آیا The Matrix Awakens گرافیک واقع‌گرایانه را محقق می‌کند؟ ماتریکس،‌ حقیقت یا توهم؟

مهدی ملکی
۱۰:۳۰ ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
آیا The Matrix Awakens گرافیک واقع‌گرایانه را محقق می‌کند؟ ماتریکس،‌ حقیقت یا توهم؟

اجازه دهید رک باشیم؛ اگر بازی The Matrix Awakens گرافیک تماماً واقع‌گرا را هم ارائه ندهد، به تنهایی می‌تواند ثابت کند که کنسول‌های نسل نهمی بازار یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند گرافیک نسل بعدی حقیقی را تا حد زیادی محقق کنند.

تجربه این دمو شدیداً پیشنهاد می‌شود و به سادگی می‌توان ادعا کرد که هیچ شباهتی به دموهای موجود در بازار ندارد. اگرچه بسیاری از ما باور داریم که گرافیک واقع‌گرایانه هنوز نمی‌تواند در زمان حیات کنسول‌های نسل نهمی در بازار نمایان شود ولی تجربه این دمو می‌تواند روی نظر من و شما تاثیرگذار باشد. اگر صاحب پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس سری ایکس و سری اس هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این دمو را به رایگان دریافت کنید.

مطالب مرتبط:

محض اطلاع مشکل «دره وهمی» هنوز هم به قوت خود باقی است و این دمو نمی‌تواند در خصوص واقعیت خودتان، برای شما سوال و ابهامی اساسی ایجاد کند.

کیانو ریوز و کری ان ماس در این دمو مانند سری فیلم‌های ماتریکس به ترتیب در نقش نئو و ترینتی قرار می‌گیرند. به احتمال بسیار زیاد شما این موضوع را می‌دانید و همچنین حداقل در بدترین حالت از حضور آن‌ها در جشنواره The Game Awards حضور دارید. اما اجازه ندهید اتفاقاتی که در این جشنوار رخ داد، ذهن شما را به سمتی دیگر بکشانند.

PlayStation Studios PS51100vafadarLittle∞GodSMEYSAMB300Visible 6-tigh manآرین

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید