اطلاعاتی از فیلم Super Mario Bros لو نخواهد رفت

علی محمدپناه
۱۴:۱۴ ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
فیلم Super Mario Bros

صداپیشه فیلم Super Mario Bros اظهار داشته که اطلاعاتی از این فیلم به بیرون درز نخواهد کرد.

چارلی دی (Charlie Day) در اقتباس جدید از بازی‌های برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros) قرار است صداپیشگی لوییجی را در دست داشته باشد و در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشته که این فیلم همانند فیلم‌های مارول، بسیار سری است و اطلاعاتی از آن به بیرون درز نخواهد کرد.

این اقتباس انیمیشنی بر اساس مجموعه بازی‌های محبوب نینتندو خواهد بود و ساخت آن در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام شده بود. تولید این فیلم را استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن و یونیورسال در دست خواهند داشت. تولید این فیلم از سال ۲۰۲۰ میلادی در جریان بوده و قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ (چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران گردد.

از جمله صداپیشگان دیگر این انیمیشن سینمایی می‌توان کریس پرت (Chris Pratt) در نقش ماریو، آنا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش پرنسس پیچ و جک بلک (Jack Black) در نقش باوسر را نام برد.

چارلی دی در مصاحبه جدید خود اظهار داشته که در حال حاضر، او بخش‌های زیادی از انیمیشن «برادران سوپر ماریو» را صداپیشگی کرده است اما هیچ اطلاعاتی در مورد آن ارائه نداده است. چارلی دی اظهار داشته که تنها دیالوگ‌های نقشش به او داده شده و چیز زیادی از داستان فیلم نمی‌داند. چارلی دی در همین رابطه گفته است:

بله، من بخش‌های زیادی را صداپیشگی کرده‌ام. همانطور که قبلا گفتم، من اطلاعات بسیار اندکی از این فیلم دارم چراکه آن‌ها همانند کمپانی مارول عمل می‌کنند. آن‌ها تنها دیالوگ‌های خاصی را به من داده‌اند و برداشت‌های زیاد و متفاوتی از این دیالوگ‌ها را ضبط کرده‌اند تا در نهایت بتوانند خودشان تصمیم بگیرند.

باید منتظر ماند و دید که انیمیشن سینمایی «برادران سوپر ماریو» چگونه خواهد بود و چرا آن‌ها تا این حد مخفی کاری می‌کنند. به هنگام انتخاب کریس پرت به عنوان صداپیشه نقش اصلی این انیمیشن، انتقادهایی نسبت به سازندگان شده بود و باعث نگرانی طرفداران این مجموعه بازی‌ها شده است.

در هر صورت، باید تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی صبر کرد تا متوجه شد که این انیمیشن سینمایی نیز یکی دیگر از اقتباس‌های شکست خورده از بازی‌های ویدیویی است یا خیر.

منبع: اسکرین رنت

Jin sakaisnowgirlSquatlatexalinerdP.morgan 𔓙KHEDER_Pro_Gamerآرین@alistar🌱🌱Korok vegan

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید