فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند

فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند

محسن رضوی فر
۲۰:۴۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس‌باکس، اخیراً در مورد سرویس جدید و معرفی نشده‌ی پلی‌استیشن صحبت کرده است. وی می‌گوید ایکس‌باکس انتظار دارد که این سرویس راه Game Pass را دنبال نماید.

چندی پیش خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) در گزارشی اعلام کرد که سونی قصد دارد دو سرویس PlayStation Plus و PlayStation Now را با یکدیگر ادغام کرده و تحت یک سرویس تازه ارائه دهد. این سرویس جدید فعلاً با اسم رمز Spartacus شناخته می‌شود و ظاهراً طبق گزارش منبع مذکور، قرار است در بهار آتی برای پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ راه‌اندازی گردد و در سه بخش ارائه می‌شود.

به نظر می‌رسد اولین مورد شامل مزایای موجود سرویس پلی‌استیشن پلاس مانند بازی آنلاین و عناوین ماهانه‌ی رایگان خواهد بود. دومین مورد کتابخانه‌ی بزرگی از بازی‌هایی مانند سرویس Xbox Game Pass را ارائه می‌کند و البته شامل عناوین انحصاری در روز اول عرضه نمی‌شود. سومین بخش نیز دموی گسترده، استریم بازی و کتابخانه‌ای از بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن را اضافه می‌کند.

فیل اسپنسر اخیراً در مصاحبه با IGN، در خصوص این سرویس جدید پلی‌استیشن توضیحاتی را ارائه داده است. وی اعتقاد دارد ارائه‌ی یک سرویس مانند Game Pass از سوی شرکت سونی امری اجتناب‌ناپذیر است و انتظار دارد برخی از بازی‌های این سرویس از روز اول عرضه در دسترس قرار بگیرند.

من نمی‌گویم که ما همه چیز را فهمیده‌ایم، اما فکر می‌کنم پاسخ درست این است که به مشتریان خود اجازه بدهید که جایی را که می‌خواهند بازی‌های خود را در آن تجربه کنند، انتخاب نمایند. این شامل نحوه‌ی ساخت کتابخانه‌ی بازی‌ها، شفاف بودن با آن‌ها در مورد برنامه‌های ما از نظر ابتکارات رایانه‌ی شخصی و ابتکارات بین نسلی ما و موارد دیگر می‌شود.

بنابراین وقتی می‌شنوم که شرکت‌های دیگر کارهایی مانند Game Pass یا آمدن به PC را انجام می‌دهند، این موضوع برایم منطقی می‌شود؛ زیرا فکر می‌کنم این پاسخ درستی است.

آقای اسپنسر در ادامه گفت:

من واقعاً به آن به عنوان تأیید اعتبار نگاه نمی‌کنم. من در واقع، وقتی با تیم‌هایمان صحبت می‌کنم، در مورد آن به عنوان یک امر اجتناب‌ناپذیر صحبت می‌کنم. بنابراین باید به نوآوری و ایجاد رقابت ادامه دهیم، زیرا کارهایی که انجام می‌دهیم، ممکن است مزیت‌هایی داشته باشد که تنها امروز در بازار داریم. آن‌ها فقط بر این اساس هستند که ما ابتدا به جلو برویم، نه این که چیزی را خلق کنیم که هیچ‌کس نتواند آن را ایجاد کند.

من آن را دوست دارم (ارائه‌ی سرویس جدید پلی‌استیشن که با Game Pass رقابت می‌کند)، زیرا به ما در ادامه‌ی راه انرژی می‌دهد تا کارهایی را که در گذشته انجام داده‌ایم، ادامه دهیم. چون فکر می‌کنم پاسخ درست این است که بازی‌های عالی را منتشر کرده، آن‌ها را روی کنسول، رایانه‌ی شخصی و فضای ابری عرضه کنید و در نهایت آن‌ها را در روز اول عرضه، در سرویس اشتراکی خود قرار دهید. من انتظار دارم که رقیب ما این کار را انجام دهد.

نظر شما در خصوص صحبت‌های فیل اسپنسر چیست؟ آیا سرویس جدید پلی‌استیشن دقیقا همان راه سرویس Game Pass را دنبال خواهد کرد؟ نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

Moein MM2HadroگیمرCommunistChiefKurosیوهانDEVIL6DARKSIRENBlack KnightCarddragonXboss Series 5FΛИŦΛSYVito scalettaTlou part 2 game of the centurySkyrim : The Elder Scrolls VAtomic Soldierمتأثر گشتهƁayoηettaM.MTmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • O2 گفت:

    شما خیلی اشتباه میکنی انتظار داری، تو چه کاره هستی که بخوای تعیین تکلیف کنی برا سرویس سونی؟؟ 🐘🐘🐘
    سونی روش خودش رو داره…

    Moein MM2mohsenMr.JگیمرTHE SAINT SNAKEHTlegendboyCommunistHaj_HosseinChiefmore
  • عالی عالی عالی
    مگه فقط سونی و مایکرسافت صنعت گیمینگ رو ببرن جلو
    بقیه به فکر چاپیدن گیمرا هستن

    Moein MM2legendboyیوهانشبح اسپارتانDEVIL6HamidAmirBlack KnightAmir(PC & PS4)MoReKamore
  • 😂😂😂😂😂😂😂
    ماشاالله اسپنسر تیکه های سنگین روانه کرده😂
    .
    «وقتی می‌شنوم که شرکت‌های دیگر کارهایی مانند Game Pass یا آمدن به PC را انجام می‌دهند، این موضوع برایم منطقی می‌شود؛ زیرا فکر می‌کنم این پاسخ درستی است.»
    .
    ترجمه: با دیدن عملکرد ما تغییر رویه دادین؟ آفرین. امیدوارم موفق باشید.
    .
    «کارهایی که انجام می‌دهیم، ممکن است مزیت‌هایی داشته باشد که تنها امروز در بازار داریم. آن‌ها فقط بر این اساس هستند که ما ابتدا به جلو برویم، نه این که چیزی را خلق کنیم که هیچ‌کس نتواند آن را ایجاد کند.»
    .
    ماشاالله اسپنسر جان بهشون یاد بده مسیر درست رو.
    .
    « آن‌ها را روی کنسول، رایانه‌ی شخصی و فضای ابری عرضه کنید و در نهایت آن‌ها را در روز اول عرضه، در سرویس اشتراکی خود قرار دهید. من انتظار دارم که رقیب ما این کار را انجام دهد.»
    .
    متاسفانه در این مرحله هنوز به سطح شما نرسیدن البته دارن سعی می کنن و امیدواریم بزودی مثل شما اهمیت این موضوعات رو درک کنن. «عرضه روی پیسی و روز اول روی سرویسشون»

    گیمرlegendboyHaj_HosseinChiefیوهان____________________ali game is loveDARKSIRENشبح اسپارتانDEVIL6more
    • میبینم که کاربر O2 که به بقیه بخاطر دیس لایک گیر میداد کار همونا رو کرده😏 داداش اومده برای سونی آرزوی موفقیت کرده و تجربیاتشو در اختیار گذاشته شما بازم شما دیس میدی؟ واقعا نمی دونم دیگه باید بنده خدا چیکار کنه.
      هعیییی فیل جان میبینی دستت نمک نداره😔😔😔 بیا و خوبی کن و بازم بهت دیس بدن😩 باز خوبه کسایی که دیس دادن همشون شناخته شده هستن که چیکارن😏 واقعا باید خجالت بکشید از رفتارتون.

      شبح اسپارتانDEVIL6BAXY bachsxbox and MicrosoftTin TinAmirدروازه بان جهنم🌚🗿🤝Black Knightwhitedaybreakbell____________________more
      • O2 گفت:

        🐘🐘🐘 خیلی بیجا میکنه که برای سرویس سونی تعیین تکلیف کنه و راجع به چیزی که بهش ربطی نداره نظر بده.
        سونی راه و روش خودش رو داره…
        به امثال 🐘🐘🐘 هم مربوط نیست ۱۰۰ درصد…

        CommunistHaj_HosseinChiefمحمد حسین کریمیشبح اسپارتانDEVIL6BAXY bachsTin TinEllie terminatorFarshidmore
        • Communist گفت:

          اسپنسر گفته انتظار میرفت که سونی همچین کاری کنه این تایین تکلیفه؟ اصن تایین تکلیف کنه به تو مربوطه؟ مثلا جیم رایان گفته بود مایکروسافت نباید کنسول ارزون قیمت بده باعث عقب موندن از نسل ۹ میشه چرا ندیدم اونجا اینطوری فشار بخوری؟
          متاسفانه یه چند باری خواستم خیلی مودبانه بت بگم این بچه بازی هارو کنار بزار ولی ظاهراً کامنتام تایید نشدن چون به هر حال یه چند درصدی حاوی مطالب دردناک بودن که خب آزادی عمل سایت مث جاهای دیگه نیست

          CommunistSquatlatexHTO2
          • O2 گفت:

            بیا برو بچه به ما نمیخوری، جیم رایان که درست گفت حالا بذار از وسط های نسل به اون ور دیگه سری اس رو باید بندازن دور،
            کامنت هات هم اگر تایید نمیشه بالا خونه احتمالا یه وری کار میکنه، درستش کن، اگر مودبانه بود تایید میشد…

            Communist
      • Sett گفت:

        بعضی وقتا دیس به معنای غلط بودن حرف یا فن بازی طرف نیست
        شاید از لحنت خوششون نیومده یا بی مزه بوده پیامت براشون یا مطلبی که گفتی بی معنی به نظر میرسه و تحلیلات تخیلی ان البته شایدم فن بازی باشه. خدا میدونه
        با احترام زیاد برات ولی لحن و موضوع دوتا پیامت منو یاد دوران مدرسه به ویژه راهنمایی انداخت

        Haj_HosseinEllie terminatorدروازه بان جهنم🌚🗿🤝Black KnightwhitedaybreakbellAmir(PC & PS4)CarddragonMoReKaTlou part 2 game of the centuryO2more
      • Squatlatex گفت:

        یعنی هرکی برخلاف شما نظر بده میشه ملعون
        فرمول عمو فیل هنوز به اون سوددهی نرسیده میخواد برای سونی که الان از دوتا رغیب دیگش جلوتره نسخه بپیچه؟

        Tin TinEllie terminatorBlack KnightAmir(PC & PS4)marioCarddragonFΛИŦΛSYHamidMoReKaTlou part 2 game of the centurymore
        • علی گفت:

          اگه فرمول عمو فیل به سود دهی نرسیده عمو رایان بیکاره بیاد سرویس راه اندازی کنه؟! سرویس های اشتراکی از ارکان اصلی آینده گیمینگ هست بیچاره این به نفع خودته با پول کمتر کلی بازی بیشتر بازی میکنی

          CommunistChief.HamidEllie terminatorFarshidAmirƁayoηettaدروازه بان جهنم🌚🗿🤝Black Knightmore
          • Squatlatex گفت:

            داداش من همین الانم باNow و تخفیف یا بازی های ماهانه پلاس میتونم بازی های مورد علاقه ام رو با کمی تأخیر بازی کنم در ضمن بازی های سونی برای من خیلی لذت بخش تره و تو هم نگران جیب من نباش تازه مگه گیم پس مجانیه؟چقدر پول سالانه گیمپس بابا آنقدر جوک نگین.تازه سرویسNowقدیمی تر از گیمپسه و بیشتر دارن با قابلیت بکوراد مقابله به مثل میکنن.

            CTRO2HamidTin TinEllie terminatorFarshidAmirBlack KnightƁayoηetta
          • اگه قرار باشه کیفیت فدای کمیت بشه نه به نفع ما نیست داره به ضرره ما تموم میشه اگه بازیا بیشتر میخواستیم میرفتیم ایکس باکس میخریدم که رو گیم پسش هم هزار تا بازیه ولی خب من ترجیح میدم اگه سالی ده یا پونزده تا بازی میکنم همونا بازیا خوبی باشن و درست بازیشون کنم

            CommunistCTRTlou part 2 game of the centuryO2HamidEllie terminatorAmirSquatlatexƁayoηetta
          • دقیقا ولی این فن بوی بازی های بی جا و بی دلیل چشم ادم رو کور میکنه.من هم پلی داشتم و یههههه عالمه بازی کردم باهاش.یعنی اول تو نسل ۷ xbox360داشتم،تو نسل ۸ ps4 و الان هم تو نسل ۹ xbox series s چون دیدم بیشتر با مطالبات میسازه.واسه همین ایسک باکس رو بیشتر دوست داشتم.ولی دلیل نمیشه به پلیستیشن توهین کنم.اتفاقا اونم کنسول عالی و منحصر به فردیه.و از نظر یه کنسول عالیه و منم احترام قائل هستم براش و کل این حرفمو رو ایکس باکس هم صدق میکنه.تموم شد رفت.ما گیمریم.نه دعوا راه انداز.

            CommunistChiefCTR.علیDEVIL6HamidSquatlatexBlack KnightEllie terminatormore
          • Black Knight گفت:

            چه قدر حق میگید همه شرکت ها تا زمانی که رقیبشون تو یه صنعتی که تازه و نو پا هستش مطمئن نباشن ریسک نمیکنن بعد توقع داری سونی بیاد همون اول کاری همین کار رو بکنه ؟!!!
            طبیعتا میزاره خروجی مایکروسافت رو ببینه بعد اقدام میکنه

            O2Hamid
        • عمو فیل خیر و سلاحش رو میخواد که یه سرویس بهتر از گیم پس بسازه، حالا خودش یا شما دوست ندارین دیگه دست عمو فیل نیست.
          درضمن من گفتم میشه معلون؟

          O2CTRDEVIL6HamidSquatlatexFarshidAmirBlack KnightƁayoηetta
      • جالبیش اینه که پلی استیشن اصلاً اینارو هیچ جاش حساب نمیکنه بعد این میاد میگه ما انتظار داریم رقیبمون این کارو انجام بده داش چی میگی این وسط؟

        CTRTlou part 2 game of the centuryO2HamidTin TinSquatlatexEllie terminatorFarshidAmirƁayoηetta
        • مطالب تنذ؟ اگر هیچ جاش حساب نمی کرد ۲۰۲۱ به خودش میوفتاد تو استودیو خریدن درصورتی که قبلا بزور سالی یکدونه می خرید؟ هیچ جاش حساب نمی کرد بکوارد میاورد؟ میگفت صبر کنید بعدا ریمیک و ریمسترشون رو عرضه میکنم. هیچ جاش حساب نمی کرد ps now رو بهتر میکرد و به فکر تلفیقش با پلاس می افتاد؟ میگفت مثل نسل هشت با همین سر کنید، همینی که هست. اگر هیچ جاش حساب نمی کرد….

          ChiefCTRTlou part 2 game of the centuryO2DEVIL6Amirxbox and MicrosoftHamidSquatlatexBlack Knight
    • Hamid گفت:

      چندتا امثال تو هستن که اوضاع جعبه اینه و اسپنسر سرتون کلاه میزاره همینطور ادامه بدید فعلا ۶ ماه اول سال خشکسالی دارید شیش ماه بعدش هم ی دوتا بازی میبنده به نافتون ساکت بشید تا سال بعد

      CommunistCTRDEVIL6BAXY bachsFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightMahdithegamerAmir(PC & PS4)more
    • Farshid گفت:

      همین کم مونده اسپنسر راه درست یاد سونی بده
      مایکرو خودش راهشو درست بره نمیخواد برای بقیه تعیین تکلیف کنه سونی خودش هیچی نمیگه اسم رقیبش رو نمیاره اسپنسر مثل این خاله زنک ها همش اسم سونی تو دهنشه

      DEVIL6Black KnightTin TinEllie terminatorAmirhossein80AmirƁayoηettaAmir(PC & PS4)marioFΛИŦΛSYmore
      • فعلا که سونی داره راه مایکرو رو میره🤷

        Skyrim : The Elder Scrolls VChiefCTRO2DEVIL6HamidSquatlatexTin TinEllie terminatorFarshidmore
        • Black Knight گفت:

          شما هم خوب جدیدا ترول میکنی صداشم در نمیاریا آخرش هم میای میگی داشتم شوخی میکردم !!!
          انقدر فنبوی و ترول نباش اگه به راه رفتن باشه که منم میتونم همین حرف ها رو درباره مایکروسافت و دوال سنس و ساخت بازی بلاک باستر بزنم !!!

          ...Eternal...Skyrim : The Elder Scrolls VChiefTlou part 2 game of the centuryO2HamidTin TinSquatlatexEllie terminatorFarshidmore
          • من تمایز بین شوخی و جدی هام رو به عهده مخاطب میزارم🗿
            و برای الگو گرفتن مگه من گفتم بده؟ شما این همه کامنت توی جاهای مختلف دادم، بیار که گفته باشم بده و نباید اینکارو انجام بده، اتفاقا دنبال اینم که بگم از روز اول هم باید بیاره نه برای اینکه ضرر کنه و به نفعش نیست و فلان و بهمان، نه. چون به عنوان مصرف کننده همچین سرویسی یه محرکه برام که برم ps5 بخرم. با خودم میگم سه چهار تومن بیشتر از ایکس باکس میدم اما بجاش یه سرویس مثل گیم پس و بازی های خفنش هم روش هست که دیگه نگرانی ای از بابت تهیه بازی هم ندارم اما وقتی میبینم کنسول رو گرونتر میخرم بعد باید بازی ها رو هم با یه قیمت بالا بخرم یا اشتراکی بریزم یا هک کنم و غیره اما اونطرف هم حدود ۱۲ میلیون قیمت کمتره که باعث میشه سریعتر به هدفم برسم و با گیم پس دقدقه ای از بابت بازی ندارم. خلاصه که من هرچی گفته باشم، نگفتم این استراتژی های اخیر پلی استیشن چیز بدیه و دارن کار اشتباهی میکنن. (چیزی که از کامنت شما برداشت کردم)

            HamidSkyrim : The Elder Scrolls VChiefCTRTlou part 2 game of the centuryO2.Black KnightDEVIL6Squatlatexmore
            • Black Knight گفت:

              همیشه یه طرف شوخی جدیه !
              اینکه میخوای از روی عمد سونی رو یه شرکت حقیر نشون بدی که کارش الگو برداشتن و کپی رفتن از مایکروسافت هستش آره چیز بدیه !!!
              منم میتونم همین حرف ها رو درباره مایکروسافت و استراتژی هاش درباره تغییر کنترلر و شبیه کردنش به دوال سنس بزنم و مثل شما کامنت بدم !!!
              اتفاقا برکس نگفتی استرات›ی بدیه فقط خواستی مایکروسافت رو ببری بالا با این حرکت و طوری رفتار کنی انگار سونی همیشه همه چی رو از مایکروسافت کپی میکرده !!!

              SquatlatexO2Hamid
          • Chief گفت:

            ترول؟!!! 😂یا خدا فقط مونده بود همینو از بلک نایت بشنویم😂

            SquatlatexO2HamidSkyrim : The Elder Scrolls VBlack Knight
            • Black Knight گفت:

              وقتی طرف داره اینجوری تیکه میندازه توقع داری تشکر کنم ازش همین کار ها رو یه سری فنبوی سونی انجام داده بودنش هم همین حرف رو میزدید

              SquatlatexO2Hamid
              • . گفت:

                شما و چندین نفر دیگه وقتی شینجی تند تند فیک میساخت ازش ایراد گرفتید ولی الان چرا هیچ واکنشی نشون نمیدید به فیکای توی همین پست که از پست پورت پیسی گاد اهرم فشارشون ترکید یا هیت میدن یا ترول میکنن یا میخوان پیسیو یه پلتفرم کوچیک حقیر نشون بدن با همون تیکه انداختناشون البته فقط سعی دارن نشون بدن! همین حمیدی که لایکت کردرو نگاه کن آخرین کامنتش تیکه به پیسی فناس پس اتزیو جان ایراد نگیر که چرا یه سری فن بوی سونی این حرفارو میزدن بقیه حمله میکردن واسه جواب دادن

                SquatlatexO2Communist
    • Sina_2081 گفت:

      باهات مخالفم . پاسخ
      بخش اول کامنتت : سونی چه تغییر رویه‌ای داده ؟ دنبال‌ گیمپس راه افتاده ؟ اصلا راه گیمپس رو ادامه دادن یعنی چی ؟ مگه همشون‌ مثل ده‌ها سرویس دیگه سرویس محسوب نمیشن ؟ چرا همه فکر میکنن فقط گیمپس سرویسه ؟

      بخش دوم کامنتت : راه درست یعنی‌ چی ؟ اگه راهشون درسته چرا رشد گیمپس کمتر از پیش بینی خودشون بوده ؟ چرا بازی‌های انحصاری‌ شون به کمیت و کیفیت لازم نرسیده ؟ چرا آمار فروش بازیها و کنسولشون رو اعلام نمیکنن ؟

      بخش سوم کامنتت : انتشار بازی روز عرضه روی سرویس چه اهمیتی داره که سونی هنوز درکش نکرده ؟ باشه آقا سونی درک نکرده ، چرا هیچ کدوم از شرکتهای دیگه حاضر به انجام اینکار برای بازیهای بزرگشون نیستن ؟

      Amirhossein80AmirAmir(PC & PS4)marioCTRFΛИŦΛSYHamidMoReKaTlou part 2 game of the centuryO2more
      • بخش اول: بکوارد قراره اضافه کنه😉 و بقیش رو هم اونور گفتم دیگه اینجا تکرار نمی کنم.
        بخش دوم: اگر راهشون درست نیست پس چرا سونی میخواد مشابهشون عمل کنه؟ مگه پولش اضافی کرده راه اشتباه مایکرو رو تکرار کنه؟ و بقیش هم ربطی به صحبت من نداشت نمی دونم دلیل گفتنت چی بود ولی بازم کمیت داره میرسه و کیفیت هم چهار تا بازی پارسال فرست پارتی داد، خدایی کیفیتشون چجوری بود؟ امار فروش رو هم من نیستم تو شرکت که خبر داشته باشم.
        بخش سوم: جذب مخاطب، ایزی. شرکت های بزرگ: یوبیسافت.

        CTRO2.DEVIL6HamidTin TinSquatlatexFarshidAmirBlack Knightmore
    • Cry about it گفت:

      سلام
      آره داش بازی با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری رو روز عرضه میاریم رو سرویس ۱ دلاری ملت تو یک هفته تمومش کنن🤡

      Tin TinEllie terminatorƁayoηettaCTRFΛИŦΛSYHamidMoReKaTlou part 2 game of the centuryکاتاکوریO2more
    • shir taziyeh گفت:

      اگه اینطوری باشه سونی قبل مایکروسافت بازی میساخت پس کلا اکس باکس هر چی داره از سونی داره دیگه ؟

      O2SquatlatexTin TinEllie terminator
      • بزار بهتر بگم، اگر سونی نبود، ایکس باکس ساخته میشد؟ دلیل وجود ایکس باکس، پلی استیشنه. پس ایکس باکس در ابتدا اکثرا هرچی داشت الگو گرفته از پلی استیشن بود اما همینطوری نموند، لایو گلد رو ساخت که پلی استیشن از روش psn زد. اچیومنت رو ابداع کرد که پلی استیشن از روش تروفی رو ساخت. روی پیسی شروع به سرمایه گذاری کرد و پلی استیشن رو هم به این بازار علاقه مند کرد وگرنه ۱ درصد طبق سیاست های قبلی پلی استیشن و اوایل نسل هشتم امکان داشت بازی هاش بصورت جدی شروع به عرضه شدن روی پیسی کنن؟ و در نهایت سرویس، سونی قبل از گیم پس ps now رو داشت و داره ولی قراره منحلش کنه و اسمشو تغییر بده، گیم پس اول قرار بود یه سرویس کرایه بازی باشه و شاید همین ps now باعث شد به این سمت بره ولی حالا همون ps now داره جاشو به یه سرویس مشابه گیم پس میده. اگر سونی خیلی خفنه بیاد کاری کنه که گیم پس ازش الگو بگیره و خودشو شبیه اسپارتاکوس کنه وگرنه الان همه میتونن حدس بزنن اسپارتاکوس قراره چیکار کنه (مثلا آوردن ea play و بازی های اسکوئر روی سرویسش) چون گیم پس مشابه اون کار ها رو کرده و جواب گرفته.

        HamidBlack KnightCTRSquatlatexO2DEVIL6Amir
        • بکوارد رو یادم رفت بگم که اگر ایکس باکس همچین بکوارد جامعی ارائه نمیداد آیا سونی میرفت به سمت اجرای بازی های قدیمیش روی پلی استیشن ۵؟ اینا نیاز هاییه که توی کاربر ها ایجاد میشه و از شرکت مورد علاقشون طلب میکنن دقیقا مثل اتفاقی که سر انحصاری ها افتاد و مخاطبین ایکس باکس ازش بازی های انحصاری بیشتر و با کیفیت طلب کردن و اونم رفت استودیو خرید و شروع کرد سرمایه گذاری در این بخش.

          HamidBlack KnightCTRO2DEVIL6SquatlatexAmir
        • shir taziyeh گفت:

          الان چه شباهت هایی بین اسپارتاکوس و گیم پس هست ؟ تنها شباهتش اینه رو دوتاشون به یه شکل می‌خواد بازی رو در قالب یک سرویس ارائه کنه و زمین تا آسمون فرق داره اکس باکس تمام تمرکز رو گذاشته رو گیم پس اما سونی فقط داره سرویس رو راه اندازی میکنه تا پرورش بده چون الان با قاطی مردن پلاس و نو به بیش از ۵۰ ملیون کاربر رسیدن و میخوان این رو گسترش بدن تنها هدف مشابه تعداد کاربراست یعنی اصلا پلی استیشن تمرکزی نمیزاره و تمرکز رو همون بازی با بودجه بالا فروش بالا کیفیت بالاست اومده که حالا می‌خواد این بازی هارو بعد یه مدت بزاره رو این
          اما مایکروسافت همه چی رو بر اساس گیم پس عوض کرد
          حرفت تا حدودی درسته ولی نمیشه گفت هر شباهتی تو رقبا دیده شد از هم کپی زدن

          SquatlatexO2Hamid
          • اگر شباهتی نبود صبح تا شب ازش به عنوان «گیم پس پلی استیشن» یا «رقیب گیم پس» یاد نمی کردن یا پلی استیشن نمی اومد پلاس و ناو رو باهم ترکیب کنه با کلی ویژگی جدید. در اصل و پایه هردو سرویس های بزرگی هستن که شباهت های زیادی میشه بینشون پیدا کرد و در مواردی هم تفاوت دارن. حالا اگر سونی می خواد از این طرح جدیدش استقبال بشه میاد ازش خوب پشتیبانی میکنه و حواسش بهش هست که خودمم نظرم روی همینه وگرنه اگر سهل انگاری کنه تبدیل میشه به ناو۲ و اعتماد مخاطب هاش از سرویسش گرفته میشه و این براش با وجود گیم پس خوب نیست.

            Squatlatex
      • Chief گفت:

        اشتباه میکنی میدونی کجا
        قبل سونی خیلی کمپانی ها بودن که بازی میساختن و بر اساس خود شما خود سونی هم یه اسکی از بقیه رفته
        ولی سرویسی مثل گیم پس تو صنعت گیم نبوده و نیست
        خودت گرفتی دیگه😉

        SquatlatexO2Hamid
    • G.LN گفت:

      فکر نکنم سونی مثل گیمپس بازیهاشو روز عرضه رو سرویس جدید بیاره اما اگه اینکارو کنه حتی مثل مایکی رو pc بیاره چیزیکه احتمالش خیلی زیاده چه بهتر
      باید قبول کنیم سونی درآمدی که قبلا داشت کمتر از حال حاظر بود چونکه بیشتر به کیفیت بازی اهمیت میداد تا فروش بازی.
      اما الان به هردو اهمیت میده.
      اگه بازیهاش رو pc درآمد خوبی داشته باشه چه بهتر و همینو خرج استودیوها و بازیهاش میکنه چرا یکی انقدر متعصب باشه که ازین قضیه ناراحت بشه؟
      همین الان بازیهای انحصاری و غیرانحصاری جدید اکثرا رو ps5 از امکانات دوالسنس و صدای سه بعدی ساپورت میکنند چیزیکه مشخصه بازی لذتش بیشتره تازه امیدوارم دوستان ناراحت نشن من لپتاپم از دالبی پشتیبانی میکنه و بازی مثل ویلیج رو مقایسه کردم رو pc و ps5 و چیزیکه متوجه شدم بهتر بودن تمپست نسبت به دالبی اتموس بود.

      O2Squatlatexکاپتان استخونیEllie terminator🤘Mohsenj74
      • احسنت
        کی ناراحت شده؟ به پیر به پیغمبر اگر من ناراحت شده باشم، اتفاقا بیاد و سرویسشو معرفی کنه و بگه بازی هامون از روز اول روش قرار میگیره بسیار خوشحال میشم و حتی اگر پولی باشه حتما پلی استیشن می خرم. اصلا خبری بهتر از این که میشه بازی های پلی استیشن رو با توجه به اوضاع اقتصادیمون خیلی ارزون تر و بصرفه تر تجربه کرد؟

        HamidBlack KnightChiefCTRO2G.LNDEVIL6SquatlatexAmir
  • shir taziyeh گفت:

    به به واقعا من عمو 🐘 رو دوست دارم شاید با اسمش شوخی کنم ولی مدیریت خوبی که داره یه طرف خیلی بنظرم ادم اجتماعی هست درمورد همه چی نظر میده
    جیم هم خیلی مدیریت خوبی داره ولی درونگرا و خجالتیه وقتی میاد مصاحبه کنه انقد عرق میکنه انگار وسط باشگاست 🗿

    Amirhossein80marioMoReKaTlou part 2 game of the centuryO2Skyrim : The Elder Scrolls Vمتأثر گشتهAmirkhanSettjohn117more
  • Alucard64 گفت:

    اینا خو رفیقن بعد ما همش جنگ و دعوا داریم😂

    Haj_HosseinMoReKaTlou part 2 game of the centuryO2علیمتأثر گشتهSkyrim : The Elder Scrolls VSettsamanکاپتان استخونیmore
  • Sina_2081 گفت:

    از چه نظر راه gamepass رو دنبال میکنه ؟ همشون سرویسن دیگه تکلیفشون روشنه ، تنها موردی که هست ، انتشار روز عرضه بازیهای بزرگه که واقعا امیدوارم اتفاق نیافته . من حاضرم یه بازی که خیلی دوست دارم رو تا یکسال بازی نکنم تا اینکه روز عرضه روی سرویس تجربه‌اش کنم . البته صرفا بازی بزرگ و پر هزینه در روز عرضه منظورمه و نه بازی ایندی یا قدیمی . اتفاقا سرویسها بهترین جا برای بازیهای کوچیک و مستقل هستن

    (چون فکر می‌کنم پاسخ درست این است که بازی‌های عالی را منتشر کرده، آن‌ها را روی کنسول، رایانه‌ی شخصی و فضای ابری عرضه کنید و در نهایت آن‌ها را در روز اول عرضه، در سرویس اشتراکی خود قرار دهید. من انتظار دارم که رقیب ما این کار را انجام دهد.)
    به نظرم آقای اسپنسر اشتباه انتظار دارن و به نظرم شما هم انتظار نداشته باشین

    Haj_HosseinAmirhossein80AmirBlack KnightmarioFΛИŦΛSYHamidMoReKaTlou part 2 game of the centuryعلیmore
    • Hasan0930 گفت:

      بابا جان ما شما بازی هایی که ایکس باکس امسال منتشر کرده ((منتشر کرده و خودش ساخته)) رو نگاه کن… هیلو اینفینیت… فرتزا هرایزن پنج… خدایی این بازی ها پرخرج نبودن؟؟؟ و آیا از کیفیتشون کاسته شد؟؟؟ ایکس باکس باید چندتا متا ۹۰ و ۸۷ و ۹۲ باید امسال ردیف می کرد تا شما قانع بشین؟؟؟ آیا استارفیلد یا الدر اسکروز بعدی یا بازی هایی که ایدسافتور میسازن پرخرج نیستن؟؟؟؟ حالا اونا نیومده ولی همینایی که اومده رو نگاه کن‌‌‌… فلایت سیمولیتورم سال قبل اومد اون چی؟؟؟ اون پر خرج نبود که تمام دنیا توش بود؟؟؟ کیفیتش کم شد؟؟ بلک فر بلاد و مدیوم و اینا هم که توسط خود ایکس باکس ساخته نشدن ولی اونایی که خودشون میسازن تو نسل نه تا حالا خیلی خفن دراومدن… فرتزا هرایزن پنج تا حالا ۴۷ تا جایزه بازی سال برده حدسم اینه که از ۱۰۰ تا جلو میزنه چون تا حالا تقریبا یک سوم سایتا بازی های سالشونو اعلام کردن اونای دیگه اعلام کنن ۱۰۰ تا راحت میزنه بالا..‌

      یک بازی ریسینگ و ۴۷ جایزه بازی سال :)) پر افتخارترین بازی ورزشی تاریخ از نظر تعداد جوایز…

      اون بازی هیلو پنج و گیرز ۴ و ریکور و اینا هم زمانی اومدن که گیم پس اصلا نبود پس خراب کاریشون ربطی به گیم پس نداره‌.‌.. اتفاقا اینا از زمانی که دوسه سال قبل که گیم پس زدن شاهکارهای بیشتری رو روانه بازار کردن…

      Haj_HosseinCTRO2HamidSquatlatexHasan0930ƁayoηettaBlack Knight
  • mahdy گفت:

    به نظرم سونی هیچ وقت راهی که xbox رفت رو نمیره

    Haj_HosseinTin TinAmirhossein80MoReKaTlou part 2 game of the centurySquatlatexEllie terminator🤘Mohsenj74Skyrim : The Elder Scrolls VƁayoηettamore
    • متاسفانه تا الان خلاف نظر شما عمل کرده😔

      Haj_HosseinChiefDEVIL6Tin TinFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightmarioCTRmore
      • Mateus گفت:

        داشتن یک سرویس به معنای کپی کردن و پیروی از راه کسی نیست چون خیلی شرکت ها قبل از اکس باکس و پلی استیشن ؛ سرویس داشتن و هنوزم دارن
        منتهی
        شرکت های رقیب از همدیگه درس میگیرن ؛ دقیقا مثل شطرنجه ؛ اکس باکس متوجه شد که نمیتونه بدون کالکشن قوی از استودیو فرست پارتی ؛ حرفی برای گفتن داشته باشه بنابرین از ۲۰۱۸ خیز برداشت و توی ۲۰۲۰ خاتمه داد
        الان سونی و نینتندو هم از این قضیه سرویس داشتن الگو برداری کردن و هرکدوم به سبک خودشون دارن اعمال میکنن ؛ یادمون نره سونی برعکس حرف های رسانه قوی ترین روابط و همکاری رو با ایندی ها داره و قطعا توی سرویسش ماندر میده

        Haj_HosseinTin TinEllie terminatorBlack KnightMoReKaTlou part 2 game of the centuryO2🤘Mohsenj74Sina_2081Skyrim : The Elder Scrolls Vmore
        • کامنت اوشون:
          «سونی هیچ وقت راهی که xbox رفت رو نمیره»
          کامنت بنده:
          «متاسفانه تا الان خلاف نظر شما عمل کرده😔»
          .
          نمی بینم که از سرویس نام برده باشم🤔 شاید باید بیشتر توضیح میدادم و الان بجاش میگم.
          وقتی میگیم «هیچوقت» راه ایکس باکسو نمیره ولی عرضه بازی ها روی پیسی و بکوارد توی ذهنموم تداعی میشه پس یجای این جمله مشکل داره و از جدید ترین کار های سونی که خیلی توجه ها رو جلب کرده همیناست.

          CTRTlou part 2 game of the century.O2DEVIL6HamidTin TinSquatlatexFarshidAmirmore
        • Chief گفت:

          قربون دستت اگه الگو برداری و استفاده از اون به نحوه درست نباشه که پیشرفتی رخ نمیده
          خودتون هم گفتین پلستیشن باعث شد ایکس باکس استدیو های بیشتری به خدمت بگیره«یه رقابت خوب باعث پیشرفت ایکس باکس شده نتیجش رو هم دارین میبینین»
          حالا هم سونی داره به لطف ایکس باکس رو سرویس های اشتراکیش بیشتر توجه میکنه «اینجاهم همون رقابت باعث پیشرفت سونی داره میشه»
          ولی وقتی کاربری مثل O2 میاد با لحنی تند راجب نظر اسپنسر صحبت میکنه و توهین میکنه و جو سایت رو به گند میکشه باعث میشه یکی از جناح مخالف جوابش رو بده و وضع بدتر شه
          با اینکه سعی میکنم منطقی رفتار کنم اما جو اینجا خنده داره😂

          کاپتان استخونیO2
    • Vahid3333 گفت:

      همین الانم همش دارن از کارهای ایکس باکس تقلید میکنن خواب بودی شما انگار !!!!

      Tin TinFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightmarioCTRFΛИŦΛSYHamidMoReKamore
    • Mn787878 گفت:

      نمیخوام تیکه بندازم من خودم سونی رو خیلی دوست دارم و اینکه همین الان تا دسته تو راه ایکس باکس هست
      ۱ سرویس شبیه Xbox game pass
      ۲ پورت بازی ها رو کامپیوتر و ساخت لوگو مخصوص پی سی
      ۳ سرویس ابری
      ۴ کپی برداری از کنترلر ایکس باکس تو ps5
      که بنظر من چیز بدی نیست سونی رو کامل تر کرده
      از اون طرف هم ایکس باکس داره کم کم از نظر بازی های انحصاری خودشو به سونی می‌رسونه
      بهترین راه پیشرفت یاد گرفتن از اشتباهات و حریف هاست

      Haj_HosseinStar1Tin TinFarshidAmirƁayoηettamarioکاپتان استخونیCarddragonCTRmore
      • Squatlatex گفت:

        ااااا دوالسنس ایکس باکس داشت ما خبر نداشتیم!!!
        حاجی سرویسNowاگه اشتباه نکنم ازگیمپس قدیمی تره بعدشم این سرویس تاجایی که من می‌دونم خیلی با گیمپس تفاوت داره اینکه دارن بازی برای pcپورت میکنن برای سود بیشتره نه بچه بازی وتیکه انداختن.

        Haj_HosseinStar1Tin TinBlack Knight____________________G.LNCTRHamidMoReKaTlou part 2 game of the centurymore
  • Amir گفت:

    این چقدر مصاحبه می کنه بابا بچسب به کارت انقد خاله زنک بازی دراوردی الان نیمه اول سال یه بازی نداره . حالا سونی بعد چهار سال بازی رو برا پی سی داده این جوگیر شده . اصل فروشه بازی شیش ماهه اولشه و برای اینکه روز یه بتونی بازی کنی باید کنسول داشته باشی نه مثل مایکروسافت که همون روز اول رو پی سی میاد فرداشم نصف ملت کرکی میزنن . تمام سرویس های خبری هم گفتن که گیم پس پایین تر از پیش بینی ها عمل کرده و گیم اینفورمر هم گفته طبق امار الان تو ضرره اونوقت سونی با فروش دو برابریه کنسولش بیاد راه گیم پس رو بره اخه

    Haj_HosseinTin TinFarshidAmirmarioFΛИŦΛSYMoReKaTlou part 2 game of the centuryO2علیmore
    • Vahid3333 گفت:

      کجا گفته پایین تر از پیش بینی ها عمل کرده ؟؟؟ آرزوهات رو اینجا نگو😂😂😂😂

      DEVIL6Tin TinFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightmarioCTRFΛИŦΛSYVito scalettamore
    • «این چقدر مصاحبه می کنه بابا بچسب به کارت انقد خاله زنک بازی دراوردی»
      خوشبختانه فن بیان مناسب یه مزیته و واسه همین همه دنبال مصاحبه گرفتن ازش هستن.😎

      Chief.DEVIL6Tin TinEllie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightG.LNmore
    • ETERNALMAN گفت:

      «الان نیمه اول سال یه بازی نداره»

      فورتزا و هیلو که همین اواخر اومدن دیگه ، اینا کشک بودن یا شما فن بوی ها بینایی تون ضعیفه؟ لاین آپ رو دیر عرضه کنن بهتر از تاریخ عرضه فیک دادن واسه فروش کنسوله ، کاری که سونی با گاد راگناروک انجام داد – بعد بهت بگم ظاهرا پورت گیم واسه پی سی بهشون مزه کرده و بزودی عرضهٔ همزمان با PS5 رو شاهد خواهیم بود صد در صد – استراتژی نسل نهم سونی ، همون استراتژی نسل هشتم مایکروسافته ، درکش خیلی سخت نیست و از تک تک حرکات سونی هم میشه فهمید – دربارهٔ سود کم سرویس هم که شعر گفتی ، گیم اینفورمر مدت ها پیش گفته بود تو ضرره نه الان – الان گیم پس دخلش دقیقا به اندازهٔ خرجشه – فروش PS5 هم طبق خود آمار هم که حساب کنی دو برابر اکس باکس نیست – همین شماها که جبهه میگیرید فردا که سونی از مایکرو اسکی رفت و سرویسشو راه انداخت میاید به به و چه چه می کنید

      Haj_HosseinDEVIL6FarshidAmirBlack KnightƁayoηettamarioFΛИŦΛSYHamidMoReKamore
    • CTR گفت:

      اصلا خود گیم پس یه کپی ناقص از ps now محصول ۲۰۱۴ سونیه با این تفاوت بازیها روز عرضه روش میان که گند میزنه به فروش اون بازیها . برید بببینید هیلو پنج ضعیف ترین نسخه ی سری هیلو سال ۲۰۱۵ قبل از اینکه گیم پسی وجود داشته باشه روی کنسول شکست خورده ی ایکس باکس وان چه فروش شاهکاری و چه درامد عالی برای مایکروسافت داشته تا به حماقت اسپنسر مبنی بر قرار دادن بازیها روز عرضه روی سرویس پی ببرید تنها دلیل سونی برای سرویس اسپارتاکوس فقط ریبرند کردن ps now هست چون اکثر گیمرا هنوز فکر میکنند که ps now یه سرویس استریمی هست که قابلیت دانلود نداره وگرنه ps now همین الانم شاهکاره و هر ماه بهترین بازیها براش میان قراره شاهکارتر هم بشه ولی نا با سیاست احمقانه قرار دادن بازیهای بلاک باستر روز عرضه و گند زدن به فروش اون بازیها . قرار دادن بازیها روی پیسی هم جوکی بیش نیست تصور کنید چند ماه دیگه اون ps پلیری که ps4 فت داره هورایزن فوربیدن وست بازی میکنه بعد اونی که rtx3090ti داره نمیتونه بازیش کنه باید چهار پنج سال منتطر بمونه تا شاید سونی دلش به رحم بیاد براش پورت کنه که اونم نمیکنه چون هدفش از پورت این چند بازی نسل هشتی شش سال قبل هم فقط تبلیغ برای فرنچایزهاش و ترغیب پیسی گیمرا به کوچ کردن به کنسولش هست به قول شان لیدن کبیر پیسی گیمرا الان میفهمن چه شاهکارهایی از دست دادن و الان دیگه این اشتباهو نمیکنند و به جامعه گیمینگ ps گیمرا میپیوندن

      Haj_HosseinDEVIL6Ellie terminatorFarshidAmirƁayoηettahalker...Eternal...marioFΛИŦΛSYmore
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    من اصلا به این حرفا کاری ندارم چیزی که الان قطعی شد اینه که قراره یه سرویس درجه ۱ از طرف پلی استیشن معرفی بشه و دیگه از شایعه فراتر رفت چه حالی بکنیم 😍 اسپنسر عزیز که سریع واکنش نشون داد ، حالا چیزی نشده که داداش 😁

    Haj_Hossein.marioMoReKaTlou part 2 game of the centuryO2SquatlatexG.LNSettEllie terminatormore
  • پلی استیشن دیگه داره گند میخوره توش
    اگه همون انحصار گرایی همیشگیشون رو ادامه میدادن تا پلی استیشن ۱۰ هم کل بازار رو داشتن
    ترکیب برنده رو نباید عوض کرد

    Haj_HosseinBlack KnightmarioMoReKaTlou part 2 game of the century🤘Mohsenj74SquatlatexعلیNobodySkyrim : The Elder Scrolls Vmore
  • ETERNALMAN گفت:

    یاد این جملهٔ گاندی افتادم که میگه :

    ابتدا نادیده ات می گیرند
    سپس مسخره ات می کنند
    بعد با تو می جنگند
    و در نهایت تو پیروز می شوی

    جیم رایان حقیر اول گیم پس رو دشمن گیم معرفی کرد ، بعد رفت مذاکره کرد که بازی ها روی گیم پس نیان ، حالا هم داره مشابه همین حرکتی که بدشو می‌گفت رو پیاده میکنه – بعدم میشه بهترین سرویس قرن و اختراع مارک سرنی

    Haj_HosseinChiefSquatlatexStar1ֆǟʍʊʀǟɨDEVIL6FarshidAmirƁayoηettaBlack Knightmore
    • Sina_2081 گفت:

      تنها وتنها چیزی که جیم رایان درباره گیمپس زد این بود که گیمپس با سیاست کاری و درآمدی ما نمیخونه و کاملا هم درست میگه . اگه سرویس سونی ، بازیها خودش رو از روز اول شامل بشه ، دیگه هیچ ارزشی نداره

      Haj_HosseinBlack KnightCTRTlou part 2 game of the centuryO2Squatlatexعلیجیم
    • ۱- شان لیدن بود اون حرف زد نه جیم رایان
      ۲- بسیاری از افراد که میگن گیم پس بده و این حرفا مشکلشون انتشار بازی های بزرگ روز عرضس نه خود سرویس
      ۳- سرویس جدید پلی استیشن طبق شایعات کاملا با حرف های خود سران سونی و شان لیدن همخونی داره
      قرار نیست بازی بزرگ روز عرضه براش بیاد
      قرار نیست به عنوان کانون توجه و تمرکز سونی قرار بگیره
      و قرار نیست بازی ها بر این اساس که تو سرویس پلی بشن ساخته شن یعنی چی؟ یعنی قرار نیست تو بازی بسازی بگی مخاطب خودشو تو سرویس پیدا می‌کنه هر کی خوشش اومد نگه می‌داره هر کس نخواست حذف می‌کنه تو باز هم طبق همون شیوه همیشگی پلی استیشن بازی رو با کیفیت میسازی و مخاطب پسند تا طیف گسترده مخاطبان حاظر شم روز عرضه نه ۵۰ و ۶۰ تا که ۷۰ دلار بابتش نقد بدن

      Haj_HosseinSquatlatexBlack KnightO2marioCTRsam snake 47Tlou part 2 game of the centuryعلیجیم
    • حق از کامنتت میباره . اونایی که دیس دادن فقط 😂😂

      ETERNALMANEllie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightmarioFΛИŦΛSYCTRHamidmore
    • Black Knight گفت:

      چرا حق میگی ؟!!!
      هیچکی نگفت دشمن صنعت گیم اون شاون لیدن بود که به گیمپس زیاد انتقاد میکرد جیم رایان اصلا حرف خاصی نمیزد تازه یه بار گفت داریم بررسی میکنیم سرویس شبیه بهش هم بدیم بعد میگی حقیر ؟!!!!
      خوبه من همین حرف ها رو درباره بعضی از صحبت های خود اسپنسر مثل عدم انحصاری کردن بازی ها و خرید بتسدا بزنم ؟!!!
      اون شایعه کپکام هم دروغی بیش نبود و خود کپکام تکذیب کردش پس حق نگو سونی به گیمپس چیکار داره آخه !!!

      ...Eternal...Skyrim : The Elder Scrolls VO2Tlou part 2 game of the centurySquatlatex
  • Cry about it گفت:

    سلام

    نه فیل جان تو چاهی که یکبار یکی داخلش افتاده چرا دوباره بیفتیم؟
    سونی اگر میخواست راه گیمپس را دنبال کنه بازی هاش رو ۷۰ دلار نمی‌کرد

    پلی استیشن مثل اکس باکس نیست که یک بالاسر مثل مایکروسافت داشته باشه که براش ۱۰ سال پشت سر هم ضرر بده

    بعد یک مدت هم بازیاش تبدیل به زباله غیر قابل مصرف میشه و بعد یک مدت هم کلا بخش پلی استیشن تعطیل میشه

    Haj_HosseinFarshidAmirmarioFΛИŦΛSYMoReKaTlou part 2 game of the centurySquatlatexعلیSkyrim : The Elder Scrolls Vmore
  • Wounds گفت:

    من که فکر نمی کنم همچین اتفاقی بیوفته همین الان خود گیم پس به سود مناسب نرسیده پس اینکه انتظار داشته باشیم پلی استیشن یک دفعه بیاد سرویس مثل گیم پس رونمایی کنه و بازی های که با چندصدمیلیون دلار هزینه ساخته میشن در روز انتشار رو این سرویس قرار بده بعید علاوه بر این خود بازی های پلی استیشن به تنهای نمی تونن محتوای این سرویس تامین کنن در نتیجه پلی استیشن مجبور میشه قراردادهای برای تامین این سرویس با سازنده ها ببنده همه این موضوعات در نهایت منجر به کاهش شدید سود پلی استیشن میشه در حالی که در حال حاضر هیچ نیازی به از دست دادن سود نیست….حالا شاید این سرویس ویژگی های مختلفی داشته باشه ولی مسیرش دقیقا مثل گیم پس نیست

    MoReKaTlou part 2 game of the centuryO2Squatlatexعلیجیمکاپتان استخونیFarshid
  • منطقی بود

    منتهی فکر کنم در نهایت تفاوت داشته باشه یکمی
    بالاخره سونی یه نسل عمرش بیشتره، کنسول دستی داشته و کتابخونه کلاسیک خیلی بزرگتری داره

    MoReKaTlou part 2 game of the centuryO2SquatlatexEllie terminatorجیم
  • CTR گفت:

    آقای فیل ، جیم رایان میخواد کاری کنه که دیگه همون چهار تا کنسولم که میفروشی دیگه نفروشی و به شغل اصلیت پنجره سازی برگردی ولی معلومه بدجوری احساس خطر کردی که قبل از اعلام رسمی اومدی درباره اسپارتاکوس حرف زدی دست پیش گرفتی که پس نیفتی نخیر خبری از روز عرضه نیست طبق گزارش جیسون شرایر که معتبرترین منبع داخلیه سونی قصد نداره بازیهای بلاک باسترشو روز عرضه روی این سرویس بزاره پس بیخود حرف از روز عرضه نزن که بخوای سرویس خودتو برتر نشون بدی گیمر واقعی اگه واقعا گیمر باشه اگه واقعا توان خرید بازی روز عرضه نداره ترجیح میده شاهکاری هایی مثل گاد رگناروک و فوربیدن وست و لست سه و امثال اینا رو با فاصله یک سال تاخیر روی سرویس بازی کنه تا اینکه بیاد بازیهای چیپ بی کیفیت رو روز عرضه روی سرویس بازی کنه

    Haj_HosseinBlack KnightFarshidAmirhalkerPlaystation x Bungie...Eternal...FΛИŦΛSYHamidMoReKamore
  • sam snake 47 گفت:

    بعید نیس. از پلی استیشن جدید زیرنظر جیم رایان هیچی بعید نیس. وقتی گاد از انحصار درمیاد هیچ تعجب نمیکنم اگه گیمپس مدل سونی ببینم. فقط امیدوارم که کیفیت بازیها کم نشه و همچنان روبه رشد باشه

    Haj_HosseinO2MoReKaعلیجیمکاپتان استخونی
  • farshadx گفت:

    از اونجایی که سونی با اژور ماکرو قرار داد داره
    و به احتمال زیاد سرویس سونی روی اژور پیاده سازی میشه
    پس اسپنسر خبر داره از این اتفاق که اومده حرف زده
    حالا تا چقدر خبر داره رو خودش میدونه

    CTRDEVIL6AmirBlack KnightFΛИŦΛSYHamidMoReKaTlou part 2 game of the centuryO2Squatlatexmore
    • Vahid3333 گفت:

      این سرویس آژور عجب چیز معرکه ای هست از اونجایی که سرویس سونی هم رو این پلتفرم پیاده میشه کلی پول به جیب بخش گیمینگ مایکروسافت سرازیر میشه بدون کوچکترین زحمتی که موقعیت گیمینگ مایکروسافت رو با ثبات تر میکنه

      CTREllie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightFΛИŦΛSYMoReKaHamidTlou part 2 game of the centurymore
    • CTR گفت:

      ربطی نداره ps now همین الان داره از سرورهای اژور مایکروسافت استفاده میکنه بخاطر همینم کیفیت ش از ۷۲۰p به ۱۰۸۰p ارتقا داد قبل از اون داشت از سرورهای آمازون استفاده میکرد اسپارتاکوس هم چیز جدیدی نیست همون ریبرند کردن ps now و ترکیبش با پلاس با قراردادهای بهتر برای آوردن بازیها روشه . طبق گزارش جیسون شرایرر خبری از آوردن بازیهای بلاک باستر روز عرضه نیست

      farshadxDEVIL6FarshidBlack KnightSquatlatexFΛИŦΛSYHamidTlou part 2 game of the centuryO2
    • آقا فرشاد همون قضیه تبلیغاته ، همون چیزی که اون سری اشاره کردی ، گیم پس تبلیغاته سرویس ابری مایکروسافته …. نمایش چگونگی کار باهاش ،…
      حالا یه سری میگن سونی مثل گیم پس میسازه ، یه سری میگن نه راه خودش رو میره ، فقط زمان مشخص میکنه …..
      بااین کاری نداریم ….

      در هر صورت مایکرو تو تبلیغات خیلی موفق عمل میکنه

      farshadxO2HamidCTRکاپتان استخونی
  • والا الان حق با اسپنسره تا چند سال دیگه سرویس حرف اول و آخر رو تو صنعت میزنه و سونی دیر یا زود بازدید بازی هاشو روز اول بده چرا چون اون سرویس هرچی باشه بدون بازی هم زمان مثل کنسول بدون بازیه
    حالا که حرفم تموم شد و اومدم پایین ای فشاری هایی که تا حرف حق زده میشه ریج میکنید بزن دیسلاکو🗿

    Haj_HosseinSkyrim : The Elder Scrolls VFarshidBlack Knighthalker...Eternal...کاپتان استخونیCTRFΛИŦΛSYMoReKamore
    • Squatlatex گفت:

      یک نظرسنجی گرفته بودن که توش آخرین اولویت مردم سرویس اشتراکی بود
      ببین برای خارجی ها بازی ۷۰دلاری معادل۷۰هزارتومنه همه دنیا که مثل ما کم درآمد نیستن طرف بچش هر سیزن ده تا اسکین۲۰دلاری فورت نایت میخره که نه محتوایی داره نه چیزی حالا ما سرمونم بزنن همچین پول نمیدیم.

      Haj_HosseinSkyrim : The Elder Scrolls VBlack KnightEllie terminatorAmirO2CTRFΛИŦΛSYTlou part 2 game of the centuryMoReKamore
      • Vahid3333 گفت:

        ۳۰ میلیون گیم پس سلام میرسونه😏😏😏😏

        O2Haj_HosseinSkyrim : The Elder Scrolls VCTRTlou part 2 game of the centuryDEVIL6HamidSquatlatexEllie terminatorFarshidmore
      • داداش تو خودتو بچسب چیکار به نظر سنجی داری، شرایط خودتو نگاه کن.

        O2Haj_HosseinSkyrim : The Elder Scrolls VCTRTlou part 2 game of the centuryHamidSquatlatexFarshidAmirƁayoηettamore
        • Squatlatex گفت:

          گیمپس مجانیه؟ تا جایی که می‌دونم سالانه پول ۳تا بازی رو میده یک اشتراک میگیری نه میشه فروختش نه میشه معاوضه کرد ولی سه تا دیسک که بخری هم میشه فروخت هم معاوضه کرد سونی هم که خودش سرویس مخصوص به خودشو داره لست۲وگاد روNowاومده کلی هم هرسری تخفیف میخورن حالا اینکه تو برای صنعت گیم ارزش قائل نیستی و خودش زد مایکروسافته چون امثال تو که این حرفا رو میزنن میگنن با۳۰۰تومن ۶سال گیمپس میگیریم نشون میده خبر از اکانت قانونی ندارن وخودشون عامل نابودی همین سرویس هستن.

          O2Haj_HosseinCTRTlou part 2 game of the centuryAmir
          • عجب! من چی گفتم و شما چی گفتی همچنین من توی کامنت هام هیچ بی احترامی به شما نکردم اما شما به من میگین دزد! شرمندم وقعا که بجای هکی ریختن و اکانت های اشتراکی که کاملا قانون و مورد تایید سونی هستن از روش دزدیه خرید گیم پس حمایت می کنم و یادم نمیاد از شما اکانت خریده باشم که قیمت ۳۰۰ تومنی شیش ساله از من آمار دارین🤨
            اولا ۳۰۰ تومن مگه دوماهش رو بتونی بخری و اون جایی که دیدی با همچین قیمتی همچین اکانتی رو میفروختن رسما باد هوا بوده و بعید میدونم حتی زحمت فیک زدن به خودشون بدن و پولتو می خورن یه آبم روش.
            دوما من گفتم خودتو در نظر بگیر، اگر راحتی با خرید بازی خوب اوکی، بالاخره توانایی مالی آدم ها مثل هم نیست و اگر هم اونقدر برات خرید راحت نیست و بعدش باید بفروشیش تا با یکم ضرر پولت برگرده خوب همونو سرویس بخری خودت کمتر اذیت میشی، بازم هرجور دوست داری.
            راستی برای اون بخش اول شما پول سه تا بازی رو میدی ولی تا یکسال هرچی روی اون سرویس قرار بگیره رو می تونی استفاده کنی که بعید میدونم مجموع قیمتش به پول سه تا بازی نرسه. اگر ناراضی بودی تا اونجایی که میدونم میتونی پسش بدی و پولت رو پس بگیری بری باهاش از فروشگاه یه بازی بخری که دیگه البته فروختنی درکار نیست مثل بازی های فیزیکی.

            SquatlatexO2CTR
  • جیم گفت:

    به سلطان به بودن فیل اسپنسر و درست بودن راه و رسمش ایمان آوردید؟
    هم سرویس اشتراکی و هم انتشار بازی ها روی pc رو اول مایکروسافت و شخص فیل اسپنسر کلیدشو زد
    چقدر ترول شد
    چقدر مسخره شد
    ولی در آخر این سونی بود که با اسپارتاکوس و عرضه گاد و آنچارتد و هورایرن و…. راهشو ادامه داد
    سونی که بعد از نسل ۸ توپ هم نمیتونست تکونش بده ولی فیل اسپنسر کاری کرد خود سونی مجبور شد از روش کپی کنه
    این است قدرت فیل کبیر 💪💪💪

    Haj_HosseinDEVIL6FarshidAmirBlack Knightکاپتان استخونیFΛИŦΛSYMoReKaHamidTlou part 2 game of the centurymore
  • @alistar گفت:

    به نظرم با این حرفاش داره روی دیدگاه و خواسته طرفدارا تأثیر میذاره و انتظارات رو از سرویس جدید سونی بالا میبره تا مثل رویدادا بشه ، من شکی ندارم همین که قبل رویدادای پلی استیشن این همه شایعه های بعضا بی اساس میاد ، پشتش اکس باکسه .

    halkerPlaystation x Bungieکاپتان استخونی@alistarMoReKaCTRO2SquatlatexعلیSina_2081more
  • Hamid گفت:

    عجب سیاست موزیانه ای داره این بشر!
    میخواد سونی شبیه خودش بشه فروش کنسول داغون بجاش درآمد زایی از سرویس با محتوای ضعیف گیم پس!
    بعدش که خود مایکرو پولداره و تو این زمینه خیلی وقته راهشو رفته سونی عقب بمونه و به ریش سونی و سونی فن بخنده!اون موقعس که ی سونی مونده با یک سرویسی که خبری از بازیای شاهکار و یونیک و پر خرج و ریسکی که میداد نیست و فروش کنسولش هم پائین!
    هرکی چیزی مثل گیم پس میخواد همون جعبه خودتونو بخره ارزونی خودتون سونی فنا همچین چیزی نیاز ندارن و نمیخوان
    (روز اول عرضه، در سرویس اشتراکی خود قرار دهید. من انتظار دارم که رقیب ما این کار را انجام دهد.)
    اول اینکه روش سونی کاملا با شما فرق میکنه دوم اینکه شما با این همه پول و اینا هنوز زیر سونی هستید با همین سرویس گیم پس و خرید بتسدا بازم زیر سونی هستید هنوز!
    تمام اینا حرفا سیاست ها بازی با رسانه و صحبت ها نیرنگ و موزی بازیه.
    سونی یکی مثل مایکرو پشتش نیست که تا الان سرویس گیم پس رو با ضرر هی ادامه ش بده
    بصورت رسمی گفته شده گیم پس هنوزم به سود دهی نرسیده.

    Haj_HosseinDEVIL6FarshidAmirhalkerFΛИŦΛSYMoReKaTlou part 2 game of the centuryCTRO2more
    • جیم گفت:

      فاقد اهمیت 🗿🗿🗿

      هیلو اینفینیت با متای ۸۷
      فورزا با متای ۹۲
      مایکروسافت فلایت با متای ۹۲
      Age of Empires با متای ۸۴
      سایکوناتس ۲ با متای ۸۷

      گیمپس کیفیت بازی ها رو پایین میاره 😒

      Haj_HosseinDEVIL6Ellie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightPlaystation x Bungieکاپتان استخونیCTRmore
      • Squatlatex گفت:

        هیلو تو این بازی هایی که گفتی تنها بازی پرچمدار هست که می‌تونه وارد گیم اواردز بشه میدونی چرا؟چون تو اون بازی بایدرو طراحی مراحل کلی کار بشه باید کلی آیتم و گان براش بسازن علاوه بر اون کلی دیالوگ هم میخواددشمن،باس فایت،ویلن،و…ولی اونها شبیه ساز هستن و فقط با آثار هم سبک خودشون مقایسه میشن نه دیالوگ مورد بررسی قرار میگیره نه اون مثال هایی که بالا زدم البته اینکه بزرگترین بازی سیستم سلر مایکرو فورتزا هست شکی درش نیست والان پرچمدار اصلیxboxولی اینکه الان هیلو رفته زیر فورتزا و پرچمدار به اون خفنی که یک زمان میگفتی ایکس باکس پشت بندش هیلو میشنیدی الان متای زیر ۹۰وازلحاظ داستان سرایی ضعیف تر از سگانه بانجی عمل می‌کنه بنظرت تقصیر کیه؟نمیگم بازی بدیه ولی از حالت پرچمداری و اون حالت سیستم سلری که داشت درآمده.
        فکر کن رچت اندکلنک متای۸۹ودیمن‌ سولز که فقط یک ریمیک هست متای۹۴دارن و…اما پرچمدار و نماد ایکس باکس۸۷

        Haj_HosseinEllie terminatorPlaystation x BungieCTRFΛИŦΛSYTlou part 2 game of the centuryMoReKaHamidO2
    • کنسول داغون ؟ محتوای ضعیف گیم پس ؟ 😂😂

      Ellie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightCTRFΛИŦΛSYMoReKaHamidTlou part 2 game of the centurymore
    • Vahid3333 گفت:

      در دنیای موازی انگار زندگی میکنی که میگی گیم پس به سوددهی نرسیده🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿

      O2CTRTlou part 2 game of the centurySquatlatexHamidEllie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack Knight
  • Vahid3333 گفت:

    فیل اسپنسر و تیم مدیریتی ایکس باکس خیلی جلوتر از زمان خودش هستن واقعا و حصارهای صنعت بازی رو شکوندن و کلی هم فوش خوردن البته
    بکوارد و سرویس گیم پس و عرضه بازی ها رو پی سی و ایکس کلود که سونی با همشون مخالف بود و حالا یکی یکی داره همشون رو انجام میده کلا بعد از شان لیدن همش دارن از مایکروسافت تقلید میکنن و طرفداراشونم دو قورت و نیمشون همیشه باقیه

    Haj_HosseinFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightPlaystation x Bungieکاپتان استخونیFΛИŦΛSYHamidTlou part 2 game of the centurymore
  • Vahid3333 گفت:

    پلی استیشن = مقلد ایکس باکس😀😀😀😀
    دو دقیقه سونی تقلید نکن ببینیم چی میگی🤣🤣🤣🤣

    Haj_HosseinDEVIL6Ellie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightPlaystation x BungieFΛИŦΛSYHamidmore
    • Squatlatex گفت:

      داداش ماشین زمانت رو به من هم میدی؟فعلا که فیل اسپنسره که سکته ناقص زد رفت بتسدارو خرید درحالی که میدونست هنوزم برای سونی داره انحصاری میزنه راستی یک نفس عمیق بکش آنقدر فشار هم نخور برو اون مقاله که گفته گیم پس در کارنامه سال مالی کمتر از انتظار درآمد داشته رو بخون.

      O2Skyrim : The Elder Scrolls VCTRTlou part 2 game of the centuryBlack KnightHamidEllie terminatorFarshidƁayoηetta
  • Vahid3333 گفت:

    دم سونی گرم که اندروهاوس و شان لیدن رو اخراج کرد واقعا مدیرهای ترسناکی بودن برعکس عمو جیم رایان و هرمن هالست که معلومه هیچ تجربه ای ندارن و همش دارن از مایکروسافت تقلید میکنن موفقیت الان پلی استیشن ۵ هم بخاطر شان لیدن و اندرو هاوسه نه عمو جیمی

    DEVIL6Ellie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightPlaystation x Bungieکاپتان استخونیFΛИŦΛSYHamidmore
    • Squatlatex گفت:

      حاجی راستی شنیدم اسپنسر هم باید جمع کنه بره حالا میفهمم این چند وقته چرا هی حق میگه.تچ این چند وقته هرچی به اسپنسرمیگن اون چیه میگه گیم پسه بابا هر گردی که گردو نیست مرد گیمپس کجا اسپارتاکوس کجا اصلا مثل روزو شب میمونن بعد میگه گیمپسه یاد اون میم دی‌کاپریو افتادم که رو مبل نشسته بودو داشت به تلویزیون اشاره میکرد الان شده حکایت اسپنسر.جای این حرفا وسایلتو جمع کن که وقت رفتنه.

      O2Tlou part 2 game of the centuryBlack KnightHamidEllie terminatorƁayoηetta
  • Star1 گفت:

    فیل اسپنسر خیلی اصرار داره بازی های پلی استیشن برا پی سی عرضه بشن و سال هاست تاکید داره گیمرا باید خودشون انتخاب کنن رو چه پلتفرمی بازی رو تجربه کنن – تاریخ صنعت گیم فراموش نخواهد کرد فردی رو که به انحصار گرایی در این صنعت برا همیشه پایان داد

    DEVIL6FarshidAmirƁayoηettaBlack KnightPlaystation x Bungieکاپتان استخونیFΛИŦΛSYMoReKaHamidmore
  • این حرف خیلی بیزنسی و حرفه ای بود عملا با اینکار داره کاری میکنه که انتظارات از سرویس جدید پلی استیشن زیاد بشه و وقتی انتظاراتو برآورده نکرد (که احتمالا نمیکنه و خودشم اینو میدونه) ضربه رو میزنه . بومممممم 😏😏✌✌ میاد میگه مثلا ظاهرا ساخت سرویس در حد و اندازه ی گیم پس سخته.
    عجب بیزنس منیه این سلطان ✌👏👍🔥

    Ellie terminatorFarshidAmirBlack Knightکاپتان استخونیFΛИŦΛSYMoReKaHamidTlou part 2 game of the centurySquatlatexmore
  • Squatlatex گفت:

    با فیل اسپنسر حال میکنم ناجی ایکس باکس و رقیب سرسخت ps و همین باعث پیشرفت هر دوکمپانی میشه‌.
    ولی درحال حاضر باید بهش بگم بیا پایین هنوزهیچی از این سرویس معلوم نشده الکی هایپ داری ایجاد میکنی که به چی برسی؟بعدااینفلوعنسرهای ایکس باکس بیان این سرویس رو خراب کنن که چرا مثل گیمپس نیست؟صددرصدمثل گیم پس نیست ممکنه بک وارد اضافه شده باشه و بازی های ایندی رو روز عرضه بیاره ولی بازی ولورین ،گاد،اسپایدرمن۲هرگز روز عرضه نه برایpcمیان نه برای اسپارتاکوس شاید بعد چند سال همین الان رو سرویس Nowلست۲وگاد۴اومده ولی با اختلاف چندساله این سرویس جدید هم همین حالت رو داره با یک سری ویژگی های اضافه که شایعه هاشو میدونید.
    ps5هیچ وقت مثل ایکس باکس نمیشه چون سونی بر پایه انحصاری و بازی های درجه یک وقیمت۷۰دلاری ساختتش ولی ایکس باکس بر اساس بازی های عالی و‌سرویس گیمپس.

    Black KnightEllie terminatorPlaystation x Bungieکاپتان استخونیFΛИŦΛSYMoReKaHamidTlou part 2 game of the centuryCTRO2more
  • Nathan گفت:

    کاری ب هدفش بابت گفتن این ندارم ولی درست میگه

    Ellie terminatorFarshidAmirکاپتان استخونیFΛИŦΛSYMoReKaHamidTlou part 2 game of the centurySquatlatexجیمmore
  • G.LN گفت:

    ما فیل رو دوست میداریم😂

    AmirBlack KnightO2کاپتان استخونیFΛИŦΛSYTlou part 2 game of the centurySquatlatex
  • انتظار داره که رقیب کار ما رو انجام بده؟ درحال حاضر رقیب جلوتره انتظار اشتباهیه خب اما با این کارایی که سونی داره میکنه این چند وقت بعید نیست مثل گیمپس عمل کنن

    CTRTlou part 2 game of the centuryEllie terminatorO2SquatlatexMoReKa
  • Fel lord گفت:

    گاهی اوقات تشخیص ترول، از نظر واقعی و باور بعضی از دوستان به شدت سخت هست.

    بعضی ها چنان با جان و دل از عدم عرضه انحصاری ها روز عرضه در سرویس جدید سونی دفاع میکنند که سهامداران و هیت مدیره پلی استیشن فکر این جور استراتژی ها را ابدا داشته باشند.

    عرضه بازی های روی گیم پس نشان از ضعیف بودن اثر و یا کم اهمیت بودن اون بازی در نگاه مایکروسافت نیست، از سال ۲۰۲۱ بازی های استدیو های داخلی اکس باکس از اقبال خوبی از نظر منتقدان و فروش رو تجربه کردند، لذا این سرویس مخاطب خودشو خواهد داشت و این مخاطب هست که با علاقه و عقل خود اقدام به تهیه اشتراک گیم پس خواهد کرد.

    یاد آوری کنم اخرین باری که کسی دنبال گیم پس ارزان و مفت بود اخر سر کنسول اش بن شد.

    ...Eternal...Ellie terminatorFarshidAmirO2ÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔکاپتان استخونیCTRSquatlatexFΛИŦΛSYmore
  • MrHill93 گفت:

    اقا حالا یا تیکه انداخته یا واقعیت و گفته
    شما بدتون میاد خیلی از بازیای مهم و رو کنسول پلی استیشنتون تو روز اول با قیمت مثلا ۲۰۰ هزار تومن بزنید نه خدایی بدتون میاد ؟ کی بدش میاد ؟ هرکی بدش میاد بیاد ب من بگه
    واقعا گیم پس ی سرویس استثناییه مخصوصا برا ایرانیا
    بنده ی گیم پس التیمیت ۳ ساله خریدم تازگیا ۱۵۰۰
    ۳ ساااااااال !!!!!
    ینی تا ۳ سال آینده هرچی بازی بیاد رو گیم پس راحت میتونم پلی بدم بدون خرج اضافه
    تازه نزدیک ۱۰۰ تا بازی از قبل داره ایکس باکس که میخام پلی بدم
    من واقعا دلیل این همه ترول گیم پس و نمیفهمم
    یا الان که اسپنسر گفته سونی باید راه گیم پس و ادامه بده
    شما مثلا بدتون میاد با ۲۰۰۰ سیصد تومن روز اول عرضه جهانی جزو اون افرادی باشید که گاد او وار راگناروک و پلی میده ؟ نه خدایی بدتون میاد ؟
    بس کنید این بچه بازیا و ترول های چیپ تون و

    .DEVIL6samanHamidEllie terminatorFarshidAmirƁayoηettaBlack KnightRydermore
    • Hamid گفت:

      داداش ی سری اس خریدی با یه گیم پس خیلی ایرانیا تو همین نسل همینن چون پول سونی و خرج بازیاشو ندارن و قبوله حالا که خریدی گیم پس رو هم چند روز پیش هم دنبال بهانه بودی بخاطر عرضه گاد رو پی سی گفتی دیگه سونی فن نیستم در کل دنبال بهانه نباش و این رفتار زشت رو نشون نده از خودت ی زمانی خودت به طور ضایعی همش در حال ترول بود حالا حرف های حقیقت ما شد ترول و حرف چیپ؟جمع کن جون عزیزت با گیم پست حال کن سرت تو کار خودت باشه ممنون

      O2Tlou part 2 game of the centuryDEVIL6SquatlatexEllie terminatorMrHill93FarshidAmirƁayoηetta
    • O2 گفت:

      آره شخصا بدم میاد، سرمایه سونی اندازه مایکرو نیست که هر چیزی شد سریع با دسته چک حل بشه، سونی اشتباه کنه براش گرون تموم میشه، اگر همچین سرویسی بخواد به اندازه یک درصد هم به کیفیت بازی و اراده استودیو های سونی ضربه بزنه، من مخالفم، من ترجیح میدم بازی با کیفیت بالا باشه تا آشغال بازی کنم ولی ارزون.

      CTRTlou part 2 game of the centurySquatlatexHamidEllie terminatorAmir
    • Sina_2081 گفت:

      آره من بدم میاد . برای اینکه سونی برای من بازیهای با کیفیتی مثل گاد اف وار و لست رو تولید کنه نیاز به پول زیادی داره و سرویس اصلا نمیتونه اون سرمایه رو برگردونه و تنها راهش فروش میلیونی اون بازی به واسطه کیفیت بالاشه . به همین دلیله که بازیهای بزرگ در روز عرضه روی سرویس اشتباه بزرگیه و به ضرر آینده گیمینگه (شاید الان خودش رو نشون نده)

      O2CTRSquatlatexTlou part 2 game of the centuryEllie terminatorAmir
    • Vahid3333 گفت:

      چه عجب یه کامنت درست حسابی دادی

      O2CTRTlou part 2 game of the centuryBlack KnightSquatlatexHamidکاپتان استخونیEllie terminatorAmirƁayoηetta
    • Squatlatex گفت:

      حاجی تو خودت عامل نابودی ایکس باکسی یعنی همون سرویس ارزون هم که از دکلش بالا میزی براش پول نمی‌دی امثال تو هیچ ارزشی برای گیم قاعل نیستن و پول دادن پای گیم رومنسوخ می‌دونن اگه به اون که انجام میدی باشه psهم اکانت هکی و ظرفیتی داره چقدر آخه یک آدم می‌تونه…باشه که اکانت قانونی و دلاریpsرو با عکس ایکس باکس مقایسه کنه الان ظرفیتی ۱۰تابازی۳۵۰الی۵۰۰تومنه می‌دونم شرایط سخته و بعضی ها پول خرید ندارن ولی اینکه به این دزدی افتخار کنی زرنگ بازی بدونیش وترویجش بدی یک چیز دیگه است.

      O2Tlou part 2 game of the centuryکاپتان استخونیEllie terminatorFarshid
    • CTR گفت:

      دوست عزیز شما خودت بخاطر آوردن گاد ۲۰۱۸ بازی چهار سال پیش سونی روی پیسی رفتی ps4 اتو فروختی سری اس با حافظه ۳۰۰ گیگی خریدی مبارکت باشه ولی همون ps4 سخت افزار منسوخ شده ی ۲۰۱۲ سونی امسال قراره براش گاد رگناروک و فوربیدن وست بیاد بهت قول میدم تا ۳ سه سال آینده که سهله تا ۳۰ ساله آینده هم بازی به کیفیت این دو بازی روی سری اس ت و گیم پس ت نمیاد شما بین کمیت و کیفیت ، کمیتو انتخاب کردی ولی همه مثل شما نیستند

      O2SquatlatexTlou part 2 game of the centuryHamidEllie terminatorFarshidƁayoηetta
    • عه نامردا کامنت منو تایید نکردن😑 فکر کنم کلماتش زیادی بزرگ سالانه بود، بزار با کلمات بهتر دوباره امتحان کنم.
      .
      دوستان مثله اینکه اگر ۱ تومن خرج هر بازی نکنن وجدانشون راضی به تجربش نمیشه🗿 باید حتما خدا تومن پول بدن تا بازی به دلشون بشینه.

      O2HamidCTR.Tlou part 2 game of the centuryDEVIL6SquatlatexAmirBlack Knight
      • Squatlatex گفت:

        بله خدارو شکر هنوز هم گیمر باشرف وانسان وجود داره که برای صرف هزینه و وقت کمپانی ها چه مستقل چه فرست پارتی اهمیت میدن ودزدی نمیکنن!!!درضمن اشتراک یک ساله که میخری تموم میشه می‌ره ولی دیسک رو میشه فروخت ومعاوضه کردمحض اطلاع.

        O2HamidCTR
    • . گفت:

      نه میدونی مشکل چیه دوستان سهامدار هستن حالا یه مدت شوخی میکردیم میگفتیم سهامدارن ولی شوخی شوخی جدی شده ، حاضرن به خودشون سخت بگیرن تا کمپانی مورد علاقشون!!! اینکارو ادامه بدید اولین کس خودتون ضرر میکنید دوم هم همون شرکت مورد علاقتون

      SquatlatexO2کاپتان استخونیHamidCTR
  • چه احساس خطری کرده تیم ایکس باکس 😂
    پروژه اسپارتاکوس هنوز در حد شایعه ست هیچ جا هم تاییدش نکرده
    از ترسشون فیل انداختن جلو بیاد سم پاشی کنه
    دمشون گرم حداقل خیالم راحت شد این سرویس واقعا وجود داره😂😂😂

    O2CTRSquatlatexHamidکاپتان استخونیEllie terminatorAmirƁayoηetta
  • Vito scaletta گفت:

    به جای این همه وراجی یه سروسامونی به انحصاری هات بده اسپنسر.تنها کارش شده نابود کردن تک تک ایپی ها به گند کشوندن استدیو هاش.سرخودش رو هم با مزخرفاتی مثل گیم پس گرم میکنه…

    O2CTRDEVIL6Tlou part 2 game of the centurysamanSquatlatexHamidکاپتان استخونیEllie terminatorAmirmore
  • Vahid3333 گفت:

    این پست به خوبی نشون چرا من از سونی و سونی فن ها خوشم نمیاد با یه قیمت خیلی عالی میتونن بیشتر از ۱۰۰ تا بازی محشر رو بازی کنن و لذت ببرن و حتی اگه پلی استیشن هم بخرم آبم با سونی فنا تو یه جوب نمیره و ازشون حمایت نمیکنم
    ( فقط اینایی که فکر سود و ضرر سونین 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 میگن اگه بازی روز عرضه رو سرویسش بیاد باید قید بازی خوب رو زد مگه مایکروسافت بازی عالی عرضه نکرده حتی با وجود گیم پس :))))))) این حرف ها چیه میزنید
    شما بازی رو هکی و اشتراکی بازی نکن سود و زیان سونی و خرید سرویس اشتراکی پیشکشتون انگار همشون دارن ۷۰ دلار پول بازیهاشونو میدن :)))))) بیاید پایین سرمون درد گرفت

    O2CTRVito scalettaTlou part 2 game of the centuryBlack KnightSquatlatexHamidکاپتان استخونیEllie terminatorMrHill93more
  • Kia گفت:

    اوه نظرهارو مخالفین سرویس به موافقین سرویس تبدیل شدن .سونی امسال ۱۶۰۰ بار رنگ سونی فنهارو عوض کرد 😐 دیگه خودشونم نمیدونن کدوم رنگی باشن و حذب باد شدن و این بده.قبل اینکه ریپلای کنین هیتر و ترول کلمه حذب باد رو تو گوگل سرچ کنید به نتایج جالبی میرسین

    O2CTRDEVIL6Tlou part 2 game of the centurySquatlatexHamidEllie terminatorAmirƁayoηettaBlack Knight
  • Kia گفت:

    سونی فنا همه موافق اومدن بازیها برا پی سی شدن بعد یکی کامنت میزاره گاد بعدی هم برا پی سی میاد همشون بهش دیس میدن 😂😂😂حرف دلتون رو بزنین چرا ظاهر و باطنتون به هم جفتک میندازن 😂

    O2CTRDEVIL6Tlou part 2 game of the centurySquatlatexHamidکاپتان استخونیEllie terminatorAmirƁayoηettamore
  • در واقع رقیب پلی استیشن شما نیستید ، تنسنت و نینتندو هستند و به علاوه اگر شما خیلی خیلی بلدی اول باغ خودتونو بیل بزنید عمو فیل

    O2CTRTlou part 2 game of the centuryAmirSquatlatexEllie terminatorƁayoηetta
  • فرهاد گفت:

    منکه پلی ۵ دارم دو ماهه خاموشه بازی نیست که بکنم واقعا دارم به این فکر میکنم کاهی میشه قید انحصاری های سونی رو زد و ایکس باکس گرفت چون حداقال ماه به ماه خاموش نمیمونه کسنول

    O2CTRVito scalettaTlou part 2 game of the centurySquatlatexHamidBlack KnightEllie terminatorAmirƁayoηetta
  • خو بازی های ایکس باکس برای گیم پس ساخته شده گیم پس هم فلسفش همین هست«یه سرویس واسه بازی هایی که ارزش خرید ندارن و در روز عرضه در اختیار همه قرار میگیرن و لازم نیست پولاتونو واسه بازیای ما هدر بدین خودمونم میدونیم بازیامون ارزش ندارن واسه همین همون روز اول به همه میدیمش و خب مفت باشه کوفت باشه هرکی هم بازیش میکنه بخاطر اینکه چیزی از جیبش کم نمیشه ذوق میکنه و چون بازی های شاهکارو بازی نکرده فکر می‌کنه داره بازی های انقلابی بازی میکنه و اگه از یه بازی خوشش نیومد پاکش میکنه میره سراغ بازیه بعدی»
    البته بازیا خوب هم روش میاد که روند بازی سازیشون اینه:
    ۱_اول مردمو هایپ میکنیم میگیم دوباره انقلاب کردیم و از گرافیک بازی تعریف میکنیم و قدرت ایکس باکس سری ایکس رو به رخ پلی استیشن میکشن
    ۲_نزدیک انتشار بازی که میشه میگن ما سعی کردیم از لحاظ گیم پلی روحیه بازیا قبلی رو نگه داریم
    ۳_همون نسخه قبلی رو عرضه میکنن و میگن ما گرافیکو فدای گیمپلی نگردیم
    ۴_بازی نهایی:همون نسخه قبلیه فقط اسمش عوض شده
    ۵_گیمرا هم چون بازی مفت میاد دستشون میگن واای چقدر این بازی خداعه
    یجورایی دارن اینو به خودشون تلقین میکنن که اره ما داریم بازی های بزرگی مثل یکیای اونا بازی میکنیم و خب چون دستشون به گوشت نمیرسه میگن پیف پیف یو میده سونی بازیاش بدرد نمیخوره:/
    الانم که شاهدیم ایکس باکس فنا یعنی فیل مستره کبیر از سونی تقاضا کرده که سرویس جدیدشونو مثل گیم پس کنن
    باشه چشم امر دیگه ای؟

    O2CTRTlou part 2 game of the centurySquatlatexHamidکاپتان استخونیEllie terminatorAmirƁayoηetta
    • ایول داداش متنت فقط چهار تا ناسزا به خانواده اسپنسر و کسایی که ایکس باکس میخرن کم داشت تا با اختلاف به چرت ترین و بی معنا ترین متن سایت تبدیل بشه. بعد به من میگن ترول🙄
      الان عزیز به همه ایکس باکس دار ها توهین کردی احساس خوبی داری نه؟ همه بازی های ایکس باکس رو آشغال (امیدوارم تایید بشه) معرفی کردی احساس برتری بهت دست داد، نه؟
      خدا رو هزار بار شکر می کنم که هرچی تا حالا گفتم هنوز کارم به توهین کردن به یک عده دیگه که در اینجا هموطن هام هم هستن نرسیده و حاضر نشدم برای بالای بردن علاقه مندی های خودم، به علاقه مندی های یک عده دیگه بگم آشغال و بی ارزش. حالا اگر خلاف واقعیت هم باشه که دیگه بد از بدتر.

      SquatlatexO2HamidCTRDEVIL6Tlou part 2 game of the centuryAmirBlack Knight
  • Alex گفت:

    کاری به این خبر ندارم ولی بعضیا خوب دارن دمیج کنترل میکنن و خود واقعیشون رو نشون میدن نمونه بارزش هم کاربر کاپتان استوخونی که تا دیروز منطقی رفتار میکرد الان داره تیکه میندازه و ترول زیر پوستی میکنه بعد از بقیه توقع داره !
    از اونطرف هم یه فنبوی و هیتر از اونجایی که میبینن سونی هم داره یه سرویس مثل گیمپس میده برای اینکه دمیج کنترل بکنن و فشار خوردن خودشون رو کنترل بکنن ربطش میدن به اسکی رفتن از ایکس باکس و راه رفتن و از اینجور چیزا انقدر فشاری نباشید و حسود نباشید !
    از اونطرف هم یه سری فنبوی سونی دارن بچه بازی در میارن و میگن ما به سرویس احتیاج نداریم و بازی میخریم و غیره که واقعا آدم باورش نمیشه همچین حرف هایی میشنوه !!!

    Skyrim : The Elder Scrolls VO2CTRSTlou part 2 game of the centurySquatlatexEllie terminator
      • و اینو یادم رفت که دمیج کنترل؟🤨 چه دمیجی به من وارد شده که بخوام کنترلش کنم؟😂 مگه بازی انحصاری شده که دمیج بخورم؟ قراره امکانات بیشتری در اختیار کاربرهای پلی استیشن قرار بگیره بعد من چرا باید ناراحت بشم؟ حتی بالاتر هم چندبار گفتم که یکی از ایده آل های خودم با این قضیه جور میشه و حتی اگر خیلی خوب باشه میتونه منو برای خرید ps5 مشتاق کنه (البته تا آخر نسل چون به این زودی ها احتمالا پولی نباشه، خدا رو چه دیدی شایدم پول رسید🤷) دمیج کنترل کاربر بالاییه که میبینه فیل اسپنسر گفته بازی ها از روز اول بیاد روی سرویس و شروع کرده هرچی دلش خواسته به ایکس باکس دار ها و بازی های ایکس باکس گفته. خدا رو شکر انقدر حقیر و بدبخت نیستم و از عضویتش هم معلومه اکانت فیکی بیش نیست که خواسته صورت واقعیش رو زیر این اکانت قاییم کنه و از همون خبر یوبیسافت پلاس شروع کرده و هروقت خواسته ترول کنه سوییچ کرده روی این اکانت، همونطور که گفتم انقدر خار و حقیر نشدم که به علاقه کسی توهین کنم یا برم اکانت فیک بزنم تا این حرفا رو بگم.

        O2KiaHamidCTRBlack KnightSquatlatexDEVIL6Tlou part 2 game of the centuryAmir
        • S گفت:

          به قول نادری داری احترامی که تو سایت داری رو نابود میکنی

          Skyrim : The Elder Scrolls VO2Tlou part 2 game of the centuryBlack Knightsaman
          • Kia گفت:

            آدم نظر واقعیشو نگه که احترام چندتا حذب باد رو جمع کنه ؟به نظرت خیلی ریاکارانه نیست که اینجا جای نظرات شخصیته بیای به فکر طرفدار و احترام جمع کردن باشی ؟ اینجا که اینستا نیست .سایت گیمه با دهها نوع سلیقه گیم .که اگه هرکی نظر واقعیشو بگه شاهد صد نوع سلیقه مختلف میشیم.اما متاسفنه تصمیم گرفتن به سونی و مایکرو تقسیمش کنن.و همه بازیهای سونی و مایکرو به صورت پیشفرض خوبن .نمونش دیزگان که تا سال پیش بهش شاهکار و گیم خیلی خوب و متا ۸۸ میگفتن بعد اینکه خبر اعتراض کارگردان اومذ شد گیم سطح پایین و اخ .پس کسی اینجا به بازی اهمیت نمیده و سهام شرکت براش مهمه.امیر نادری و کاپیتان استخونی .جز بهترین افراد سایت هستن که نظر واقعیشونو همیشه بدون ریا میگن.امیدوارم همه اینطور شن نه یکی مثل ست بره اسم و عکس پی سی فنی بزاره که باهاش پاچه پی سی پلیرها و ایکسباکس فنارو بگیره که بهش بگن منطقی

            SquatlatexBlack KnightSkyrim : The Elder Scrolls VS
          • این احترام ها میان و میرن اما حصرتش میمونه که می تونستی یکسری چیزها رو بگی اما نگفتی.
            شما هم یه دوره ای از این کارا میکردی ها بلا😉 منم انشاالله این دوره رو رد میکنم🗿

            SquatlatexBlack KnightSkyrim : The Elder Scrolls VS
  • Black Knight گفت:

    این کاربر @halker خیلی خوبه
    خودش به کاربر Eternal Man که به جیم رایان میگه حقیر لایک میده بعد به کامنت کاربر Hamid دیس میده بعدش ادعا منطقی بودن هم میکنه و فاز برمیداره XD
    خدایا از این جور آدما رو بیشتر بیار اینجا بیشتر بخندیم :)))

    Skyrim : The Elder Scrolls VO2halkerTlou part 2 game of the centuryAmirHamidEllie terminator
  • Chief گفت:

    ممنون از اقای رضوی و دیگر عزیزان🙌🌹

    فیل داداش رحم کن این چیه تو گفتی؟! 😐
    سونی بازی روز عرضه روی سرویس بده؟! آریو کیدینگ؟؟!! 😂

    SquatlatexMine mine mineHadroO2Tlou part 2 game of the century
  • Haj_Hossein گفت:

    جناب فیل،با کمال احترام شما چه کاره سونی هستی که براش تعیین تکلیف میکنئ؟شاید پروژه اسپارتاکوس چیزی فراتر از گیم پس باشد و محتوای بیشتری ارائه کند👌🏻👍🏼پس لطفا نظرتون رو پیش خودتون نگه دارید.و اینکه سرویس پی اس ناو قبل از گیم پس معرفی شد و میشه گفت گیم پس راه پی اس ناو رو در پیش گرفته.
    پ.ن:با کماااااااااال احترام،دیس ندین :/

    Squatlatexعاشق شوترHadroHaj_HosseinO2کاپتان استخونیSkyrim : The Elder Scrolls V
  • HT گفت:

    خودتون میدونید فیل اسپنسر داره کنایه میزنه سونی نمیتونه پدیده ای مثل گیم پس درست کنه ….چرا چون مشکل مالی داره طرف نمیاد بازی که هفتاد دلاره ولی میتونه روی سرویسی ده تا ۱۵ دلاری در ماه بازیش کنه با بقیه بازی ها پول بده ..پس بخواد هم نمیتونه سونی .با اینکه هموتون دوست دارین اینکارو بکنه صد درصد حاضرم قسم بخورم که تمام شما (فن بوهای تعصبی ) با هکی یا اکانت ظرفیتی بازی میکنین😅😅..حتما میگین اگه ضرر داره چرا ماکرو روز اول بازیشو میزاره در دسترس چون اولن از روز اول تا اخر عمر ایکس باکس هدف ایکس باکس تشکیل خانواده گیمینگ بوده و هست و دوم بازی روز عرضه شاید بنظر خیلی ها ضرر داشته باشه ولی در بلند مدت خیلی سود داره چرا چون فرض کن پلی استیشن ۱۰۰میلیون دستگاه فروخته اگه بازی هاشو روز عرضه میاورد مثل ماکرو صدمیلیون ضربدر ۱۵دلار کن ببین دنیای پولی میشه و این یعنی سود کم ولی مادالعمر چون هم به نفع من مشتری و هم به نفع شرکت ولی سونی نمیتونه سرمایه نداره … و در اخر شکست میخوره سونی چرا چون با این روند هر نسل. قیمت بازی ها بالاتر میره و دیگه توان خرید ندارن نگین خارج ها پول براشون مهم نیس والا بخدا مهمه …..حتی برای خارج های هم. بازی هفتاد دلار زیاده و یه چیز دیگه که خیلی مهمه بنظرم بک فوارد هستش که باید سونی فکری براش بکنه فرض کنید این نسل تموم بشه نسل بعد دلتون برای لست دو تنگ شده نمیشه بازیش کنین یا خیلی بازی های دیگه ولی این سمت ماکرو حتی بازی های ایکس باکس اورجین رو پشتیبانی میکنه خیلی ها ….سه سونی باید فکری راجب خرید های ایکس باکس بکنه عملن سه شرکت بزرگ دسته ماکرو هستش یکیش رو خریده بتسدا دوتا دیگه روی سرویسش هستش EA و یوبی سافت (که هم داره میاد) و اگه ناشری مثل تیک تو یا هر شرکت بزرگ دیگه ای رو بخرع یا راضیشون کنه بیاد روی سرویسش سونی عملن شکست خورده برای همینه میگم سونی شکست میخوره …وقتی شرکت های دیگه ببین یوبی سافت و EA امده روی گیم پس التیمیت اون ها هم قانع میشن به سود کم ولی مادالعمر فیفا ۲۲رو ببین بعد شش ماه میاد روی گیم پس خوب اون های که پول دارن روز اول میخرن بازی میکنن شش ماه ولی اون های که ندارن صبر میکنن شش ماه با فیفا ۲۱ بازی میکنن بعدش فیفا ۲۲ رو پلی میدن اینطوری که میگن گیم پس برای صنعت گیم عالیه چون هم پولدارش هم بی پولش هم فروشنده بع خواستشون میرسن

    SquatlatexMine mine mineHadro
  • سونی با سرویس جدیدش پوز مایکروسافت رو به خاک میماله مطمئن باشید💪👊

    Squatlatex
  • Hadro گفت:

    بعد دروغ گوییاش و تصاحب اکتیویژن بلیزارد حالم ازش بهم میخوره

    Squatlatex
فیل اسپنسر: انتظار داریم سرویس جدید پلی‌استیشن راه Game Pass را دنبال کند