گیمره. و اصولا حفظ چالش در اثار میازاکی یکی از مهمترین دلایل طول عمر بالای این اثاره. واقعا چه جذابیت و انگیزه ای وجود داره برای رویارویی مجدد با تعداد زیادی باس که در نوبت اول اونها رو به رلحتی شکست دادی ؟؟؟؟؟ در ضمن این سلیقه شخصی من نیست بلکه یک واقعیت و یک ایراد برای الدن رینگه که متاسفانه عمده باس های بازی ( به جز تعداد محدودی در حد شش هفت باس) بقیه نه از نظر طراحی هنری و نه از نظر مکاتیک های مبارزه اصلا در حد شاهکارهای اثار قبلی نیستند و این یک واقعیته. کما اینکه از دید فنی و منتقدانه هم به برخی از اونها ایرادهای جدی وارده. استودیویی که باسی مثل Guardian ape رو در سکیرو با اون نمای حیرت اتگیز دوربین و اون مبارزه تماما استراتژیک و تاکتیک پذیر ساخته ، وقتی قراره یک باس مشابه در ابعاد و اندازه های اون باس بسازه ( fire giant( باید لااقل کاری در سطح کیفی مشابه ارائه بده نه چنین نتیجه کاملا ضعیف از نظر تکنیکی و کارگردانی. صحبت راجع به چرایی بد بودن این باس و یا برخی باس های دیگه نیاز به مطلبی مفصل داره اما اگر مایل باشید مقاله های زیادو ارزشمندی رو میتونید در اینترنت پیدا کنید که اتفاقا میتونن اموزنده هم باشن. در هر صورت من با اثار میازاکی زندگی میکنم و با تمام وجود امیدوارم موفقیت مالی عظیم بازی باعث نشه که فرام سافتور نکته های منفی بازی رو نبینه.

    • Raw گفت:

      من که همچین حسی نداشتم اگر overlevel نباشی باس ارزشمند و چالشی زیاد داره بازی ولی خوب به نظرم مشکل از بازی نیست که در موقع مناسب سراغ باس ها نمیری و انقد لفتش میدی که overlevel میشی در ضمن این بازی بدون احتساب dlc های بازی های قبلی و فقط با مقایسه خط داستانی اصلی چون هنوز الدن dlc براش نیومده که بشه مقایسه درستی کرد از نظر کیفیت باس ها در حد دارک ۳ و سکیرو هست چه بسا بهتر هم باشه از بعضی از لحاظ مثلا بهترین gimmick boss که تا حالا فرام خلق کرده مربوط به همین بازی هستش
      از نظر درجه سختی هم نسبت به بازی قبلی میتونه سخت تر باشه چون moveset های باس ها متنوع تر شده و سرعتشون هم بالاس ولی شخصیت اصلی بر خلاف باس ها سرعتش به اندازه بازی مثل bloodborne نیست پس dodge و parry ها باید زمانبندی خیلی دقیق ترین داشته باشن و حتی سر باسی مثل malenia باید سه بار پشت هم parry کنی تا یه دونه critical hit بگیری و delay های باس ها هم سر ضربات خیلی بیشتر شده و زیاد پیش میاد که زود‌ dodge میکنی و تازه اینا با حرکات سریع ترکیب شدن که بعضی از ضربات و combo ها سرعتشون در حد بازی مثل بلاد و سکیرو هستش خلاصه باهات مخالفم راه حل مشکلت هم سادس یک بار دیگه با save file جدید سعی کن هر باس با لول مناسب بزنی

      Moein MM2Caxel105Iran_gamer
      • The Red Devil گفت:

        اینکه خود بازی نمیگه باید کجا بری و هر کوئست چه لولی نیاز داره باعث میشه که تو موقعیت نامناسب سراغ باس ها بری .
        مثلا شما میری گادفری و رادانو میکشی بعد میای منطقه اول بازی میبینی یه کتکومب (اگه درست نوشته باشم) مونده که شما ندیده بودیش بعد واردش میشی و باسش که قرار بوده یه باس چالشی با حرکات سریع باشه رو با یه ضرب میکشی

        Moein MM2
      • Omid گفت:

        دوست محترم ؛ اتفاقا بقول شما اورلول نبودم اما فرض که اینطور بوده باشه ؛ ایا شما سکیرو تجربه کردی ؟ اگر حتی در نیوگیم پلاس مثلا پنج باشی و بارها و بارها قدرت خودت رو بالا برده باشی و تمام اسکیلها رو ازاد کرده باشی و بقول معروف هیولایی باشی واس خودت اما یک لحظه غفلت یعنی مرگ! و به معنای واقعی کلمه همه دشمنان بازی بخصوص مینی باس ها و باس ها همچنان میتونن بسیار چالش برانگیز باشن و این ارزشمنده. اینکه در دور اول بازی مثلا بجای لول چهل با لول شصت بری سراغ یک باس پس اون باس برات تبدیل بشه به اسباب بازی و وسیله خوشگذرونی ! بطوریکه حتی دشمنان عادی برخی محیطها از اون سرسخت تر و چالشی تر باشن ، پس این یعنی یک نکته بسیار منفی برای بازی. با این حساب تجربه بازی در نیوگیم پلاس های یک و دو و…اصلا معنا نداره چون واقعا بسیاری از باس ها رو یکی دو ضربه ناکار میکنی! ( که اتفاقا همینکار رو هم میکنن در صدها ویدئوی منتشر شده)…. متاسفانه فرام سافتور کاملا زهر موجود و لازم در مبارزه با بسیاری از باس ها رو گرفته تا یک اثر همه پسند و کم چالش ارائه بده. گذشته ازین باس های زیادی وجود دارن که طراحی هنری و ظرافت های موجود در باس های اثار قبلی اصلا در اونها وجود نداره.

  • Squatlatex گفت:

    خوب شد نسخه ظرفیت۲برای رو خریدم اگه ظرفیت ۱بود که اصلا آنلاین هم نمیتونستم بشم و معلومه فرام سافتور قراره کلی پشتیبانی بکنه و احتمال اومدنdlcبرای این بازی رو خیلی بالا می‌دونم dlc دارک ۳که شاهکار بود بنظرم سیتر فریا و گیل و midir اصلا تو یک لول دیگه بودن و داستان بازی چقدر خوب روایت شده بود و مثل همیشه دارک و غمگین بود.

    Moein MM2
  • mo1234 گفت:

    متاسفانه بعد آپدیت ۱.۴ بازی سر باس آخر بشدت سخت شده بود مجیک ها دیگه قدرت قبل رو نداشتن سرعت باس خیلی بالا رفته بود واقعا دیگه هیچکاریش نمیشد کرد دیگه بریدم من بازی رو دیلیت کردم قبل آپدیت یه گلیچ داشت که radagon رو راحت میزدی بعد elden beast رو میزدی ولی گلیچ رو برداشتن و یه چیز عجیب غریبی باس سخت شده بود من دیگه تسلیم شدم بازی و اکانت و همه رو دیلیت کردم متاسفانه بعد ۱۵۰ ساعت بازی نشد بازی رو تموم کنم اگه دیروز سراغ این باس رفته بودم بازی تموم بود ….

  • The Red Devil گفت:

    دوستان یه سوال : ash of war dublication چه تاثیری داره؟
    میدونم که تعداد خاکستر رو زیاد میکنه ولی فایده ش چیه؟ توی قدرت خاکستر من تغییری ندیدم ، بعد از دو برابر کردن کار دیگه ای باید انجام بدم تا اثر کنه؟

    Iran_gamer
  • The Red Devil گفت:

    من فقط مشکل اینو داشتم که توی church of elle اون دختر جادوگره spawn نمیشد تا اون زنگوله رو بهم بده تا روح هامو summon کنم
    بعدش رفتم از فروشنده Round table اون زنگوله رو خریدم مشکل حل شد
    (از درست بودن املاء کلمات انگلیسی مطمئن نیستم)

به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت - گیمفا