ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است

ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است

امیرعلی قربان‌پور
۰۰:۵۲ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است

به‌گفته‌ی برندن سندرسون (Brandon Sanderson)، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) برای پروژه‌های آینده‌ی خود، خواهان همکاری با این نویسنده‌ی معروف است.

طی یک استریم زنده، برندن سندرسون که بیش‌تر با سری کتاب‌های فانتزی Mistborn و Stormlight Archive شناخته می‌شود، بسته‌ای را که از سوی بندای نامکو برایش فرستاده شده بود، باز کرد. این بسته علاوه شمشیر، شنل و سایر محصولات مربوط به ساخته‌ی اخیر فرام سافت‌ور (FromSoftware)، شامل نوشته‌ای از سوی ناشر این بازی نیز می‌شد.

سندرسون اعلام کرد که ظاهراً این ناشر به همکاری با او علاقه‌مند است و افزود:

من هم خواهان این همکاری هستم. در واقع، برای آن‌ها ایده‌ای در نظر دارم. احتمالاً باید این ایده را با آن‌ها در میان بگذارم و نظرشان را بپرسم. همیشه برای همه چیز ایده‌ای دارم. مثلاً یک بار از خودم پرسیدم: «برای Magic: The Gathering (یک بازی کارتی و رومیزی) چه داستانی می‌نوشتم؟ » چهار سال برای خلق یک داستان از این بازی صرف کردم تا وقتی که از طرف شرکت سازنده تماس گرفتند و پیشنهاد داستان‌نویسی دادند، به آن‌ها گفتم: «یک داستان از قبل دارم و همین رو می‌نویسم.» به همین شکل، با خودم فکر کرده بودم: «اگر قرار بود روی بازی‌ای در سبک Soulsborne کار کنم، چه داستانی می‌نوشتم؟» قطعاً تصمیم انجام این کار بر عهده‌ی من نیست، اما گوشه‌ی ذهنم نگه‌اش می‌دارم تا بعداً با شما در میان بگذارم.

برندن سندرسون

سندرسون در سال گذشته نیز ادعا کرده بود که برای چندین سال روی یک بازی ویدئویی کار می‌کرد و انتظار داشت که معرفی بازی در همان سال صورت بگیرد که به‌نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ نداد. این نویسنده چندی پیش نیز در یکی از استریم‌های زنده‌ی خود گفته بود که انتخاب او برای کار روی بازی Elden Ring مناسب‌تر بوده است و افزود:

فرام سافت‌ور تصمیم گرفت که یک بازی فانتزی بسازد و با یک رمان‌نویس فانتزی همکاری کند. آن‌ها به‌جای کسی که بازی‌هایشان را از King’s Field (1994) تجربه کرده و آن‌ها را جزو ۱۰ بازی برتر خودش قرار داده، فردی را انتخاب کردند که روزهایش را با ارسال پست‌هایی درمورد NFL می‌گذراند. اگر نمی‌دانید، آن‌ها سراغ جورج رفتند و با کمکش بازی ساختند. جورج اصلاً اهل بازی‌های ویدئویی نیست و هیچ ایده‌ای درموردشان ندارد.

برندن سندرسون

Moein MM2Dark SoulGramy kAmirali heidariKing Jim RyanVisible 6-tigh manexamplealinerd(HIDEO KOJIMA (HASAN KAHRAMANJin sakaiDARKSIRENparsa_-furymeysambfarshidاردک ایز هیِر ،،، دستو جیغو هوراااااااااKaladinKurosعلیS Ghost of Spartao0ashil0omore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یه شایعه هایی درمورد ایشون و inxile اومده بود ولی نمی دونم چقدر درست بوده…
    بنظرم گفته بود بازی ای که روش کار می کنم ۲۰۲۲ معرفی میشه.

    Moein MM2علیAmirali heidariS Ghost of SpartaZFBSquatlatexP.morgan 𔓙
  • Omid گفت:

    نگید که خبرخرید فرام سافتور توسط سونی واقعیت داره

    Moein MM2scorpiones
  • خوبه تو مجیک سیستم میتونه کمک بسزایی بکنه البته اگه اینم دروغ نباشه و سرکار نباشیم🗿🌚🦧🦥

    Moein MM2علیmasoud pc gamerP.morgan 𔓙Jin sakai
  • Wounds گفت:

    یه مدتی داشتم فکر می کردم اینکه میازاکی گفت الدن رینگ بر روی پروژه های بعدی ما تاثیر دارد یعنی چی اولش با خودم گفتم طبیعیه وقتی یه بازی جهان باز شون اینقدر موفق بوده پس همین مسیر را ادامه میدن اما الان متوجه شدم منظور میازاکی خیلی کلی تر است یکی از تاثیرات الدن رینگ می تونه همین همکاری با نویسنده های مشهور برای خلق جهان های متنوع برای عناوین آینده شون باشه قطعا وجود اسم مارتین در الدن رینگ یک عامل مهم در ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب و به دنبال اون کشیده شدنش به سمت این اثر بود وجود اسم سندرسون هم می تونه همچین تاثیری داشته باشد البته با این تفاوت که مارتین با این صنعت غریبه بود و همین عامل شاید باعث شد داستان اونقدر که انتظار داشتیم عالی نباشه یا شاهد طراحی های عمیق آثار قبلی فرام سافتور نبودیم مثلا در بلادبورن طراحی یارنام خودش حاوی داستان بازی بود انگار خود شهر داره برای مخاطب سرگذشت بازی را تعریف می کنه من همچین حسی رو تو الدن ربنگ تجربه نکردم اما سندرسون فرق داره کاملا با این صنعت آشنایی داره می تونه دنیایی خلق کنه که در نزدیک ترین نقطه کنار گیم پلی قرار بگیرد …امیدوارم این همکاری هرچه زودتر بین فرام سافتور و سندرسون شکل بگیرد

    Moein MM2P.morgan 𔓙Sامیرعلی قربان‌پورDeleted account
  • Amir Naderi گفت:

    اسپم : خبرنگاری که سابقه ی همکاری با خبرگزاری های نام آشنایی مانند ESPN,NBC,CBS را در کارنامه ی خود دارد، Kane J.Webb، در توییتر خود نوشت:

    اگر شایعات مربوط به خرید بعدی سونی درست باشد، لیستی بلند بالا از عناوینی عالی،به کاتالوگ این پلتفرم هولدر اضافه خواهد شد.
    یکی از دوستان من که در صنعت گیم فعالیت دارد به من گفته است که به زودی خبر این خرید عمومی خواهد شد؛قبل از من اشخاص زیادی در این باره حرف زده اند اما من نیز خواستم اسم خود را به لیست افرادی که این خبر را شنیده اند اضافه کنم.
    خبر خرید یک کمپانی بزرگ به زودی اعلام خواهد شد.

    این خبرنگار پاسخ چند کامنت را داده که ما رو به سرنخ های جالبی وصل میکنه :

    کاربر : تو بیشتر درمورد صنعت سینما حرف میزنی و من فقط یه ناشر رو میشناسم که توی هر دو زمینه فعاله Warner Bros.

    خبرنگار : مسئله این نیست که این کمپانی درگیر هست یا نه، مسئله اینجاست سونی اون ها رو میخواد بخاطر IP هاشون.

    کاربر : کپکام،اسکوئر انیکس،فرام سافتوری یا بندای نامکو؟؟؟
    خبرنگار : هیچکدام Lol

    کاربر : نمیدونم دیگه چی بگم ، من تموم کمپانی هایی که با سونی رابطشون قوی بودو گفتم، دیگه چی میمونه؟؟؟
    خبرنگار : خب اینم یه روش فکر کردنه ولی تغییرش بده ، به جز رابطه ی قوی دلیل دیگه ی خریدن یه کمپانی چیه؟؟؟

    کاربر : این که اون کمپانی از نظر مالی وضع خوبی نداره و نیاز به پشتیبان مالی داره؟؟؟
    خبرنگار : این خودش یه دلیل قویه ولی شاید هم دچار سو مدیریت هستن و میخوان برن زیر نظر یه کمپانی (سونی) که ای پی های محبوبشون که خیلی وقته سراغشون نرفتتند رو زنده کنند
    کاربر : یه شرکت بزرگه؟؟؟
    خبرنگار : خیلی بزرگ «« اینم تحلیل من با توجه به حرفای این خبرنگار : خب دوستان گزینه های کمپانی مادر فرام سافتور و کپکام و اسکوئر انیکس بندای نامکو خط میخورن . جمع بندی : انگیزه سونی برای خرید این کمپانی تصاحب آیپی های زیاد و محبوب . علت فروش اون کمپانی به سونی لزوما رابطه خوبش با سونی نیست بلکه سومدیریته . ویژگی های این کمپانی خیلی بزرگه و دارای آیپی های محبوب فراموش شده و خاک خورده . سی دی پراجکت هم خط میخوره درسته سومدیریت داره اما دارای آیپی های محبوب فراموش شده نیست وارنر هم خط میخوره چون اصلا تصاحب ایپی هاش مشکلات فراوانی داره . گزینه های احتمالی کونامی و یوبی سافت و تیک تو و EA هستند هر چهار تای این کمپانی ها دارای آیپی های محبوب خاک خورده و سومدیریت هستند »»

    MengoعلیAmirali heidariAmirdaneshvari
    • ALFAR3D گفت:

      به احتمال زیاد یوبی سافته…یه چن وقته بدجور تو سکوتن و اینکه گفته ای پی های زیادی داره که خاک میخوره…سو مدیریت داره…همین یوبی سافته باز ای ای داره یه سری ای پی های قدیمی رو بر میگردونه ولی ویبی سافت هست هنوز نه پرنس اورده نه اسپلینتر سل و نه ریمن و نه بیاند….

      Mengoعلی
        • @alistar گفت:

          نمیدونم چرا با کونامی حال نمیکنم ، اقای کریمی خودتون باشید بین یوبیسافت و کونامی کدوم رو انتخاب میکنین ؟

          • @alistar گفت:

            یوبیسافت : فارکرای ، اساسین کرید ، رنبوسیکس ، شاهزاده ایرانی ، ریمن ، گوست ریکان ، واچ داگز ، دیویژن ، اسپلینتر سل ، فور هانر ، کریو / بازی های در حال ساخت : یک بازی بر اساس جنگ ستارگان ، یک بازی بر اساس اواتار ، ریمیک شاهزاده ایرانی ، اسکال و بونز ، ادامه ایمورتاس رایزینگ فنیکس ، دو بازی از اساسین ، ریمیک اسپلینتر سل ، کریو ۳ ، بیاند و ایول ۲ ، و چند بازی موبایلی ، بعلاوه سرویس یوبیسافت پلاس
            کونامی : چند بازی موبایلی و ارکید ، متال گیر ، کست لوانیا ، سایلنت هیل ، پی اس / بازی های در حال ساخت ، ریبوت سایلنت هیل ، ریمیک متال گیر و ریمستر کست لوانیا .
            قضاوت با خودتون

  • ms(KRATOS) گفت:

    بی مقدمه بهتون نمیگم چیه،فقط برید ببینید
    https://youtu.be/_H6vqxdVbfo

    علی
  • Kuros گفت:

    بهترین انتخاب …
    نمیگم ار مارتین یا تالکین یا بقیه بهتره اما فرقی که داره خودش گیمره و میدونه توقع گیمرها چی هست … هر چند هرکسی دیگه ام روی الدن رینگ کار میکرد از این بهتر نمیشد ولی برای بازی که بعدها در سطح الدن رینگ یا بهتر از اون باشه بهترین انتخابه …

    Moein MM2
  • اگه Micheal-Zaki San بخواد چرا که نه. ایشونم به آرزوش میرسه :)))

    Moein MM2MengoS
  • Kaladin گفت:

    چه خبر خوبی.
    این آدم فوق‌العاده است .
    چند وقت پیش در کیک استارتر یک کمپینی راه انداخت و کتاب هایی که در دوران قرنطینه نوشته بود رو به فروش رسوند ( بدون ناشر_ self publishing ).در عرض یک مدت کوتاه تبدیل شد به بیشترین فروش در تاریخ کیک استارتر.

    Moein MM2P.morgan 𔓙
  • جناب قربان پور اگر‌ امکانش هست در سریع ترین زمان ممکن کاربرد تمامی آیتم ها بازی الدن رینگ رو لیست کنید فکر‌ میکنم برای تازه وارد ها خیلی راه گشا باشه

    Moein MM2علیAmir NaderiSSquatlatexIlya gamerP.morgan 𔓙
  • Ilya gamer گفت:

    بچه ها من اساسین کرید والهالا رو رایگان خریدم تو اون ماهی که گفتن رایگان هست
    اما الان میگه آخر هفته رایگان تموم شده
    برای شما هم همینه؟
    لطفا جواب بدین

    Ilya gamer
  • PENTIX گفت:

    با تمام احترامی که برای سندرسون و مجموعه ی فوق العاده ی Mistborn قائلم، بنظرم مارتین در هر صورت گزینه ی بهتری بود. نوع حماسه ای که داستان های فرام سافتور داره با نوشته های مارتین نزدیک تره

    محمد حسین کریمیAmirali heidari
ناشر Elden Ring خواهان همکاری با برندن سندرسون است