نمرات منتقدان به انیمیشن Sing 2

علی محمدپناه
۲۰:۴۶ ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
انیمیشن Sing 2

منتقدان نظرات خود در مورد انیمیشن Sing 2 را اعلام کرده‌اند که نمرات متوسطی را برای این فیلم به همراه داشته است.

انیمیشن آواز ۲ (Sing 2)، دنباله‌ای برای انیمیشنی به همین نام محصول سال ۲۰۱۶ میلادی است. انیمیشن آواز ۲ قرار است ادامه اتفاقات فیلم قبلی را در پیش بگیرد. این فیلم همانند فیلم اصلی، تکیه‌گاه اصلی خود را صداپیشگان برجسته خود قرار داده است.

انیمیشن آواز ۲ با اینکه نقدهای تحسین‌برانگیز بدست نیاورده اما همچنان توانسته تا نمره قابل قبولی را از منتقدان دریافت کند. مخاطبینی که از انیمیشن آواز لذت برده‌اند، مطمئنا با دیدن انیمیشن آواز ۲ شاهد یک اثر جذاب و تماشایی دیگر خواهند بود.

در وب سایت راتن تومیتوز، منتقدان امتیاز ۶۶ درصد را به این فیلم داده‌اند. این امتیاز بر اساس ۷۹ نقد منتشر شده برای این انیمیشن بوده است. در وب سایت متاکریتیک، ۲۱ نقد برای این انیمیشن منتشر شده که امتیاز ۴۹ از صد را برای این فیلم به همراه داشته است. در ادامه، نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد انیمیشن آواز ۲ قرار گرفته است.

انیمیشن Sing 2

«۷۵/۱۰۰ The Playlist | منتقد: درو تیلور»

انیمیشن آواز ۲ همانند این است که شما همیشه به آهنگ گوش بدهید. این انیمیشن، اثری لذت‌بخش است و اصلا چالش‌برانگیز نیست. و همین، برای برخی افراد کافی است.

«۷۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: جاستین لاو»

صحنه‌های میان کاراکتر اش با صداپیشگی اسکارلت جوهانسون و کاراکتر کالاوی با صداپیشگی بونو باعث شده تا فیلم‌نامه انیمیشن آواز ۲ به نویسندگی و کارگردانی گارث جنینگز به سطح جدیدی از داستان‌سرایی احساسی دست یافته باشد.

«۶۵/۱۰۰ CNN | منتقد: برایان لوری»

انیمیشن آواز ۲، اثری است که برای کودکان بسیار شادی‌بخش و تماشایی است. موسیقی متن این انیمیشن باعث شده تا فیلم به جریان درآید و بار دیگر، صداپیشگان بزرگ و با استعدادی در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند.

«۶۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

انیمیشن آواز ۲ به برند خود وفادار باقی مانده است. کمپانی ایلومینیشن یک اثر شیرین و جالب دیگری ساخته است که مخاطبان را بسیار شادمان می‌کند.

«۵۰/۱۰۰ The A.V. Club | منتقد: چارلز برامسکو»

در انیمیشن آواز ۲، چندین قطعه ستودنی از کمدی فیزیکی وجود دارند که نسبت به فیلم اول بسیار پیشرفت داشته است. این انیمیشن توانسته تا داستان‌ها و روایت‌های شیرین و جذابی را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

«۴۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: ریچل لابونت»

انیمیشن آواز ۲، همانند انیمیشن قبلی، آن اصالت و اوریجینال بودن را ندارد. با این حال، کسانی که از انیمیشن اول لذت بردند، مطمئنا از تماشای انیمیشن آواز ۲ بسیار خشنود خواهند شد.

«۴۰/۱۰۰ TheWrap | منتقد: کارلوس آگیلار»

انیمیشن آواز ۲ همانند یک پلی لیست می‌ماند. به نظر می‌رسد که تمام آهنگ‌های برتر که در چند سال گذشته منتشر شده‌اند، در این فیلم جای گرفته‌اند و این فیلم، آن اصالت اولیه خود را ندارد.

Blackdamhazer🌱🌱Korok veganیوهان

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید