آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا
آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا
آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا
آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا

آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید

علی محمدپناه
۱۱:۰۰ ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
سریال ویچر the witcher

در این مطلب قرار است به آنچه بپردازیم که شما باید از فصل دوم سریال The Witcher بدانید.

کمپانی نتفلیکس با سریال ویچر (The Witcher)، دنیای ژانر فانتری را در آغوش گرفته است. فصل دوم سریال ویچر قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد. سریال ویچر با بازی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت از ریویا است.

سریال ویچر بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام نوشته نویسنده لهستانی آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) است. وظیفه ساخت این اقتباس را لورن اس هیسریچ (Lauren S. Hissrich) در دست داشته است. با اینکه منتقدان نظرات متفاوتی در رابطه با فصل اول سریال ویچر داشتند اما این فصل از سریال موفق شد تا در ماه ابتدایی عرضه خود روی سرویس نتفلیکس، بیش از ۷۶ میلیون بازدید داشته باشد.

اتفاقات سریال ویچر در دنیایی فانتزی به نام اقلیم رخ می‌دهند. فصل اول سریال ویچر دارای سه خط داستانی بود که به داستان‌های گرالت از ریویا، جادوگری به نام ینفر از ونگربرگ با بازی آنیا چالوترا (Anya Chalotra) و یک شاهدخت جوان به نام سیری با بازی فریا الن (Freya Allan) پرداخته بود.

پادشاهی نیلفگارد به دنبال آن است تا کنترل تمام اقلیم را بدست بیاورد و از همین رو، این سه نفر به درون جنگ و سیاست کشیده می‌شوند. با این حال، گرالت سعی داشته تا تمرکز خود را روی کشتن هیولاها بگذارد تا از این راه، پولی بدست بیاورد. او در این راه، با جکسیر با بازی جوئی بیتی (Joey Batey) همراه شده است.

سریال ویچر با نقش‌آفرینی هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن، و همچنین بودجه بسیار زیاد آن، مطمئنا اهمیت خاصی برای سرویس نتفلیکس دارد. از همین رو، تمدید این سریال برای فصل دوم آن حتی قبل از پخش فصل اول اصلا جای تعجب نداشت. مطمئنا فصل دوم سریال ویچر باید دارای اکشن بیشتری نسبت به فصل اول باشد تا موفقیت آن را تکرار نماید.

در این مطلب قرار است به آنچه بپردازیم که باید از فصل دوم سریال ویچر بدانید که شامل داستان آن، کاراکترها و بازیگران و همچنین ارتباط آن با انیمیشن ویچر: کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the Wolf) است.

فصل دوم سریال ویچر

سریال ویچر the witcher

کمپانی نتفلیکس سریال ویچر را در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برای فصل دوم تمدید کرده است. مدیر اجرایی سریال ویچر، لورن هیسریچ در رابطه با تمدید این سریال گفته است:

من به آنچه که بازیگران و عوامل فوق‌العاده سریال ویچر در فصل اول بدست آورده‌اند، بسیار افتخار می‌کنم. من بسیار مشتاق هستم تا بیشتر در درون دنیای ویچر کاوش کنم و این داستان‌های جالب را برای شما به نمایش بگذارم.

این حقیقت که سریال ویچر قبل از فصل اول آن، برای فصل دوم تمدید شده بود، نشان دهنده اعتماد کمپانی نتفلیکس به این سریال درام و فانتزی است. در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی و چند ماه قبل از پخش فصل دوم سریال ویچر، این سریال برای فصل سوم تمدید شده است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال ویچر

سریال ویچر the witcher

به دنبال تمدید سریال ویچر برای فصل دوم، اعلام شد که قسمت‌های این فصل در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهند شد. فصل اول سریال ویچر در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ روی نتفلیکس پخش شد و حالا، حدود دو سال پس از آن، فصل دوم سریال ویچر در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) پخش خواهد شد. همانند پخش فصل اول، تمام هشت قسمت‌ فصل دوم سریال ویچر در روز جمعه به صورت یکجا پخش می‌شوند.

داستان فصل دوم سریال ویچر

سریال ویچر the witcher

سریال ویچر اتفاقات کتاب‌ها را دنبال می‌کند و فصل اول سریال ویچر با نبرد سادن هیل به پایان رسید. فصل اول سریال ویچر بر اساس دو مجموعه ابتدایی از داستان‌های ویچر به نام شمشیر سرنوشت (The Sword of Destiny) و آخرین آرزو (The Last Wish) بوده و همچنین بخشی از داستان اولین رمان این مجموعه تحت عنوان خون الف‌ها (Blood of Elves) را مورد اقتباس قرار داده است.

فصل اول سریال ویچر دارای سه بخش بوده که داستان گرالت، ینفر و سیری را دنبال می‌کرده است. علاوه بر این، فصل اول سریال دارای خط‌های زمانی متفاوتی نیز بوده است. مسیر داستان گرالت و ینفر در فصل اول به یکدیگر رسید و در پایان فصل اول، سرانجام گرالت با سیری ملاقات کرد.

با توجه به پایان فصل اول، احتمالا داستان فصل دوم سریال ویچر تک خطی خواهد بود. فصل دوم سریال ویچر، گرالت و ینفر را در حال کمک کردن به سیری نشان خواهد داد. سیری باید سرنوشت خودش به عنوان ولیعهد سینترا را تکمیل نماید. بنابر گزارش‌ها، فصل دوم سریال ویچر با سفر گرالت و سیری به کر موهن، قلعه ویچرها و خانه کودکی گرالت شروع خواهد شد.

ابتدای فصل دوم سریال ویچر اقتباسی از داستان یک ذره از حقیقت (A Grain of Truth) خواهد بود. در این داستان، گرالت سعی دارد تا به شخصیتی پدر مانند برای شاهدخت جوان تبدیل شود. او همچنین با چندین کاراکتر برجسته دیگر همچون نیولن و ورینا روبه‌رو خواهد شد.

علاوه بر این داستان، فصل دوم سریال ویچر ادامه داستان کتاب خون الف‌ها را بازگو خواهد کرد. در ادامه، سیری توسط افرادی در کر مورهن آموزش داده خواهد شد تا بتواند با نیروهای اهریمنی که در تعقیب او هستند، مبارزه کند. در کتاب خون الف‌ها، بیشتر به مبارزه بین شمال و جنوب پرداخته شده و احتمالا فصل دوم سریال نیز به آن خواهد پرداخت.

نیلفگارد به دنبال آن است تا قدرت بیشتری بدست بیاورد و ینفر که از گرالت و سیری بی‌خبر است، سفری را شروع می‌کند که او را با افرادی جالب توجه همسفر می‌کند. فصل دوم سریال ویچر دارای کاراکترهای برجسته‌ای از بازی‌های ویدیویی خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به لیشن و عجوزه‌ها اشاره کرد.

بازیگران فصل دوم سریال ویچر

سریال ویچر the witcher

کاراکترهای گرالت، ینفر و سیری تنها کاراکترهایی هستند که در هر قسمت فصل دوم حضور خواهند داشت. با این وجود، از فصل اول سریال، کاراکترهای متعددی در فصل دوم سریال حضور خواهند داشت. از جمله این کاراکترها می‌توان به جکسیر با بازی جوئی بیتی، میانا بورینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسایا، تام کانتون (Tom Canton) در نقش فیلاواندرل، لیلی کوپر (Lilly Cooper) در نقش مورتا، جرمی کرافورد (Jeremy Crawford) در نقش یارپین زیگرین، ایمون فارن (Eamon Farren) در نقش کهیر، ماهش جادو (Mahesh Jadu) در نقش ویلگفورتز، ترنس مینارد (Terence Maynard) در نقش آرتوریوس، لارس میکلسن (Lars Mikkelson) در نقش استریگوبور، میمی ایندیونی (Mimi Ndiweni) در نقش فرینگیلا، رویس پیرسون (Royce Pierrseson) ایسترد و تریکا ویسلون رید (Therica Wilson Read) در نقش سابرینا اشاره کرد.

علاوه بر این، فصل دوم سریال ویچر شامل کاراکترهای جدیدی خواهد بود. در این فصل از سریال، کیم بودنیا (Kim Bodnia) نقش مربی گرالت به نام وسمیر را بازی خواهد کرد. طرفداران بسیار تلاش کردند تا عوامل سریال، مارک همیل (Mark Hamill) را برای این نقش انتخاب کنند اما این اتفاق رخ نداد.

کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju) که یکی از بازیگران سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بوده، نقش نیولن را به تصویر خواهد کشید. یاسن آرتور (Yasen Atour) در نقش کوئن، پل بلیون (Paul Bullion) در نقش لمبرت، تووه ارستد راسموسن (Thue Ersted Rasmussen) در نقش ایسکل، سه بازیگری هستند که نقش این سه ویچر را بازی خواهند کرد.

کارمل لانیادو (Carmel Laniado) نقش وایولت، آیشا فیبن راس (Aisha Fabienne Ross) نقش لیدیا، اگنس بیورن (Agnes Bjorn) نقش ورینا و میسیا سیمسون (Mecia Simson) نقش فرانسسکا را بازی خواهند کرد.

ارتباط فصل دوم سریال ویچر با انیمیشن کابوس گرگ

سریال ویچر the witcher

کمپانی نتفلیکس در سال جاری میلادی انیمیشن ویچر: کابوس گرگ را عرضه کرده است. این انیمیشن روی نسخه جوان‎‌تری از کاراکتر وسمیر تمرکز دارد. نسخه مسن‌تر وسمیر در فصل دوم سریال حضور خواهد داشت. برخی از صحنه‌های انیمیشن به شدت روی داستان فصل دوم سریال ویچر تاثیرگذار هستند.

انیمیشن کابوس گرگ علاوه بر اینکه نسخه جوان‌تر کاراکتر وسمیر را نشان می‌دهد، به معرفی شاه الف‌ها به نام فیلواندرال قبل از بدست آوردن پادشاهی، جد ملکه کالانته به نام داگوراد کدوین و کودکی گرالت می‌پردازد. مطمئنا نشان دادن کودکی گرالت در این انیمیشن، باعث شکل‌گیری یک ارتباط کلیدی می‌شود که تاثیر به سزایی در فصل دوم سریال ویچر خواهد داشت.

کمپانی نتفلیکس تایید کرده که داستان‎‌های درون انیمیشن ویچر: کابوس گرگ، به مجموعه ویچر مرتبط هستند و این به معنای آن است که در فصل دوم سریال ویچر به اتفاقاتی که قبلا برای وسمیر رخ داده‌اند، اشاره خواهد شد. می‌توان تا شروع پخش فصل دوم سریال ویچر، انیمیشن ویچر: کابوس گرگ را تماشا کرد.

آرینGhostCCGMEYSAMB300🤘Mohsenj74

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا
آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا
آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا
آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا
آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا
آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آنچه از فصل دوم سریال The Witcher باید بدانید - گیمفا