مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا
مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا
مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا
مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا

مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟

علی محمدپناه
۱۱:۰۰ ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
مرد عنکبوتی 2099

در تریلر منتشر شده برای انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse، مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ حضور دارد. این مرد عنکبوتی جدید کیست؟

کمپانی سونی، چندی پیش تریلری برای انیمیشن مرد عنکبوتی: در سرتاسر دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across The Spider-Verse) منتشر کرد و در این تریلر، یک مرد عنکبوتی جدید مشاهده شد که به نام مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ شناخته می‌شود. این تریلر را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into The Spider-Verse) در سال ۲۰۱۸ به اکران در آمد و به داستان خاستگاه مایلز مورالز پرداخت. این انیمیشن همچنین مخاطبان را با موضوع مولتی ورس و نسخه‌های متفاوت مرد عنکبوتی آشنا نمود. این انیمیشن به شهرت بسیاری دست یافت و ساخت دنباله‌ای برای آن اصلا جای شگفتی نداشته است.

در صحنه پس از تیتراژ انیمیشن “مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی”، میگل اوهارا یا مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ دیده شد و حالا، او قرار است نقشی بزرگ‌تر در انیمیشن پیش‌رو داشته باشد. در این مطلب قرار است به این موضوع بپردازیم که این مرد عنکبوتی جدید کیست؟

در انیمیشن اصلی، مایلز مورالز با صداپیشگی شامیک مور (Shameik Moore) موفق شد تا متحدان جدید خودش که همگی مرد عنکبوتی بودند را به دنیاهای خودشان بازگرداند. حال در این انیمیشن جدید، گوئن استیسی با صداپیشگی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) بازگشته و ظاهرا، آن‌ها قرار است یک ماجراجویی هیجان‌انگیز دیگر را شروع کنند.

در تریلر منتشر شده برای انیمیشن “مرد عنکبوتی: در سرتاسر دنیای عنکبوتی”، گوئن استیسی از طریق پورتالی، به دیدن مایلز مورالز در اتاقش می‌آید. به نظر می‌رسد که گوئن علاوه بر دیدن مایلز، نیاز به کمک او دارد تا مشکل مولتی ورسی دیگری را حل نمایند.

مایلز در نهایت راضی می‌شود تا به گوئن کمک کند. در این تریلر نشان داده می‌شود که مایلز برای اولین بار جهان خودش را ترک می‌کند و در مولتی ورس سفر می‌کند و به جهان دیگری می‌رود. در ادامه، مایلز توسط یک مرد عنکبوتی دیگر به نام مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ مورد حمله قرار می‌گیرد. آنها در حال مبارزه در دنیای متفاوتی دیده می‌شوند. با این وجود، هنوز اهداف مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ مشخص نیست. در این مطلب قرار است به معرفی مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ بپردازیم و از قدرت‌ها و توانایی‌های او بگوییم.

قدرت‌ها و توانایی‌های مرد عنکبوتی ۲۰۹۹

مرد عنکبوتی 2099

در کمیک‌های مارول، شخصیت میگل اوهارا ملقب به مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ در سال ۱۹۹۲ میلادی توسط پیتر دیوید (Peter David) و ریک لئوناردی (Rick Leonardi) خلق شده است. از او به عنوان مرد عنکبوتی آینده یاد می‌شود و در جهانی زندگی می‌کند که اتفاقات آن در سال ۲۰۹۹ میلادی رخ می‌دهند.

او از شهر نیوایورک محافظت می‌نماید. کمپانی آلکمکس روز به روز به قدرت و نفوذ بیشتری بر این شهر دست پیدا می‌کند و از همین رو، مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ به دنبال آن است تا با این کمپانی فاسد مبارزه نماید. با این حال، کمپانی آلکمکس مکانی بوده که ژن‌های او با ژن‌های عنکبوت ترکیب شده و او به قدرت‌هایش دست پیدا کرده است.

مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ همانند دیگر نسخه‌های مرد عنکبوتی قادر است تا به دیوارها بچسبد و از آن‌ها بالا برود. روی پنجه‌های دست و پای او، چنگال‌هایی وجود دارند. او همچنین قادر است تا چنگال‌های بزرگی روی ساعد دست‌های خود ایجاد کند. علاوه بر این، تارهای مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ ارگانیک هستند و از مچ دست‌هایش خارج می‌شوند. او همچنین دارای دندان‌های نیشی است که به او این امکان را می‌دهند تا با سمی غیر مرگبار، دشمنان خود را فلج نماید.

در سال‌های اخیر، میگل اوهارا یا مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ نقش مهمی در رویدادهای کمیک دنیای مرد عنکبوتی مارول داشته است و همچنین، به قهرمانی برای دوران مدرن دنیای مارول تبدیل شده است. از همین رو، احساس می‌شود که او نقش بسیار مهمی در انیمیشن “مرد عنکبوتی: در سرتاسر دنیای عنکبوتی” داشته باشد. احتمالا او یکی از نسخه‌های مرد عنکبوتی است که به مایلز مورالز کمک می‌کند تا در مولتی ورس سفر کند.

صداپیشه نقش مرد عنکبوتی ۲۰۹۹

مرد عنکبوتی 2099

مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ حضوری کوتاه در انیمیشن “مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی” در سال ۲۰۱۸ میلادی داشت. این حضور کوتاه، چیز زیادی در مورد او بازگو نکرد. تنها مشخص شد که او به یک توانایی دست یافته و می‌تواند به راحتی بین جهان‌های دیگر سفر نماید. این قدرت جدید او به لطف تلاش‌ها و کمک‌های دستیار شخصی‌اش به نام لایلا با صداپیشگی گریتا لی (Greta Lee) شکل گرفته است. این حضور کوتاه با صداپیشگی اسکار آیزاک (Oscar Isaac) بوده است.

تایید شده که در این انیمیشن جدید، اسکار آیزاک بار دیگر صداپیشگی نقش مرد عنکبوتی / میگل اوهارا را در دست خواهد داشت. احتمالا این انیمیشن جدید بیشتر به داستان خاستگاه این مرد عنکبوتی خواهد پرداخت. صداپیشگی اسکار آیزاک در این نقش جالب توجه خواهد بود.

در صحنه پایانی انیمیشن سال ۲۰۱۸، مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ به زمین سفر کرد و در کارتون مرد عنکبوتی سال ۱۹۶۷ ظاهر شد. این صحنه، یکی از مشهورترین و جالب‌توجه‌ترین میم‌های اینترنت از مرد عنکبوتی را بازآفرینی کرده بود.

چرا مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ با مایلز مورالز مبارزه می‌کند؟

مرد عنکبوتی 2099

یکی از جالب‌توجه‌ترین لحظاتی که در تریلر منتشر شده برای انیمیشن “مرد عنکبوتی: سرتاسر دنیای عنکبوتی”، دیده شد، صحنه‌ای است که مایلز مورالز سرانجام جهان خود را ترک می‌کند و وارد یک دنیای دیگر می‌شود و در همین حین، مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ به او حمله‌ور می‌شود. چرا مرد عنکبوتی باید با مایلز مورالز مبارزه کند؟

این احتمال وجود دارد که آن‌ها قبل‌تر با یکدیگر ملاقات کردند و یک تنشی بین آن‌ها شکل گرفته‌ است. مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ اطلاعاتی از آینده دارد و این احتمال وجود دارد که او می‌داند برخی از کارهای مایلز مورالز ممکن است ناخواسته باعث ایجاد اتفاقاتی فاجعه‌آمیز شوند. از همین رو، او سعی دارد تا جلوی مایلز مورالز را بگیرد. این احتمال وجود دارد که کمپانی آکلمکس نیز در این ماجرا دخیل باشد.

در دنیای مرد عنکبوتی ۲۰۹۹، کمپانی آکلمکس نه تنها فاسدتر است بلکه مسئولیت قدرت‌هایی است که میگل اوهارا بدست آورده است. این در حالی است که عنکبوتی که مایلز مورالز را نیش زده بود و به او قدرت‌های عنکبوتی داده بود، از همین کمپانی آکلمکس بوده است.

علاوه بر این، در انیمیشن اول، دکتر اولیویا اختاپوس دانشمند اصلی کمپانی آکلمکس بود و به کینگ‌پین کمک کرد تا خانواده‌اش را از یک جهان دیگر به این جهان بیاورد. از همین رو، میگل و مایلز مشترکات بسیار زیادی دارند. با این حال، باید دید که چه چیزی باعث شده تا آن‌ها انگیزه‌های متفاوتی داشته باشند و در این انیمیشن جدید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که داستان مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ یا میگل اوهارا در انیمیشن “مرد عنکبوتی: در سرتاسر دنیای عنکبوتی” چگونه خواهد بود. علاوه بر این، در گزارش‌های تازه آمده که این انیمیشن دارای دو بخش است و بخش اول در سال ۲۰۲۲ و بخش دوم در سال ۲۰۲۳ اکران خواهند شد.

حضور اسکار آیزاک برای صداپیشگی نقش مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ در این انیمیشن‌ها واقعا جالب توجه و هیجان‌انگیز است. این احتمال وجود دارد که نسخه‌های دیگر مرد عنکبوتی که در انیمیشن اول حضور داشتند، همچون اسپایدر-هم و پیتر بی پارکر، در این انیمیشن حضور داشته باشند.

در هر حال، مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین نسخه‌های مرد عنکبوتی در کتاب‌های کمیک مارول به شمار می‌رود و امیدواریم که او نقش مهمی در انیمیشن‌های پیش‌رو داشته باشد و سرانجام داستانی جذاب برای او ارائه شود. بخش اول انیمیشن “مرد عنکبوتی: در سرتاسر دنیای عنکبوتی” در تاریخ ۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

DARKSIRENSina Morganکسری نراقیdamhazerUbisoft,EA,Rockstar,Tell Taleمتأثر گشته🤘Mohsenj74یوهانLittle∞Godvitto corleoneMEYSAMB300مینو فرجی1100ÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا
مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا
مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا
مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا
مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ کیست؟ - گیمفا