درآمد اکتیویژن بلیزارد از پیشبینیها کمتر بوده است
درآمد شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) در سهماههی آخر سال ۲۰۲۱، نسبت به سال قبل، افت ۱۸ درصدی داشته و از ۳.۵ به ۲.۴۹ میلیارد دلار کاهش داشته است.
این خبر به آن معنا است که برخلاف پیشبینیهای تحلیلگران، بازی Call of Duty: Vanguard نتوانسته به خوبی عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War ظاهر شود. این اختلاف درآمد به دلیل عملکرد ضعیف بخش اکتیویژن رخ داده است. از طرف دیگر این کاهش درآمد توسط بخش کینگ (King) متعادل شده است. درآمد بخش سرگرمیهای گوشیهای همراه شرکت اکتیویژن بلیزارد نسبت به سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش داشته و ۳۳ درصد کل درآمد این شرکت در سهماههی آخر سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داده است.
تحلیلگران بر این باور هستند که دلیل عملکرد ضعیف Call of Duty: Vanguard نسبت به دو عنوان Cold War و Call of Duty: Modern Warfare که سال ۲۰۱۹ عرضه شد، مشتاق نبودن گیمرها به بازهی زمانی جنگ جهانی دوم و بازی کردن در این دوره، بوده است.
سود کلی کمپانی اکتیویژن بلیزارد در سهماههی آخر سال ۲۰۲۱، مبلغ ۲.۱۶۳ میلیارد دلار بوده، اما در دورهی مشابهی سال گذشته، این مبلغ ۲.۴۱۳ میلیارد دلار بوده است. به تازگی و با توجه به همین گزارش مالی، مشخص شد که محتوایی از فرنچایز محبوب و موفق Warcraft در راه گوشیهای همراه است.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
اره خب از سر بیکاری خودشو به مایکرو نفروخته که
سونی بانجی میخره فروش بسته الحاقیش رکورد میزنه اکتیویژنم به ماکرو رسیده😂
مایکرو اکتیویژن رو میخره سهام اکتیویژن سی درصد رشد میکنه
مایکرو اکتیویژن رو میخره ساهم سونی ۱۳ درصد افت میکنه🥲😂
سونی بانجی رو میخره 👇
مایکرو: ندیدیم😂
این فراتر از حق بود😂😂
یکی از دلایلی که با قیمت مناسب راضی به فروش شدن همین سلسله اتفاقات بد بود که برا این کمپانی افتاد, مگر نه خرید کمپانی مث EA و Take-Two که همه شرایط بر وفق مرادشونه اصلا آسون نیست و تا حدودی غیر ممکنه.
با کندی که Vanguard زد غیر از این بود تعجب می کردم
اسپم :
حقیقت داره که مایکروسافت با ۴ تا ناشر دیگه برای خرید آی پی مذاکره میکنه؟
شایعات خرید WB Games حقیقت داره
چهارتا ناشر دیگه واقعا زیاده رویه
ولی با ناشر های زیادی قرارداد میبنده ( همه انتظار خرید تیک تو رو داشتن چون خیلی قرار میذاشتن ولی یهویی اکتیویژن خریداری شد) اما خرید به این زودی ها بعید میدونم
نه منظورم این بود که با ۴ تا ناشر مذاکره میکنه
از اون ناشری که باهاش توافق بهتر میکنه چند تا آی پی میخره
شکست بازی ارتباطی به جنگ جهانی دوم نداره مشکل داستان ضعیف و کرکتر های تک بعدین . اکتیویژن زیاد روی بازیکنای انلاینش حساب کرده ولی اشتباه می کنه و مایکروسافتم مطمئننا با این عقیده ی سرویس محور کردن بازیاش برای طولانی کردن اشتراک گیم پس پلیراش این اشتباه رو بدتر میکنه . امسال تقریبا تمام بازیایی که رو بخش انلاین تمرکز داشتند چه از نظر فروش چه از نظر منتقدان و کاربرا شکست خوردند . Vangaurd , battlefield 2042 , back 4 blood , rainbow six extraction ,همه شکست خوردند .حتی امار پلیرای فورتنایت و وارزون هم نسبت به قبل افت زیادی داشته . همین halo infinite هم که بخش انلاین خوبی داشت الان به زور بیست هزار تا پلیر فعال داره چون تمرکز روی بخش انلاین بوده و کمپین به مراتب از halo reach و سه گانه ی قبلی ضعیف تر بود . مردم با مسترچیف خاطره دارند نه مولتی پلیر مجانی و اسکین صورتی اسپارتان . پلیرا با کاپتان پرایس و سوپ خاطره دارند با مرحله all ghillied up و no russian خاطره دارند نه بخش مولتی پلیر . این قضیه ی سرویس محورم بالاخره تموم میشه و این وسطم خیلی از استدیو هایی که استعدادشون باید جای دیگ خرج می شد نابود میشند . واقعا تلخه که سونی هم مجبور شده وارد این بازیا شه . ای کاش زودتر عمر این بازیا تموم شه برگردیم به دورانی که بازیا خالص داستان و کرکتر و گیم پلی بود نه اسکین و dlc و بتل پس و کوفت و زهر مار
همین بتل ۲۰۴۲ بالای ۴ میلیون فروش کرد تو هفته اول که برا ۹۰ درصد بازیای داستانی آرزوئه همچین فروشی، بعدشم مولتی پلرا حتی بعد از افت پلیر بعد از چند سال هم چند برابر بازیای تک نفره درآمد کسب میکنن اونا که ۲ ماه از عرضه بازی رد بشه عملاً فروششون ۱ دهم میشه ناشر مجبور میشه به DLC فروشی و تخفیف سنگین تا درآمد کمش ادامه داشته باشه
کاملن مخالفم
این بازی هایی که گفتی جز بک فور بلاد که یه زمانی گیم پس رو ترکونده بود نتیجه نتونستند بگیرن چون کیفیت نداشتن
از رینبو بگیر که انگار یه دی ال سی بود تا بتلفیلدی که خیلی انتظار ها ازش میرفت و تو سالی عرضه شد که دوتا رقیب دیگش هم بودن و توجه کن فقط قسمت آنلاین داشت و برچسب قیمت شصت دلاری روش بود که پر از باگ بود و کیفیت لازم رو نداشت
هیلو اینفینیت هم واقعا نمیشه از عملکردش (قسمت آنلاین) دفاع کرد ولی تو دوماه بیست میلیون پلیر تجربش کردن که بهترین رکورد فرنچایز هیلو هستش!! 😉
با اضافه شدن محتوای بیشتر مثل فورج و کوآپ و دیگر محتوا (بازی سرویس محوره و قراره پشتیبانی فراوون داشته باشه)
بازی عملکرد بهتری خواهد داشت
(سی اف تیوز رو فراموش نکنید که از چی به چی تبدیل شد با پشتیبانی ، این بازی رو مثال زدم چون مال خود مایکرو هستش)
هم این هم بثزدا تو یه افت عجیب غریبی بودن بخاطر همین تن به فروشیده😂 شدن دادن
وگرنه مرض نداشتن مستقل بودنشون رو ببرن زیر سوال ناشرایی که اینهمه مدت مستقل بودن
Nice Fact
اصولا نباید میگفتی خریده شدن؟
نه باید میگفتم فروخته شدن
بازیهاشو انحصاری کنه دیگه نمیتونه انتظار درامد و سود بالایی داشته باشه
این بازی فیفا نیست که در هر صورت مردم بخرنgtaبا اون عظمتش وقتی ضعیف عمل میکنه مردم نابودش میکنن منظورم تریلوژی هست که بنظرم بدترین ریمستر کل دوران بود چون هیچ چیز خاصی اضافه نکرده بود هیچ تازه قابلیت های نسخه قدیمی هم خراب کرده بود یا نداشت امیدوارم اینا هم راه درست رو برن شاید درآمد عرضه سالانه بیشتر باشه ولی به مرور کاهش پیدا میکنه۳۵درصد فقط تو انگلیس کاهش داشته تازه اگه انحصاری هم بشه از این هم کمتر میشه حالا باید دید در آینده چی پیش میاد صنعت گیم این روزا اصلا قابل پیش بینی نیست.