شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست

شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست

ابوالفضل مناف زاده
۱۹:۱۹ ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست

به ادعای یکی از اینسایدرهای فرام‌سافتور، توسعه‌دهندگان بازی Bloodborne در طول این سال‌ها هیچ برنامه‌ای برای ساخت ریمستر، پورت یا نسخه‌ی جدیدی از آن نداشته‌اند.

در طول سال‌های اخیر به صورت مرتب شایعات متعددی پیرامون توسعه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Bloodborne، پورت رایانه‌های شخصی و یا حتی نسخه‌ی دوم آن شنیده‌ایم. همچنین، پس از خریداری شدن استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) توسط سونی مجدداً شایعاتی در مورد ساخت دنباله و یا ریمستر این بازی برای کنسول پلی استیشن ۵ به گوش رسید. با این اوصاف، اینسایدر داخلی استودیوی فرام‌سافت‌ور (FromSoftware) یعنی Omnipotent که در طول این سال‌ها جزئیات دقیقی از این استودیو را فاش کرده است خبرهای ناراحت کننده‌ای از Bloodborne منتشر کرد.

وی پس از اشاره به اظهارات هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) در مورد تمام شدن کارش با Dark Souls و Bloodborne چنین ادعا کرد که:

هرگز ناامید نشوید و قطعاً به عنوان یک دنباله این احتمال (ساخت نسخه‌ی جدید Bloodborne) بیشتر از سایر گزینه‌ها است. اما در تمامی مدتی که به عنوان یک اینسایدر فعالیت داشتم، چیزهای زیادی را متوجه شدم. برای مثال، متوجه شدم که Sekiro و Elden Ring در کانون توجه و فعالیت‌های فرام‌سافت‌ور قرار دارد و مواردی نظیر Demon’s Souls، نسخه‌ی ریمستر Dark Souls، بازی Metal Wolf Chaos و Deracine و حتی معرفی آی‌پی‌های جدید در اولویت کار آن‌ها قرار دارد.

من همه‌ی جزئیات را نمی‌دانم، اما بسیار بیشتر از سایرین در مورد پروژه‌های این استودیو می‌دانم. من متوجه شدم که این استودیو هرگز برنامه‌ای برای Bloodborne نداشته است. سال‌ها منتظر یک ریمستر، دنباله، پورت رایانه‌های شخصی و حتی یک به‌روزرسانی برای این بازی بوده‌ام اما هیچ چیزی در مورد آن نشنیده‌ام.

از آنجایی که شرکت سونی حق امتیاز آی‌پی Bloodborne را در اختیار دارد، اما باز هم نمی‌تواند بدون در جریان قرار دادن استودیوی فرام‌سافت‌ور (FromSoftware) پروژه‌ی جدیدی از این بازی را کلید بزند. همانطور که این اینسایدر اشاره کرد، استودیوی فرام‌سافت‌ور در جریان بازسازی Demon’s Souls توسط استودیوی بلوپوینت گیمز قرار داشت، اما با این حال خبری از ساخته شدن نسخه‌ی جدیدی از بازی Bloodborne شنیده نشده است.

در مجموع، اگر واقعاً یک بازی جدید Bloodborne در حال ساخت باشد، سونی به شدت در حال مخفی نگاه داشتن جزئیات آن است.

Moein MM2Jin sakaiشبح گیمفا 👣DARKSIRENSAtomic Soldier@alistarMengoمحمدامین حیدریalinerddamhazer( ;) A.a.s87( pc gamerGravity_Rushking booJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)Farshid

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شایعه ها برعکس شدند 😂
    قبلاً می‌گفتند شایعه شده فعلان بازی بیاد الان برعکسه

    Jin sakaiHaj_Hossein.Tlou part 2 game of the centuryAmir1990Atomic Soldier@alistarArminPaprikaAmir(PC & PS4)more
  • بلادبورن بهترین بازی تاریخ صنعت گیمه، هر کی هم مخالفه جمع کنه از ایران بره.

    پ.ن: یک لحظه چشماتونو ببندید و بلادبورن رو با گرافیگ دیمنز سولز تصور کنید.. وای خدا! اوووووف!

    the priestJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)Haj_HosseinJin sakaiDARKSIRENwhitedaybreakbellK1Tlou part 2 game of the centuryRoozbehFocusaryanbaranimore
  • AmirAgha گفت:

    میدونین مشکل کجاست؟
    مشکل اینجاست که توی اون لیستی که از GeForce now لو رفت
    اسمی از بلاد بورن نبود
    اینجا احتمال عرضه این ریمستر رو خیلی کم میکنه

    R6.ForeverHaj_HosseinJin sakaifbjgvitto corleonewhitedaybreakbellAmir1990SArgusAtomic Soldiermore
  • MahyarMsm گفت:

    متوجه نمیشم! باید بازیو ریسمتر کنن و برای pc پورتش کنن. متوجه نمیشم چرا اینکارو نمیکنن!! اگه برای pc عرضه بشه بازی فروش خیلی زیادی میکنه. اصلا بلاد باید توی لیست پورت pc در اولویت باشه. توی لیک انویدیا که نبود، مکدونالد هم گفت که چنین برنامه ای ندارن الانم که ایشون میگه چنین برنامه ای ندارن. واقعا عجیبه!
    البته شاید به خاطر الدن باشه، شاید میخوان بیشتر از یه سال بعد عرضه ی الدن بازی رو پورت کنن.

    Jin sakaiGravity_RushTlou part 2 game of the centurySArgusAtomic SoldierAmir(PC & PS4)P.morgan 𔓙
  • peyman131 گفت:

    واقعا این بازی پتانسیل خوبی برای ادامه داره ولی متاسفانه به آن توجه نشده

    Jin sakaiTlou part 2 game of the centuryOmidAmir1990
    • اتفاقا هیچگونه پتانسیل خوبی برای ادامه نداره هم چند پایان وجود داره هم با dlc گذشته‌ی جهانش explore شده مگر اینکه بخوان از این دنیا محتوا بکشن بیرون. نمیگم امکان ساخت bb 2 خوب وجود نداره، اما پتانسیل زیادی نداره صرفا باید با تلاش زیاد درش بیارن.

      PENTIXJin sakaiDARKSIRENJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)whitedaybreakbellK1Tlou part 2 game of the centuryAmir1990S𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
      • Omid گفت:

        جناب کریمی
        این بازی و داستانش بقدری حیرت انگیز و شاهکار بود که بنظرم فقط میشه گفت ساخت دنباله برای این اثر از اونجایی که داستانش بی همتا بود بسیار سخته . در واقع ارائه داستان برای نسخه جدید کار بسیار مشکلیه چرا که واقعا سخته پیدا کردن داستان و روایتی که بتونه از نسخه اول بهتر بشه…اما اینکه این اثر پتانسیلی واس ادامه دادن نداره به هیچ وجه باهاتون موافق نیستم. و اینکه روشن بفرمایید در چه زمینه ای منظورتون هست؟ فراموش نکنیم عاشقان سولزبورن تا سه چاهار سال پس از عرضه هر روز دنبال خبری از ادامه بازی بود اما به لطف سونی کلا ناامید شدن.

        Jin sakaiPENTIXParsa_Tahoori_Rad
        • PENTIX گفت:

          امید جان با شما موافق هستم. بعد از ده ها بار تجربه کردن و خوندن تفسیر های مختلف راجع به این بازی باید اعتراف کنم که داستان بلادبورن یک شاهکار بی همتاس. حتی در مقاله ای خونده بودم که این بازی الماس فرامسافتور هست و انقدر خوبه که فرام سافتور که یک استودیو فوق العاده حرفه ای و کارکشته در خلق دنیا ها و داستان های بینظیر و جدید هست، نباید دست به ساخت قسمت دومش بزنه.
          همچنین با نظر جناب کریمی مخالف هستم چون تا جایی که من میدونم این بازی پر از داستان های ناتموم و حرف های باقی مونده س. سطح داستانی این بازی انقدر بالا بود که میشه حتی از مراحل فرعی هم یک بازی کامل با روایتی بینظیر ساخت.

          Parsa_Tahoori_Rad
    • MrHill93 گفت:

      ب نظرم بلاد بورن هم داستانش مث سکیرو با همون ی بازی تموم شد
      برا سکیرو حتی ی دی ال سی هم ساخته نشد
      پس‌ دلیلی نداره بلادبورن ۲ ساخته بشه

      Jonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)aryanbaraniAmir1990
  • Storm ruler گفت:

    خیلی عجیبه برام چرا حداقل یه ریمستر برای بلادبورن رو ps5 نمیزنن حتی یه پچ ۶۰ فریم هم کافیه ، یا کلا بیخیال شدن یا یه سورپرایز دارن که منتظر فرصت هستن برای رو نماییش

    Jin sakaiDARKSIRENمحمدامین حیدری
  • “مواردی نظیر Demon’s Souls”
    نمیفهمم!

    Jin sakai
  • شخص میازاکی دنباله بازی رو نسازه بازی دو زار نخواهد ارزید…

    Jin sakaiOmid
  • من چند وقت پیش یه بار دیگه و با در نظر داشتن شایعه ریمیک بلادبورن توسط بلوپوینت، بلادبورن رو تموم کردم و مدام به این فکر میکردم که چجوری باید این بازی رو بازسازی کرد که بهتر بشه. بعد از تموم شدن بازی به این نتیجه رسیدم که بلادبورن واقعا به یه ریمیک نیاز نداره و بازی هنوز هم عالی و خوشگله! بدون کوچکترین اغراقی میگم، بلادبورن در سبک خودش بعضی از پُر جزئیات‌ترین مدل‌های سه‌بعدی رو داره و بازی چه از نظر گرافیک فنی و چه هنری واقعا عالیه؛ ولی خب اگه فرض کنیم که این بازی قطعا قراره توسط بلوپوینت بازسازی بشه، شخصا دوست دارم این نکات رو ببینم :
    چیزایی که نباید تغییر کنن :
    – طراحی هنری بازی نباید تغییر کنه.
    – ساندترک بازی نه نیازی به ضبط دوباره داره و نه تنظیم مجدد.
    چیزایی که دوست دارم به بازی اضافه بشن :
    – جزئیات بیشتر
    اینکه منظورم از جزئیات بیشتر چیه یکم نیاز به توضیح داره. مثلا دوست دارم وقتی یه کوکتل مولوتو پرتاب میکنم، روی دیوار جای سوختگی باقی بمونه، یا اینکه ضربات دشمنان بزرگ داخل میدان شهر بتونه مجسمه‌هارو خرد کنه، یا اینکه ضربه آخری که به دشمنان میزنم اعضای بدنشون رو قطع کنه، یا اینکه جای بُرش سلاح‌ها روی بدن دشمنان بمونه، یا اینکه ضربه زدن به سر کلریک بیست شاخ‌هاش رو بشکنه، یا اینکه ضربه زدن به پاهای اضافه لودویگ اون‌هارو قطع کنه، یا اینکه اگه یه دشمن با ویسرال اتک کشته شد دل و روده‌اش بریزه بیرون، یا اینکه فرنزی شدن واقعا کله‌مون رو بترکونه و… نبودن هیچکدوم از این چیزها به یه بازی آسیب نمیزنه، ولی وقتی که اینجور جزئیاتی که مثال زدم در همه گوشه و کنار بازی باشه، تجربه کلی بازی بهتر میشه و اگه بلوپوینت میخواد بازی که احتیاجی به ریمیک شدن نداره رو ریمک کنه، اضافه کردن این جزئیات میتونه بدون آسیب وارد کردن به حس بازی اصلی، تجربه نسخه ریمیک رو بهتر کنه.
    – سلاح‌ها، لباس‌ها و جادوهای جدید
    به نظر من بلوپوینت میتونه سلاح‌ها، لباس‌ها و جادوهای اوریجینال خودش رو به بازی اضافه کنه. به نظرم داستان بلادبورن به اندازه کافی جا برای خلاقیت و اضافه کردن چیزهای جدید داره که میشه در چهارچوب داستان بازی، چیزهای جدید بهش اضافه کرد و با اینکار به گیمپلی تنوع بیشتری داد.
    – اضافه کردن دانجن‌/دانجن‌های جدید
    بیاین رو راست باشیم، دانجن‌های بلادبورن در اون حد با بازی اصلی ارتباط ندارن و کاملا معلومه که فرام سافتور هر کاری دلش خواسته در اون‌ها انجام داده (نه اینکه این چیز بدی باشه) به نظر من بلوپوینت هم میتونه دانجن‌های جدید خودش رو به بازی اضافه کنه و در اونجا با آزادی بتونن محتوای اوریجینال خودشون رو به بازی اضافه کنن.
    – اضافه کردن دشمنان و باس‌های جدید به دانجن‌ها.
    – اضافه کردن موسیقی جدید به بازی
    من قبل‌تر گفتم که ساندترک بازی نیازی به تغییر نداره، ولی اگه بتونن بدون تغییر دادن قطعه‌های فعلی، به بازی موسیقی‌های اوریجینال و جدید اضافه کنن خیلی خوب میشه، به ویژه در دانجن‌ها که خیلی از باس‌ها موسیقی اختصاصی خودشون رو ندارن این کار عالی میشه.
    چیزایی که دوست دارم تغییر کنن :
    – دراپ ریت بلادجم‌ها
    من حدودا ۷۰۰ ساعت در بلادبورن گیمپلی دارم، اما هنوز نتونستم یه بلادجمِ بلادتینجِ ستاره‌ایِ بالای ۳۰٪ که ضرر نداشته باشه بگیرم! میدونم که اگه اینجور آیتم‌ها به راحتی بدست بیان دیگه ارزشی ندارن، ولی دراپ ریت بعضی از بلادجم‌های به شکل وحشتناکی پایینه و به نظرم اگه یه کوچولو زیادترش کنن، فارم کردن این آیتم‌ها کمتر عذاب آور میشه.
    – طراحی لاورنس
    قبل‌تر گفتم که طراحی هنری بازی احتیاجی به تغییر نداره، ولی این مورد تنها چیزیه که به نظرم میتونه با تغییر بهتر بشه. لاورنس یکی از مهمترین شخصیت‌ها در داستان بلادبورن هست، ولی طراحی این باس فقط کلریک بیست هست که رنگش نارنجیه! برای مثال باس Vicar amelia هم یه کلریک بیست مونث هست، ولی طراحیش با کلریک بیست عادی فرق داره. باس لاورنس هم اگه یکم طراحی ظاهریش فرق کنه و متفاوت‌تر بشه بهتره به نظرم.
    – بهتر کردن بخش آنلاین
    بخش آنلاین بازی (بخصوص پی‌وی‌پی) جای پیشرفت زیادی داره. بذارید از داخل منو ببینیم که در کدوم مناطق پلیر هست، زمان مورد نیاز برای متصل شدن به پلیرهای دیگه رو کمتر کنید، یه جور آرِنا به بازی اضافه کنید تا کسایی که میخوان پی‌وی‌پی بازی کنن کارشون راحت‌تر بشه و..‌.
    در مجموع این‌ها چیزایی هست که به نظر من دوست دارم در بلادبورن ریمیک (اگه واقعا وجود داره) ببینم. شاید خیلی از این چیزها بیش از حد جزئی به نظر بیان، ولی وقتی از یه بازی واقعا خوش ساخت مثل بلادبورن حرف میزنیم واقعا جای زیادی برای پیشرفت وجود نداره و اگه میخوان همچین بازی رو بهتر کنن باید خیلی سخت تلاش کنن!

    Jin sakaiK1Syahyabloodborneمسافر خستهMateusP.morgan 𔓙
    • Storm ruler گفت:

      با کلیت نظرت موافقم ولی گرافیک فنی بازی خیلی جا داره بهتر شه بازی نه والیمتریک لاتینگ درست و حسابی داره و نه سایه داینمیک ، امبینت و global illumination هم کلا تعطیل (خیلی از آبجکت ها اصلا سایه ندارن )، افک ها و پارتیکل هاش هم میتونن بهتر شن و حتی تکسچر هاشم جا داره بهتر شه مدل هاش هم میتونه پر جزئیات تر شه ولی احتمال این وجود داره که به طراحی هنری بازی آسیب بزنه . یه بخش بازی هم که واقعا ضعیفه anti aliasing بازیه که کلا باید عوضش کنن همچنین ریمیک یه فرصت خوبه برای ۶۰ فریم بر ثانیه کردن بازی ،دلیل اصلی زیبا به نظر رسیدن بازی های فرامسافت آرتیست های کاربلدشه وگرنه انجینی که در ds3 و bb استفاده شده از نظر تکنیکی خیلی عقبه نسبت به بازی های فعلی

      Jin sakai
  • ALIREZA0111 گفت:

    شایعه ای که قبلا اومده بود اصلا نگفت فرامسافتور میسازه
    احتمالا بلوپوینت داره میسازتش

    Jin sakaiتی‌تاپ طلایی
  • نه دیگه این بده چرا یعنی ip به این شاخی و این همه خمار بابا بدین بیرون نسخه بعدیشو این خیابونای یارنامم ترسش سر کشیده ولی خب الدن هم داره میاد ولی من اینو دوسش داشتم خدایی صد تومن میدم

  • Omid گفت:

    داشتن این آی پی لیاقت میخواد…..پس از عرضه دیمن سولز سونی حاضر نشد از فرام سافتور برای ادامه اون پشتیبانی کنه و قدر اون جواهر رو ندونست اما باندای نامکو رفت سراغ این استودیو و ادامه معنوی دیمنز سولز شد دارک سولز انقلابی…تازه بعد از اون بود که فروش دیمنز سولز شروع شد. پس از اوجگیری سری سولز و محبوبیت فوق العاده اون سونی دوباره رفت سراغ فرام سافتور واس بلادبورن اما علیرغم یک عنوان شاهکار صرفا چون فروش بیشتری رو انتظار داشتند حاضر نشدند علیرغم همه درخواستها روی ساخت دنباله بلادبورن سرمایه گذلری کنن….چرخ روزگار چرخید و سونی بازی لانچ کنسول نسل نهمی ش رو بر مبنای همون دیمنز سولزی قرار داد که بخاطرش حاضر نشد از فرام سافتور پشتیبانی کنه……احتمالا باید برای لانچ کنسول بعدی و یا وقتی کفگیرش خورد ته دیگ دوباره با خفت بره سراغ فرام سافتور واس ساخت ادامه بلادبورن یا بده نسخه اول رو ریمیک کنن!….حیرت انگیزه که علیرغم اینهمه درخواست و جو مثبت حول بلادبورن ، سونی ذره ای بهش توجه نمیکنه.

    Cole TrainGravity_Rush
شایعه: هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست