بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند
بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند
بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند
بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند

بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند

امیرحسین رنجبر
۰۸:۲۵ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند

بازیکنان Elden Ring در حال فروش واحد پول بازی، یعنی Rune در eBay هستند. با این حال، کسانی که Rune را می‌فروشند یا می‌خرند، ممکن است توسط سازندگان مسدود شوند.

جستجوی سریع «Elden Ring Runes» در eBay، ده‌ها فهرست فروش را نشان می‌دهد. این آیتم‌ها با دامنه‌های قیمتی متنوع از ۱۰ دلار برای ۱ میلیون واحد، تا ۲۵ دلار برای ۲۰ میلیون واحد و در برخی موارد حتی بالاتر، فروخته می‌شوند. کافی است که بگوییم، یک میلیون Rune به بازیکن کمک می‌کند تا عملا هر چه که می‌خواهد خریده و هر ارتقایی که می‌خواهد انجام دهد. این عمل، چالش بازی را از بین برده و عملا بازی کردن را ساده‌تر می‌کند.

در حالی که قیمت‌گذاری هر فهرست با فهرست دیگر متفاوت است، خرید مجموعه‌ای از Runeها به ارسال نام شخصیت خود به فروشنده، وارد کردن قرار ملاقات با آن‌ها در یک مکان تعیین‌شده و انداختن آیتم‌های Rune طلایی (که می‌تواند برای به دست آوردن Rune قدیمی و ساده استفاده شود) خلاصه می‌شود. به نظر می‌رسد که فروشندگان از اشکالات تکراری و گلیچ‌ها برای انجام این کار استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد که این کار، کسب و کار خوبی را برای بازیکنان به ارمغان آورده است، به طوری که برخی از لیست‌ها گزارش می‌دهند که قبلا بیش از صد بسته Rune فروخته‌اند.

گزارشی از Eurogamer تایید می‌کند که برخی از فروشندگان بعد از دریافت پول، Runeها را تحویل نمی‌دهند و به عبارتی سر بازیکنان کلاه می‌گذارند. بزرگترین مشکل اینجاست که فروش و حتی خرید اقلام درون بازی با پول واقعی، صراحتا در تضاد با قوانین و مقررات بازی Elden Ring است. در ماده ۱۰ سند قوانین بازی، بندای نامکو (Bandai Namco) تصریح می‌کند که هیچ بازیکنی حق ندارد هر یک از حقوق و اقلام خود را که به عنوان بازیکن در اختیار دارد، به دیگری بفروشد یا بخرد.

در همان بخش، توضیح داده شده است که شکستن این قانون به شرکت این حق را می‌دهد که به بازیکنان در مورد رفتارشان هشدار دهد، داده‌های آن‌ها را حذف کند، آن‌ها را از بازی اخراج کرده یا حتی حضور گیمرها را به طور کامل در بازی ممنوع کند. مشخص نیست که بندای نامکو چگونه چنین فعالیتی را ردیابی می‌کند.

ناگفته نماند که بهتر است اقدام به چنین کاری نکنید. حتی اگر این کار برخلاف قوانین و مقررات نباشد، Elden Ring سخت است اما آنقدرها هم سخت نیست. ابزارهایی برای به دست آوردن تعداد زیادی Rune، بدون پرداخت هزینه در بازی وجود دارد. سختی، اصلی‌ترین بخش لذت‌بخش بازی است؛ آن را برای خود خراب نکنید.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن، به همراه پلتفرم PC در دسترس است.

Moein MM2Caxel105Jonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)meysambMemorialbabiiiAtomic SoldierHlfryalinerdP.morgan 𔓙جیمGramy kSquatlatexJin sakaiOrindamhazer🤘Mohsenj74Visible 6-tigh man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند
بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند
بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند
بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند
بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اینا همش مسخره بازیه به نظرم ، تمام لذت بازی های میازاکی به این هست که خودت با زحمت خودت لباس و آرمور و سلاح های سردی که داری رو آپگرید کنی یا لول بالاترش رو بخری و پیشرفت خودت تو بازی رو متوجه بشی ، نه اینکه یه خرید بزنی در عرض چند ساعت بشینی تموم کنی الدن رینگ رو بدون هیچ چالشی ، بازی نکنه آدم سنگین تره… البته این عقیده ای که دارم فقط در مورد الدن رینگ نیست ، در مورد تمام بازی ها صدق میکنه…

    Moein MM2Caxel105kaveh1986Dream in Red (Playstation T)BabayagaMehran.BaJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)SREZA_OXOmidmore
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    همین اشخاص هستن که باعث میشن بازیساز ها به سمت پرداخت درون برنامه ایی و چیزای دیگه برن ، آبروی هر چی گیمر رو بردن 😑

    Moein MM2ArtoriasCaxel105Dream in Red (Playstation T)BabayagaMehran.BaJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)SREZA_OXJETRANGmore
  • Squatlatex گفت:

    ۱۰میلیون رو چطوری فارم کردن؟
    الدن رینگ تا دانلودش تموم شد دیدم اندازه۱۰ساعت فقط پلی دادم.خداروشکر دانشجو هستم وگرنه کی وقت میکرد این بازی رو بره و آقای کریمی راست میگفتن بازی فرای فقط یک اسب اضافه تر شدن هست ولی مشکلات فنی داره تازه روps5که میگن بهترین حالتش هست مثلا چمن ها دیر لود میشه (نمیگم برای بازی به این پهناوری یک ایراد بزرگ هست ولی وقتی از هیلو با هورایزن نمره کم میشه اونا هم زمین های بزرگی داشتن)یا دوربین تو محیط های بسته مثل غار عذاب الهی تبدیل میشه البته تو فریم خدارو شکر تا الان آنچنان اذیت کننده نبوده و بازی از هر لحاظ ابر شاهکار و بهترین سولز ساخته شده برای من هست و واقعا میازاکی هر سری سطح سبک سولز رو چند پله بالاتر می‌بره.در کل به عنوان مخاطب ده میدم به بازی به عنوان منتقد۹،۵چون بازی روز عرضه نقد میشه نه دوسال آینده احتمال زیاد هم براشdlcمیاد و فقط منتظرم ببینم اون چی میشه.

    Moein MM2JETRANGS Ghost of SpartaعلیshadowAtomic SoldierJin sakaiP.morgan 𔓙Visible 6-tigh man
  • Gramy k گفت:

    عمل، چالش بازی را از بین برده و عملا بازی کردن را ساده‌تر می‌کند. این کارها نشون میده گیمرهایی هستن که حال بهزی کردن و جستجو رو هم ندارن

    Moein MM2SquatlatexshadowAtomic SoldierJin sakaiP.morgan 𔓙Visible 6-tigh man
  • kavehdead گفت:

    تعجب میکنم از این‌که به فرض یکی بخواد از cheat استفاده کنه توی pc که trainer میزنه و توی PS4 هم یه نرم‌افزاری هست پولیه که اونقدرا هم قیمتی نداره و ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ تا بهش rune میده ، آخه این همه هزینه توی ebay چرا ؟؟

    Caxel105Tlou part 2 game of the centurySquatlatexJETRANG
  • majidam گفت:

    به عقیده ی خودم بازیش معمولی هست و بیشتر از حد خودش ازش تعریف میشه خلاصه حتی با نصب ترینر باز نتونستم با بازی ارتباط برقرار کنم بازیش بسیار خسته کننده و تکراری هست و از کیفیت گرافیک واقع گرایانه برخوردار نیست و این بازی گیمرهای خاص خودش را داره و من از سری سولز خوشم نیومد و از این بازی باز همینطور این بازی خوراک گیمرهای سولز هست و گیمرهایی که از سری سولز خوششون نمیاد پیشنهاد میکنم سمت این بازی نرید و اصلا نگاه به نمره هاش نکنید

    Moein MM2Caxel105K1SquatlatexWamirhosseinMTlou part 2 game of the centuryAli soulslikeAshen undead the bearerMehdia_StOmid
    • Omid گفت:

      شما نمیتونی با بازی ارتباط برقرار کنی ، همونطور که گفتی با سری سولز هم نتونستی خب این هیچ ایرادی نداره اما اینکه بر این اساس که چون خودت نتونستی ارتباط برقرار کنی پس بازی معمولی هست و زیادی ازش تعریف شده ، این دیگه اشتباهه….در ضمن بازی hades و Inside هم گرافیک واقعگرایانه مورد نظر شما رو ندارن ، …..من نمیدونم شما واقعا زیبایی و گرافیک حیرت انگیز هنری رو در چی میبینی و چطوری تعریف میکنی ؟؟؟؟؟ سبک و استایل هنری این بازی و سری سولز ربطی به واقعگرایی نداره . تموم کنید این بحثها رو اگر نمیتونید با بازی راحت باشید اون رو رها کنید.

      Moein MM2Caxel105majidamTlou part 2 game of the centuryAli soulslike
  • king boo گفت:

    دیگه وقتی خود پلیر ها اقدام به ایجاد خرید های درون برنامه ای می کنن حتی در حالی که خود بازی هم چنین چیزی نداره چه انتظاری میشه از بازیساز ها داشت.

    Caxel105Squatlatex
  • Ali گفت:

    راحت بجاش از ترینر استفاده کنید😬😬

  • ALIREZA0111 گفت:

    این موضوع تو همه سولزلایک ها بوده چیزه عجیبی نیس حالا شاید بخاطر فروش خیلی بالا این بازی خرید و فروش بیشتر شده باشه ولی چیزه جدیدی نیس

بازیکنان Elden Ring در حال خرید و فروش واحد پول بازی هستند