روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند
روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند
روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند
روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند

روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند

محسن رضوی فر
۲۲:۱۲ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند

به گفته‌ی مدیر کل استودیوی کانادایی بایوور (Bioware)، روند توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی‌های Mass Effect و Dragon Age به خوبی پیش می‌رود.

آقای گری مک‌کی (Gary Mckay)، مدیر استودیوی بایوور، اخیراً با انتشار پیامی جدید آخرین وضعیت توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی عناوین Mass Effect و Dragon Age را شرح داده است. به نظر می‌رسد او به سیاست فعلی استودیوی مذکور در قبال این بازی‌ها اطمینان دارد.

تیم‌های ما با تلاش زیاد روی نسخه‌ی بعدی بازی‌های Mass Effect و Dragon Age کار می‌کنند و شاهد کارهای باورنکردنی از سوی هر دو تیم هستم. اگر در مورد Mass Effect جدید کنجکاو هستید، من شما را تشویق می‌کنم به پوستری که در N7 Day منتشر کردیم، نگاهی بیندازید. اگر دقت کنید، تعداد انگشت‌شماری چیزهای پنهان وجود دارد. در مورد بازی Dragon Age، ما یک گروه کهنه‌کار از توسعه‌دهندگان بااستعداد را داریم که روی نسخه‌ی جدید این فرنچایز کار می کنند. ما روی ارائه‌ی یک تجربه تک‌نفره متمرکز شده‌ایم که بر اساس انتخاب‌های مهم ساخته شده است.

زمانی که من به عنوان مدیر کل استودیو منصوب شدم، درباره‌ی بازسازی شهرت و محبوبیت بایوور صحبت کردم و این یک اولویت بزرگ است. ما روی بازسازی اعتماد طرفداران خود تمرکز کرده‌ایم و قصد داریم این کار را با ارائه‌ی انواع بازی‌هایی که بیشتر به خاطر آن‌ها شناخته شده‌ایم، انجام دهیم و اطمینان حاصل کنیم که بازی‌ها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. ماموریت ما این است که «جهانی از ماجراجویی، درگیری و همراهی ایجاد کنیم که به شما الهام می‌دهد تا قهرمان داستان خود شوید». می‌خواهیم انتشار بازی‌هایمان لحظات مهمی در صنعت بازی باشد. ما احساس می‌کنیم که افراد مناسب، تمرکز خلاقانه‌ی مناسب و حمایت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) را برای تحقق وعده‌ی خود داریم.

چندی پیش، کارگردان ارشد ایده‌پرداز سری Dragon Age از بایوور جدا شد. با این حال، گری مک‌کی امیدوار است که فقدان این کارگردان لطمه‌ای به نسخه‌ی جدید Dragon Age وارد نمی‌کند. وی همچنین توضیح داد که بایوور به رویکرد «هیبریدd» ادامه می‌دهد و توسعه‌دهندگان این گزینه را دارند که یا در دفتر حضور داشته باشند و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند. مهمتر از هر چیزی، این بدان معناست که استعدادها دیگر مجبور نخواهند بود برای کار در این شرکت، به شرکت مادر کانادایی بایوور در ادمونتون یا آستین مراجعه کنند.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‌ی جدید بازی‌های Dragon Age و Mass Effect اعلام نشده است. با این حال طبق برخی از گزارش‌ها، ظاهراً نسخه‌ی بعدی Dragon Age در تاریخی در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

Moein MM2Lucciola BalladDARKSIRENalinerdSina MorganCorvo@alistarRyder...Eternal...کاپتان استخونیP.morgan 𔓙🤘Mohsenj74(HIDEO KOJIMA (HASAN KAHRAMANEllie terminatorSina_2081

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند
روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند
روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند
روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند
روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • saeedgreat گفت:

    خیلی خوبه که دوباره رفتن سمت تجربه تک نفره.ولی کاش هی پشت سر هم مس افکت درگون ایج نزنن.یه ای پی جدید نقش افرینی به سبک بایوویر هم بزنن.

    گیمرAlucard64🤘Mohsenj74arash arman07
    • یه ای پی جدید بزنن؟ وقتی شما تو خونت مازاراتی داری میری پراید کرایه میکنی؟ ای پی جدید زدن خوبه ولی کار۱.۲ روز نیست تو این زمونه دیگه از دست هیچکس بر نمیاد پیشنه های داستانی که دراگون ایج و مس افکت دارن رو بزنه نمونشو… برای همین عقل میگه چه خوب چه بد همینارو ادامه بدن چون ریسکش کمتره… البته اینجور که دارم میبینم بحث هارو تو ردیت و توییتر با یه دراگون ایج کاملا متفاوت طرفیم قهرمان اصلی نه Inquisitor هستش نه hero of ferelden یا همون واردن خودمون(متاسفانه!) چون تو سری اخر معلوم شد پایان خوب Origins کنان شده و واردن زندس همه فکر میکردن قهرمان سری بعد باز همونه ولی اینطور نیست.میشه خیلی بحث کرد که چرا نمیشه یه ای پی جدید زد که از حوصله خارجه اینجا واگرنه حرف زیاده

      Fllora
      • saeedgreat گفت:

        میدونم منطق میگه که ادامه سری های موفقشون رو بسازن چون ریسکش کمتره اونم با شرایطی که الان دارن ولی بازم دوست دارم شبیه ریسکی که بتسدا با استارفیلد داره میکنه تا به اوجش برگرده بایوویر هم با یه بازی جدید بکنه.انتم هم درسته یه ای پی جدید بود ولی اصلا اون نوع نقش افرینی تک نفره که بایوویر بهش معروفه نبود.کلا من از inquisition به بعد از بایوویر ناامید شدم.اندرومدا هم لذت بردم ازش حتی بیشتر از inquisition ولی بازم اون قدیمیا نمیشد.

        Butcher of blaviken7
        • saeedgreat گفت:

          بعد از یه طرفم شما از کجا میدونی پراید در میاد اگر ای پی جدید بزنن.در مورد لور هم تو این دور و زمونم استودیو هایی مثل obsidian دو سه تا ای پی جدید با لور پنجاه صفحه ای و صدتا خدا و فرهنگ تولید کرده.

        • ببین داداش اینجا یه محیط بسته اس زبان فارسی هم بالای ۵۰ درصد ابهام داره مطمئنا نه شما میتونی منظور صدرصدیت رو به من برسونی نه من به شما خلاصه ولی سعی می‌کنیم حالا یکاریش کنیم.

          اول درباره انتم بگم که خود کیسی هادسون گفته بود من وقتی نظارت انتم به عهده گرفتم که ۸۰ درصد کار تموم شده بود ولی قول میدم که طرفدار های مس افکت و نقش آفرینی رو راضی کنه که نکرد و بعدها خودشون هم گفتن که اشتباه کردن.

          درباره ای پی جدید هم بازم میگم منم خیلی دوس دارم این اتفاق بیوفته ولی صدها دلیل منطقی و مستدل میگه که در حال حاضر ای پی جدید عاقلانه نیست یکی از بارز ترین دلیل هاش هم اینه که بایوور خیلی دستش بسته تر از بتسدا هستش فشار های که ea میاره رو بایوور عمرا ماکروسافت رو بتسدا بیاره. یکی از دلایل دیگه هم اینه که درست کردن ای پی های جدید که از قبلی ها بهتر باشن واقعا وقت گیر هستش شما اگر به جزئیات دراگون ایج و مس افکت توجه کرده باشی متوجه میشی که برای هر نژاد برای هر مکان برای هر شخصیت اصلی و فرعی و خیلی چیزای دیگه بالای چند صد صفحه پیشینه داستانی وجود داره. پس خیلی سخته نسبت به شرایطی که دارن بیان از صفر شروع کنن…

          درباره آندرومدا و اینکوزیشن هم نظر من برعکس شماست من ۳ بار اینکوزیشن رو تموم کردم و هر دفعه ازش لذت بردم ولی درباره آندرومدا اینطوری نبود هرچند مبارزات و استراتژی های که باید رعایت میکردی برای مبارزه هاش خیلی جالب بود ولی داستان قابل پیش بینی و کلیشه ای داشت. شخصیت پردازیش هم که اصلا جالب نبود من سر آندرومدا از بایوور دلسرد شدم مخصوصا وقتی گفتن dlc های آندرومدا با اینکه کار ساختش تموم شده ولی هیچوقت عرضه نمیشه… خلاصه کلام امیدوارم چه دراگون ایج چه مس افکت هر دو خوب در بیان درباره استارفیلد هم خیلی حرف دارم ولی خوب تا همین جا هم زیاد حرف زدم 😁 موفق باشی

    • MrHill93 گفت:

      ی ایپی جدید ( آنتم ) ساختن که خب اون چیزی که باید نبود فک کنم ترجیح میدن ایپی های قدیمی شون و بسازن
      البته اینم بگم ساخت نسخه جدید از ۲ تا ایپی های پر طرفدارشون که بتونه فن هاشو راضی نگه داره از ساخت ایپی جدید سخت تره

    • بنظرم این دوتا رو بسازن برگردن به اوج بعد حالا هر غلطی کردن کردن:/
      بایوور فعلا تو یه دره ایه که فقط باید ازش دربیاد و چی بهتر از این دوتا

  • Redgurd گفت:

    یکی از بهترین ار پی جی سازهای برتر این صنعت حساب میشه.امیدوارم دوباره به دوران اوجش برگرده از حرفاشونم میشه فهمید هدفشون بازگشت به همون دوران اوجشونه.که اگه ea به حاله خودشون بزاردشون احتمالا موفق بشن.حریف بتسدا حساب میشه یه جورای دراگون ایج با الدر و مس افکت با استارفیلد.

    گیمرAlucard64alinerd
  • خوبه امید وارم بلاخره یک بازی خوب تر این دوتا مجموعه بیا بیرون

    Alucard64alinerdarash arman07
  • Press X to doubt

    به قول حضرت کریتوس :keep your expectations low and you’ll never be disappointed

    DARKSIRENAlucard64alinerdMahyarMsmXERXESکاپتان استخونی...Eternal...
  • Ryder گفت:

    😒من یه دنباله برا اندرامدا میخوام😒

    FlloraStar1گیمرAlucard64
  • Alucard64 گفت:

    بازیاش مشتین دمش گرم ولی حداقل اسم این ادم بزارید که عصبی نشه به خدا این اسما: بایو ور . رمدی .۳۴۳( اگه اشتباه نکنم) چندتا دیگم هست یادم نیست ولی حالبیش اینجاس اونای که اسم رو عصاب دارن بازیا خفنی ساختن😂

روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند