به‌زودی اخبار جدیدی از The Wolf Among Us 2 منتشر خواهد شد

محسن رضوی فر
۱۴:۳۸ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰

استودیوی تل‌تیل گیمز (Telltale Games) اخیراً تایید کرده است که به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 را به اشتراک خواهد گذاشت.

از زمان معرفی بازی The Wolf Among Us 2 حدود دو سال می‌گذرد. این بازی اولین بار در جریان رویداد The Game Awards 2019 معرفی شد و از آن زمان تاکنون اطلاعات بسیار اندکی از آن منتشر شده است. با این حال، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد اخبار و اطلاعات جدیدی از این عنوان خواهیم بود.

تل‌تیل گیمز اخیراً با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی خود به بازی The Wolf Among Us 2 اشاره کرده است. در این پست اشاره شده است که به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی مذکور ارائه خواهد شد. همچنین این توسعه‌دهنده اشاره کرد که اطلاعات جدید بازی در شماره بعدی مجله‌ی Game Informer منتشر می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی اعلام نشده است.

استودیوی تل‌تیل گیمز به‌تازگی در جریان مراسم The Game Awards 2021 از بازی جدیدی به نام The Expanse رونمایی کرد. این بازی که اقتباسی از سریال مشهور The Expanse محسوب می‌شود، برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

اریاDARKSIRENMEYSAMB300CorvoSpider-Mah04X_Wolverine_Xalinerd@alistarعلیP.morgan 𔓙vitto corleoneTang HaoMehran.Ba𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰AminNietj

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید